dat is toch net zo goor , overal lopen met je blote poten door de badkamer, wc enz enz en dan lekker op de bank onder het dekentjequote:Op donderdag 18 januari 2024 20:34 schreef spapaars het volgende:
Lenie wil geen mensen in het huis zien met de schoenen aan, maar die blote poten van hem is ook geen porem.
dat is bil trainingquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:37 schreef mario390 het volgende:
ziet zo uit als moet
zij naar wc
[ afbeelding ]
oh wat dan ?quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Lenie wordt even onder vuur genomen door Dany en Karen
En dat mis ik dan weerquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Lenie wordt even onder vuur genomen door Dany en Karen
Of, zoals vroeger, weekopdrachtenquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:44 schreef Jockari het volgende:
Nu een 48-uren opdracht BB ! Ze zijn blijkbaar moe op het zicht !
Vind je dat vies ?quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:47 schreef Kodiak100 het volgende:
en weer zitten ze die peren met schil en al op te knagen
dat is gezondquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Doe ik ook, ook met appels. Niet met kiwi's, want dan kun je beter beffen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:47 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Doe ik ook, ook met appels. Niet met kiwi's, want dan kun je beter beffen.
puffen, scheetjes latenquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:52 schreef Jockari het volgende:
Wie heeft er "getufd" ? zegt iemand. Dat moet een belg geweest zijn, die kennen tuffen.
Nederlanders ookquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:52 schreef Jockari het volgende:
Wie heeft er "getufd" ? zegt iemand. Dat moet een belg geweest zijn, die kennen tuffen.
Oeps weer wat nederlands geleerd. Blijft soms een issue dat nederlnds - vlaams. Poepen en tuffen zijn al weer erg verschillend.quote:
ja ik gebruik dat woord zelf niet voor scheetjes, maar in big brother hebben ze besloten dat het voor scheetjes is, een pufje latenquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Oeps weer wat nederlands geleerd. Blijft soms een issue dat nederlnds - vlaams. Poepen en tuffen zijn al weer erg verschillend.
Ik zeg dat ook wel eensquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik gebruik dat woord zelf niet voor scheetjes, maar in big brother hebben ze besloten dat het voor scheetjes is, een pufje laten
will je weten wat scheetjesquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Oeps weer wat nederlands geleerd. Blijft soms een issue dat nederlnds - vlaams. Poepen en tuffen zijn al weer erg verschillend.
ja ik leg met puffen meer het verband met wat je doet als je bevaltquote:
De honden hier kunnen ook goed pufjes latenquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik leg met puffen meer het verband met wat je doet als je bevalt
Ik had tuf gehoord ipv puf...quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik gebruik dat woord zelf niet voor scheetjes, maar in big brother hebben ze besloten dat het voor scheetjes is, een pufje laten
Natuurlijk @mario390quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
will je weten wat scheetjes
op oostenrijks zijn?
Ik ook Hahahaaquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley vindt het een bijzondere en vrij heftige dag met veel prikkels
Vind dat ze zich er goed doorheen slaatquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley vindt het een bijzondere en vrij heftige dag met veel prikkels
Ik heb het wel voor Karen. Ze kan me alleen nog teleurstellen in de volgende dagen/weken. Is ook al de vorige jaren bij mijn favos bij BB gebeurd.quote:
Liese stelde ons nooit teleurquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik heb het wel voor Karen. Ze kan me alleen nog teleurstellen in de volgende dagen/weken. Is ook al de vorige jaren bij mijn favos bij BB gebeurd.
En dat mag wel van biggiequote:Op donderdag 18 januari 2024 21:01 schreef Lillibet het volgende:
ashley heeft een energiepil genomen vandaag
maar ze zijn nog goede vriendenquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley heeft danny niet echt meer gesproken vandaag
Op haar preutsheid na. Misschien heeft zij wel die trend gezet?... (allicht niet alleen, maar toch)quote:
Je kunt ook gaan luisteren naar Arianaquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:06 schreef GayGuy het volgende:
Ritme klaar, in godsnaam, WAAR KIJK IK NAAR?🤣🤣🤣
Nah, ergens vind ik dit wel grappigquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt ook gaan luisteren naar Ariana
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:09 schreef Lillibet het volgende:
ariana gaat tussen de huidschilfers van ashley liggen als die naar huis moet
pure liefde
quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:09 schreef Lillibet het volgende:
ariana gaat tussen de huidschilfers van ashley liggen als die naar huis moet
pure liefde
quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:12 schreef Jockari het volgende:
Ben dit spelletje intussen wel beu. Je zou nog gaan smeken dat ze gaan weerwolven.En ondertussen op tv spelen ze een spel waar we natuurlijk niets van meekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop dat de kijkcijfers tegen zullen vallen mede door de saaie berichten op social-media.
tot morgenquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:16 schreef Jockari het volgende:
Ik hou er voor vandaag maar mee op, want begint te vervelen dat spelletje.
Tot morgen COSsers.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:16 schreef Jockari het volgende:
Ik hou er voor vandaag maar mee op, want begint te vervelen dat spelletje.
Tot morgen COSsers.
Voor mij de reden de streams te sluiten.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:19 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zet net de stream aan. Ik ken dit spelletje niet. Maar ik hoop nu al dat ze dit geen uren doen
Ik kijk nu stream 2.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor mij de reden de streams te sluiten.
Ik heb het geluid maar even uitquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:19 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zet net de stream aan. Ik ken dit spelletje niet. Maar ik hoop nu al dat ze dit geen uren doen
vast een cryptisch woord voor wat andersquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Ariana vindt mannelijke energie heel fijn
Heb jij geen SLquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:24 schreef Lillibet het volgende:
[..]
vast een cryptisch woord voor wat anders
nog steeds geleuter over het mogelijke vertrek van ashley
zie post boven jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alice en tom waren wel duidelijk naar lenie bij het avondetenquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:26 schreef marky het volgende:
Ze blijven te lief voor elkaar. Ze hebben heel goed naar vorig seizoen gekeken wat werd afgestraft door de kijker. Ze spreken niets echt uit naar elkaar.
Dag 6 hèquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:26 schreef marky het volgende:
Ze blijven te lief voor elkaar. Ze hebben heel goed naar vorig seizoen gekeken wat werd afgestraft door de kijker. Ze spreken niets echt uit naar elkaar.
Zo ziet ze er altijd uitquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:29 schreef Moeraskat het volgende:
Het lijkt wel alsof Ashely heeft zitten janken
Heb precies hetzelfde ....quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:30 schreef HappyCharly het volgende:
Vind het nog niet zo boeiend totnutoe..
en gooi die wicca pruik van jezelf en die blonde er ook inquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou Ariana steek jij lekker je handen in het vvvvuur
En een string op het kussen van Leniequote:Op donderdag 18 januari 2024 21:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als Ashley zo doorgaat, zit zij echt zaterdag thuis, mijn God .....
Als ze nog een kans wil maken, kan zij beter voor wat stampij gaan zorgen de komende dagen ....
Effe beginnen met schoenen aan in huis morgen ...![]()
Karen lijkt me ook leukquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Ariana is Karen een stout en ondeugend meisje.
Ze houd er wel van
dat heeft ze goed aangevoeld want op insta zie je dat karin niet zo deugdelijk isquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Ariana is Karen een stout en ondeugend meisje.
Ze houd er wel van
oh ik dacht shoarma en kapsalonquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:35 schreef Joyce-43 het volgende:
bij de spiegelkamer kregen ze lekker patat en hamburger hahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
klinkt als ...quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Ariana komt het allemaal goed.
Als je gaat ga je naar iets heel moois
dacht pizzaquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
oh ik dacht shoarma en kapsalon
Ja idd Dilano had kapsalon en de andere 2 een broodje gyros ofzo. Alsof ze zelf wat hadden mogen doorgeven/bestellen ofzoquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
oh dan heb ik het verkeerd gezien in de snelligheidquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Goeiendagschotelquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:36 schreef Lillibet het volgende:
[..]
dat heeft ze goed aangevoeld want op insta zie je dat karin niet zo deugdelijk is
was echt een verrassingquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja idd Dilano had kapsalon en 2x broodje gyros ofzo. Alsof ze zelf wat hadden mogen doorgeven/bestellen ofzo
quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley gaat even met haar partner zitten om alles door te bespreken
Komt allemaal goed en andere dooddoeners die Ariana de hele dag zegtquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley gaat even met haar partner zitten om alles door te bespreken
zou je haarquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou met ashley in de familie zou ik er alles aan doen om te onthechten
Strippen dus?quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:44 schreef rinardo het volgende:
Het spelletje wat ze nu spelen is wel leuk, iemand moet weg en dan veranderd iemand in de groep een kledingstuk, dan mag diegene die weg was terug komen en raden wat er veranderd is
ze veranderen iets in de woonkamer en degenen op de gang moet raden watquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:59 schreef GayGuy het volgende:
Oh, een soort Ik zie ik zie, doem ze nu
van alice kan ik het wel radenquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:02 schreef -river- het volgende:
Weten we al wat de dames in hun doosjes hadden?
Die straalt ook nooit echt iets van plezier uit hèquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als die blikken van Ariana konden doden ....
bij alice een tompon vandaagquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:02 schreef -river- het volgende:
Weten we al wat de dames in hun doosjes hadden?
en ik wou het nog netjes houden hier .......quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:03 schreef Lillibet het volgende:
[..]
bij alice een tompon vandaag![]()
maar nee niet de bb doosjes
Nee, en ik vind het nu iets van een blik alsof de rest maar minderwaardig gepeupel is ....quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:03 schreef TheLuckyman het volgende:
Die straalt ook nooit echt iets van plezier uit hè
SPOILER: afgewisseld met ..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:03 schreef Lillibet het volgende:
[..]
bij alice een tompon vandaag![]()
maar nee niet de bb doosjes
Vind het zo lelijk die opgespoten lippen.quote:
Dar is het ook altijd want je ziet het gewoon hoeveel je erin laat spuiten maakt niets uit.quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het zo lelijk die opgespoten lippen.
Persoonlijk vind ik het er nooit mooier op wordenquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:18 schreef -river- het volgende:
[..]
Dar is het ook altijd want je ziet het gewoon hoeveel je erin laat spuiten maakt niets uit.
Ze moet het helemaal zelf weten natuurlijk, maar ik vind het ook zonde..quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het zo lelijk die opgespoten lippen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze moet het helemaal zelf weten natuurlijk, maar ik vind het ook zonde..Dit is zo veel mooierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
[..]
Ze moet het helemaal zelf weten natuurlijk, maar ik vind het ook zonde..wooow 7 jaar geleden, wat een knappe meid was ze toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Die zal zaterdag komen denk ik, na de live uitzending.quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze denken dat Basiri morgen terugkomt
en andere die hadden het over poep en Alice was nog aan het eten. Die vroeg een paar keer te stoppen maar ze gingen door, toen ging ze in de woonkamer zittenquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben terug aan het lezen, was er een incidentje onder het eten met Lenie ?
Ik denk eigenlijk dat ze nog steeds een knappe verschijning is onder al dat plastic. Zonde dat zo'n jonge mensen daar zo vaak al vroeg aan beginnen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
wooow 7 jaar geleden, wat een knappe meid was ze toen
niet weghalenquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het er nooit mooier op worden
Dat moet je bij mij ook niet doen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
en andere die hadden het over poep en Alice was nog aan het eten. Die vroeg een paar keer te stoppen maar ze gingen door, toen ging ze in de woonkamer zitten
[..]
Ze moet het helemaal zelf weten natuurlijk, maar ik vind het ook zonde..wat een enorm verschilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je, heb het volgens mij gevonden, maar stelde niet zoveel voor denk ik .... ?quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:28 schreef Kodiak100 het volgende:
en andere die hadden het over poep en Alice was nog aan het eten. Die vroeg een paar keer te stoppen maar ze gingen door, toen ging ze in de woonkamer zitten
eerst zei tom het een paar keer al tegen lenie maar bleef hij doorgaanquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
quote:
neuh was even maarquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, heb het volgens mij gevonden, maar stelde niet zoveel voor denk ik .... ?
links is nog veel te bewerkt, een cap van de livestream zou beter zijn.quote:
Lenie mag er van mij snel uit.quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:33 schreef Lillibet het volgende:
[..]
neuh was even maar
alice stond op en ging even weg met haar bord
maar kwam wel terug en zei er geiirteerd wat van tegen hem
lenie deed alsof hij van niks wist..
quote:
Kan FEBO de klachtenlijn niet openen speciaal voor klachten over Leniequote:
met z''n stomme regels en zijn vieze blote potenquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Kan FEBO de klachtenlijn niet openen speciaal voor klachten over Lenie
quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik keek net op mijn inloggegevens het nog deden om te stemmen, maar ik zie 3 namen staan, hoe is Ashley uiteindelijk genomineerd
Door PON van Dannyquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik keek net op mijn inloggegevens het nog deden om te stemmen, maar ik zie 3 namen staan, hoe is Ashley uiteindelijk genomineerd
als duo samen met tom, door basiri ......... ehhhhhhh , oh nee , dat was sonja, foutjequote:Op donderdag 18 januari 2024 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Ja dat waren Sonja en Tom, maar Ashley nu dus ookquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
als duo samen met tom, door basiri
tis al laatquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat waren Sonja en Tom, maar Ashley nu dus ook
quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:34 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
links is nog veel te bewerkt, een cap van de livestream zou beter zijn.
Echt niet normaalquote:
Tja, ach, nog een paar dagen en dan is ze weg...quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
links was zij supermooi
wat schade
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je had je vraag al gesteld dan hoef je hem niet nog een keer zelf te quoten 😉quote:
[..]
Ze moet het helemaal zelf weten natuurlijk, maar ik vind het ook zonde..Wat een verschil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
hoe vind je dat alles?quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:55 schreef rinardo het volgende:
Ze heeft ook aan hunted mee gedaan
[ link | afbeelding ]
Danny verteld in dit filmpje, dat hij toen hij 8 jaar was erg stotterde, hier veel om gepest is geweest en naar stottertherapie is gegaan. hij is er bijna helemaal vanaf vertelde hijquote:Op donderdag 18 januari 2024 23:03 schreef ben34567 het volgende:
Heeft Danny een spraakgebrek ? Is dat een lisp (ken het NL woord niet) ?
Google.quote:
Jammer dat Lenie er dan vaak tussendoor komt over later weer met de overtreffende trap qua verhaalquote:Op donderdag 18 januari 2024 23:08 schreef rinardo het volgende:
Danny kan mooi vertellen, echt boeiend.
we hebben toch al hun achternamen van de instagramsquote:Op donderdag 18 januari 2024 23:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar heb je nur ashley ingegeven?
quote:Op donderdag 18 januari 2024 23:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar heb je nur ashley ingegeven?
Aha Karen is een party/festival/glamour girl. Ik zag haar meer als een "huis; zetel en netflix" type.quote:Op donderdag 18 januari 2024 23:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
Insta Karen https://www.instagram.com/karenbaumans/
Meer dan Sonja in ieder gevalquote:Op donderdag 18 januari 2024 23:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vind het wel jammer als Ashley moet vertrekken, ik denk dat zij best potentie had / heeft .....
Tom blijft zeker en febo gaat Sonja niet willen zien vertrekken omdat Tom haar leuk lijkt te vinden. Dus exit Ashley onvermijdelijkquote:Op donderdag 18 januari 2024 23:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vind het wel jammer als Ashley moet vertrekken, ik denk dat zij best potentie had / heeft .....
En dan meteen nog 2 nieuwe erbijquote:Op donderdag 18 januari 2024 23:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En die gasten uit de spiegelkamer rmogen ook wel terug, ik zie nul toegevoegd waarde ....
Ja, dat is ook mijn conclusie.quote:Op donderdag 18 januari 2024 23:34 schreef ben34567 het volgende:
Tom blijft zeker en febo gaat Sonja niet willen zien vertrekken omdat Tom haar leuk lijkt te vinden.
Dus exit Ashley onvermijdelijk
Ik zie hem eerder voor Karen gaanquote:Op donderdag 18 januari 2024 23:37 schreef Snoozey het volgende:
hij vindt sonja helemaal niet leuk. was eerder vandaag te zien. wete niet op welk moment meer hoor
of 2 ouwe , kitty en rob ofzoquote:Op donderdag 18 januari 2024 23:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan meteen nog 2 nieuwe erbij
quote:Op donderdag 18 januari 2024 23:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, dat niet, ik kan wel lachen om Sonja ...
Echt nie.quote:
In het tuinhuisje dan maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |