quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:03 schreef Lillibet het volgende:
[..]
bij alice een tompon vandaag![]()
maar nee niet de bb doosjes
Vind het zo lelijk die opgespoten lippen.quote:
Dar is het ook altijd want je ziet het gewoon hoeveel je erin laat spuiten maakt niets uit.quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het zo lelijk die opgespoten lippen.
Persoonlijk vind ik het er nooit mooier op wordenquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:18 schreef -river- het volgende:
[..]
Dar is het ook altijd want je ziet het gewoon hoeveel je erin laat spuiten maakt niets uit.
Ze moet het helemaal zelf weten natuurlijk, maar ik vind het ook zonde..quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het zo lelijk die opgespoten lippen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze moet het helemaal zelf weten natuurlijk, maar ik vind het ook zonde..Dit is zo veel mooierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
[..]
Ze moet het helemaal zelf weten natuurlijk, maar ik vind het ook zonde..wooow 7 jaar geleden, wat een knappe meid was ze toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Die zal zaterdag komen denk ik, na de live uitzending.quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze denken dat Basiri morgen terugkomt
en andere die hadden het over poep en Alice was nog aan het eten. Die vroeg een paar keer te stoppen maar ze gingen door, toen ging ze in de woonkamer zittenquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben terug aan het lezen, was er een incidentje onder het eten met Lenie ?
Ik denk eigenlijk dat ze nog steeds een knappe verschijning is onder al dat plastic. Zonde dat zo'n jonge mensen daar zo vaak al vroeg aan beginnen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
wooow 7 jaar geleden, wat een knappe meid was ze toen
niet weghalenquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het er nooit mooier op worden
Dat moet je bij mij ook niet doen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
en andere die hadden het over poep en Alice was nog aan het eten. Die vroeg een paar keer te stoppen maar ze gingen door, toen ging ze in de woonkamer zitten
[..]
Ze moet het helemaal zelf weten natuurlijk, maar ik vind het ook zonde..wat een enorm verschilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je, heb het volgens mij gevonden, maar stelde niet zoveel voor denk ik .... ?quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:28 schreef Kodiak100 het volgende:
en andere die hadden het over poep en Alice was nog aan het eten. Die vroeg een paar keer te stoppen maar ze gingen door, toen ging ze in de woonkamer zitten
eerst zei tom het een paar keer al tegen lenie maar bleef hij doorgaanquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neuh was even maarquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, heb het volgens mij gevonden, maar stelde niet zoveel voor denk ik .... ?
links is nog veel te bewerkt, een cap van de livestream zou beter zijn.quote:
Lenie mag er van mij snel uit.quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:33 schreef Lillibet het volgende:
[..]
neuh was even maar
alice stond op en ging even weg met haar bord
maar kwam wel terug en zei er geiirteerd wat van tegen hem
lenie deed alsof hij van niks wist..
Kan FEBO de klachtenlijn niet openen speciaal voor klachten over Leniequote:
met z''n stomme regels en zijn vieze blote potenquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Kan FEBO de klachtenlijn niet openen speciaal voor klachten over Lenie
quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik keek net op mijn inloggegevens het nog deden om te stemmen, maar ik zie 3 namen staan, hoe is Ashley uiteindelijk genomineerd
Door PON van Dannyquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik keek net op mijn inloggegevens het nog deden om te stemmen, maar ik zie 3 namen staan, hoe is Ashley uiteindelijk genomineerd
als duo samen met tom, door basiri ......... ehhhhhhh , oh nee , dat was sonja, foutjequote:Op donderdag 18 januari 2024 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Ja dat waren Sonja en Tom, maar Ashley nu dus ookquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
als duo samen met tom, door basiri
tis al laatquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat waren Sonja en Tom, maar Ashley nu dus ook
quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:34 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
links is nog veel te bewerkt, een cap van de livestream zou beter zijn.
Tja, ach, nog een paar dagen en dan is ze weg...quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
links was zij supermooi
wat schade
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je had je vraag al gesteld dan hoef je hem niet nog een keer zelf te quoten 😉quote:
[..]
Ze moet het helemaal zelf weten natuurlijk, maar ik vind het ook zonde..Wat een verschil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
hoe vind je dat alles?quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:55 schreef rinardo het volgende:
Ze heeft ook aan hunted mee gedaan
[ link | afbeelding ]
Danny verteld in dit filmpje, dat hij toen hij 8 jaar was erg stotterde, hier veel om gepest is geweest en naar stottertherapie is gegaan. hij is er bijna helemaal vanaf vertelde hijquote:Op donderdag 18 januari 2024 23:03 schreef ben34567 het volgende:
Heeft Danny een spraakgebrek ? Is dat een lisp (ken het NL woord niet) ?
Google.quote:
Jammer dat Lenie er dan vaak tussendoor komt over later weer met de overtreffende trap qua verhaalquote:Op donderdag 18 januari 2024 23:08 schreef rinardo het volgende:
Danny kan mooi vertellen, echt boeiend.
we hebben toch al hun achternamen van de instagramsquote:Op donderdag 18 januari 2024 23:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar heb je nur ashley ingegeven?
quote:Op donderdag 18 januari 2024 23:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar heb je nur ashley ingegeven?
Aha Karen is een party/festival/glamour girl. Ik zag haar meer als een "huis; zetel en netflix" type.quote:Op donderdag 18 januari 2024 23:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
Insta Karen https://www.instagram.com/karenbaumans/
Meer dan Sonja in ieder gevalquote:Op donderdag 18 januari 2024 23:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vind het wel jammer als Ashley moet vertrekken, ik denk dat zij best potentie had / heeft .....
Tom blijft zeker en febo gaat Sonja niet willen zien vertrekken omdat Tom haar leuk lijkt te vinden. Dus exit Ashley onvermijdelijkquote:Op donderdag 18 januari 2024 23:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vind het wel jammer als Ashley moet vertrekken, ik denk dat zij best potentie had / heeft .....
En dan meteen nog 2 nieuwe erbijquote:Op donderdag 18 januari 2024 23:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En die gasten uit de spiegelkamer rmogen ook wel terug, ik zie nul toegevoegd waarde ....
Ja, dat is ook mijn conclusie.quote:Op donderdag 18 januari 2024 23:34 schreef ben34567 het volgende:
Tom blijft zeker en febo gaat Sonja niet willen zien vertrekken omdat Tom haar leuk lijkt te vinden.
Dus exit Ashley onvermijdelijk
Ik zie hem eerder voor Karen gaanquote:Op donderdag 18 januari 2024 23:37 schreef Snoozey het volgende:
hij vindt sonja helemaal niet leuk. was eerder vandaag te zien. wete niet op welk moment meer hoor
of 2 ouwe , kitty en rob ofzoquote:Op donderdag 18 januari 2024 23:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan meteen nog 2 nieuwe erbij
quote:Op donderdag 18 januari 2024 23:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, dat niet, ik kan wel lachen om Sonja ...
Echt nie.quote:
In het tuinhuisje dan maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |