Ja, had niet alles meegekregen van dat gesprek. Leek over die frikandellen te gaan. Kijk vooruitblikken niet zo goed.quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
danielle wil gewoon 2 gekookte aardappels zie je in pre vieuw voor vanavond
Op X wordt opgeroepen om bepaalde mensen uit de loods te halen, zodat de rust wederkeert.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:34 schreef Alocanda het volgende:
Ik vind het een raar mens maar Danielle is een geweldige toevoeging. Wat heerlijk om ongeneerd te kunnen loeren naar mensen die je normaal gesproken niet echt in je directe omgeving hebt.
Ja, en dan roepen ze weer hoe saai het is. Er zouden mensen niet goed voor de sfeer zijn daar. Waarom zou de sfeer goed moeten zijn? Die bemoeienissen van buitenaf is volgens mij ook de reden of een reden dat dit programma zonder stream is.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Op X wordt opgeroepen om bepaalde mensen uit de loods te halen, zodat de rust wederkeert.
Ik wil niet dat de rust wederkeert. Ophef graag en vooral moeilijk blijven doen!! Wat hebben we aan kijken naar een groep die in pais en vree met elkaar leeft?
oh jee staat Amanda B. te rellen dat dit geen leven voor haar zusje is daaro ?quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Op X wordt opgeroepen om bepaalde mensen uit de loods te halen, zodat de rust wederkeert.
Ik wil niet dat de rust wederkeert. Ophef graag en vooral moeilijk blijven doen!! Wat hebben we aan kijken naar een groep die in pais en vree met elkaar leeft?
Nee joh, gewoon de gebruikelijke PaarseKanarie42345 en TruurskeUutOtterlooo gevallen die zichzelf en hun geklaag -waarbij ze Tim Hofman, Boulevard en Shownieuws taggen- veel te serieus nemenquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:40 schreef Giggio het volgende:
[..]
oh jee staat Amanda B. te rellen dat dit geen leven voor haar zusje is daaro ?
dan is het goedquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon de gebruikelijke PaarseKanarie42345 en TruurskeUutOtterlooo gevallen die zichzelf en hun geklaag -waarbij ze Tim Hofman, Boulevard en Shownieuws taggen- veel te serieus nemen
Zou me niet verbazen, eigenlijk.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:40 schreef Giggio het volgende:
[..]
Amanda B, klinkt zo als een crimineelquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:40 schreef Giggio het volgende:
[..]
Denk zo ongeveer iedereen wel;)quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:43 schreef ThijsTH het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Danielle had dat cabaret een stuk leuker gebracht dan Vincent.
ja maar als zij niet weet dat er wat overlegd wordt???quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:53 schreef KinKiJan het volgende:
Staat gewoon te föhnen terwijl de rest aan het overleggen is
Moet ze opletten. Die bel is gegaan, dan worden ze naar de kamer gestuurd, de rest was daar al met 'what ifs' bezig voor wat betreft het uitdagingsduel en zij zet de föhn aan.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja maar als zij niet weet dat er wat overlegd wordt???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |