Van LR weten we dat hij op enig moment toch wel weer opduikt. En die sprak ik onlangs nogquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:34 schreef GGMM het volgende:
Een mes in de rug van @:littlerabbit deze TT
hey stinhogodquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En ik wil dan graag dat @:Rambodirk oprot.
Ik ben vooral benieuwd aan wie @El-Stinho een grotere hekel heeft. @RamboDirk of @aTypischquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:36 schreef Scrummie het volgende:
@:RAmboDirk is geen vrienden met @:El-Stinho
Vergeet @DombohetOlifantje1 nietquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd aan wie @:El-Stinho een grotere hekel heeft. @:RamboDirk of @:aTypisch
Mijn irritaties jegens @aTypisch behoren tot een ver verleden. Jammer dat je weer onnodig een wig wil drijven.quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd aan wie @:El-Stinho een grotere hekel heeft. @:RamboDirk of @:aTypisch
Sorry maat. Henderson, zeg het maar.quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mijn irritaties jegens @:atypisch behoren tot een ver verleden. Jammer dat je weer onnodig een wig wil drijven.
Ik richt mijn antipathie tegenwoordig op juichaapjes. Of ze nu volkse juichaapjes, of meer niche juichaapjes zijn.quote:
Henderson is natuurlijk een toevoeging, en daar mag het huidige Ajax mee blij zijn. Niet dat hij alles gaat oplossen, maar hij maakt Ajax gewoon beter.quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry maat. Henderson, zeg het maar.
muy bienquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoe vergaat het @:atypisch in het leven?
Ik ben Nederland 10 dagen ontvlucht en ik mis de ontvluchting nu alweer.quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
muy bien
nederland ontvlucht weer
(lol)
quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:36 schreef Scrummie het volgende:
@:RAmboDirk is geen vrienden met @:El-Stinho
doe er wat aan danquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben Nederland 10 dagen ontvlucht en ik mis de ontvluchting nu alweer.
hij is nogal traag van begripquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mijn irritaties jegens @:atypisch behoren tot een ver verleden. Jammer dat je weer onnodig een wig wil drijven.
nog steeds journalistiekgenot?quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Eerst m'n studie afmaken, ouwe reus.
#travle #400 (6/10)quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:50 schreef Speedfight het volgende:
Hebben jullie iedereen weer weggepest hier?
Ongelooflijkquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
#travle #400 (6/10)
✅🟥✅✅✅✅
https://travle.earth
Beetje oefenen, je weet wel snel de meest belangrijkste routesquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:03 schreef Bezsen het volgende:
#travle #400 (9/10) (1 hint)
🟧✅✅✅🟧🟧✅🟧✅
(matig)
WANNE KUTSPELquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Beetje oefenen, je weet wel snel de meest belangrijkste routes
Afrika blijft lastig
waarheenquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:57 schreef Bezsen het volgende:
9 maart onvlucht ik Europa weer voor lange tijd
@:atypisch @:alaphilippe_
Volgende keer gaan we samen voorlichting geven makker.quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:02 schreef Bezsen het volgende:
@:elan is wel subliem bezig in OUD
Kan niet anders zeggen
quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgende keer gaan we samen voorlichting geven makker.
@:GGMM laten we thuis voor de zekerheid. .
Yes, jaar 3 inmiddels. Mijn minor Taal & Cultuur Spaans zit er bijna op. Daarom was ik 10 dagen in Sevilla.quote:
sevillaquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Yes, jaar 3 inmiddels. Mijn minor Taal & Cultuur Spaans zit er bijna op. Daarom was ik 10 dagen in Sevilla.
Het basis-Spaans is wel aardig, maar wil er wel graag beter in worden. Denk dat dat een doel voor 2025 wordt.quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
sevilla
ik ben nog erg slecht in spaans helaas, al kan ik wel overleven in afgelegen dorpjes hier in zuid-amerikagod
yo como manzanasquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het basis-Spaans is wel aardig, maar wil er wel graag beter in worden. Denk dat dat een doel voor 2025 wordt.
Er een tijdje gaan wonen is dan de beste oplossing.quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het basis-Spaans is wel aardig, maar wil er wel graag beter in worden. Denk dat dat een doel voor 2025 wordt.
Ik dacht zo ooit Arabisch te leren (lol)quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er een tijdje gaan wonen is dan de beste oplossing.
Ik neem users die onder een andere username actief gaan omdat ze bang zijn voor wat oude jeugdige uitspraken en de gevolgen daarvan niet zo serieus.quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik richt mijn antipathie tegenwoordig op juichaapjes. Of ze nu volkse juichaapjes, of meer niche juichaapjes zijn.
Met mijn Braziliaanse Portugees ging dat echt goed, ik had hier maar 10 intensieve lessen gehad, m'n hoofd propvol met info maar eenmaal daar ging het heel vlot, voordeel is wel dat die mensen geen engels spreken dus je moet wel.quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:17 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik dacht zo ooit Arabisch te leren (lol)
Ja, dat is waar het bij mij stuk liep.quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:23 schreef Tarado het volgende:
voordeel is wel dat die mensen geen engels spreken dus je moet wel.
Lol, je denkt dat ik daar anno 2024 mee bezig ben als ik op Twitter al de grootste bagger naar me toegeslingerd krijg?quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik neem users die onder een andere username actief gaan omdat ze bang zijn voor wat oude jeugdige uitspraken en de gevolgen daarvan niet zo serieus.
Sterker nog, dan heb je een mentaal probleem en neem jij jezelf veel te serieus.
Verder ben je vast wel aardig.
Mensen die actief zijn op Twitter zijn niet te vertrouwen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lol, je denkt dat ik daar anno 2024 mee bezig ben als ik op Twitter al de grootste bagger naar me toegeslingerd krijg?
Dat zal wel meevallen. Ik denk dat ik zonder Twitter niet een avond bij Rondo had mee mogen kijken, wat jij?quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mensen die actief zijn op Twitter zijn niet te vertrouwen.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mensen zijn niet te vertrouwen.
Ik heb toch een mooi avondje Feyenoord tegen Marseille gekeken met Feyenoordmakkers in Londen door twitterquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Ik denk dat ik zonder Twitter niet een avond bij Rondo had mee mogen kijken, wat jij?
Ik spring nog liever van een brug.quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Ik denk dat ik zonder Twitter niet een avond bij Rondo had mee mogen kijken, wat jij?
Ja, ach. Ieder zo zijn ding. Weet je wel tenminste hoeveel werk mensen achter de schermen verzetten, voordat demense hun leegheid mogen etaleren op de social media.quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik spring nog liever van een brug.
@tong80 is groot fan van Rondoquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, ach. Ieder zo zijn ding. Weet je wel tenminste hoeveel werk mensen achter de schermen verzetten, voordat demense hun leegheid mogen etaleren op de social media.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik spring nog liever van een brug.
4 jaarquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:31 schreef Bezsen het volgende:
Hoe lang heb jij in brazilie gewoond @:tarado
Ik ga bij m'n moeder eten, dus ik laat het nog even wetenquote:Op donderdag 18 januari 2024 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Henderson is aangekomen in Amsterdam. Zo'n 2 kilo. Zijn begeleider Rafael van der Vaart ontkent iedere betrokkenheid, en wijst met de beschuldigende vinger naar stagiair Febo Theo.quote:
Alleen Onlogisch moest lachenquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Henderson is aangekomen in Amsterdam. Zo'n 2 kilo. Zijn begeleider Rafael van der Vaart ontkent iedere betrokkenheid, en wijst met de beschuldigende vinger naar stagiair Febo Theo.
tong80
quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Alleen Onlogisch moest lachen
Toe maar.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:35 schreef tong80 het volgende:
Verder mag Onlogisch in de stront zakken. Dat ie nog net kan ademen, snakkend naar adem, terwijl ik in z'n bek pis.
Mij krijgen ze nooit weg.quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:50 schreef Speedfight het volgende:
Hebben jullie iedereen weer weggepest hier?
Nondeju zegquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:35 schreef tong80 het volgende:
Verder mag Onlogisch in de stront zakken. Dat ie nog net kan ademen, snakkend naar adem, terwijl ik in z'n bek pis.
Doe maar nietquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Henderson is aangekomen in Amsterdam. Zo'n 2 kilo. Zijn begeleider Rafael van der Vaart ontkent iedere betrokkenheid, en wijst met de beschuldigende vinger naar stagiair Febo Theo.
tong80
Wat een ongelofelijk overgewaardeerde kut band is het toch.quote:
Was je daar als mod maar mee bezig geweest.quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lol, je denkt dat ik daar anno 2024 mee bezig ben als ik op Twitter al de grootste bagger naar me toegeslingerd krijg?
Ik geniet idd van Ruud en Marco. Twee van de beste voetballers ooit. Die ruzie hebben over wat lekkerder is, andijvie of boerenkool.quote:
Ik heb heel wat uitgevreten met jouw moeder.quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:30 schreef GGMM het volgende:
Ik ga bij m'n moeder eten, dus ik laat het nog even weten
Dus wel mezelf laten beledigen maar niet ironisch reageren.quote:
Ik weet nog dat ze op één of andere tribute in de jaren 80 speelden. Mercury of zoiets. Ze hadden net twee obscure underground albums uit. Stonden ze plots voor een uitverkocht Wembley. Money rules the worldquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:44 schreef Coco het volgende:
Metallica is inderdaad overgewaardeerd.
Wel benieuwd naar de mening van @:mexicanobakker
Het mijne.quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:24 schreef onlogisch het volgende:
@:Sked ook met de noorderzon vertrokken.
Benieuwd wat @:tong80 van deze ontwikkeling vindt.
Oh ja. Geweldig hoe ze zich lieten kennen. De documentaire was was ook geweldig. Zusters Klivia in therapie.quote:
Oké.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk overgewaardeerde kut band is het toch.
Ik heb meer terechte bands.
quote:
Tot 1988 wel prima, daarna erg overgewaardeerd ja. Ook jammer dat Cliff Burton besloot onder de tourbus te gaan liggen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:44 schreef Coco het volgende:
Metallica is inderdaad overgewaardeerd.
Wel benieuwd naar de mening van @:mexicanobakker
quote:
Ik trek Marco van Basten niet zo goed makkker.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik geniet idd van Ruud en Marco. Twee van de beste voetballers ooit. Die ruzie hebben over wat lekkerder is, andijvie of boerenkool.
Ik heb het niet zo met alcoholisten.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tot 1988 wel prima, daarna erg overgewaardeerd ja. Ook jammer dat Cliff Burton besloot onder de tourbus te gaan liggen.
Ik heb het niet zo met bierbrouwers.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo met alcoholisten.
Is er buitenaards leven?quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is er buitenaards leven?
Och, toen was ik 17/18 en een mentaal wrak. Acht jaar later hangt de vlag er gelukkig beter voor, en was ik liever nooit mod geworden.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was je daar als mod maar mee bezig geweest.
We hebben wel gelachen!quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Och, toen was ik 17/18 en een mentaal wrak. Acht jaar later hangt de vlag er gelukkig beter voor, en was ik liever nooit mod geworden.
Ook die ervaring heeft je wijzer gemaaktquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Och, toen was ik 17/18 en een mentaal wrak. Acht jaar later hangt de vlag er gelukkig beter voor, en was ik liever nooit mod geworden.
Net zoals het praten over darts op ajaxnetwerk jou wijzer heeft gemaaktquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook die ervaring heeft je wijzer gemaakt
Ik voel daar niet zo veel bij.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:54 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Net zoals het praten over darts op ajaxnetwerk jou wijzer heeft gemaakt
Ja eigenlijk heb je toch de relatief epische jaren 2012-2016 gemist!quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik voel daar niet zo veel bij.
Eigenlijk had ik toen al naar Fok! moeten gaan, want stiekem lurk ik al in de darts-topics sinds 2015 ofzo. Maar ik vond het toch een beetje eng om mij aan te melden
kwam nog een leuk optrekje tegen op funda vandaagquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik voel daar niet zo veel bij.
Eigenlijk had ik toen al naar Fok! moeten gaan, want stiekem lurk ik al in de darts-topics sinds 2015 ofzo. Maar ik vond het toch een beetje eng om mij aan te melden
Jammer maatquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:06 schreef Speedfight het volgende:
[..]
WANNE KUTSPEL
#travle #400 (?/10) (2 weg)
🟥✅🟥🟥✅✅🟥🟧⬛🟥
Handjes uit de mouwen en je hebt een leuke b&bquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
kwam nog een leuk optrekje tegen op funda vandaag
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)29-oud-valkenburg-5/
wel energielabel Z, hopelijk geen deal breaker.
Nou hopelijk is @Anneloos klaar voor jullie nieuwe avontuurquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Handjes uit de mouwen en je hebt een leuke b&b
Twee linkerhanden hierquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nou hopelijk is @:anneloos klaar voor jullie nieuwe avontuur
Die is vast wel handig met de handjes.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nou hopelijk is @:anneloos klaar voor jullie nieuwe avontuur
Moeilijke jeugd?quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vind hem lief. TOP-10 allertijden zit er zonder kapsones.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:13 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik trek Marco van Basten niet zo goed makkker.
Ik haat ze.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Veel spijt ? Ik ging er soms ook te hard in.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Of 2009, toen met de VBL-opstand.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:02 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ja eigenlijk heb je toch de relatief epische jaren 2012-2016 gemist!
@Mastermindedquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hey maat. Vanmiddag probeert Japan een rovertje op de maan te zetten. Landingstijd 16:20 onze tijd.quote:
Hopelijk inclusief toffe foto's.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat. Vanmiddag probeert Japan een rovertje op de maan te zetten. Landingstijd 16:20 onze tijd.
Het bijzondere is dat ze een nieuwe techniek gaan gebruiken die ervoor moet zorgen dat hij binnen 100 meter van de vooraf bepaalde plek moet gaan landen. Voorgaande rovers landden soms op tientallen kilometers afstand van de voorgenomen landingsplek.quote:
Dat is wel gaaf ja.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het bijzondere is dat ze een nieuwe techniek gaan gebruiken die ervoor moet zorgen dat hij binnen 100 meter van de vooraf bepaalde plek moet gaan landen. Voorgaande rovers landden soms op tientallen kilometers afstand van de voorgenomen landingsplek.
Ben benieuwd
Met een lamp?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat. Vanmiddag probeert Japan een rovertje op de maan te zetten. Landingstijd 16:20 onze tijd.
Cowboytijdenquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:02 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ja eigenlijk heb je toch de relatief epische jaren 2012-2016 gemist!
Hier spreekt geen zieltjes winnende hielenlikkende kuthoer.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:31 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die stiptpolishpoint producten kopen behoren zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses binnen onze samenleving.
Vergeet de mensen met een smoezelig uiterlijk niet, die alleen een fles wijn afrekenen bij de zelfscan. Om half 9.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:31 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die stiptpolishpoint producten kopen behoren zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses binnen onze samenleving.
Klopt. Je bent een vieze, achterbakse strontzak.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:14 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hier spreekt geen zieltjes winnende hielenlikkende kuthoer.
Is dit echt ruzie of ironiequote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Je bent een vieze, achterbakse strontzak.
Geen van beiden. Gewoon de waarheid.quote:
Sowieso zijn mensen die een fles wijn kopen enorme proleten.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vergeet de mensen met een smoezelig uiterlijk niet, die alleen een fles wijn afrekenen bij de zelfscan. Om half 9.
Dit is geilquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:20 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een stoma.
Toppunt van poepsex hé. Stomaatje leegdrinkenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:20 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een stoma.
Beter een fles water kopenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso zijn mensen die een fles wijn kopen enorme proleten.
@:Bezsen
Beter een pakquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso zijn mensen die een fles wijn kopen enorme proleten.
@:Bezsen
Komt in de winter perfect krakend koud uit de kraan.quote:
Gratis vergiftiging door de overheid.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komt in de winter perfect krakend koud uit de kraan.Het enige positieve aan de winter.
Vergiftigd word je sowieso.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:23 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Gratis vergiftiging door de overheid.
Mijn niet gezien vriendin
Dit is zó vies.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toppunt van poepsex hé. Stomaatje leegdrinken
Nee, wel gegeten hoor maar zelf nooit mee gekookt, het roest wat snel hè.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:29 schreef Bezsen het volgende:
Zag gister een recept met paardenvlees
Maak jij dat wel eens @:tarado
Ik ben daar toch echt te brits voorquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, wel gegeten hoor maar zelf nooit mee gekookt, het roest wat snel hè.
Heerlijk druk.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:28 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:de_boswachter heeft het maar druk in het Weiteveen topic.
In Italie eten ze het wel veel, wat ik wel zielig vind is dat die paarden levend getransporteerd worden daar naartoe vanwege dat "roesten" van het vlees, niet erg diervriendelijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:30 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik ben daar toch echt te brits voor
Paardenslager Beverwijk was regelmatig vaste prik voor ons op zaterdagmiddag vroeger om effe langs te wippen. Echt lekker eten had die man allemaal.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
In Italie eten ze het wel veel, wat ik wel zielig vind is dat die paarden levend getransporteerd worden daar naartoe vanwege dat "roesten" van het vlees, niet erg diervriendelijk.
Een cafe in Haarlem waar ik wel regelmatig kwam had altijd paardenworst op de zaterdag middag voor bij de biertjes.
Jij staat #36 op de ranking.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:28 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:de_boswachter heeft het maar druk in het Weiteveen topic.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:05 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Twee doden bij geweldsincident in Drents Weiteveen" van 16-01-2024 t/m 19-01-2024
nr / aantal posts / gebruiker
01 142 MissButterflyy
02 104 Caland
03 097 Vis1980
04 088 matthijst
05 079 Lienekien
06 068 de_boswachter
07 067 Leandra
08 046 tja77
09 045 KreKkeR
10 044 Jacy-Jacy
11 043 Bezsen
12 042 Scorpie
13 035 inslagenreuring
13 035 Vliegbaard
15 033 Hatseflats22
16 031 pmponer
17 029 huxley84
18 026 Cyan9
18 026 Jor_Dii
20 025 Zipportal
21 023 Momo
21 023 FlippingCoin
23 022 ISVV
23 022 Knutknuttsson
23 022 NoCigar
26 021 ToT
27 018 loveli
28 017 Discombobulate
28 017 TweedeKlum
30 015 derLudolf
30 015 GGMM
30 015 AchJa
30 015 Kapitein_Scheurbuik
34 014 FYazz
34 014 -XOR-
36 013 onlogisch
37 012 RamboDirk
38 011 Idisrom
38 011 Ericr
38 011 Peligrosso
38 011 Rnie
38 011 Walterwhite64
43 010 jigggy
43 010 maily
43 010 streamjohan
43 010 Dven
43 010 damsco
43 010 Harvest89
43 010 Pleun2011
43 010 Duderinnetje
51 009 Ama
51 009 LXIV
51 009 Toine51SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Dat Cafe was 1900, leuke tent wel in de Barteljorisstraat, was van maten van me.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Paardenslager Beverwijk was regelmatig vaste prik voor ons op zaterdagmiddag vroeger om effe langs te wippen. Echt lekker eten had die man allemaal.
Hier zie je de oren hangen van de (levende) varkens in de vrachtwagen. Is dat anders?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
In Italie eten ze het wel veel, wat ik wel zielig vind is dat die paarden levend getransporteerd worden daar naartoe vanwege dat "roesten" van het vlees, niet erg diervriendelijk.
Dat noemen ze in het Verenigd Koninkrijk gewoon chili con carne.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:28 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dit is zó vies.
En ook nog vlak voor de lunch.
Liever niet, zit business. Wel gratis vreten en zuipen maar PASSIE is een beetje taboe daarquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:40 schreef de_boswachter het volgende:
Caland gaat echt helemaal loco in dat topic. Mooi om dat soort passie te zien. Hopelijk weet hij wat energie te bewaren voor Feyenoord zondag.
Vind ik ook zielig maar 50km is toch minder dan 2000.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier zie je de oren hangen van de (levende) varkens in de vrachtwagen. Is dat anders?
Sow, decadent.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:43 schreef Caland het volgende:
Liever niet, zit business. Wel gratis vreten en zuipen maar PASSIE is een beetje taboe daar
Gewoon op de vuist gaan maatquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Liever niet, zit business. Wel gratis vreten en zuipen maar PASSIE is een beetje taboe daar
Ben er vorig jaar wel uitgezet, maar dat was omdat ze na een paar uur helemaal klaar waren met al die Feyenoorders dus toen gooiden ze het maar op korte broek.quote:
Paardenrookvlees ook niet?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit echt genoten van paardenvlees. Maar ik kan mij ook niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst (bewust) heb gegeten.
Caland is er maar druk mee.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij staat #36 op de ranking.
[..]
Heeft het leven nog wel zin nu Arend Martijn ziek is voor zijn wekelijkse monoloog?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, wat een rotdag.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft het leven nog wel zin nu Arend Martijn ziek is voor zijn wekelijkse monoloog?
Hetzelfde kamp waar @onlogisch ook inzitquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is het kamp van mensen die zeg maar vermoordt zijn?
in zitquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hetzelfde kamp waar @:onlogisch ook inzit
Ohquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik ook zielig maar 50km is toch minder dan 2000.
Een soort Braddiequote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:39 schreef Caland het volgende:
User @:tong80 heeft voor de laatste keer in VBL gepost
Tot morgen!
quote:
Ja, de makkelijke weg dus.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is het kamp van mensen die zeg maar vermoordt zijn?
U2 zou ik nog wel een keer een concert van willen pakken.quote:
Ooit geweest in de kuip, de muziek was ok maar verder de uitstraling van een schoolbandje.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
U2 zou ik nog wel een keer een concert van willen pakken.
le sserafim en TWICE voor mijquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
U2 zou ik nog wel een keer een concert van willen pakken.
We praten gewoon Nederlands.quote:
Is dat geluid net zo ruk als in de Arena?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ooit geweest in de kuip, de muziek was ok maar verder de uitstraling van een schoolbandje.
In de Arena is dat ook een tijdje geleden verholpen voor zover ik weet, het is wel lang geleden (1987 zie ik nuquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat geluid net zo ruk als in de Arena?
Was het geluid in de Arena maar verholpen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
In de Arena is dat ook een tijdje geleden verholpen voor zover ik weet, het is wel lang geleden (1987 zie ik nu)
Ook een tijd niet geweest voor een concert, toen stond ik voor het podium dus dat was prima, laatste concert was in Arnhem Gelrdeome, werd niet goed van al die filmende mobieltjes, wat een aids dus doen we niet meer.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was het geluid in de Arena maar verholpen.![]()
Nog steeds erg zonde hoeveel concerten daar gehouden worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Als ik een blik op de kalender werp zie ik niets aanstonds in de ArenA spelen waar goed geluid voor nodig is.hahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga bij m'n stiefmoeder eten, dus ik laat het nog even weten.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Een diepvries pizzaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
De vrouw is aan het werk en ik ben moe.quote:
Dan bestel je er toch een, krentenkakker.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De vrouw is aan het werk en ik ben moe.
Dat is vele malen lekkerder ja, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dan bestel je er toch een, krentenkakker.
Een vrouw?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dan bestel je er toch een, krentenkakker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Huisgemaakte köftequote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Güzelquote:
Eindelijk weer een keer zelf aardappelpuree gemaakt. Broccoli, burger, salade.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:04 schreef de_boswachter het volgende:
@:GGMM kent geen genade. Man met kanker krijgt een ongenadig harde veeg uit de pan.
tong80érg jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
@:GGMM kent geen genade. Man met kanker krijgt een ongenadig harde veeg uit de pan.
tong80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
tong80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yea, she's on crack.
tong80Wellicht dat Tong80 na deze 238e ban zijn lesje leert en zich voortaan gaat gedragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
Ik las: Ik ga m'n stiefmoeder etenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga bij m'n stiefmoeder eten, dus ik laat het nog even weten.
Maar misschien ook niet.
@:scrummie
Altijd.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heeft GGMM naar eer en geweten gehandeld?
Is het waar. Ik kom eigenlijk nooit buiten m'n vaste topics en dan ben ik het een keertje oneens met een bepaalde moderator en direct deze valse beschuldigingquote:
Geen commentaar.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is het waar. Ik kom eigenlijk nooit buiten m'n vaste topics en dan ben ik het een keertje oneens met een bepaalde moderator en direct deze valse beschuldiging
Was het onlogisch of een vrouwelijke moderator?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is het waar. Ik kom eigenlijk nooit buiten m'n vaste topics en dan ben ik het een keertje oneens met een bepaalde moderator en direct deze valse beschuldiging
Notes worden niet besprokenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Was het onlogisch of een vrouwelijke moderator?
Ja.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Was het onlogisch of een vrouwelijke moderator?
quote:
Welke klasse speel je?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:30 schreef Caland het volgende:
Voetbal afgelast
Ik ben woedend, stelletje mietjes
Ja we hebben vanmiddag tactische besprekingquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kelderklassegenot.
Mag hopen dat de kantine wel gewoon open is maat.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja we hebben vanmiddag tactische bespreking
0ver hoe je het beste een halve liter bier kan atten???quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja we hebben vanmiddag tactische bespreking
Chin chinquote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:00 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Bullet Park van John Cheever, m'n teelballen in een lauwwarme zoutoplossing, glaasje vin. Niets meer aan doen.
Wow.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk word je te grazen genomen door de duivel.
Onlo junior heeft vast niet gescoord vanochtend.quote:
Potverdikkeme zeg.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou zegquote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jezusquote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doe jij eens normaal tegen Rolo, mokerdebiel.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat ben je toch een ontzettende lulquote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit hoeft nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een ontzettende lul
Deze sc bestaat uit jonge multiculturelen op weg naar hogere posities.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:56 schreef alpeko het volgende:
Voor een beetje naastenliefde hoef ik hier ook niet meer te zijn
Dit is geilquote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
De edele delen onthaard.
[ afbeelding ] We kunnen weer.
Friet met huisgemaakte tzatzikiquote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Boah.quote:
Iedereen hier behoort zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses binnen onze samenleving.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Deze sc bestaat uit jonge multiculturelen op weg naar hogere posities.
Plebs idd, beetje schreeuwen voor voetbal. Ik schaam me zeker niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:18 schreef alpeko het volgende:
[..]
Iedereen hier behoort zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses binnen onze samenleving.
Testquote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Quote meldingen aan hebben staanlekker belangrijk dat iemand op je reageert
Deze user had een vooruitziende blik.quote:Op maandag 31 mei 2004 14:45 schreef Dizzytal het volgende:
v.d. Sar; heeft nog eens een goed gesprek met v. Breukelen en stop vast wel één (of meer strafschoppen) in een beslissende strafschoppenserie.
Voor zover ik weet bestond er nooit zoiets als een permban.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Is de permaban uit het banbeleid gehaald ofzo?
Van harte makker.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:jojoortje en ik zijn op dezelfde dag jarig.
Gefeliciteerd maatjequote:Op zondag 21 januari 2024 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van harte maxi.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Partypooper.quote:
Eet smakelijk.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Altijd.
Een van de katten besloot vanochtend op mijn gezicht te gaan liggen
Niks mis met een poesje die op je gezicht gaat zitten.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Altijd.
Een van de katten besloot vanochtend op mijn gezicht te gaan liggen
Van harte.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 januari 2024 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gefeliciteerd maatquote:Op zondag 21 januari 2024 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:
Maxi-mus en ik zijn op dezelfde dag jarig.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |