quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:07 schreef Moira het volgende:
Haha Jan sterft ook van ongemakkelijkheid
ja heel rustig en nu sinds BB helemaalquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:26 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Jammer dat het hier altijd zo rustig is
Komt mede doordat er geen streams zijn en BB terug isquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja heel rustig en nu sinds BB helemaal
ook, zo jammer dat er geen streams zijnquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:28 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Komt mede doordat er geen streams zijn en BB terug is
Blijft gewoon een gemis. Als je ziet hoe weinig je meekrijgt.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ook, zo jammer dat er geen streams zijn
Precies....Diva Donna. Brrr wat een naar gedrag vertoond dit meisje.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
Als de lichten overal uit zijn waarom ga je dan met een ander in je nest zitten te praten, die wes en donna zien het echt zelf niet hè? bah
Vind haar ook vreselijk, maar Beau-Melanie-perikelen-saai is t niet meer met haar erbijquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:34 schreef Alocanda het volgende:
Ik vind het een raar mens maar Danielle is een geweldige toevoeging. Wat heerlijk om ongeneerd te kunnen loeren naar mensen die je normaal gesproken niet echt in je directe omgeving hebt.
Daar ben ik ook bang voor, Cappie een stoornis. Kan hij er niet beter uit? Voor zichzelf vooral, dat hij zich niet nóg meer voor schut zet voor heel NL??quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:37 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat queen Donna gewoon Danielle niet wil....En wat Donna niet wil, dat wil Wesley ook niet.
Ik vindt het heerlijk die reuring door Danielle veroorzaakt. Iedereen viel altijd ik katzwijm voor miss Donna....en zijn niet en dat vindt mevrouwtje een partij moeilijk.
Casper heeft vermoedelijk een stoornis. Zijn pieken zijn heel opvallen en zodra hij in een bepaalde 'bui' zit kun je hem ook niet bereiken.
Ook wel mooi hoe een ander groepje Donna's diva gedrag op de hak nam waardoor ze zelf die trui ging halenquote:Op woensdag 17 januari 2024 22:33 schreef freaky40 het volgende:
Danielle weer spot on vanavond in de uitzending, genieten. Heerlijk om het koninkrijk van prinsesje Donna en slaafje Wesley afgebroken te zien worden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |