SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Dat vraag ik me ook af maar moet ineens aan mijzelf denken op die leeftijd, druk druk, 3 kids kon eten en drinken wat ik wilde....kom nu al aan van ademhalenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoe blijft die vrouw met gigantische wimpers zo slank met d'r gesnaai
Zeiken en klagen, iets anders heb ik nog niet gezien bij hem.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vincent is echt zo extreem niet grappig
mijn stofwisseling is altijd lui geweestquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af maar moet ineens aan mijzelf denken op die leeftijd, druk druk, 3 kids kon eten en drinken wat ik wilde....kom nu al aan van ademhalen
15 jaar geen frikandellen en gebakken aardappels etenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik snap ook echt niet waarom ze niet voor Daniëlle gaanquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vincent is echt zo extreem niet grappig
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
15 jaar geen frikandellen en gebakken aardappels eten
Ze schijnt niet met het normale eten mee te eten en leeft dus op die paar koekjes en crackers.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat format is er al,wel zonder livestream.quote:Op woensdag 17 januari 2024 00:37 schreef freaky40 het volgende:
Moeilijk opvoedbare kinderen gesticht lijkt het vaak. Ook dat is een leuk TV format natuurlijk...wordt altijd wel TV gemaakt.
Ja echt he wat een irrtitant mannetje kan dat zijnquote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:43 schreef Revanches het volgende:
Vond het wel een dynamische aflevering. Casper begint weer vervelend te worden. Al is Sam ook niet de makkelijkste. Melanie vind ik weer leuker worden.
Die eet verder niet. Niet warm, geen brood. Alleen theetjes, crackertjes en biscuitjes.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die zijn niet moeilijk opvoedbaar, maar verslaafd. Totaal andere tak van sport.quote:Op woensdag 17 januari 2024 01:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat format is er al,wel zonder livestream.
https://v2.videoland.com/(...)gfstSWRoCVHMQAvD_BwE
En huilen.. wat een trieste vent is dat..quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zeiken en klagen, iets anders heb ik nog niet gezien bij hem.
Casper doet gewoon moeilijk om het moeilijk doen. Hij is echt een heel vervelend groot kind die overal tegenaan schopt. Dus dat hij nu samen in een bondje zit met tokkie Sam komt goed uit want zij is ook iemand die overal tegenaan schopt en kunnen ze elkaar nu lekker trappen. Gedrag van pubers wat ze vertonen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:43 schreef Revanches het volgende:
Vond het wel een dynamische aflevering. Casper begint weer vervelend te worden. Al is Sam ook niet de makkelijkste. Melanie vind ik weer leuker worden.
Van etter tot engel. En eventueel Dreamschool maar dat gaat meer om schoolverlaters al bestaat er enige correlatie. ;Pquote:Op woensdag 17 januari 2024 00:37 schreef freaky40 het volgende:
Moeilijk opvoedbare kinderen gesticht lijkt het vaak. Ook dat is een leuk TV format natuurlijk...wordt altijd wel TV gemaakt.
Dat komt toch vanavond? Was bij een vooruitblik?quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:52 schreef lojanda het volgende:
Hoe een vervelende bitch is die Donna trouwens. Waarom doe je altijd zo moeilijk zegt ze dan tegen Daniëlle.. dat iemand haar telkens tegenspreekt is ze natuurlijk niet gewend want tot nu toe lopen ze slaafs achter haar aan. Ze krijgt ook echt geen tegenspraak van haar andere bondgenoten. Ik hoop echt dat zij weer eens even door iemand met beiden voeten op de grond wordt gezet.
danielle wil gewoon 2 gekookte aardappels zie je in pre vieuw voor vanavondquote:Op woensdag 17 januari 2024 14:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat komt toch vanavond? Was bij een vooruitblik?
Volgens mij gaat dat over wat ze zullen eten en stelt Donna gebakken aardappeltjes met frikandellen voor. Dat blieft mevrouw niet, want mevrouw blieft alleen maria koekjes en thee. Daar leeft ze op. Dus ja, dat is moeilijk doen als je met vieren een keuze moet maken over wat er op tafel komt.
Normaal gesproken eet je gewoon wat de pot schaft. En uiteraard kan het zijn dat je, bijvoorbeeld, spruitjes niet lust. Daar kan rekening mee gehouden worden. Maar Danielle eet helemaal niks! Niet eens een boterham met kaas of zo.
Dat zat in het voorstukje toch? Ik heb het idee dat die opmerking gek geknipt en geplakt was. Zullen het zien vanavond.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:52 schreef lojanda het volgende:
Hoe een vervelende bitch is die Donna trouwens. Waarom doe je altijd zo moeilijk zegt ze dan tegen Daniëlle.. dat iemand haar telkens tegenspreekt is ze natuurlijk niet gewend want tot nu toe lopen ze slaafs achter haar aan. Ze krijgt ook echt geen tegenspraak van haar andere bondgenoten. Ik hoop echt dat zij weer eens even door iemand met beiden voeten op de grond wordt gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik vermoed dat queen Donna gewoon Danielle niet wil....En wat Donna niet wil, dat wil Wesley ook niet.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:34 schreef Cirilico het volgende:
Caspertje toch. Ik vraag mij af hoe de opvoeding door zijn ouders eruitzag. Ergens heeft ie niet geleerd met woede en frustratie om te gaan. Ik snap m wel ergens want hij ergert zich meestal terecht aan zaken waar ik mij ook dood aan zou ergeren, maar tsja hoe hij daarmee omgaat... En maar overschreeuwen. Ik geef zijn ouders een dikke tik op de vingers. Smh
Ik snap niet hoe Donna en Wesley Vincent hebben kunnen uitkiezen als moppentapper. Wanneer is die man überhaupt grappig geweest? Hij is vaak zuur of aan t huilen en klinkt zo monotoon als een harde scheet.Van Danielle weten we dat ze goedgebekt is en in staat is om sarcastische opmerkingen te maken. De kans dat zij grappig is, is dus erg groot. Weer eens een domme keuze van #Donsley.
Verder moet de rest niet zo zeuren om die brief van Beau. Moest je maar sneller zijn. Slechts één iemand kon die hebben dus het maakt voor de groep weinig uit wie het pakt, al is deze uitkomst het meest neutraal aangezien zij geen punten hadden.
Dat klopt maar ik vind het wel mooi dat er eindelijk iemand is die Donna een keertje tegengas geeft.quote:Op woensdag 17 januari 2024 14:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat komt toch vanavond? Was bij een vooruitblik?
Volgens mij gaat dat over wat ze zullen eten en stelt Donna gebakken aardappeltjes met frikandellen voor. Dat blieft mevrouw niet, want mevrouw blieft alleen maria koekjes en thee. Daar leeft ze op. Dus ja, dat is moeilijk doen als je met vieren een keuze moet maken over wat er op tafel komt.
Normaal gesproken eet je gewoon wat de pot schaft. En uiteraard kan het zijn dat je, bijvoorbeeld, spruitjes niet lust. Daar kan rekening mee gehouden worden. Maar Danielle eet helemaal niks! Niet eens een boterham met kaas of zo.
Dat dusquote:Op woensdag 17 januari 2024 15:28 schreef Moira het volgende:
Ja vind dat er ook wel wat makkelijk wordt gezegd dat Daniëlle moeilijk doet, terwijl het soms gewoon simpele samenleef-dingen zijn waar anderen juist moeilijk om doen.
Zij mag niet mee bepalen wat er gekocht of gekookt wordt, maar moet dan wel mee eten met iets wat ze niet wil (en zelf een alternatief ernaast maakt zodat ze wel gewoon aan tafel mee eet). Wat maakt het in Godsnaam nou uit dat dat mens 2 aardappels voor zichzelf kookt ipv van de gebakken/gefrituurde aardappels mee eet?
Gaat nergens over, echt een non-probleem.
we gaan het zienquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:39 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop dat ze die moppentrommel opdracht een beetje afraffelen, ik kijk niet zo uit naar dat geforceerd grappig doen eigenijk..
Wie van Talpa zou de jury zijn? Leo Alkemade? Najib Amhali? Jeroen van Koningsbrugge?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |