Meer dan Sonja in ieder gevalquote:Op donderdag 18 januari 2024 23:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vind het wel jammer als Ashley moet vertrekken, ik denk dat zij best potentie had / heeft .....
Tom blijft zeker en febo gaat Sonja niet willen zien vertrekken omdat Tom haar leuk lijkt te vinden. Dus exit Ashley onvermijdelijkquote:Op donderdag 18 januari 2024 23:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vind het wel jammer als Ashley moet vertrekken, ik denk dat zij best potentie had / heeft .....
En dan meteen nog 2 nieuwe erbijquote:Op donderdag 18 januari 2024 23:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En die gasten uit de spiegelkamer rmogen ook wel terug, ik zie nul toegevoegd waarde ....
Ja, dat is ook mijn conclusie.quote:Op donderdag 18 januari 2024 23:34 schreef ben34567 het volgende:
Tom blijft zeker en febo gaat Sonja niet willen zien vertrekken omdat Tom haar leuk lijkt te vinden.
Dus exit Ashley onvermijdelijk
Ik zie hem eerder voor Karen gaanquote:Op donderdag 18 januari 2024 23:37 schreef Snoozey het volgende:
hij vindt sonja helemaal niet leuk. was eerder vandaag te zien. wete niet op welk moment meer hoor
of 2 ouwe , kitty en rob ofzoquote:Op donderdag 18 januari 2024 23:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan meteen nog 2 nieuwe erbij
quote:Op donderdag 18 januari 2024 23:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, dat niet, ik kan wel lachen om Sonja ...
Echt nie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |