Dat! geloof het pas als hij de poort uitloopt.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:27 schreef spapaars het volgende:
Drama queen, moet nog zien of hij werkelijk gaat
die gaat nietquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat! geloof het pas als hij de poort uitloopt.
Hoop het niet. Hoop dat Beau tot hem doordringt, en ze inderdaad het budget gaan delen. Kan lachen worden die laatste week.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat! geloof het pas als hij de poort uitloopt.
'quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat hij inkoopt en verder niks uitvreet want Mel moest koken en had met het weinige nog wat in elkaar geflanst.
Idem!! Ik d8 echt Beau neeeeee wat doe je nu?!! Laat hem gaan aub!! For the sake of de rest vd Bondgenoten, tv kijkend NL en vooral voor zn vriendinnetje. Die zat alleen te huilen, terwijl Beau Casper probeert over te halen om te blijven?! Raarrrr.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:39 schreef Moira het volgende:
Ik baalde gewoon dat Beau hem nog probeert over te halen, hoop echt dat Casper inmiddels thuis zit om zelf te lezen dat heel Nederland hem een goeie psycholoog gunt.
Oh nee, ik vind het echt zelfkastijding om naar die ongemakkelijkheid te kijken.quote:Op woensdag 24 januari 2024 05:05 schreef Cosima het volgende:
Ik vind het wel lekker ergernis tv dus hoef hem niet perse weg. Vond de reactie van Mel wel heel begrijpelijk. Emmer zat vol. Hij haalt het bloed onder je nagels vandaan.
Wat een stumperd is die Wesley toch ook.. maar ook gewoon vol blijven houden dat hij geen verdere gevoelens heeftquote:
Ik heb echt totaal geen medelijden met Melanie. Casper heeft echt wel een punt met dat stiekem 's avonds boterhammen met hamburgers maken, en dan aan de andere kant commentaar dat hij een blikje appelstroop bestelt. Dat Melanie dan beweert dat dat niet hetzelfde is en zij zich niet hoeft te verantwoorden voor die nachtelijke vreetpartijen, slaat nergens op. Het feit dat ze, samen met Sam, dat nogal samenzweerderig aan het doen was, maakt duidelijk dat het eigenlijk niet okay was en de dames dat ook wel wisten.quote:Op woensdag 24 januari 2024 08:11 schreef ThijsTH het volgende:
Ik heb medelijden met Mel. Vorige maand wou niemand haar in het bondje en nu zit ze met Casper opgescheept. Hoop echt voor haar dat dat de laatste keer is want die vent is echt niet goed in het koppie.
Dat is toch ook niet hetzelfde? Casper moet beter luisteren naar wat de behoeften zijn van wat zijn bondje wil eten en niet alleen beslissen wat er wordt gekocht. Waar maakt hij zich druk om? Die vieze hamburgers kosten geen drol en als ze er dan tekort komen hebben Sam en Melanie hun hamburger al op.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb echt totaal geen medelijden met Melanie. Casper heeft echt wel een punt met dat stiekem 's avonds boterhammen met hamburgers maken, en dan aan de andere kant commentaar dat hij een blikje appelstroop bestelt. Dat Melanie dan beweert dat dat niet hetzelfde is en zij zich niet hoeft te verantwoorden voor die nachtelijke vreetpartijen, slaat nergens op. Het feit dat ze, samen met Sam, dat nogal samenzweerderig aan het doen was, maakt duidelijk dat het eigenlijk niet okay was en de dames dat ook wel wisten.
Ik wil weleens zien wat er zou gebeuren als het budget echt gesplitst zou worden. En dan elke keer dat je iets wint, dat bedrag ook weer splitsen.
Mag trouwens ook wel bij het bondje met Donna. Vanwege Danielle met haar gesnaai. Moet ze een week met een liter yoghurt doen, heeft ze die in anderhalve dag op en wil nieuwe. Nee. Je hebt 5 dagen geen yoghurt.
Hoop dat volgende maand de schrokoppen er nog in zitten, dus Melanie, Sam, Mary, Danielle en dat er inderdaad gekeken gaat worden naar het verdelen van de inkomsten. Ga maar een boekhouding bijhouden. Of zet deze 4 in een bondje!
Hoop ook volgende maand weer rokers erbij. Zit er nu geen in.
Eens. Die stroop en hamburgers hebben niks met elkaar te maken.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet hetzelfde? Casper moet beter luisteren naar wat de behoeften zijn van wat zijn bondje wil eten en niet alleen beslissen wat er wordt gekocht. Waar maakt hij zich druk om? Die vieze hamburgers kosten geen drol en als ze er dan tekort komen hebben Sam en Melanie hun hamburger al op.
Daar heb je gelijk in. En wat Beau zegt, dat kan op andere manieren opgelost worden.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet hetzelfde? Casper moet beter luisteren naar wat de behoeften zijn van wat zijn bondje wil eten en niet alleen beslissen wat er wordt gekocht. Waar maakt hij zich druk om? Die vieze hamburgers kosten geen drol en als ze er dan tekort komen hebben Sam en Melanie hun hamburger al op.
Stroop kost geen reet. Dat is niet waardoor er minder gekocht kan worden. Dat ligt vooral aan de wijnconsumptie in het weekend. Mel begon meteen ook van 'die vrouw verdient 3 flessen wijn, en brie'. Casper gaf aan dat hij voor 1 fles wijn wel 3 potten stroop kan kopen. Echt, de armoe zit em niet in dat potje stroop! Denk echt dat het een verkeerde voorstelling van zaken is.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eens. Die stroop en hamburgers hebben niks met elkaar te maken.
Sterker nog, doordat Casper -met naar ik geloof de beste bedoelingen- die stroop voor algemeen gebruikt heeft gekocht, zijn ze duurder uit; ze hebben nu stroop die de helft van zijn bondje niet lust en waar dus nu iets anders voor moet komen. Wanneer je daar pas achter komt als de stroop al in de kast staat gaat er iets mis. Simpele communicatie had dat voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |