quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:25 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tom noemt Karen sjoeke (schatje)
Daarom werd ie vanmiddag al gecancelled weer op twitter. heb daar nu met iemand discussie over via DM.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:20 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Lenie maakt vaak van die opmerking die erover zijn
af van mijn karenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:25 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tom noemt Karen sjoeke (schatje)
Tis wel een typische pestkopquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Daarom werd ie vanmiddag al gecancelled weer op twitter. heb daar nu met iemand discussie over via DM.
Laat ze gewoon en kap met dat gecancel. Als ze echt flink iets verkeerd zeggen volgt er vanzelf wel een sanctie
Donequote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:26 schreef greysbones het volgende:
Aaah kak
@:Dotteke
Ipv is staat er js in de TT
Zou je dat willen fixen
ik had hem naar een uur al gecancelledquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Daarom werd ie vanmiddag al gecancelled weer op twitter. heb daar nu met iemand discussie over via DM.
Laat ze gewoon en kap met dat gecancel. Als ze echt flink iets verkeerd zeggen volgt er vanzelf wel een sanctie
Zo kom je ook van een stalker afquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:28 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tom liet een scheet en Ariana loopt weg omdat ze t goor vindt
Karen vond het niet erg en zegt dat ze zelf ook wat afpuft daar.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:28 schreef LonesomeFairy het volgende:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:29 schreef BB-King het volgende:
[..]
Karen vond het niet erg en zegt dat ze zelf ook wat afpuft daar.
Noem ik jou voortaan ook.quote:
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:31 schreef Was-beer het volgende:
Danny heeft het over dat de Nederlanders ze soms niet verstaan en ze dan soms uitlachen. Vindt hij niet zo leuk
het was nog niet eens aan, maar is nu al uitquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:28 schreef LonesomeFairy het volgende:
voor haar was het wel al aanquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
het was nog niet eens aan, maar is nu al uit
Dit keer voor de seks al gedumptquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
het was nog niet eens aan, maar is nu al uit
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:29 schreef BB-King het volgende:komt ook door voedsel..denk ik. Pff klaagt over de taal en nu weglopen...hoe komt ze erbij dat men haar leuker vindt dan de andere vrouwen.alleen zijzelf vindt zich geweldig
[..]
Karen vond het niet erg en zegt dat ze zelf ook wat afpuft daar.
3 kinderenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze had vast de bruiloft al gepland
Met van die moeilijke namen.quote:
ik kon dit woord niet, moest het opzoeken, weer wat geleerdquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Scheetje.quote:
Tom en Karenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:38 schreef odie22 het volgende:
[..]
karen vindt het niet erg lijkt het, dat gaat nog wel wat worden
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:38 schreef odie22 het volgende:
[..]
karen vindt het niet erg lijkt het, dat gaat nog wel wat worden
vanavond nog evenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tom en Karen
Sitting in the BB house
K I S S I NG
Nee hoor, Tom blijftquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
vanavond nog even, kan wel eens de laatste avond zijn van onze tommieboy
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je niet van ons Tomquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ftfyquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tom en Karen
Sitting in the BB house
P U F F I N G
quote:
Lullo.quote:
opposites attrackquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:43 schreef Lillibet het volgende:
ze hebben allebei aan de andere kant een neusbel
kan geen toeval zijn![]()
Blijven ze niet hangen bij het kussenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:43 schreef Lillibet het volgende:
Karenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:44 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee wie wel, heb je haar/hem als eens van dichtbij bekeken ?
oh waren er games vandaag ?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
Even tussendoor
BB is verdomde lui
Paar kleine games
En dat was het
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:46 schreef odie22 het volgende:
zou danny niet doorhebben dat hij beter even kan wieberen ? of is het nog te vroeg ........
hij zit op de eerste rangquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:46 schreef odie22 het volgende:
zou danny niet doorhebben dat hij beter even kan wieberen ? of is het nog te vroeg ........
Danny is stiekem ook verliefd op Karen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:46 schreef odie22 het volgende:
Ik gokquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:47 schreef BB-King het volgende:
[..]
Danny is stiekem ook verliefd op Karen.
Die laat haar niet alleen met Tom.
karen is gewildquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:47 schreef BB-King het volgende:
[..]
Danny is stiekem ook verliefd op Karen.
Die laat haar niet alleen met Tom.
Ja sorry, maar ik vroeg mij inderdaad af wat ze in die geheime kamer doen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik gok
Helemaal niks
Heeeeee
Je hebt je post ge-edit![]()
Ja dat denk ik wel jaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:49 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik vroeg mij inderdaad af wat ze in die geheime kamer doen.
Vast niks nee maar die moeten zich toch meer dood vervelen.
wel een week safequote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel ja
En dan ook geen stream tijd
Die zitten er echt al een week voor Piet snot
Dus een dominante vrouw laat 'haar ware aard zien'?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:24 schreef Lillibet het volgende:
[..]
nee heb het idee dat ze vaak niet haar ware aard laat zien. Zich daar neerzet als zielig door het gestotter maar op zo;n momenten als net dan lijkt haar waren (vrij dominante ) aard naar boven te komen.
meen dat ze zoiets ook in haar promo ergens heeft gezegd.
Als die vishaken niet in elkaar haken, kunnen de condooms wel bovengehaald worden.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:43 schreef Lillibet het volgende:
En een week achterstand op degene die welquote:
je trekt het uit de contextquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:51 schreef FBtje het volgende:
[..]
Dus een dominante vrouw laat 'haar ware aard zien'?
ja dat welquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
En een week achterstand op degene die wel
In huis zitten
Vaak wel wat meer moeite om er tussen te komenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:52 schreef Lillibet het volgende:
[..]
ja dat wel
maar weet niet of het veel zegt
zeker als ze gedwongen worden om in teams te gaan werken.
er is genoeg karen voor ons allemaalquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Karen is geweldig. Rustig, vriendelijk, en een lachebekje.
Tsja... als je 'het zielig doen' vanwege het stotteren zet tegenover haar dominantie... dan is het mij duidelijk.quote:
Jij hebt dibsquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
er is genoeg karen voor ons allemaal![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij hebt dibs
je was hier vandaag niet zo veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pfffffquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:55 schreef Lillibet het volgende:
lenie keurt de keuken goed![]()
ze hebben goed genoeg schoongemaakt
[..]
Jij hebt dibs
Helaba !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lenie (en mogelijk ook anderen) werd alweer gecanceld omdat ie hakken aan deed, en omdat ie "vieze flikker" had geroepen. En Danny volgens mij ook. Ik heb zelf Tyron dingen horen zeggen waarvan ik dacht "niet handig". Kap gewoon met dat gecancel en gezeur erover.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik kon dit woord niet, moest het opzoeken, weer wat geleerd
'Wat betekent het als je gecanceld wordt?
''Cancelen is een vorm van sociale uitsluiting. 'Het is het moment waarop een groep besluit om iemand het zwijgen op te leggen,' zegt Simone Driessen, die aan de Erasmus Universiteit Rotterdam onderzoek doet naar de reactie van fans als hun idool gecanceld wordt.''
Blijf jij nog maar even staan jongemanquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:01 schreef Jockari het volgende:
@:Dotteke en @:Lillibet, mag ik terug uit de hoek komen ?
Ja dat moet inderdaad stoppenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Lenie (en mogelijk ook anderen) werd alweer gecanceld omdat ie hakken aan deed, en omdat ie "vieze flikker" had geroepen. En Danny volgens mij ook. Ik heb zelf Tyron dingen horen zeggen waarvan ik dacht "niet handig". Kap gewoon met dat gecancel en gezeur erover.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blijf jij nog maar even staan jongeman
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:01 schreef Jockari het volgende:
Danny had het over mietjes toen twee mannen (weet niet meer wie) onder één dekentje op de bank lagen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Lenie (en mogelijk ook anderen) werd alweer gecanceld omdat ie hakken aan deed, en omdat ie "vieze flikker" had geroepen. En Danny volgens mij ook. Ik heb zelf Tyron dingen horen zeggen waarvan ik dacht "niet handig". Kap gewoon met dat gecancel en gezeur erover.
Ik heb je niet in de hoek gezet 🤣quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:01 schreef Jockari het volgende:
Wordt iedereen niet gecanceld om hoe hij of zij doet en wat er gezegd wordt? Zou niet weten waarom dat zou moeten stoppen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja dat moet inderdaad stoppen
Anders is er geen rls meer te volgen zo
Gaan we het wel een beeetje ontopic houden.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:04 schreef Lillibet het volgende:
[..]![]()
Van mij nu wel ja![]()
ik zie dat het al 20 uur is geweest was de tijd vergeten
edit
zie dat greys nog boos op je is![]()
[..]
Jij hebt dibs
dibsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
ik zag Randy eronder zitten en geen idee even wie de andere wasquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:05 schreef FBtje het volgende:
[..]
Danny had het over mietjes toen twee mannen (weet niet meer wie) onder één dekentje op de bank lagen.
de strafhok?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:01 schreef Jockari het volgende:
is ook moeilijk, en lijkt me moeilijk als er 1 persoon is zoals bv vorig jaar Rob, op een gegeven moment ga je wel meedoen als iedereen het doet , en zo persoon maakt het er ook zelf vaak naarquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:07 schreef FBtje het volgende:
[..]
Wordt iedereen niet gecanceld om hoe hij of zij doet en wat er gezegd wordt? Zou niet weten waarom dat zou moeten stoppen.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaan we het wel een beeetje ontopic houden.
nee stel je heb wat plezier hahaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:08 schreef Lillibet het volgende:
sonja wilde de haren van ariana over haar (sonjas) hoofd heen leggen
ariana keek wat geiirteerd en zei het niet te willen
Mjah... blijkbaar vinden sommigen dat dit soort opmerkingen grappig en oké zijn, want niemand die er wat van zei.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik zag Randy eronder zitten en geen idee even wie de andere was
dat is toch allemaal nephaar, gewoon microplasticsquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:13 schreef greysbones het volgende:
Ik vind dat best vies
Dat haar overal
Als het zo lang is als bij Ariana en Ashley
dat van Ariana is echt volgens mijn hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:14 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat is toch allemaal nephaar, gewoon microplastics
Nopequote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat van Ariana is echt volgens mijn hoor
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:16 schreef greysbones het volgende:
@:Ledn81
Ariana gate take 2
Stream 2
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:15 schreef Lillibet het volgende:
wat vroeg sonja nu aan ariana?
hoorde ariana een paar keer nee zeggen
Ben net binnen, stream 2 loopt ...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:16 schreef greysbones het volgende:
@:Ledn81
Ariana gate take 2
Stream 2
Maar Karen en ook Ashley moeten toch ook zien dat er niks isquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:17 schreef Xilia het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Ze gaan maskertje zondag doen
niet??? zekerss?quote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben net binnen, stream 2 loopt ...
oh ok ik ben shockt !!quote:
Over tomquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:20 schreef Joyce-43 het volgende:
wat zit die Ariana nu weer te smoezen?
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:21 schreef -river- het volgende:
Verliefde mensen zijn sws vervelend en ik ben stikjaloers op Alice haar kont.
over de vermeende verliefdheid van tom op haarquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:20 schreef Joyce-43 het volgende:
wat zit die Ariana nu weer te smoezen?
Neeh, daar moet je keihard voor werken, mijn dochter van 20 heeft er ook zo een en moet daar 4 keer per week voor sporten.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Gewoon een gymshark legging kopen
Aah hier 1 van 19’quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:23 schreef -river- het volgende:
[..]
Neeh, daar moet je keihard voor werken, mijn dochter van 20 heeft er ook zo een en moet daar 4 keer per week voor sporten.
is ze nu weer gek op hem vanmiddag begreep ik dat ze met Ashley het over Randy had of was dat ook over Tomquote:
Blijkbaar ook over Tomquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is ze nu weer gek op hem vanmiddag begreep ik dat ze met Ashley het over Randy had of was dat ook over To
alsof Tom op haar zal vallen whahahaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:21 schreef Lillibet het volgende:
[..]
over de vermeende verliefdheid van tom op haar
als hij struikelt wel misschienquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
alsof Tom op haar zal vallen whahaha![]()
#metooquote:
ja zelfs dat ontwijkt die hahahquote:
Dat weet ik niet, ik heb enkel een dochter.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:28 schreef FBtje het volgende:
[..]
Zoons zijn veel makkelijker in de opvoeding
Dat zei mijn moeder ook altijd.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:28 schreef FBtje het volgende:
[..]
Zoons zijn veel makkelijker in de opvoeding
Beidequote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:28 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik heb enkel een dochter.
De billen bijwerkenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:30 schreef Was-beer het volgende:
Wat is er met Alice? Zit zo zielig en stil buiten
Edit: Oh ze nam even rust van het sporten![]()
Ken het wel tis zo’n schoolkamp spelquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:38 schreef BB-King het volgende:
Sonja stelt brief verzonden/ontvangen spel voor.
Niemand snapt het. Ik ook niet.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:40 schreef ledn81 het volgende:
Ariana heeft geen zin in spelletjes.. nee snap ik.. die heeft alleen maar zin in Tom
Ariana heeft geen zin in spelletjes.. nee snap ik.. die heeft alleen maar zin in Tom
Zij wilt op Tom landen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:40 schreef ledn81 het volgende:
Hey Lav.quote:
daarom doet het landen zolang dusquote:
Hey Dotteke, hoe vind jij het tot nu toe? Heb je al favorieten of ben jij er ook nog niet helemaal uit? Ik kan er nog niet echt vlees of vis van maken. En wat ben je goed en druk bezigquote:
Graag wel even ontopic.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Dotteke, hoe vind jij het tot nu toe? Heb je al favorieten of ben jij er ook nog niet helemaal uit? Ik kan er nog niet echt vlees of vis van maken. En wat ben je goed en druk bezig![]()
Gert ook met zijn mooie lijsten van alles.
Complimenten voor jullie beiden.
Is dit op stream of hoort dit thuis in de CSquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Dotteke, hoe vind jij het tot nu toe? Heb je al favorieten of ben jij er ook nog niet helemaal uit? Ik kan er nog niet echt vlees of vis van maken. En wat ben je goed en druk bezig![]()
Ik weet niet wat dat isquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Lav.![]()
Maak je nu een grapje met me?
Zelfde als de verraders maar dan in het kleinquote:
Sorry, zal het nooit meer doen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Is dit op stream of hoort dit thuis in de CS![]()
BB / [BB 24 SC #6] Waar we een blik gaan wagen
Ah, dank!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zelfde als de verraders maar dan in het klein
Weerwolven is een spel wat in bijna elke RLS wel gespeeld wordt.Is echt retesaai.quote:
Hey Lavquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gert is idd een kanjer. Maar ik ga naar de SC anders krijg ik (terecht) op mijn faliequote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lavnee ik heb niet echt een favoriet nog. Jij?
Ja. Dat doet Gert goed. Ben blij dat hij dat nu doet.
Iedereen is wel eens een keer off topicquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gert is idd een kanjer. Maar ik ga naar de SC anders krijg ik (terecht) op mijn falie
Ftfyquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tom is idd een kanjer. Maar ik ga naar de SC anders krijg ik (terecht) op mijn falie
Je zit ook in het huisquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:51 schreef ledn81 het volgende:
Ik ben kapotmoe dus ga lekker op de bank
Tenzij er nog iets spannend gebeurd. Slaap lekker COS
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is waar maar toch...zat ik ff verkeerd.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iedereen is wel eens een keer off topic
Ik niet,snap juuh?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iedereen is wel eens een keer off topic
Dom en Domja krijgen een wijze les van Lenie: "iedereen staat er anders in"quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:50 schreef greysbones het volgende:
Sonja wil dat tom instort als hij weg moet
Want zo gaat zij zich ook voelen
Geeft niet Lav.Snap juuh?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is waar maar toch...zat ik ff verkeerd.
Dit is zo al de hele dag, ze doen werkelijk niets meer dan op bed liggen of op de bank.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:51 schreef ledn81 het volgende:
Ik ben kapotmoe dus ga lekker op de bank
Tenzij er nog iets spannend gebeurd. Slaap lekker COS
[ afbeelding ]
Sonja blijft doorratelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sonja blijft doorratelenWeet ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Vanuit BB wordt er ook niet veel bedachtquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dit is zo al de hele dag, ze doen werkelijk niets meer dan op bed liggen of op de bank.
En als ze iets hebben bedacht mogen we toch niet meekijken, dus vrees dat er niets zal veranderen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vanuit BB wordt er ook niet veel bedacht
Om ze in ieder geval iets te laten doen
Laat ze een werkopdracht doenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
En als ze iets hebben bedacht mogen we toch niet meekijken., dus vrees dat er niets zal veranderen.
Puur door de verveling.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:57 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Er gaan er ook gewoon al een paar het bed in.
Jezus, die poetst meteen zijn slokdarm.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:57 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Er gaan er ook gewoon al een paar het bed in.
Veelbelovend zo.Straks om 22:00 uur het licht uit.quote:
Ik wou zeggen allemaalquote:
Dat zou idd kunnen helpen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:57 schreef BB-King het volgende:
Beter gooien ze er morgen na de exit wat drank in.
En een mindfuck.
De bewoners kakken helemaal in.
Nee, om de NS (en Lenie) te welbehagen is het Reizigers tegenwoordig.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wou zeggen allemaal
Jongens en meisjes
Maar dat kan niet meer hè
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wou zeggen allemaal
Jongens en meisjes
Maar dat kan niet meer hè
Non binair.quote:
Waar is andere Lilly?quote:
Klinkt lekker Mario, maar dit hoort ook op de SC. (Ik zat ook net fout, want ik zat ook te SC'en hier. Foei Lav.)quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:04 schreef mario390 het volgende:
ik eet nu ook rote paprika
die salat in de glas
de heet paprikasalat
en twee nieuwe als ik het goed begreep.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:11 schreef Lillibet het volgende:
die kistjes zullen morgen nog open gaan (hebben ze in duo gekocht en gaan ze weer husselen) en dan bij de live andere duo's en die 3 er weer in![]()
ja maar dit is al iedere jaar zo dus niet iets nieuwsquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
En als ze iets hebben bedacht mogen we toch niet meekijken, dus vrees dat er niets zal veranderen.
ja hier in bb eten ze 24/7 paprikaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt lekker Mario, maar dit hoort ook op de SC. (Ik zat ook net fout, want ik zat ook te SC'en hier. Foei Lav.)
Dotteke sorry maar ik heb wel een note verdiend.
jaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:14 schreef Hoempah het volgende:
[..]
en twee nieuwe als ik het goed begreep.
Lenie zet zichzelf hier zwaar mee voor schut.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:14 schreef rinardo het volgende:
uitzending afgelopen
die muziek toen ze allemaal naar de badkamer moesten voor die regel van Lenie, ik heb me bescheurd
echt!!!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:16 schreef -river- het volgende:
[..]
Lenie zet zichzelf hier zwaar mee voor schut.
Ik heb heel veel notes te zetten dan als ik iedere offtopic zou moeten gaan notequote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt lekker Mario, maar dit hoort ook op de SC. (Ik zat ook net fout, want ik zat ook te SC'en hier. Foei Lav.)
Maar echt nieuw nieuwquote:
paprika is toch hier nietquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb heel veel notes te zetten dan als ik iedere offtopic zou moeten gaan note
Dan heb je meer dan je handen vol, Dot.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb heel veel notes te zetten dan als ik iedere offtopic zou moeten gaan note
2 echt nieuw nieuwe komen erbijquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar echt nieuw nieuw
Of Rohani en dylona
En Bas
Ja Bas zal team roze wordenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:22 schreef Lillibet het volgende:
[..]
2 echt nieuw nieuwe komen erbij
en daar moeten nieuwe teams mee gemaakt worden.
die 3 krijgen allemaal een andere partner (bas had er geen)
zit hier ook met verbazing te luisterenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:23 schreef BB-King het volgende:
Ashley wist niet dat België ook aan zee lag.
Dan heb je meer dan je handen vol, Dot.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja eens. Moeilijk te verstaan.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:22 schreef Koos1958 het volgende:
Ik heb zoveel moeite met de gesprekken te verstaan van Tom en soms sonja.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja Bas zal team roze worden
Als we zijn naam op zijn shirt mogen geloven
Maar dan komen er dus 5!! Bij
Ja denk ik ookquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:23 schreef Lillibet het volgende:
[..]![]()
lekker grote groep met nieuwe dynamiek
De meesten waren voor dag 4 ( de dag dat we streams kregen )quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waar ik mij over verbaas, we zien nu al een paar keer dat zij s' nachts stiekem
in het huis rond sluipen, op werkelijk geen enkele van mijn 24/7 opnames terug te vinden ...
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waar ik mij over verbaas, we zien nu al een paar keer dat zij 's nachts stiekem
in het huis rond sluipen, op werkelijk geen enkele van mijn 24/7 opnames terug te vinden ...
dat zal het zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
De meesten waren voor dag 4 ( de dag dat we streams kregen )
Stream 2 is ook vaak verwarrend met die tussendoortjes dat je niet meer weet wat live is soms ..quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, dat is mogelijk wel de redenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:25 schreef greysbones het volgende:
De meesten waren voor dag 4 ( de dag dat we streams kregen )
in de uitzending zei Dilano dat het half 2 was , misschien zetten ze de cameras wel even uit voor nachtgluurdersquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De kistjes van gisteren waren er die nacht in gezetquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:26 schreef greysbones het volgende:
Ik weet niet of ze na dag 4 ‘s nachts nog hebben rond geslopen
nu dag 8 en de aflevering was 5,6,7.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:26 schreef LonesomeFairy het volgende:
Afleveringen zijn nu bijna bij met streams toch?
Volgens mij laten ze die mensen alleen los als de bewoners in de gameroom zijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als een sneltrein door 3 dagen heenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:27 schreef Hoempah het volgende:
[..]
nu dag 8 en de aflevering was 5,6,7.
Hoop niet dat het zo blijft, we hebben eerder wel opdrachten mogen zien die binnen het huis afspeelde.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar dit is al iedere jaar zo dus niet iets nieuws
Speciaal voor jouquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:27 schreef Kodiak100 het volgende:
ah het peer knagen is weer begonnen met schil
begreep dat het voor mensen met een kunstgebit wat lastig bijten kan zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:27 schreef Kodiak100 het volgende:
ah het peer knagen is weer begonnen met schil
Is ook weinig om te laten zienquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als een sneltrein door 3 dagen heen
Ik was er vooraf toen de deelnemers bekend werden gemaakt al bang voor en het is helaas werkelijkheid geworden. Dit is de meest saaie groep in een reality show ooit. Echt geen enkel spraakmakend persoon ook die het niveau nog enigzins wat omhoog krikt zoals Jeffrey in EJVJL. Jammer.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:18 schreef chufi het volgende:
Dit is wereldwijd gezien wel 1 van de saaiste BBs
Bij eentje aan de tel. was een dame die erg lekker kon koken.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:14 schreef Hoempah het volgende:
[..]
en twee nieuwe als ik het goed begreep.
Vooral Italiaans blijkbaarquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bij eentje aan de tel. was een dame die erg lekker kon koken.
Geen probleem. Ik zat vanmorgen ook verkeerd.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is raar....quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Toen Lenie meedeet aan bij ons op het site ploften zijn sites
Volgens mij heeft hij nu geen website
Dit jaar nog erger dan de vorige. Ik weet niet dat ik dit nog 90 dagen ga rekken (ik hoop van wel).quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:18 schreef chufi het volgende:
Dit is wereldwijd gezien wel 1 van de saaiste BBs
Je moetquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:34 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dit jaar nog erger dan de vorige. Ik weet niet dat ik dit nog 90 dagen ga rekken (ik hoop van wel).
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Toen Lenie meedeet aan bij ons op het site ploften zijn sites
Volgens mij heeft hij nu geen website
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft vooral te maken met de saaie streams vermoed ik. Maar we blijven hopen @Dottekequote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
mysterie opgelostquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, streamlock van meer dan 20 minuten, daar moet het geweest zijn ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |