Dat zal wel meevallen. Ik denk dat ik zonder Twitter niet een avond bij Rondo had mee mogen kijken, wat jij?quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mensen die actief zijn op Twitter zijn niet te vertrouwen.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mensen zijn niet te vertrouwen.
Ik heb toch een mooi avondje Feyenoord tegen Marseille gekeken met Feyenoordmakkers in Londen door twitterquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Ik denk dat ik zonder Twitter niet een avond bij Rondo had mee mogen kijken, wat jij?
Ik spring nog liever van een brug.quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Ik denk dat ik zonder Twitter niet een avond bij Rondo had mee mogen kijken, wat jij?
Ja, ach. Ieder zo zijn ding. Weet je wel tenminste hoeveel werk mensen achter de schermen verzetten, voordat demense hun leegheid mogen etaleren op de social media.quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik spring nog liever van een brug.
@tong80 is groot fan van Rondoquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, ach. Ieder zo zijn ding. Weet je wel tenminste hoeveel werk mensen achter de schermen verzetten, voordat demense hun leegheid mogen etaleren op de social media.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik spring nog liever van een brug.
4 jaarquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:31 schreef Bezsen het volgende:
Hoe lang heb jij in brazilie gewoond @:tarado
Ik ga bij m'n moeder eten, dus ik laat het nog even wetenquote:Op donderdag 18 januari 2024 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Henderson is aangekomen in Amsterdam. Zo'n 2 kilo. Zijn begeleider Rafael van der Vaart ontkent iedere betrokkenheid, en wijst met de beschuldigende vinger naar stagiair Febo Theo.quote:
Alleen Onlogisch moest lachenquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Henderson is aangekomen in Amsterdam. Zo'n 2 kilo. Zijn begeleider Rafael van der Vaart ontkent iedere betrokkenheid, en wijst met de beschuldigende vinger naar stagiair Febo Theo.
tong80
quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Alleen Onlogisch moest lachen
Toe maar.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:35 schreef tong80 het volgende:
Verder mag Onlogisch in de stront zakken. Dat ie nog net kan ademen, snakkend naar adem, terwijl ik in z'n bek pis.
Mij krijgen ze nooit weg.quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:50 schreef Speedfight het volgende:
Hebben jullie iedereen weer weggepest hier?
Nondeju zegquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:35 schreef tong80 het volgende:
Verder mag Onlogisch in de stront zakken. Dat ie nog net kan ademen, snakkend naar adem, terwijl ik in z'n bek pis.
Doe maar nietquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Henderson is aangekomen in Amsterdam. Zo'n 2 kilo. Zijn begeleider Rafael van der Vaart ontkent iedere betrokkenheid, en wijst met de beschuldigende vinger naar stagiair Febo Theo.
tong80
Wat een ongelofelijk overgewaardeerde kut band is het toch.quote:
Was je daar als mod maar mee bezig geweest.quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lol, je denkt dat ik daar anno 2024 mee bezig ben als ik op Twitter al de grootste bagger naar me toegeslingerd krijg?
Ik geniet idd van Ruud en Marco. Twee van de beste voetballers ooit. Die ruzie hebben over wat lekkerder is, andijvie of boerenkool.quote:
Ik heb heel wat uitgevreten met jouw moeder.quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:30 schreef GGMM het volgende:
Ik ga bij m'n moeder eten, dus ik laat het nog even weten
Dus wel mezelf laten beledigen maar niet ironisch reageren.quote:
Ik weet nog dat ze op één of andere tribute in de jaren 80 speelden. Mercury of zoiets. Ze hadden net twee obscure underground albums uit. Stonden ze plots voor een uitverkocht Wembley. Money rules the worldquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:44 schreef Coco het volgende:
Metallica is inderdaad overgewaardeerd.
Wel benieuwd naar de mening van @:mexicanobakker
Het mijne.quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:24 schreef onlogisch het volgende:
@:Sked ook met de noorderzon vertrokken.
Benieuwd wat @:tong80 van deze ontwikkeling vindt.
Oh ja. Geweldig hoe ze zich lieten kennen. De documentaire was was ook geweldig. Zusters Klivia in therapie.quote:
Oké.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk overgewaardeerde kut band is het toch.
Ik heb meer terechte bands.
quote:
Tot 1988 wel prima, daarna erg overgewaardeerd ja. Ook jammer dat Cliff Burton besloot onder de tourbus te gaan liggen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:44 schreef Coco het volgende:
Metallica is inderdaad overgewaardeerd.
Wel benieuwd naar de mening van @:mexicanobakker
quote:
Ik trek Marco van Basten niet zo goed makkker.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik geniet idd van Ruud en Marco. Twee van de beste voetballers ooit. Die ruzie hebben over wat lekkerder is, andijvie of boerenkool.
Ik heb het niet zo met alcoholisten.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tot 1988 wel prima, daarna erg overgewaardeerd ja. Ook jammer dat Cliff Burton besloot onder de tourbus te gaan liggen.
Ik heb het niet zo met bierbrouwers.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo met alcoholisten.
Is er buitenaards leven?quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo met alcoholisten.
Ja.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is er buitenaards leven?
Och, toen was ik 17/18 en een mentaal wrak. Acht jaar later hangt de vlag er gelukkig beter voor, en was ik liever nooit mod geworden.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was je daar als mod maar mee bezig geweest.
We hebben wel gelachen!quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Och, toen was ik 17/18 en een mentaal wrak. Acht jaar later hangt de vlag er gelukkig beter voor, en was ik liever nooit mod geworden.
Ook die ervaring heeft je wijzer gemaaktquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Och, toen was ik 17/18 en een mentaal wrak. Acht jaar later hangt de vlag er gelukkig beter voor, en was ik liever nooit mod geworden.
Net zoals het praten over darts op ajaxnetwerk jou wijzer heeft gemaaktquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook die ervaring heeft je wijzer gemaakt
Ik voel daar niet zo veel bij.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:54 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Net zoals het praten over darts op ajaxnetwerk jou wijzer heeft gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |