SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Dat vraag ik me ook af maar moet ineens aan mijzelf denken op die leeftijd, druk druk, 3 kids kon eten en drinken wat ik wilde....kom nu al aan van ademhalenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoe blijft die vrouw met gigantische wimpers zo slank met d'r gesnaai
Zeiken en klagen, iets anders heb ik nog niet gezien bij hem.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vincent is echt zo extreem niet grappig
mijn stofwisseling is altijd lui geweestquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af maar moet ineens aan mijzelf denken op die leeftijd, druk druk, 3 kids kon eten en drinken wat ik wilde....kom nu al aan van ademhalen
15 jaar geen frikandellen en gebakken aardappels etenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik snap ook echt niet waarom ze niet voor Daniëlle gaanquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vincent is echt zo extreem niet grappig
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
15 jaar geen frikandellen en gebakken aardappels eten
Ze schijnt niet met het normale eten mee te eten en leeft dus op die paar koekjes en crackers.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat format is er al,wel zonder livestream.quote:Op woensdag 17 januari 2024 00:37 schreef freaky40 het volgende:
Moeilijk opvoedbare kinderen gesticht lijkt het vaak. Ook dat is een leuk TV format natuurlijk...wordt altijd wel TV gemaakt.
Ja echt he wat een irrtitant mannetje kan dat zijnquote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:43 schreef Revanches het volgende:
Vond het wel een dynamische aflevering. Casper begint weer vervelend te worden. Al is Sam ook niet de makkelijkste. Melanie vind ik weer leuker worden.
Die eet verder niet. Niet warm, geen brood. Alleen theetjes, crackertjes en biscuitjes.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die zijn niet moeilijk opvoedbaar, maar verslaafd. Totaal andere tak van sport.quote:Op woensdag 17 januari 2024 01:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat format is er al,wel zonder livestream.
https://v2.videoland.com/(...)gfstSWRoCVHMQAvD_BwE
En huilen.. wat een trieste vent is dat..quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zeiken en klagen, iets anders heb ik nog niet gezien bij hem.
Casper doet gewoon moeilijk om het moeilijk doen. Hij is echt een heel vervelend groot kind die overal tegenaan schopt. Dus dat hij nu samen in een bondje zit met tokkie Sam komt goed uit want zij is ook iemand die overal tegenaan schopt en kunnen ze elkaar nu lekker trappen. Gedrag van pubers wat ze vertonen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:43 schreef Revanches het volgende:
Vond het wel een dynamische aflevering. Casper begint weer vervelend te worden. Al is Sam ook niet de makkelijkste. Melanie vind ik weer leuker worden.
Van etter tot engel. En eventueel Dreamschool maar dat gaat meer om schoolverlaters al bestaat er enige correlatie. ;Pquote:Op woensdag 17 januari 2024 00:37 schreef freaky40 het volgende:
Moeilijk opvoedbare kinderen gesticht lijkt het vaak. Ook dat is een leuk TV format natuurlijk...wordt altijd wel TV gemaakt.
Dat komt toch vanavond? Was bij een vooruitblik?quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:52 schreef lojanda het volgende:
Hoe een vervelende bitch is die Donna trouwens. Waarom doe je altijd zo moeilijk zegt ze dan tegen Daniëlle.. dat iemand haar telkens tegenspreekt is ze natuurlijk niet gewend want tot nu toe lopen ze slaafs achter haar aan. Ze krijgt ook echt geen tegenspraak van haar andere bondgenoten. Ik hoop echt dat zij weer eens even door iemand met beiden voeten op de grond wordt gezet.
danielle wil gewoon 2 gekookte aardappels zie je in pre vieuw voor vanavondquote:Op woensdag 17 januari 2024 14:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat komt toch vanavond? Was bij een vooruitblik?
Volgens mij gaat dat over wat ze zullen eten en stelt Donna gebakken aardappeltjes met frikandellen voor. Dat blieft mevrouw niet, want mevrouw blieft alleen maria koekjes en thee. Daar leeft ze op. Dus ja, dat is moeilijk doen als je met vieren een keuze moet maken over wat er op tafel komt.
Normaal gesproken eet je gewoon wat de pot schaft. En uiteraard kan het zijn dat je, bijvoorbeeld, spruitjes niet lust. Daar kan rekening mee gehouden worden. Maar Danielle eet helemaal niks! Niet eens een boterham met kaas of zo.
Dat zat in het voorstukje toch? Ik heb het idee dat die opmerking gek geknipt en geplakt was. Zullen het zien vanavond.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:52 schreef lojanda het volgende:
Hoe een vervelende bitch is die Donna trouwens. Waarom doe je altijd zo moeilijk zegt ze dan tegen Daniëlle.. dat iemand haar telkens tegenspreekt is ze natuurlijk niet gewend want tot nu toe lopen ze slaafs achter haar aan. Ze krijgt ook echt geen tegenspraak van haar andere bondgenoten. Ik hoop echt dat zij weer eens even door iemand met beiden voeten op de grond wordt gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik vermoed dat queen Donna gewoon Danielle niet wil....En wat Donna niet wil, dat wil Wesley ook niet.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:34 schreef Cirilico het volgende:
Caspertje toch. Ik vraag mij af hoe de opvoeding door zijn ouders eruitzag. Ergens heeft ie niet geleerd met woede en frustratie om te gaan. Ik snap m wel ergens want hij ergert zich meestal terecht aan zaken waar ik mij ook dood aan zou ergeren, maar tsja hoe hij daarmee omgaat... En maar overschreeuwen. Ik geef zijn ouders een dikke tik op de vingers. Smh
Ik snap niet hoe Donna en Wesley Vincent hebben kunnen uitkiezen als moppentapper. Wanneer is die man überhaupt grappig geweest? Hij is vaak zuur of aan t huilen en klinkt zo monotoon als een harde scheet.Van Danielle weten we dat ze goedgebekt is en in staat is om sarcastische opmerkingen te maken. De kans dat zij grappig is, is dus erg groot. Weer eens een domme keuze van #Donsley.
Verder moet de rest niet zo zeuren om die brief van Beau. Moest je maar sneller zijn. Slechts één iemand kon die hebben dus het maakt voor de groep weinig uit wie het pakt, al is deze uitkomst het meest neutraal aangezien zij geen punten hadden.
Dat klopt maar ik vind het wel mooi dat er eindelijk iemand is die Donna een keertje tegengas geeft.quote:Op woensdag 17 januari 2024 14:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat komt toch vanavond? Was bij een vooruitblik?
Volgens mij gaat dat over wat ze zullen eten en stelt Donna gebakken aardappeltjes met frikandellen voor. Dat blieft mevrouw niet, want mevrouw blieft alleen maria koekjes en thee. Daar leeft ze op. Dus ja, dat is moeilijk doen als je met vieren een keuze moet maken over wat er op tafel komt.
Normaal gesproken eet je gewoon wat de pot schaft. En uiteraard kan het zijn dat je, bijvoorbeeld, spruitjes niet lust. Daar kan rekening mee gehouden worden. Maar Danielle eet helemaal niks! Niet eens een boterham met kaas of zo.
Dat dusquote:Op woensdag 17 januari 2024 15:28 schreef Moira het volgende:
Ja vind dat er ook wel wat makkelijk wordt gezegd dat Daniëlle moeilijk doet, terwijl het soms gewoon simpele samenleef-dingen zijn waar anderen juist moeilijk om doen.
Zij mag niet mee bepalen wat er gekocht of gekookt wordt, maar moet dan wel mee eten met iets wat ze niet wil (en zelf een alternatief ernaast maakt zodat ze wel gewoon aan tafel mee eet). Wat maakt het in Godsnaam nou uit dat dat mens 2 aardappels voor zichzelf kookt ipv van de gebakken/gefrituurde aardappels mee eet?
Gaat nergens over, echt een non-probleem.
we gaan het zienquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:39 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop dat ze die moppentrommel opdracht een beetje afraffelen, ik kijk niet zo uit naar dat geforceerd grappig doen eigenijk..
Wie van Talpa zou de jury zijn? Leo Alkemade? Najib Amhali? Jeroen van Koningsbrugge?
Grote gluiperd is het.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:59 schreef KinKiJan het volgende:
Ah de dames hebben het daar ook door: "Dus eigenlijk is Daan gewoon een slet"
quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:07 schreef Moira het volgende:
Haha Jan sterft ook van ongemakkelijkheid
ja heel rustig en nu sinds BB helemaalquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:26 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Jammer dat het hier altijd zo rustig is
Komt mede doordat er geen streams zijn en BB terug isquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja heel rustig en nu sinds BB helemaal
ook, zo jammer dat er geen streams zijnquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:28 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Komt mede doordat er geen streams zijn en BB terug is
Blijft gewoon een gemis. Als je ziet hoe weinig je meekrijgt.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ook, zo jammer dat er geen streams zijn
Precies....Diva Donna. Brrr wat een naar gedrag vertoond dit meisje.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
Als de lichten overal uit zijn waarom ga je dan met een ander in je nest zitten te praten, die wes en donna zien het echt zelf niet hè? bah
Vind haar ook vreselijk, maar Beau-Melanie-perikelen-saai is t niet meer met haar erbijquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:34 schreef Alocanda het volgende:
Ik vind het een raar mens maar Danielle is een geweldige toevoeging. Wat heerlijk om ongeneerd te kunnen loeren naar mensen die je normaal gesproken niet echt in je directe omgeving hebt.
Daar ben ik ook bang voor, Cappie een stoornis. Kan hij er niet beter uit? Voor zichzelf vooral, dat hij zich niet nóg meer voor schut zet voor heel NL??quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:37 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat queen Donna gewoon Danielle niet wil....En wat Donna niet wil, dat wil Wesley ook niet.
Ik vindt het heerlijk die reuring door Danielle veroorzaakt. Iedereen viel altijd ik katzwijm voor miss Donna....en zijn niet en dat vindt mevrouwtje een partij moeilijk.
Casper heeft vermoedelijk een stoornis. Zijn pieken zijn heel opvallen en zodra hij in een bepaalde 'bui' zit kun je hem ook niet bereiken.
Ook wel mooi hoe een ander groepje Donna's diva gedrag op de hak nam waardoor ze zelf die trui ging halenquote:Op woensdag 17 januari 2024 22:33 schreef freaky40 het volgende:
Danielle weer spot on vanavond in de uitzending, genieten. Heerlijk om het koninkrijk van prinsesje Donna en slaafje Wesley afgebroken te zien worden.![]()
Ik kreeg het idee dat ze het per ongeluk expres uitlokten.. ik erger me stééds meer en meer aan #Donsley #Wesnaquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
Als de lichten overal uit zijn waarom ga je dan met een ander in je nest zitten te praten, die wes en donna zien het echt zelf niet hè? bah
Jaaa héérlijk!! Dat gezicht van dr, toen ze tóch zelf ging halen.. geweldig!! 👋😆quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook wel mooi hoe een ander groepje Donna's diva gedrag op de hak nam waardoor ze zelf die trui ging halen
Klopt haha....en de check is mislukt. Na Melanie, Donna, Kim nu ook bij Kaine een blauwtje gelopen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:58 schreef KinKiJan het volgende:
Zo'n soort gesprek had Daan ook met Kim een tijdje terug, volgens mij is het gewoon zijn manier om te checken hoe hij ervoor staat
Het viel me wel ernstig tegen van Wesley dat ie de trui van Donna niet eens wou halen!quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:33 schreef freaky40 het volgende:
Danielle weer spot on vanavond in de uitzending, genieten. Heerlijk om het koninkrijk van prinsesje Donna en slaafje Wesley afgebroken te zien worden.![]()
Terwijl iedereen toekijkt?quote:Op donderdag 18 januari 2024 01:12 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Het viel me wel ernstig tegen van Wesley dat ie de trui van Donna niet eens wou halen!
Ja, had niet alles meegekregen van dat gesprek. Leek over die frikandellen te gaan. Kijk vooruitblikken niet zo goed.quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
danielle wil gewoon 2 gekookte aardappels zie je in pre vieuw voor vanavond
Op X wordt opgeroepen om bepaalde mensen uit de loods te halen, zodat de rust wederkeert.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:34 schreef Alocanda het volgende:
Ik vind het een raar mens maar Danielle is een geweldige toevoeging. Wat heerlijk om ongeneerd te kunnen loeren naar mensen die je normaal gesproken niet echt in je directe omgeving hebt.
Ja, en dan roepen ze weer hoe saai het is. Er zouden mensen niet goed voor de sfeer zijn daar. Waarom zou de sfeer goed moeten zijn? Die bemoeienissen van buitenaf is volgens mij ook de reden of een reden dat dit programma zonder stream is.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Op X wordt opgeroepen om bepaalde mensen uit de loods te halen, zodat de rust wederkeert.
Ik wil niet dat de rust wederkeert. Ophef graag en vooral moeilijk blijven doen!! Wat hebben we aan kijken naar een groep die in pais en vree met elkaar leeft?
oh jee staat Amanda B. te rellen dat dit geen leven voor haar zusje is daaro ?quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Op X wordt opgeroepen om bepaalde mensen uit de loods te halen, zodat de rust wederkeert.
Ik wil niet dat de rust wederkeert. Ophef graag en vooral moeilijk blijven doen!! Wat hebben we aan kijken naar een groep die in pais en vree met elkaar leeft?
Nee joh, gewoon de gebruikelijke PaarseKanarie42345 en TruurskeUutOtterlooo gevallen die zichzelf en hun geklaag -waarbij ze Tim Hofman, Boulevard en Shownieuws taggen- veel te serieus nemenquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:40 schreef Giggio het volgende:
[..]
oh jee staat Amanda B. te rellen dat dit geen leven voor haar zusje is daaro ?
dan is het goedquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon de gebruikelijke PaarseKanarie42345 en TruurskeUutOtterlooo gevallen die zichzelf en hun geklaag -waarbij ze Tim Hofman, Boulevard en Shownieuws taggen- veel te serieus nemen
Zou me niet verbazen, eigenlijk.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:40 schreef Giggio het volgende:
[..]
Amanda B, klinkt zo als een crimineelquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:40 schreef Giggio het volgende:
[..]
Denk zo ongeveer iedereen wel;)quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:43 schreef ThijsTH het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Danielle had dat cabaret een stuk leuker gebracht dan Vincent.
ja maar als zij niet weet dat er wat overlegd wordt???quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:53 schreef KinKiJan het volgende:
Staat gewoon te föhnen terwijl de rest aan het overleggen is
Moet ze opletten. Die bel is gegaan, dan worden ze naar de kamer gestuurd, de rest was daar al met 'what ifs' bezig voor wat betreft het uitdagingsduel en zij zet de föhn aan.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja maar als zij niet weet dat er wat overlegd wordt???
dat vind ik dus niet, ik denk echt dat hij het met de beste bedoelingen doetquote:
Semi-intellectuele kletser.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dat vind ik dus niet, ik denk echt dat hij het met de beste bedoelingen doet
problemen helder krijgen en oplossingen zoeken
Vind Donna wel een leuke meisjequote:Op vrijdag 19 januari 2024 06:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
OMG... Donne blaast hoog van de toren
En Daan... verschrikkelijke vent
Dat kan, dat heb ik met Danielle, vreselijke vrouw vind ik het.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh nee... ik moet haar echt niet...
Daniëlle weet je wat je eraan hebt. Donna vind ik achter de ellebogen. Met Donna zou ik daar echt botsen en met Daniëlle nietquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan, dat heb ik met Danielle, vreselijke vrouw vind ik het.
O ik juist met Daniellequote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daniëlle weet je wat je eraan hebt. Donna vind ik achter de ellebogen. Met Donna zou ik daar echt botsen en met Daniëlle niet
Ja absoluut, Daniëlle brengt/doet dingen misschien soms niet handig maar ze probeert het wel duidelijk steeds goed te doen en zich aan te passen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 06:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Daniëlle... ik snap niet waarom ze zo slecht in de groep ligt. Ja ze is vurig, maar of ze echt nou zo moeilijk in de omgang is? Ik vind een Vincent lastiger...
Eens en Daan zei het van de week heel mooi; "Donna wil iedereen om haar vingers winden...dat lukt nu niet meer." De eerste scheurtjes worden zichtbaar doordat Danielle ze (al dan niet onhandig) benoemt. Je ziet Donna feller worden omdat haar koninkrijkje begint te brokkelen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daniëlle weet je wat je eraan hebt. Donna vind ik achter de ellebogen. Met Donna zou ik daar echt botsen en met Daniëlle niet
Ik dacht 2 tegenover 3 foute van Kim?quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:59 schreef spapaars het volgende:
Donna met 1 antwoord wint met 5 tegen 1
Dat maakt hem niet minder bazig. Niet elke dictator heeft slechte bedoelingen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dat vind ik dus niet, ik denk echt dat hij het met de beste bedoelingen doet
problemen helder krijgen en oplossingen zoeken
Dan ben jij één van hen die zij om de tuin weet te leiden.quote:
Het is jammer, desondanks vermaak ik me wel. De afleveringen zijn wel een samen geraapte zooiquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:54 schreef Charmian het volgende:
Ik kan echt niet met dit programma, ik mis zoveel context.
Zou mooi zijn als er met het bondjes vormen, 2 bondjes van 4 zijn en dan twee van 3, met nog 2 personen om je bondje vol te krijgen, Mary en Danielle. En dat dan Mary eerste keus is, en Danielle, weer, bij de rest.quote:
Ja die kwam ff uit de hoek, met Jij met je grote Bek!!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:31 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Donna is echt z'on wolf in schaapskleren.
Jij denkt dat mensen met Casper willen?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als er met het bondjes vormen, 2 bondjes van 4 zijn en dan twee van 3, met nog 2 personen om je bondje vol te krijgen, Mary en Danielle. En dat dan Mary eerste keus is, en Danielle, weer, bij de rest.
Ja eerder met hem dan met Daniellaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:17 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Jij denkt dat mensen met Casper willen?
Was idd een horkenstreek. Maar volgens mij ook deels bedoeld om Mel vast wat te laten wennen aan het idee dat het echt niks wordt.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 01:49 schreef kater1 het volgende:
Vond niemand het nou raar dan Beau tegen Mel begint over zijn twee exen, de een is nog steeds zijn droomvrouw en de ander was eigenlijk ook fantastisch, en dat hij zich opeens bezorgd afvraagt of ze alweer een vriend hebben...en dat Mel maar zoet blijft luisteren....
Nou, afgelopen groepsvorming leek al niemand in een groep te willen zitten met Casper of Melanie.quote:
Heel raar inderdaad. Hopelijk kapt ze nu ook met hem.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 01:49 schreef kater1 het volgende:
Vond niemand het nou raar dan Beau tegen Mel begint over zijn twee exen, de een is nog steeds zijn droomvrouw en de ander was eigenlijk ook fantastisch, en dat hij zich opeens bezorgd afvraagt of ze alweer een vriend hebben...en dat Mel maar zoet blijft luisteren....
Dan bepaalt het lot al dat iedereen die over is bij elkaar hoort. Ik mag aannemen dat de rest die al een groepje gevormd hebben daar geen last van hebben.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 02:18 schreef Moira het volgende:
Maar ook als iemand als laatst overblijft en echt niet in dat bondje wil, kan diegene bij de ‘ceremonie’ ook gewoon geen bandje pakken. Het laatste bondje is dan niet compleet en kan dan niet op de bank gaan zitten. Dus als Jan dan binnen komt is het de groep niet gelukt om zelf bondgenootschappen te vormen, “en zal het lot bepalen”.
Dat zie ik ook ooit nog wel eens gebeuren, zo kan 1 iemand eigenlijk ‘afdwingen’ dat iedereen opnieuw groepjes moet gaan vormen.
over mel en beau kan ook verhaallijn zijnquote:Op zaterdag 20 januari 2024 04:43 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Nou, afgelopen groepsvorming leek al niemand in een groep te willen zitten met Casper of Melanie.Of in team #Donsley.
[..]
Heel raar inderdaad. Hopelijk kapt ze nu ook met hem.
Dat lijkt me niet, want dat is wat er nu al 2 maanden gebeurt. Je eindigt dan alsnog in het groepje waar je juist geen bandje voor wil pakken, dat verliest dan zijn functie. Volgens mij worden ze dan gewoon weer from scratch random bij elkaar gezet (en is het dus idd tegelijk een naaistreek voor de anderen).quote:Op zaterdag 20 januari 2024 04:49 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dan bepaalt het lot al dat iedereen die over is bij elkaar hoort. Ik mag aannemen dat de rest die al een groepje gevormd hebben daar geen last van hebben.
SPOILER: Jan's uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:28 schreef KinKiJan het volgende:
Denk ook dat iedereen gewoon door elkaar gegooid zal worden als bepaalde 'leftovers' weigeren met elkaar in een bondje te gaan. Het lukt dan niet om 4 bondjes te vormen. Zie sommigen er ook wel voor aan het juist als tactiek te gebruiken als kans om bepaalde bondjes op te breken
gewoon iets laten trekken waar de kleur van team opstaat , niks van ik niet met die of die , laat het lot maar bepalenSPOILER: Jan's uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja gewoon met zo'n ballenbak gok ik. Wie weet, komen we er nog achterquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
gewoon iets laten trekken waar de kleur van team opstaat , niks van ik niet met die of die , laat het lot maar bepalen
Zou leuk zijn, maar ik denk dat ze niks te willen heeft en gewoon bij het overgebleven groepje komt. Of de keuze heeft te vertrekken.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:08 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, want dat is wat er nu al 2 maanden gebeurt. Je eindigt dan alsnog in het groepje waar je juist geen bandje voor wil pakken, dat verliest dan zijn functie. Volgens mij worden ze dan gewoon weer from scratch random bij elkaar gezet (en is het dus idd tegelijk een naaistreek voor de anderen).
Dan zou ik me hard afvragen waarom Jan elke maand zegt "Kom ik terug en is het jullie niet gelukt 4 bondgenootschappen van 4 gevormd, dan bepaalt het lot".quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, maar ik denk dat ze niks te willen heeft en gewoon bij het overgebleven groepje komt. Of de keuze heeft te vertrekken.
Omdat er steeds max 4 mensen overblijven. Lijkt mij pas nodig als er 5 of meer mensen zonder volledig groepje over zijn.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:08 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, want dat is wat er nu al 2 maanden gebeurt. Je eindigt dan alsnog in het groepje waar je juist geen bandje voor wil pakken, dat verliest dan zijn functie. Volgens mij worden ze dan gewoon weer from scratch random bij elkaar gezet (en is het dus idd tegelijk een naaistreek voor de anderen).
Ik wel met beidenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jij had zelfs een foutquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:48 schreef Cirilico het volgende:
Ik ga stuk om Kim die doet alsof ze taaldeskundige is omdat ze secretaresse is.ik geloof er niks van dat ze vorige cyclus alles wist. Typisch gevalletje van beste stuurlui staan aan wal. Al moet ik wel toegeven dat ie vorige keer iets makkelijker was. Ik had zelfs een fout dit keer (dacht dat het shockeren ipv choqueren was). Ik had het idee dat Donna het erin probeerde te wrijven.
Maar hoe duidelijk moet hij dan nog zijn tegen haar? Hij heeft echt al heel vaak aangegeven dat het alleen voor hier is. Hij is imo gewoon eerlijk in hoe hij het ziet en erover denkt. Zij is dan misschien dom moet hopen dat er buiten toch iets gaat ontstaan maar voor hem is het gewoon just for run en the time being..quote:Op zaterdag 20 januari 2024 01:49 schreef kater1 het volgende:
Ik denk dus, dat als je er compleet hebt, de rest automatisch het vierde bondje zijn.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:51 schreef Moira het volgende:
[..]
Dan zou ik me hard afvragen waarom Jan elke maand zegt "Kom ik terug en is het jullie niet gelukt 4 bondgenootschappen van 4 gevormd, dan bepaalt het lot".
Het is de groep dan niet gelukt om binnen de tijd 4 bondgenootschappen van 4 te vormen, dus gaat het lot dan bepalen wat de 4 bondgenootschappen van 4 worden. Zo begrijp ik het.
denk eerder aan verhaallijn , wacht maar af tot de nieuwe erin komen , meer zeg ik nu nietquote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar hoe duidelijk moet hij dan nog zijn tegen haar? Hij heeft echt al heel vaak aangegeven dat het alleen voor hier is. Hij is imo gewoon eerlijk in hoe hij het ziet en erover denkt. Zij is dan misschien dom moet hopen dat er buiten toch iets gaat ontstaan maar voor hem is het gewoon just for run en the time being..
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:52 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Omdat er steeds max 4 mensen overblijven. Lijkt mij pas nodig als er 5 of meer mensen zonder volledig groepje over zijn.
Maar goed, als ze willen fokken daar bij Talpa dan doen ze dat gewoon.
Ik heb het nagevraagd, en jullie hebben idd gelijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk dus, dat als je er compleet hebt, de rest automatisch het vierde bondje zijn.
Maar als er al geen 3 compleet zijn, het dan niet gelukt is.
En dat valt te verkopen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:51 schreef Moira het volgende:
[..]
Dan zou ik me hard afvragen waarom Jan elke maand zegt "Kom ik terug en is het jullie niet gelukt 4 bondgenootschappen van 4 gevormd, dan bepaalt het lot".
Het is de groep dan niet gelukt om binnen de tijd 4 bondgenootschappen van 4 te vormen, dus gaat het lot dan bepalen wat de 4 bondgenootschappen van 4 worden. Zo begrijp ik het.
Met het niveauquote:
Ik wel, zit nog steeds kerstballen uit de kerstboom te zuigen met een een rietjequote:Op zondag 21 januari 2024 09:41 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Met het niveauvan de gemiddelde challenge is dat inderdaad noemenswaardig.
Of had jij steeds moeite met die challenges? 😛
Waarschijnlijk als ik daar had gestaan had ik zeker ook fouten gemaakt.. taal is niet mijn sterkste puntquote:Op zondag 21 januari 2024 09:41 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Met het niveauvan de gemiddelde challenge is dat inderdaad noemenswaardig.
Of had jij steeds moeite met die challenges? 😛
quote:Op zondag 21 januari 2024 12:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik wel, zit nog steeds kerstballen uit de kerstboom te zuigen met een een rietje
concurrentie van bb mssquote:Op maandag 22 januari 2024 10:49 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week maandag:
Kijkdichtheid: 2,7 Marktaandeel: 8,7 Kijkcijfer: 438.000
Geen kijkcijfer Top 25 notering voor het eerst sinds het bestaan.
Het is niet alleen het programma.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:05 schreef Chanel5 het volgende:
Het was hier al niet veel maar het is nu helemaal leeggelopen.
Dat sowieso, best raar dat er geen streams zijn.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is niet alleen het programma.
Met streams is er gewoon meer te communiceren onder elkaar.
Dat maakt het juist zo actief door de streams. Balen dat ze hiervoor gekozen hebben.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is niet alleen het programma.
Met streams is er gewoon meer te communiceren onder elkaar.
Misschien vindt ie hem wel leuk ...?quote:Op maandag 22 januari 2024 20:27 schreef spapaars het volgende:
Waarom kust Eduardo die Wesley 2 x in de nek?
Wel typisch hoe ze hem gecast hebben/erin laten, zodat hij zulke gefrustreerde reacties bij anderen kan blijven uitlokken, die vroeg of laat een keer van frustratie uitbarsten als ze met hem in een huis opgesloten zitten, precies zoals men graag ziet op tv.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:28 schreef spapaars het volgende:
Morgen weer een ruzie waar natuurlijk Casper bij is betrokken.
erik voegt ook niks toe , was 1ste spel dat hij speelde en werd grote fail , hoop dat daan de finale speelt en wint zijn we verlost van de loodspredikantquote:Op dinsdag 23 januari 2024 08:26 schreef Revanches het volgende:
Die Erik heeft echt heel weinig tekst, doet ook alsof hij heel slim is, mwah ik vind het er nog niet uitkomen. Team Vossen is wel het sterkst deze cyclus. Daan blijft een prediker rol aannemen.
Verder inderdaad een wat saaie aflevering, maar BB vind ik echt helemaal niets.
En volgens mij heeft Casper weer gelijk. Dat nachtelijke schransen moet maar eens afgelopen zijn.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:47 schreef freaky40 het volgende:
Melanie viesmad morgen, beloofd wat. Vreselijk dat bondje Daan weer een opdracht won. Beetje matte aflevering verder.
prima-donna moet snel naar huis gaan , gaat ze maar werken voor haar droomhuwelijkquote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:39 schreef Gia het volgende:
Vind het wel lachen dat Donna op zoek is naar een nieuw jokertje, nu Wesley niet meer het vuur uit zijn schenen rent voor haar. Beetje slijmen bij Lodewijk. Denk dat ze volgende maand met die gast in een bondje zit en hem voor haar laat lopen.
Denk dat ze het geld nodig heeft voor een huishoudster.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:47 schreef cinsan het volgende:
[..]
prima-donna moet snel naar huis gaan , gaat ze maar werken voor haar droomhuwelijk
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Denk dat ze het geld nodig heeft voor een huishoudster.
Als ik het zo een beetje aanschouw vermoed ik dat Erik een goede luisteraar en fijne gesprekspartner is, je ziet dat veel mensen hem opzoeken (voor zover te zien natuurlijk) Stille wateren, diepe gronden. Wel jammer dat hij nu niet scoorde inderdaad.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
erik voegt ook niks toe , was 1ste spel dat hij speelde en werd grote fail , hoop dat daan de finale speelt en wint zijn we verlost van de loodspredikant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:05 schreef KinKiJan het volgende:
Caspertje heeft er geen zin meer in. Zelfs tijdens het uitdagingsduel gaat ie stampvoetend naar z'n kamer en staat ie te schuimbekken tegen Jan.Oef, het zal je collega zijn.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:05 schreef KinKiJan het volgende:
Caspertje heeft er geen zin meer in. Zelfs tijdens het uitdagingsduel gaat ie stampvoetend naar z'n kamer en staat ie te schuimbekken tegen Jan.Er is echt wat mis met die jongen... dit is niet iemand met een gezond brein. En hij doet me zo denken aan mijn jongere zelf. Ik hoop echt dat hij er ook overheen komt. Maak me haast zorgen over hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop dat hij veel van dit avontuur leert inderdaad.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er is echt wat mis met die jongen... dit is niet iemand met een gezond brein. En hij doet me zo denken aan mijn jongere zelf. Ik hoop echt dat hij er ook overheen komt. Maak me haast zorgen over hem
En van een goede therapeutquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoop dat er veel van dit avontuur leert inderdaad.
Hamburgergate is smeuïgerquote:
Hij haalt bij iedereen het bloed onder de nagels vandaan, zelfs bij Jan dus.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:07 schreef spapaars het volgende:
Daan ziet het wel goed, met elke groep waar Casper in zit is er ruzie.
johquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ivm reclame besloten dat ik het terugkijk bij het ontbijt
Ik vind het raar dat hij inkoopt en verder niks uitvreet want Mel moest koken en had met het weinige nog wat in elkaar geflanst.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
"Ik ik ik ik is het enige wat ik hoor bij haar"
Serieus ?
Meneer koopt op de pof appelstroop voor algemeen gebruik, want hij vindt dat lekker. Dat anderen dat niet lusten is niet zijn probleem, want zij praten poep en appelstroop is gezond ..
Vind het een bijzondere manier van teamwork.
En heeft totaal geen zelfreflectie.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:20 schreef Revanches het volgende:
Nouja je kunt het met elkaar oneens zijn, maar Casper kan soms ineens ontzettend star zijn. En hij blijft heel erg in zaken hangen. En het is ook de manier hoe hij het brengt, hij heeft soms best een punt, maar als de stoppen doorslaan dring je niet meer tot hem door. Lastig voor hem en zijn omgeving.
Dat! geloof het pas als hij de poort uitloopt.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:27 schreef spapaars het volgende:
Drama queen, moet nog zien of hij werkelijk gaat
die gaat nietquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat! geloof het pas als hij de poort uitloopt.
Hoop het niet. Hoop dat Beau tot hem doordringt, en ze inderdaad het budget gaan delen. Kan lachen worden die laatste week.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat! geloof het pas als hij de poort uitloopt.
'quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat hij inkoopt en verder niks uitvreet want Mel moest koken en had met het weinige nog wat in elkaar geflanst.
Idem!! Ik d8 echt Beau neeeeee wat doe je nu?!! Laat hem gaan aub!! For the sake of de rest vd Bondgenoten, tv kijkend NL en vooral voor zn vriendinnetje. Die zat alleen te huilen, terwijl Beau Casper probeert over te halen om te blijven?! Raarrrr.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:39 schreef Moira het volgende:
Ik baalde gewoon dat Beau hem nog probeert over te halen, hoop echt dat Casper inmiddels thuis zit om zelf te lezen dat heel Nederland hem een goeie psycholoog gunt.
Oh nee, ik vind het echt zelfkastijding om naar die ongemakkelijkheid te kijken.quote:Op woensdag 24 januari 2024 05:05 schreef Cosima het volgende:
Ik vind het wel lekker ergernis tv dus hoef hem niet perse weg. Vond de reactie van Mel wel heel begrijpelijk. Emmer zat vol. Hij haalt het bloed onder je nagels vandaan.
Wat een stumperd is die Wesley toch ook.. maar ook gewoon vol blijven houden dat hij geen verdere gevoelens heeftquote:
Ik heb echt totaal geen medelijden met Melanie. Casper heeft echt wel een punt met dat stiekem 's avonds boterhammen met hamburgers maken, en dan aan de andere kant commentaar dat hij een blikje appelstroop bestelt. Dat Melanie dan beweert dat dat niet hetzelfde is en zij zich niet hoeft te verantwoorden voor die nachtelijke vreetpartijen, slaat nergens op. Het feit dat ze, samen met Sam, dat nogal samenzweerderig aan het doen was, maakt duidelijk dat het eigenlijk niet okay was en de dames dat ook wel wisten.quote:Op woensdag 24 januari 2024 08:11 schreef ThijsTH het volgende:
Ik heb medelijden met Mel. Vorige maand wou niemand haar in het bondje en nu zit ze met Casper opgescheept. Hoop echt voor haar dat dat de laatste keer is want die vent is echt niet goed in het koppie.
Dat is toch ook niet hetzelfde? Casper moet beter luisteren naar wat de behoeften zijn van wat zijn bondje wil eten en niet alleen beslissen wat er wordt gekocht. Waar maakt hij zich druk om? Die vieze hamburgers kosten geen drol en als ze er dan tekort komen hebben Sam en Melanie hun hamburger al op.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb echt totaal geen medelijden met Melanie. Casper heeft echt wel een punt met dat stiekem 's avonds boterhammen met hamburgers maken, en dan aan de andere kant commentaar dat hij een blikje appelstroop bestelt. Dat Melanie dan beweert dat dat niet hetzelfde is en zij zich niet hoeft te verantwoorden voor die nachtelijke vreetpartijen, slaat nergens op. Het feit dat ze, samen met Sam, dat nogal samenzweerderig aan het doen was, maakt duidelijk dat het eigenlijk niet okay was en de dames dat ook wel wisten.
Ik wil weleens zien wat er zou gebeuren als het budget echt gesplitst zou worden. En dan elke keer dat je iets wint, dat bedrag ook weer splitsen.
Mag trouwens ook wel bij het bondje met Donna. Vanwege Danielle met haar gesnaai. Moet ze een week met een liter yoghurt doen, heeft ze die in anderhalve dag op en wil nieuwe. Nee. Je hebt 5 dagen geen yoghurt.
Hoop dat volgende maand de schrokoppen er nog in zitten, dus Melanie, Sam, Mary, Danielle en dat er inderdaad gekeken gaat worden naar het verdelen van de inkomsten. Ga maar een boekhouding bijhouden. Of zet deze 4 in een bondje!
Hoop ook volgende maand weer rokers erbij. Zit er nu geen in.
Eens. Die stroop en hamburgers hebben niks met elkaar te maken.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet hetzelfde? Casper moet beter luisteren naar wat de behoeften zijn van wat zijn bondje wil eten en niet alleen beslissen wat er wordt gekocht. Waar maakt hij zich druk om? Die vieze hamburgers kosten geen drol en als ze er dan tekort komen hebben Sam en Melanie hun hamburger al op.
Daar heb je gelijk in. En wat Beau zegt, dat kan op andere manieren opgelost worden.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet hetzelfde? Casper moet beter luisteren naar wat de behoeften zijn van wat zijn bondje wil eten en niet alleen beslissen wat er wordt gekocht. Waar maakt hij zich druk om? Die vieze hamburgers kosten geen drol en als ze er dan tekort komen hebben Sam en Melanie hun hamburger al op.
Stroop kost geen reet. Dat is niet waardoor er minder gekocht kan worden. Dat ligt vooral aan de wijnconsumptie in het weekend. Mel begon meteen ook van 'die vrouw verdient 3 flessen wijn, en brie'. Casper gaf aan dat hij voor 1 fles wijn wel 3 potten stroop kan kopen. Echt, de armoe zit em niet in dat potje stroop! Denk echt dat het een verkeerde voorstelling van zaken is.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eens. Die stroop en hamburgers hebben niks met elkaar te maken.
Sterker nog, doordat Casper -met naar ik geloof de beste bedoelingen- die stroop voor algemeen gebruikt heeft gekocht, zijn ze duurder uit; ze hebben nu stroop die de helft van zijn bondje niet lust en waar dus nu iets anders voor moet komen. Wanneer je daar pas achter komt als de stroop al in de kast staat gaat er iets mis. Simpele communicatie had dat voorkomen.
Haha wat een kansloze orbiter. Wat zet hij zichzelf voorschut zeg. De vriend van Donna zal vast trots zijn op zijn meisje.quote:
Juistquote:Op woensdag 24 januari 2024 14:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sterker nog, doordat Casper -met naar ik geloof de beste bedoelingen- die stroop voor algemeen gebruikt heeft gekocht, zijn ze duurder uit; ze hebben nu stroop die de helft van zijn bondje niet lust en waar dus nu iets anders voor moet komen. Wanneer je daar pas achter komt als de stroop al in de kast staat gaat er iets mis. Simpele communicatie had dat voorkomen.
Waar zij zich mee bemoeit?? Ze heeft groot gelijk dat ze er iets van zegt, dat zouden er meer moeten doen. Hij verziekt al maanden de sfeer daar.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. En wat Beau zegt, dat kan op andere manieren opgelost worden.
Maar dat is niet wat Casper over 'the edge' heeft geduwd, maar de volledig onnodige opmerking van Regna: "Casper het is wel zo netjes om ze even succes te wensen". Waar bemoeit ze zich mee? Dat is alleen maar olie op het vuur en dat weet ze. Ze bleef ook maar doorgaan. Laat die jongen gewoon even met rust! Als hij gewoon was gaan zitten bij zijn bondje en het spel gespeeld was, was hij waarschijnlijk wel weer bedaard.
Idd stroop kost geen reet net zoals die hamburgers. 2,79 voor 12 stuks.. waar maakt hij zich druk overquote:Op woensdag 24 januari 2024 14:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Stroop kost geen reet. Dat is niet waardoor er minder gekocht kan worden. Dat ligt vooral aan de wijnconsumptie in het weekend. Mel begon meteen ook van 'die vrouw verdient 3 flessen wijn, en brie'. Casper gaf aan dat hij voor 1 fles wijn wel 3 potten stroop kan kopen. Echt, de armoe zit em niet in dat potje stroop! Denk echt dat het een verkeerde voorstelling van zaken is.
1 blik stroop kost bij de Jumbo 2,52.
Jij hebt liever dat ze allemaal rond het plancha vuurtje staan en Kumbaya zingen? Iedereen die de sfeer verpest eruit. Pais en vree en lief zijn voor elkaar. Hoe saai wil je het hebben?quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waar zij zich mee bemoeit?? Ze heeft groot gelijk dat ze er iets van zegt, dat zouden er meer moeten doen. Hij verziekt al maanden de sfeer daar.
Maar volgens mij had Casper niet zo'n probleem met die hamburgers, maar juist Melanie met die stroop en nu mochten ze geen wijn.... of zoiets. Toen begon zij over die appelstroop die Mel en Sam niet lusten, maar die Casper wel voor zichzelf gekocht had. Alsof dat ook maar te vergelijken was. Casper had zelfs in eerste instantie niets gezegd over die hamburgers, totdat Mel over die stroop begon.quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd stroop kost geen reet net zoals die hamburgers. 2,79 voor 12 stuks.. waar maakt hij zich druk over
Melanie en Sam wilden alleen belonen omdat ze het spel zo goed had gespeeld en al van dag één over wijn en brie zeikt.
Dat is het nadeel van een gebrek aan streams. Hoe het precies zit zullen we niet weten.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Stroop kost geen reet. Dat is niet waardoor er minder gekocht kan worden. Dat ligt vooral aan de wijnconsumptie in het weekend. Mel begon meteen ook van 'die vrouw verdient 3 flessen wijn, en brie'. Casper gaf aan dat hij voor 1 fles wijn wel 3 potten stroop kan kopen. Echt, de armoe zit em niet in dat potje stroop! Denk echt dat het een verkeerde voorstelling van zaken is.
1 blik stroop kost bij de Jumbo 2,52.
Maar ook daar had hij gelijk in. Het wordt ook een zootje. Ze hebben geluk dat deze cyclus nog maar een week duurt en er dan sowieso gepoetst moet worden voor de nieuwe bewoners, anders zou het weleens een ongezonde bende kunnen gaan worden.quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:08 schreef KinKiJan het volgende:
zoals wanneer Daan zijn vakantie-aktie kinderachtig noemt. 'Ja maar jij klaagt ook over de rommel'. Dat is het punt gewoon niet.
Ik twijfel ook zeker niet aan zijn bedoelingen. In de afleveringen zagen we vooral zeurende Kappie maar vervolgens kreeg ie ineens uit het niks (zo leek het althans voor mij) die koksmuts als blijk van waardering. Dat zegt ook iets.quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:43 schreef Gia het volgende:
Casper is heel onhandig in hoe hij zaken aanpakt, maar ik heb het idee dat zijn bedoelingen goed zijn.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik twijfel ook zeker niet aan zijn bedoelingen. In de afleveringen zagen we vooral zeurende Kappie maar vervolgens kreeg ie ineens uit het niks (zo leek het althans voor mij) die koksmuts als blijk van waardering. Dat zegt ook iets.
Zeker niet en op zijn tijd een stevige ruzie is helemaal prima maar ik ben wel klaar met die kleuter. Dat hij thuis maar vakantie gaat vieren.quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat ze allemaal rond het plancha vuurtje staan en Kumbaya zingen? Iedereen die de sfeer verpest eruit. Pais en vree en lief zijn voor elkaar. Hoe saai wil je het hebben?
hij is er nog ..... spijtig genoegquote:Op woensdag 24 januari 2024 18:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zeker niet en op zijn tijd een stevige ruzie is helemaal prima maar ik ben wel klaar met die kleuter. Dat hij thuis maar vakantie gaat vieren.
alles wat hij een ander verwijt doet hij zelfquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:59 schreef JJ76 het volgende:
Na weer gezeik omdat zijn mening niet geaccepteerd wordt, gaat Casper akkoord met splitten en elkaar even met rust laten.
Even later wil hij provocerend weer roepen naar Sam.
(Oh ja was hij het niet die niet wilde dat er geroepen werd naar hem?)
Het is een herhaling van zetten.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:03 schreef KinKiJan het volgende:
Dat boodschappen gezever bij zowel de gieren als de slangen begint saai te worden.
Crackertje dit, theetje dat, puntje kwijt hier, drama daar en repeat
Voiceover heeft het zelfs in de gaten "Van alleen het spel spelen of bezig zijn met eten wordt niemand gelukkig"quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is een herhaling van zetten.
De dames zaten ernaast toen hij het bestelde. Handiger zou dan zijn als ze meteen hadden gezegd dat ze geen appelstroop wilden ipv het te laten komen en het achteraf afzeiken.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik open nooit dus voor de liefhebber?
Ik open nooit dus liefhebbers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |