echt!!!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:16 schreef -river- het volgende:
[..]
Lenie zet zichzelf hier zwaar mee voor schut.
Ik heb heel veel notes te zetten dan als ik iedere offtopic zou moeten gaan notequote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt lekker Mario, maar dit hoort ook op de SC. (Ik zat ook net fout, want ik zat ook te SC'en hier. Foei Lav.)
Dotteke sorry maar ik heb wel een note verdiend.
Maar echt nieuw nieuwquote:
paprika is toch hier nietquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb heel veel notes te zetten dan als ik iedere offtopic zou moeten gaan note
Dan heb je meer dan je handen vol, Dot.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb heel veel notes te zetten dan als ik iedere offtopic zou moeten gaan note
2 echt nieuw nieuwe komen erbijquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar echt nieuw nieuw
Of Rohani en dylona
En Bas
Ja Bas zal team roze wordenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:22 schreef Lillibet het volgende:
[..]
2 echt nieuw nieuwe komen erbij
en daar moeten nieuwe teams mee gemaakt worden.
die 3 krijgen allemaal een andere partner (bas had er geen)
zit hier ook met verbazing te luisterenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:23 schreef BB-King het volgende:
Ashley wist niet dat België ook aan zee lag.
Dan heb je meer dan je handen vol, Dot.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja eens. Moeilijk te verstaan.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:22 schreef Koos1958 het volgende:
Ik heb zoveel moeite met de gesprekken te verstaan van Tom en soms sonja.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja Bas zal team roze worden
Als we zijn naam op zijn shirt mogen geloven
Maar dan komen er dus 5!! Bij
Ja denk ik ookquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:23 schreef Lillibet het volgende:
[..]![]()
lekker grote groep met nieuwe dynamiek
De meesten waren voor dag 4 ( de dag dat we streams kregen )quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waar ik mij over verbaas, we zien nu al een paar keer dat zij s' nachts stiekem
in het huis rond sluipen, op werkelijk geen enkele van mijn 24/7 opnames terug te vinden ...
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waar ik mij over verbaas, we zien nu al een paar keer dat zij 's nachts stiekem
in het huis rond sluipen, op werkelijk geen enkele van mijn 24/7 opnames terug te vinden ...
dat zal het zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
De meesten waren voor dag 4 ( de dag dat we streams kregen )
Stream 2 is ook vaak verwarrend met die tussendoortjes dat je niet meer weet wat live is soms ..quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, dat is mogelijk wel de redenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:25 schreef greysbones het volgende:
De meesten waren voor dag 4 ( de dag dat we streams kregen )
in de uitzending zei Dilano dat het half 2 was , misschien zetten ze de cameras wel even uit voor nachtgluurdersquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De kistjes van gisteren waren er die nacht in gezetquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:26 schreef greysbones het volgende:
Ik weet niet of ze na dag 4 ‘s nachts nog hebben rond geslopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |