Lullo.quote:
opposites attrackquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:43 schreef Lillibet het volgende:
ze hebben allebei aan de andere kant een neusbel
kan geen toeval zijn![]()
Blijven ze niet hangen bij het kussenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:43 schreef Lillibet het volgende:
ze hebben allebei aan de andere kant een neusbel
kan geen toeval zijn![]()
Tom ookquote:
Karenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:44 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee wie wel, heb je haar/hem als eens van dichtbij bekeken ?
oh waren er games vandaag ?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
Even tussendoor
BB is verdomde lui
Paar kleine games
En dat was het
Nee johquote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:46 schreef odie22 het volgende:
zou danny niet doorhebben dat hij beter even kan wieberen ? of is het nog te vroeg ........
hij zit op de eerste rangquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:46 schreef odie22 het volgende:
zou danny niet doorhebben dat hij beter even kan wieberen ? of is het nog te vroeg ........
Danny is stiekem ook verliefd op Karen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:46 schreef odie22 het volgende:
Ik gokquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:47 schreef BB-King het volgende:
[..]
Danny is stiekem ook verliefd op Karen.
Die laat haar niet alleen met Tom.
karen is gewildquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:47 schreef BB-King het volgende:
[..]
Danny is stiekem ook verliefd op Karen.
Die laat haar niet alleen met Tom.
Ja sorry, maar ik vroeg mij inderdaad af wat ze in die geheime kamer doen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik gok
Helemaal niks
Heeeeee
Je hebt je post ge-edit![]()
Ja dat denk ik wel jaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:49 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik vroeg mij inderdaad af wat ze in die geheime kamer doen.
Vast niks nee maar die moeten zich toch meer dood vervelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |