dat vind ik dus niet, ik denk echt dat hij het met de beste bedoelingen doetquote:
Semi-intellectuele kletser.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dat vind ik dus niet, ik denk echt dat hij het met de beste bedoelingen doet
problemen helder krijgen en oplossingen zoeken
Vind Donna wel een leuke meisjequote:Op vrijdag 19 januari 2024 06:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
OMG... Donne blaast hoog van de toren
En Daan... verschrikkelijke vent
Dat kan, dat heb ik met Danielle, vreselijke vrouw vind ik het.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh nee... ik moet haar echt niet...
Daniëlle weet je wat je eraan hebt. Donna vind ik achter de ellebogen. Met Donna zou ik daar echt botsen en met Daniëlle nietquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan, dat heb ik met Danielle, vreselijke vrouw vind ik het.
O ik juist met Daniellequote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daniëlle weet je wat je eraan hebt. Donna vind ik achter de ellebogen. Met Donna zou ik daar echt botsen en met Daniëlle niet
Ja absoluut, Daniëlle brengt/doet dingen misschien soms niet handig maar ze probeert het wel duidelijk steeds goed te doen en zich aan te passen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 06:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Daniëlle... ik snap niet waarom ze zo slecht in de groep ligt. Ja ze is vurig, maar of ze echt nou zo moeilijk in de omgang is? Ik vind een Vincent lastiger...
Eens en Daan zei het van de week heel mooi; "Donna wil iedereen om haar vingers winden...dat lukt nu niet meer." De eerste scheurtjes worden zichtbaar doordat Danielle ze (al dan niet onhandig) benoemt. Je ziet Donna feller worden omdat haar koninkrijkje begint te brokkelen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daniëlle weet je wat je eraan hebt. Donna vind ik achter de ellebogen. Met Donna zou ik daar echt botsen en met Daniëlle niet
Ik dacht 2 tegenover 3 foute van Kim?quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:59 schreef spapaars het volgende:
Donna met 1 antwoord wint met 5 tegen 1
Dat maakt hem niet minder bazig. Niet elke dictator heeft slechte bedoelingen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dat vind ik dus niet, ik denk echt dat hij het met de beste bedoelingen doet
problemen helder krijgen en oplossingen zoeken
Dan ben jij één van hen die zij om de tuin weet te leiden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |