Friet met huisgemaakte tzatzikiquote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Boah.quote:
Iedereen hier behoort zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses binnen onze samenleving.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Deze sc bestaat uit jonge multiculturelen op weg naar hogere posities.
Plebs idd, beetje schreeuwen voor voetbal. Ik schaam me zeker niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:18 schreef alpeko het volgende:
[..]
Iedereen hier behoort zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses binnen onze samenleving.
Testquote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Quote meldingen aan hebben staanlekker belangrijk dat iemand op je reageert
Deze user had een vooruitziende blik.quote:Op maandag 31 mei 2004 14:45 schreef Dizzytal het volgende:
v.d. Sar; heeft nog eens een goed gesprek met v. Breukelen en stop vast wel één (of meer strafschoppen) in een beslissende strafschoppenserie.
Voor zover ik weet bestond er nooit zoiets als een permban.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Is de permaban uit het banbeleid gehaald ofzo?
Van harte makker.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:jojoortje en ik zijn op dezelfde dag jarig.
Gefeliciteerd maatjequote:Op zondag 21 januari 2024 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van harte maxi.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Partypooper.quote:
Eet smakelijk.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Altijd.
Een van de katten besloot vanochtend op mijn gezicht te gaan liggen
Niks mis met een poesje die op je gezicht gaat zitten.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Altijd.
Een van de katten besloot vanochtend op mijn gezicht te gaan liggen
Van harte.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 januari 2024 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gefeliciteerd maatquote:Op zondag 21 januari 2024 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |