SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Dat vraag ik me ook af maar moet ineens aan mijzelf denken op die leeftijd, druk druk, 3 kids kon eten en drinken wat ik wilde....kom nu al aan van ademhalenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoe blijft die vrouw met gigantische wimpers zo slank met d'r gesnaai
Zeiken en klagen, iets anders heb ik nog niet gezien bij hem.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vincent is echt zo extreem niet grappig
mijn stofwisseling is altijd lui geweestquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af maar moet ineens aan mijzelf denken op die leeftijd, druk druk, 3 kids kon eten en drinken wat ik wilde....kom nu al aan van ademhalen
15 jaar geen frikandellen en gebakken aardappels etenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik snap ook echt niet waarom ze niet voor Daniëlle gaanquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vincent is echt zo extreem niet grappig
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
15 jaar geen frikandellen en gebakken aardappels eten
Ze schijnt niet met het normale eten mee te eten en leeft dus op die paar koekjes en crackers.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat format is er al,wel zonder livestream.quote:Op woensdag 17 januari 2024 00:37 schreef freaky40 het volgende:
Moeilijk opvoedbare kinderen gesticht lijkt het vaak. Ook dat is een leuk TV format natuurlijk...wordt altijd wel TV gemaakt.
Ja echt he wat een irrtitant mannetje kan dat zijnquote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:43 schreef Revanches het volgende:
Vond het wel een dynamische aflevering. Casper begint weer vervelend te worden. Al is Sam ook niet de makkelijkste. Melanie vind ik weer leuker worden.
Die eet verder niet. Niet warm, geen brood. Alleen theetjes, crackertjes en biscuitjes.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die zijn niet moeilijk opvoedbaar, maar verslaafd. Totaal andere tak van sport.quote:Op woensdag 17 januari 2024 01:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat format is er al,wel zonder livestream.
https://v2.videoland.com/(...)gfstSWRoCVHMQAvD_BwE
En huilen.. wat een trieste vent is dat..quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zeiken en klagen, iets anders heb ik nog niet gezien bij hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |