Ik wel met beidenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daniëlle weet je wat je eraan hebt. Donna vind ik achter de ellebogen. Met Donna zou ik daar echt botsen en met Daniëlle niet
Jij had zelfs een foutquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:48 schreef Cirilico het volgende:
Ik ga stuk om Kim die doet alsof ze taaldeskundige is omdat ze secretaresse is.ik geloof er niks van dat ze vorige cyclus alles wist. Typisch gevalletje van beste stuurlui staan aan wal. Al moet ik wel toegeven dat ie vorige keer iets makkelijker was. Ik had zelfs een fout dit keer (dacht dat het shockeren ipv choqueren was). Ik had het idee dat Donna het erin probeerde te wrijven.
Maar hoe duidelijk moet hij dan nog zijn tegen haar? Hij heeft echt al heel vaak aangegeven dat het alleen voor hier is. Hij is imo gewoon eerlijk in hoe hij het ziet en erover denkt. Zij is dan misschien dom moet hopen dat er buiten toch iets gaat ontstaan maar voor hem is het gewoon just for run en the time being..quote:Op zaterdag 20 januari 2024 01:49 schreef kater1 het volgende:
Vond niemand het nou raar dan Beau tegen Mel begint over zijn twee exen, de een is nog steeds zijn droomvrouw en de ander was eigenlijk ook fantastisch, en dat hij zich opeens bezorgd afvraagt of ze alweer een vriend hebben...en dat Mel maar zoet blijft luisteren....
Ik denk dus, dat als je er compleet hebt, de rest automatisch het vierde bondje zijn.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:51 schreef Moira het volgende:
[..]
Dan zou ik me hard afvragen waarom Jan elke maand zegt "Kom ik terug en is het jullie niet gelukt 4 bondgenootschappen van 4 gevormd, dan bepaalt het lot".
Het is de groep dan niet gelukt om binnen de tijd 4 bondgenootschappen van 4 te vormen, dus gaat het lot dan bepalen wat de 4 bondgenootschappen van 4 worden. Zo begrijp ik het.
denk eerder aan verhaallijn , wacht maar af tot de nieuwe erin komen , meer zeg ik nu nietquote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar hoe duidelijk moet hij dan nog zijn tegen haar? Hij heeft echt al heel vaak aangegeven dat het alleen voor hier is. Hij is imo gewoon eerlijk in hoe hij het ziet en erover denkt. Zij is dan misschien dom moet hopen dat er buiten toch iets gaat ontstaan maar voor hem is het gewoon just for run en the time being..
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:52 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Omdat er steeds max 4 mensen overblijven. Lijkt mij pas nodig als er 5 of meer mensen zonder volledig groepje over zijn.
Maar goed, als ze willen fokken daar bij Talpa dan doen ze dat gewoon.
Ik heb het nagevraagd, en jullie hebben idd gelijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk dus, dat als je er compleet hebt, de rest automatisch het vierde bondje zijn.
Maar als er al geen 3 compleet zijn, het dan niet gelukt is.
En dat valt te verkopen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:51 schreef Moira het volgende:
[..]
Dan zou ik me hard afvragen waarom Jan elke maand zegt "Kom ik terug en is het jullie niet gelukt 4 bondgenootschappen van 4 gevormd, dan bepaalt het lot".
Het is de groep dan niet gelukt om binnen de tijd 4 bondgenootschappen van 4 te vormen, dus gaat het lot dan bepalen wat de 4 bondgenootschappen van 4 worden. Zo begrijp ik het.
Met het niveauquote:
Ik wel, zit nog steeds kerstballen uit de kerstboom te zuigen met een een rietjequote:Op zondag 21 januari 2024 09:41 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Met het niveauvan de gemiddelde challenge is dat inderdaad noemenswaardig.
Of had jij steeds moeite met die challenges? 😛
Waarschijnlijk als ik daar had gestaan had ik zeker ook fouten gemaakt.. taal is niet mijn sterkste puntquote:Op zondag 21 januari 2024 09:41 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Met het niveauvan de gemiddelde challenge is dat inderdaad noemenswaardig.
Of had jij steeds moeite met die challenges? 😛
quote:Op zondag 21 januari 2024 12:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik wel, zit nog steeds kerstballen uit de kerstboom te zuigen met een een rietje
concurrentie van bb mssquote:Op maandag 22 januari 2024 10:49 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week maandag:
Kijkdichtheid: 2,7 Marktaandeel: 8,7 Kijkcijfer: 438.000
Geen kijkcijfer Top 25 notering voor het eerst sinds het bestaan.
Het is niet alleen het programma.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:05 schreef Chanel5 het volgende:
Het was hier al niet veel maar het is nu helemaal leeggelopen.
Dat sowieso, best raar dat er geen streams zijn.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is niet alleen het programma.
Met streams is er gewoon meer te communiceren onder elkaar.
Dat maakt het juist zo actief door de streams. Balen dat ze hiervoor gekozen hebben.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is niet alleen het programma.
Met streams is er gewoon meer te communiceren onder elkaar.
Misschien vindt ie hem wel leuk ...?quote:Op maandag 22 januari 2024 20:27 schreef spapaars het volgende:
Waarom kust Eduardo die Wesley 2 x in de nek?
Wel typisch hoe ze hem gecast hebben/erin laten, zodat hij zulke gefrustreerde reacties bij anderen kan blijven uitlokken, die vroeg of laat een keer van frustratie uitbarsten als ze met hem in een huis opgesloten zitten, precies zoals men graag ziet op tv.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:28 schreef spapaars het volgende:
Morgen weer een ruzie waar natuurlijk Casper bij is betrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |