Strippen dus?quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:44 schreef rinardo het volgende:
Het spelletje wat ze nu spelen is wel leuk, iemand moet weg en dan veranderd iemand in de groep een kledingstuk, dan mag diegene die weg was terug komen en raden wat er veranderd is
ze veranderen iets in de woonkamer en degenen op de gang moet raden watquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:59 schreef GayGuy het volgende:
Oh, een soort Ik zie ik zie, doem ze nu
van alice kan ik het wel radenquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:02 schreef -river- het volgende:
Weten we al wat de dames in hun doosjes hadden?
Die straalt ook nooit echt iets van plezier uit hèquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als die blikken van Ariana konden doden ....
bij alice een tompon vandaagquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:02 schreef -river- het volgende:
Weten we al wat de dames in hun doosjes hadden?
en ik wou het nog netjes houden hier .......quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:03 schreef Lillibet het volgende:
[..]
bij alice een tompon vandaag![]()
maar nee niet de bb doosjes
Nee, en ik vind het nu iets van een blik alsof de rest maar minderwaardig gepeupel is ....quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:03 schreef TheLuckyman het volgende:
Die straalt ook nooit echt iets van plezier uit hè
SPOILER: afgewisseld met ..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:03 schreef Lillibet het volgende:
[..]
bij alice een tompon vandaag![]()
maar nee niet de bb doosjes
Vind het zo lelijk die opgespoten lippen.quote:
Dar is het ook altijd want je ziet het gewoon hoeveel je erin laat spuiten maakt niets uit.quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het zo lelijk die opgespoten lippen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |