Het is jammer, desondanks vermaak ik me wel. De afleveringen zijn wel een samen geraapte zooiquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:54 schreef Charmian het volgende:
Ik kan echt niet met dit programma, ik mis zoveel context.
Zou mooi zijn als er met het bondjes vormen, 2 bondjes van 4 zijn en dan twee van 3, met nog 2 personen om je bondje vol te krijgen, Mary en Danielle. En dat dan Mary eerste keus is, en Danielle, weer, bij de rest.quote:
Ja die kwam ff uit de hoek, met Jij met je grote Bek!!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:31 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Donna is echt z'on wolf in schaapskleren.
Jij denkt dat mensen met Casper willen?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als er met het bondjes vormen, 2 bondjes van 4 zijn en dan twee van 3, met nog 2 personen om je bondje vol te krijgen, Mary en Danielle. En dat dan Mary eerste keus is, en Danielle, weer, bij de rest.
Ja eerder met hem dan met Daniellaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:17 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Jij denkt dat mensen met Casper willen?
Was idd een horkenstreek. Maar volgens mij ook deels bedoeld om Mel vast wat te laten wennen aan het idee dat het echt niks wordt.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 01:49 schreef kater1 het volgende:
Vond niemand het nou raar dan Beau tegen Mel begint over zijn twee exen, de een is nog steeds zijn droomvrouw en de ander was eigenlijk ook fantastisch, en dat hij zich opeens bezorgd afvraagt of ze alweer een vriend hebben...en dat Mel maar zoet blijft luisteren....
Nou, afgelopen groepsvorming leek al niemand in een groep te willen zitten met Casper of Melanie.quote:
Heel raar inderdaad. Hopelijk kapt ze nu ook met hem.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 01:49 schreef kater1 het volgende:
Vond niemand het nou raar dan Beau tegen Mel begint over zijn twee exen, de een is nog steeds zijn droomvrouw en de ander was eigenlijk ook fantastisch, en dat hij zich opeens bezorgd afvraagt of ze alweer een vriend hebben...en dat Mel maar zoet blijft luisteren....
Dan bepaalt het lot al dat iedereen die over is bij elkaar hoort. Ik mag aannemen dat de rest die al een groepje gevormd hebben daar geen last van hebben.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 02:18 schreef Moira het volgende:
Maar ook als iemand als laatst overblijft en echt niet in dat bondje wil, kan diegene bij de ‘ceremonie’ ook gewoon geen bandje pakken. Het laatste bondje is dan niet compleet en kan dan niet op de bank gaan zitten. Dus als Jan dan binnen komt is het de groep niet gelukt om zelf bondgenootschappen te vormen, “en zal het lot bepalen”.
Dat zie ik ook ooit nog wel eens gebeuren, zo kan 1 iemand eigenlijk ‘afdwingen’ dat iedereen opnieuw groepjes moet gaan vormen.
over mel en beau kan ook verhaallijn zijnquote:Op zaterdag 20 januari 2024 04:43 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Nou, afgelopen groepsvorming leek al niemand in een groep te willen zitten met Casper of Melanie.Of in team #Donsley.
[..]
Heel raar inderdaad. Hopelijk kapt ze nu ook met hem.
Dat lijkt me niet, want dat is wat er nu al 2 maanden gebeurt. Je eindigt dan alsnog in het groepje waar je juist geen bandje voor wil pakken, dat verliest dan zijn functie. Volgens mij worden ze dan gewoon weer from scratch random bij elkaar gezet (en is het dus idd tegelijk een naaistreek voor de anderen).quote:Op zaterdag 20 januari 2024 04:49 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dan bepaalt het lot al dat iedereen die over is bij elkaar hoort. Ik mag aannemen dat de rest die al een groepje gevormd hebben daar geen last van hebben.
SPOILER: Jan's uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:28 schreef KinKiJan het volgende:
Denk ook dat iedereen gewoon door elkaar gegooid zal worden als bepaalde 'leftovers' weigeren met elkaar in een bondje te gaan. Het lukt dan niet om 4 bondjes te vormen. Zie sommigen er ook wel voor aan het juist als tactiek te gebruiken als kans om bepaalde bondjes op te breken
gewoon iets laten trekken waar de kleur van team opstaat , niks van ik niet met die of die , laat het lot maar bepalenSPOILER: Jan's uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja gewoon met zo'n ballenbak gok ik. Wie weet, komen we er nog achterquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
gewoon iets laten trekken waar de kleur van team opstaat , niks van ik niet met die of die , laat het lot maar bepalen
Zou leuk zijn, maar ik denk dat ze niks te willen heeft en gewoon bij het overgebleven groepje komt. Of de keuze heeft te vertrekken.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:08 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, want dat is wat er nu al 2 maanden gebeurt. Je eindigt dan alsnog in het groepje waar je juist geen bandje voor wil pakken, dat verliest dan zijn functie. Volgens mij worden ze dan gewoon weer from scratch random bij elkaar gezet (en is het dus idd tegelijk een naaistreek voor de anderen).
Dan zou ik me hard afvragen waarom Jan elke maand zegt "Kom ik terug en is het jullie niet gelukt 4 bondgenootschappen van 4 gevormd, dan bepaalt het lot".quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, maar ik denk dat ze niks te willen heeft en gewoon bij het overgebleven groepje komt. Of de keuze heeft te vertrekken.
Omdat er steeds max 4 mensen overblijven. Lijkt mij pas nodig als er 5 of meer mensen zonder volledig groepje over zijn.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:08 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, want dat is wat er nu al 2 maanden gebeurt. Je eindigt dan alsnog in het groepje waar je juist geen bandje voor wil pakken, dat verliest dan zijn functie. Volgens mij worden ze dan gewoon weer from scratch random bij elkaar gezet (en is het dus idd tegelijk een naaistreek voor de anderen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |