quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:01 schreef Jockari het volgende:
@:Dotteke en @:Lillibet, mag ik terug uit de hoek komen ?
Danny had het over mietjes toen twee mannen (weet niet meer wie) onder één dekentje op de bank lagen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Lenie (en mogelijk ook anderen) werd alweer gecanceld omdat ie hakken aan deed, en omdat ie "vieze flikker" had geroepen. En Danny volgens mij ook. Ik heb zelf Tyron dingen horen zeggen waarvan ik dacht "niet handig". Kap gewoon met dat gecancel en gezeur erover.
Ik heb je niet in de hoek gezet 🤣quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:01 schreef Jockari het volgende:
Wordt iedereen niet gecanceld om hoe hij of zij doet en wat er gezegd wordt? Zou niet weten waarom dat zou moeten stoppen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja dat moet inderdaad stoppen
Anders is er geen rls meer te volgen zo
Gaan we het wel een beeetje ontopic houden.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:04 schreef Lillibet het volgende:
[..]![]()
Van mij nu wel ja![]()
ik zie dat het al 20 uur is geweest was de tijd vergeten
edit
zie dat greys nog boos op je is![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij hebt dibs
dibsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
ik zag Randy eronder zitten en geen idee even wie de andere wasquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:05 schreef FBtje het volgende:
[..]
Danny had het over mietjes toen twee mannen (weet niet meer wie) onder één dekentje op de bank lagen.
de strafhok?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:01 schreef Jockari het volgende:
is ook moeilijk, en lijkt me moeilijk als er 1 persoon is zoals bv vorig jaar Rob, op een gegeven moment ga je wel meedoen als iedereen het doet , en zo persoon maakt het er ook zelf vaak naarquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:07 schreef FBtje het volgende:
[..]
Wordt iedereen niet gecanceld om hoe hij of zij doet en wat er gezegd wordt? Zou niet weten waarom dat zou moeten stoppen.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaan we het wel een beeetje ontopic houden.
nee stel je heb wat plezier hahaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:08 schreef Lillibet het volgende:
sonja wilde de haren van ariana over haar (sonjas) hoofd heen leggen
ariana keek wat geiirteerd en zei het niet te willen
Mjah... blijkbaar vinden sommigen dat dit soort opmerkingen grappig en oké zijn, want niemand die er wat van zei.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik zag Randy eronder zitten en geen idee even wie de andere was
dat is toch allemaal nephaar, gewoon microplasticsquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:13 schreef greysbones het volgende:
Ik vind dat best vies
Dat haar overal
Als het zo lang is als bij Ariana en Ashley
dat van Ariana is echt volgens mijn hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:14 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat is toch allemaal nephaar, gewoon microplastics
Nopequote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat van Ariana is echt volgens mijn hoor
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:16 schreef greysbones het volgende:
@:Ledn81
Ariana gate take 2
Stream 2
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:15 schreef Lillibet het volgende:
wat vroeg sonja nu aan ariana?
hoorde ariana een paar keer nee zeggen
Ben net binnen, stream 2 loopt ...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:16 schreef greysbones het volgende:
@:Ledn81
Ariana gate take 2
Stream 2
Maar Karen en ook Ashley moeten toch ook zien dat er niks isquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:17 schreef Xilia het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Ze gaan maskertje zondag doen
niet??? zekerss?quote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben net binnen, stream 2 loopt ...
Ja ze heeft het zelf gezegdquote:
oh ok ik ben shockt !!quote:
Over tomquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:20 schreef Joyce-43 het volgende:
wat zit die Ariana nu weer te smoezen?
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:21 schreef -river- het volgende:
Verliefde mensen zijn sws vervelend en ik ben stikjaloers op Alice haar kont.
over de vermeende verliefdheid van tom op haarquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:20 schreef Joyce-43 het volgende:
wat zit die Ariana nu weer te smoezen?
Neeh, daar moet je keihard voor werken, mijn dochter van 20 heeft er ook zo een en moet daar 4 keer per week voor sporten.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Gewoon een gymshark legging kopen
Aah hier 1 van 19’quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:23 schreef -river- het volgende:
[..]
Neeh, daar moet je keihard voor werken, mijn dochter van 20 heeft er ook zo een en moet daar 4 keer per week voor sporten.
is ze nu weer gek op hem vanmiddag begreep ik dat ze met Ashley het over Randy had of was dat ook over Tomquote:
Blijkbaar ook over Tomquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is ze nu weer gek op hem vanmiddag begreep ik dat ze met Ashley het over Randy had of was dat ook over To
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |