Van LR weten we dat hij op enig moment toch wel weer opduikt. En die sprak ik onlangs nogquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:34 schreef GGMM het volgende:
Een mes in de rug van @:littlerabbit deze TT
hey stinhogodquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En ik wil dan graag dat @:Rambodirk oprot.
Ik ben vooral benieuwd aan wie @El-Stinho een grotere hekel heeft. @RamboDirk of @aTypischquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:36 schreef Scrummie het volgende:
@:RAmboDirk is geen vrienden met @:El-Stinho
Vergeet @DombohetOlifantje1 nietquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd aan wie @:El-Stinho een grotere hekel heeft. @:RamboDirk of @:aTypisch
Mijn irritaties jegens @aTypisch behoren tot een ver verleden. Jammer dat je weer onnodig een wig wil drijven.quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd aan wie @:El-Stinho een grotere hekel heeft. @:RamboDirk of @:aTypisch
Sorry maat. Henderson, zeg het maar.quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mijn irritaties jegens @:atypisch behoren tot een ver verleden. Jammer dat je weer onnodig een wig wil drijven.
Ik richt mijn antipathie tegenwoordig op juichaapjes. Of ze nu volkse juichaapjes, of meer niche juichaapjes zijn.quote:
Henderson is natuurlijk een toevoeging, en daar mag het huidige Ajax mee blij zijn. Niet dat hij alles gaat oplossen, maar hij maakt Ajax gewoon beter.quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry maat. Henderson, zeg het maar.
muy bienquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoe vergaat het @:atypisch in het leven?
Ik ben Nederland 10 dagen ontvlucht en ik mis de ontvluchting nu alweer.quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
muy bien
nederland ontvlucht weer
(lol)
quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:36 schreef Scrummie het volgende:
@:RAmboDirk is geen vrienden met @:El-Stinho
doe er wat aan danquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben Nederland 10 dagen ontvlucht en ik mis de ontvluchting nu alweer.
hij is nogal traag van begripquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mijn irritaties jegens @:atypisch behoren tot een ver verleden. Jammer dat je weer onnodig een wig wil drijven.
nog steeds journalistiekgenot?quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Eerst m'n studie afmaken, ouwe reus.
#travle #400 (6/10)quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:50 schreef Speedfight het volgende:
Hebben jullie iedereen weer weggepest hier?
Ongelooflijkquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
#travle #400 (6/10)
✅🟥✅✅✅✅
https://travle.earth
Beetje oefenen, je weet wel snel de meest belangrijkste routesquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:03 schreef Bezsen het volgende:
#travle #400 (9/10) (1 hint)
🟧✅✅✅🟧🟧✅🟧✅
https://travle.earth
(matig)
WANNE KUTSPELquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Beetje oefenen, je weet wel snel de meest belangrijkste routes
Afrika blijft lastig
waarheenquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:57 schreef Bezsen het volgende:
9 maart onvlucht ik Europa weer voor lange tijd
@:atypisch @:alaphilippe_
Volgende keer gaan we samen voorlichting geven makker.quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:02 schreef Bezsen het volgende:
@:elan is wel subliem bezig in OUD
Kan niet anders zeggen
quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgende keer gaan we samen voorlichting geven makker.
@:GGMM laten we thuis voor de zekerheid. .
Yes, jaar 3 inmiddels. Mijn minor Taal & Cultuur Spaans zit er bijna op. Daarom was ik 10 dagen in Sevilla.quote:
sevillaquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Yes, jaar 3 inmiddels. Mijn minor Taal & Cultuur Spaans zit er bijna op. Daarom was ik 10 dagen in Sevilla.
Het basis-Spaans is wel aardig, maar wil er wel graag beter in worden. Denk dat dat een doel voor 2025 wordt.quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
sevilla
ik ben nog erg slecht in spaans helaas, al kan ik wel overleven in afgelegen dorpjes hier in zuid-amerikagod
yo como manzanasquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het basis-Spaans is wel aardig, maar wil er wel graag beter in worden. Denk dat dat een doel voor 2025 wordt.
Er een tijdje gaan wonen is dan de beste oplossing.quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het basis-Spaans is wel aardig, maar wil er wel graag beter in worden. Denk dat dat een doel voor 2025 wordt.
Ik dacht zo ooit Arabisch te leren (lol)quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er een tijdje gaan wonen is dan de beste oplossing.
Ik neem users die onder een andere username actief gaan omdat ze bang zijn voor wat oude jeugdige uitspraken en de gevolgen daarvan niet zo serieus.quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik richt mijn antipathie tegenwoordig op juichaapjes. Of ze nu volkse juichaapjes, of meer niche juichaapjes zijn.
Met mijn Braziliaanse Portugees ging dat echt goed, ik had hier maar 10 intensieve lessen gehad, m'n hoofd propvol met info maar eenmaal daar ging het heel vlot, voordeel is wel dat die mensen geen engels spreken dus je moet wel.quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:17 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik dacht zo ooit Arabisch te leren (lol)
Ja, dat is waar het bij mij stuk liep.quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:23 schreef Tarado het volgende:
voordeel is wel dat die mensen geen engels spreken dus je moet wel.
Lol, je denkt dat ik daar anno 2024 mee bezig ben als ik op Twitter al de grootste bagger naar me toegeslingerd krijg?quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik neem users die onder een andere username actief gaan omdat ze bang zijn voor wat oude jeugdige uitspraken en de gevolgen daarvan niet zo serieus.
Sterker nog, dan heb je een mentaal probleem en neem jij jezelf veel te serieus.
Verder ben je vast wel aardig.
Mensen die actief zijn op Twitter zijn niet te vertrouwen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lol, je denkt dat ik daar anno 2024 mee bezig ben als ik op Twitter al de grootste bagger naar me toegeslingerd krijg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |