puffen, scheetjes latenquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:52 schreef Jockari het volgende:
Wie heeft er "getufd" ? zegt iemand. Dat moet een belg geweest zijn, die kennen tuffen.
Nederlanders ookquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:52 schreef Jockari het volgende:
Wie heeft er "getufd" ? zegt iemand. Dat moet een belg geweest zijn, die kennen tuffen.
Oeps weer wat nederlands geleerd. Blijft soms een issue dat nederlnds - vlaams. Poepen en tuffen zijn al weer erg verschillend.quote:
Karen komt steeds meer losquote:
ja ik gebruik dat woord zelf niet voor scheetjes, maar in big brother hebben ze besloten dat het voor scheetjes is, een pufje latenquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Oeps weer wat nederlands geleerd. Blijft soms een issue dat nederlnds - vlaams. Poepen en tuffen zijn al weer erg verschillend.
Ik zeg dat ook wel eensquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik gebruik dat woord zelf niet voor scheetjes, maar in big brother hebben ze besloten dat het voor scheetjes is, een pufje laten
will je weten wat scheetjesquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Oeps weer wat nederlands geleerd. Blijft soms een issue dat nederlnds - vlaams. Poepen en tuffen zijn al weer erg verschillend.
ja ik leg met puffen meer het verband met wat je doet als je bevaltquote:
De honden hier kunnen ook goed pufjes latenquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik leg met puffen meer het verband met wat je doet als je bevalt
Ik had tuf gehoord ipv puf...quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik gebruik dat woord zelf niet voor scheetjes, maar in big brother hebben ze besloten dat het voor scheetjes is, een pufje laten
Natuurlijk @mario390quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
will je weten wat scheetjes
op oostenrijks zijn?
Ik ook Hahahaaquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley vindt het een bijzondere en vrij heftige dag met veel prikkels
Vind dat ze zich er goed doorheen slaatquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley vindt het een bijzondere en vrij heftige dag met veel prikkels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |