erik voegt ook niks toe , was 1ste spel dat hij speelde en werd grote fail , hoop dat daan de finale speelt en wint zijn we verlost van de loodspredikantquote:Op dinsdag 23 januari 2024 08:26 schreef Revanches het volgende:
Die Erik heeft echt heel weinig tekst, doet ook alsof hij heel slim is, mwah ik vind het er nog niet uitkomen. Team Vossen is wel het sterkst deze cyclus. Daan blijft een prediker rol aannemen.
Verder inderdaad een wat saaie aflevering, maar BB vind ik echt helemaal niets.
En volgens mij heeft Casper weer gelijk. Dat nachtelijke schransen moet maar eens afgelopen zijn.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:47 schreef freaky40 het volgende:
Melanie viesmad morgen, beloofd wat. Vreselijk dat bondje Daan weer een opdracht won. Beetje matte aflevering verder.
prima-donna moet snel naar huis gaan , gaat ze maar werken voor haar droomhuwelijkquote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:39 schreef Gia het volgende:
Vind het wel lachen dat Donna op zoek is naar een nieuw jokertje, nu Wesley niet meer het vuur uit zijn schenen rent voor haar. Beetje slijmen bij Lodewijk. Denk dat ze volgende maand met die gast in een bondje zit en hem voor haar laat lopen.
Denk dat ze het geld nodig heeft voor een huishoudster.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:47 schreef cinsan het volgende:
[..]
prima-donna moet snel naar huis gaan , gaat ze maar werken voor haar droomhuwelijk
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Denk dat ze het geld nodig heeft voor een huishoudster.
Als ik het zo een beetje aanschouw vermoed ik dat Erik een goede luisteraar en fijne gesprekspartner is, je ziet dat veel mensen hem opzoeken (voor zover te zien natuurlijk) Stille wateren, diepe gronden. Wel jammer dat hij nu niet scoorde inderdaad.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
erik voegt ook niks toe , was 1ste spel dat hij speelde en werd grote fail , hoop dat daan de finale speelt en wint zijn we verlost van de loodspredikant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:05 schreef KinKiJan het volgende:
Caspertje heeft er geen zin meer in. Zelfs tijdens het uitdagingsduel gaat ie stampvoetend naar z'n kamer en staat ie te schuimbekken tegen Jan.Oef, het zal je collega zijn.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:05 schreef KinKiJan het volgende:
Caspertje heeft er geen zin meer in. Zelfs tijdens het uitdagingsduel gaat ie stampvoetend naar z'n kamer en staat ie te schuimbekken tegen Jan.Er is echt wat mis met die jongen... dit is niet iemand met een gezond brein. En hij doet me zo denken aan mijn jongere zelf. Ik hoop echt dat hij er ook overheen komt. Maak me haast zorgen over hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop dat hij veel van dit avontuur leert inderdaad.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er is echt wat mis met die jongen... dit is niet iemand met een gezond brein. En hij doet me zo denken aan mijn jongere zelf. Ik hoop echt dat hij er ook overheen komt. Maak me haast zorgen over hem
En van een goede therapeutquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoop dat er veel van dit avontuur leert inderdaad.
Hamburgergate is smeuïgerquote:
Hij haalt bij iedereen het bloed onder de nagels vandaan, zelfs bij Jan dus.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:07 schreef spapaars het volgende:
Daan ziet het wel goed, met elke groep waar Casper in zit is er ruzie.
johquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ivm reclame besloten dat ik het terugkijk bij het ontbijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |