SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:09 schreef Lillibet het volgende:
ariana gaat tussen de huidschilfers van ashley liggen als die naar huis moet
pure liefde
quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:09 schreef Lillibet het volgende:
ariana gaat tussen de huidschilfers van ashley liggen als die naar huis moet
pure liefde
quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:12 schreef Jockari het volgende:
Ben dit spelletje intussen wel beu. Je zou nog gaan smeken dat ze gaan weerwolven.En ondertussen op tv spelen ze een spel waar we natuurlijk niets van meekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop dat de kijkcijfers tegen zullen vallen mede door de saaie berichten op social-media.
tot morgenquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:16 schreef Jockari het volgende:
Ik hou er voor vandaag maar mee op, want begint te vervelen dat spelletje.
Tot morgen COSsers.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:16 schreef Jockari het volgende:
Ik hou er voor vandaag maar mee op, want begint te vervelen dat spelletje.
Tot morgen COSsers.
Voor mij de reden de streams te sluiten.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:19 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zet net de stream aan. Ik ken dit spelletje niet. Maar ik hoop nu al dat ze dit geen uren doen
Ik kijk nu stream 2.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor mij de reden de streams te sluiten.
Ik heb het geluid maar even uitquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:19 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zet net de stream aan. Ik ken dit spelletje niet. Maar ik hoop nu al dat ze dit geen uren doen
Bb had er ook genoeg vanbquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |