niet weghalenquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het er nooit mooier op worden
Dat moet je bij mij ook niet doen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
en andere die hadden het over poep en Alice was nog aan het eten. Die vroeg een paar keer te stoppen maar ze gingen door, toen ging ze in de woonkamer zitten
quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze moet het helemaal zelf weten natuurlijk, maar ik vind het ook zonde..wat een enorm verschilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je, heb het volgens mij gevonden, maar stelde niet zoveel voor denk ik .... ?quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:28 schreef Kodiak100 het volgende:
en andere die hadden het over poep en Alice was nog aan het eten. Die vroeg een paar keer te stoppen maar ze gingen door, toen ging ze in de woonkamer zitten
eerst zei tom het een paar keer al tegen lenie maar bleef hij doorgaanquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neuh was even maarquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, heb het volgens mij gevonden, maar stelde niet zoveel voor denk ik .... ?
links is nog veel te bewerkt, een cap van de livestream zou beter zijn.quote:
Lenie mag er van mij snel uit.quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:33 schreef Lillibet het volgende:
[..]
neuh was even maar
alice stond op en ging even weg met haar bord
maar kwam wel terug en zei er geiirteerd wat van tegen hem
lenie deed alsof hij van niks wist..
Kan FEBO de klachtenlijn niet openen speciaal voor klachten over Leniequote:
met z''n stomme regels en zijn vieze blote potenquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Kan FEBO de klachtenlijn niet openen speciaal voor klachten over Lenie
quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik keek net op mijn inloggegevens het nog deden om te stemmen, maar ik zie 3 namen staan, hoe is Ashley uiteindelijk genomineerd
Door PON van Dannyquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik keek net op mijn inloggegevens het nog deden om te stemmen, maar ik zie 3 namen staan, hoe is Ashley uiteindelijk genomineerd
als duo samen met tom, door basiri ......... ehhhhhhh , oh nee , dat was sonja, foutjequote:Op donderdag 18 januari 2024 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Ja dat waren Sonja en Tom, maar Ashley nu dus ookquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
als duo samen met tom, door basiri
tis al laatquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat waren Sonja en Tom, maar Ashley nu dus ook
quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:34 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
links is nog veel te bewerkt, een cap van de livestream zou beter zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |