nu dag 8 en de aflevering was 5,6,7.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:26 schreef LonesomeFairy het volgende:
Afleveringen zijn nu bijna bij met streams toch?
Volgens mij laten ze die mensen alleen los als de bewoners in de gameroom zijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waar ik mij over verbaas, we zien nu al een paar keer dat zij 's nachts stiekem
in het huis rond sluipen, op werkelijk geen enkele van mijn 24/7 opnames terug te vinden ...
Als een sneltrein door 3 dagen heenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:27 schreef Hoempah het volgende:
[..]
nu dag 8 en de aflevering was 5,6,7.
Hoop niet dat het zo blijft, we hebben eerder wel opdrachten mogen zien die binnen het huis afspeelde.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar dit is al iedere jaar zo dus niet iets nieuws
Speciaal voor jouquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:27 schreef Kodiak100 het volgende:
ah het peer knagen is weer begonnen met schil
begreep dat het voor mensen met een kunstgebit wat lastig bijten kan zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:27 schreef Kodiak100 het volgende:
ah het peer knagen is weer begonnen met schil
Is ook weinig om te laten zienquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als een sneltrein door 3 dagen heen
Ik was er vooraf toen de deelnemers bekend werden gemaakt al bang voor en het is helaas werkelijkheid geworden. Dit is de meest saaie groep in een reality show ooit. Echt geen enkel spraakmakend persoon ook die het niveau nog enigzins wat omhoog krikt zoals Jeffrey in EJVJL. Jammer.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:18 schreef chufi het volgende:
Dit is wereldwijd gezien wel 1 van de saaiste BBs
Bij eentje aan de tel. was een dame die erg lekker kon koken.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:14 schreef Hoempah het volgende:
[..]
en twee nieuwe als ik het goed begreep.
Vooral Italiaans blijkbaarquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bij eentje aan de tel. was een dame die erg lekker kon koken.
Geen probleem. Ik zat vanmorgen ook verkeerd.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt lekker Mario, maar dit hoort ook op de SC. (Ik zat ook net fout, want ik zat ook te SC'en hier. Foei Lav.)
Dotteke sorry maar ik heb wel een note verdiend.
Dat is raar....quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waar ik mij over verbaas, we zien nu al een paar keer dat zij 's nachts stiekem
in het huis rond sluipen, op werkelijk geen enkele van mijn 24/7 opnames terug te vinden ...
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Toen Lenie meedeet aan bij ons op het site ploften zijn sites
Volgens mij heeft hij nu geen website
Dit jaar nog erger dan de vorige. Ik weet niet dat ik dit nog 90 dagen ga rekken (ik hoop van wel).quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:18 schreef chufi het volgende:
Dit is wereldwijd gezien wel 1 van de saaiste BBs
Je moetquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:34 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dit jaar nog erger dan de vorige. Ik weet niet dat ik dit nog 90 dagen ga rekken (ik hoop van wel).
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Toen Lenie meedeet aan bij ons op het site ploften zijn sites
Volgens mij heeft hij nu geen website
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft vooral te maken met de saaie streams vermoed ik. Maar we blijven hopen @Dottekequote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb heel veel notes te zetten dan als ik iedere offtopic zou moeten gaan note
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |