Altijd.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heeft GGMM naar eer en geweten gehandeld?
Is het waar. Ik kom eigenlijk nooit buiten m'n vaste topics en dan ben ik het een keertje oneens met een bepaalde moderator en direct deze valse beschuldigingquote:
Geen commentaar.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is het waar. Ik kom eigenlijk nooit buiten m'n vaste topics en dan ben ik het een keertje oneens met een bepaalde moderator en direct deze valse beschuldiging
Was het onlogisch of een vrouwelijke moderator?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is het waar. Ik kom eigenlijk nooit buiten m'n vaste topics en dan ben ik het een keertje oneens met een bepaalde moderator en direct deze valse beschuldiging
Notes worden niet besprokenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Was het onlogisch of een vrouwelijke moderator?
Ja.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Was het onlogisch of een vrouwelijke moderator?
quote:
Welke klasse speel je?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:30 schreef Caland het volgende:
Voetbal afgelast
Ik ben woedend, stelletje mietjes
Ja we hebben vanmiddag tactische besprekingquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kelderklassegenot.
Mag hopen dat de kantine wel gewoon open is maat.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja we hebben vanmiddag tactische bespreking
0ver hoe je het beste een halve liter bier kan atten???quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja we hebben vanmiddag tactische bespreking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |