alsof Tom op haar zal vallen whahahaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:21 schreef Lillibet het volgende:
[..]
over de vermeende verliefdheid van tom op haar
als hij struikelt wel misschienquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
alsof Tom op haar zal vallen whahaha![]()
#metooquote:
ja zelfs dat ontwijkt die hahahquote:
Dat weet ik niet, ik heb enkel een dochter.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:28 schreef FBtje het volgende:
[..]
Zoons zijn veel makkelijker in de opvoeding
Dat zei mijn moeder ook altijd.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:28 schreef FBtje het volgende:
[..]
Zoons zijn veel makkelijker in de opvoeding
Beidequote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:28 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik heb enkel een dochter.
De billen bijwerkenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:30 schreef Was-beer het volgende:
Wat is er met Alice? Zit zo zielig en stil buiten
Edit: Oh ze nam even rust van het sporten![]()
Ken het wel tis zo’n schoolkamp spelquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:38 schreef BB-King het volgende:
Sonja stelt brief verzonden/ontvangen spel voor.
Niemand snapt het. Ik ook niet.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:40 schreef ledn81 het volgende:
Ariana heeft geen zin in spelletjes.. nee snap ik.. die heeft alleen maar zin in Tom
Het is Nathaliequote:
Ariana heeft geen zin in spelletjes.. nee snap ik.. die heeft alleen maar zin in Tom
Zij wilt op Tom landen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:40 schreef ledn81 het volgende:
Hey Lav.quote:
daarom doet het landen zolang dusquote:
Hey Dotteke, hoe vind jij het tot nu toe? Heb je al favorieten of ben jij er ook nog niet helemaal uit? Ik kan er nog niet echt vlees of vis van maken. En wat ben je goed en druk bezigquote:
Graag wel even ontopic.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Dotteke, hoe vind jij het tot nu toe? Heb je al favorieten of ben jij er ook nog niet helemaal uit? Ik kan er nog niet echt vlees of vis van maken. En wat ben je goed en druk bezig![]()
Gert ook met zijn mooie lijsten van alles.
Complimenten voor jullie beiden.
Is dit op stream of hoort dit thuis in de CSquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Dotteke, hoe vind jij het tot nu toe? Heb je al favorieten of ben jij er ook nog niet helemaal uit? Ik kan er nog niet echt vlees of vis van maken. En wat ben je goed en druk bezig![]()
Ik weet niet wat dat isquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Lav.![]()
Maak je nu een grapje met me?
Zelfde als de verraders maar dan in het kleinquote:
Sorry, zal het nooit meer doen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Is dit op stream of hoort dit thuis in de CS![]()
BB / [BB 24 SC #6] Waar we een blik gaan wagen
Ah, dank!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zelfde als de verraders maar dan in het klein
Weerwolven is een spel wat in bijna elke RLS wel gespeeld wordt.Is echt retesaai.quote:
Hey Lavquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gert is idd een kanjer. Maar ik ga naar de SC anders krijg ik (terecht) op mijn faliequote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lavnee ik heb niet echt een favoriet nog. Jij?
Ja. Dat doet Gert goed. Ben blij dat hij dat nu doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |