gelukkig niet binnen inderdaad.quote:Op vrijdag 29 december 2023 17:34 schreef H_T het volgende:
Het regent hier behoorlijkGelukkig wel buiten, maar toch
ik ben benieuwd hoe ie bevalt.quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb sinds vandaag een inductie fornuis. Dat wordt zo wennen met koken
Ik vind het wel heel fijn hoorquote:Op vrijdag 29 december 2023 18:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Succes! Inductie vind ik een stuk fijner dan bijvoorbeeld elektrisch, maar het duurt inderdaad even voor je de beste stand en pit weet om een eitje te bakken (of hoe je het slot er weer af krijgt als je dat per ongeluk activeert)quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb zo'n afdekplaat gekocht voor het geval dat Sytse over het fornuis looptquote:Op vrijdag 29 december 2023 19:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Succes! Inductie vind ik een stuk fijner dan bijvoorbeeld elektrisch, maar het duurt inderdaad even voor je de beste stand en pit weet om een eitje te bakken (of hoe je het slot er weer af krijgt als je dat per ongeluk activeert)
Voordeel van inductie is dat er helemaal niks gebeurt als je de plaat aanzet zonder dat er wat magnetisch op staatquote:Op vrijdag 29 december 2023 19:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Normaal had ik met het gasfornuis zo de rijst aan de kook.
[..]
Ik heb zo'n afdekplaat gekocht voor het geval dat Sytse over het fornuis loopt
Dit jaar niet meer.quote:Op vrijdag 29 december 2023 19:39 schreef ijs_beer het volgende:
Stopt het eigenlijk nog een keer met dat stormachtige weer?
Je kan even met Gerrit Hiemstra bellenquote:Op vrijdag 29 december 2023 19:39 schreef ijs_beer het volgende:
Ooit wel, als de zon in een supernova verandertquote:Op vrijdag 29 december 2023 19:39 schreef ijs_beer het volgende:
quote:Op vrijdag 29 december 2023 19:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Ooit wel, als de zon in een supernova verandert
Mooi nummerquote:Op vrijdag 29 december 2023 17:48 schreef Redefine het volgende:
Nu Time To Say Goodbye. Die lieten we spelen aan het einde van de uitvaart van mijn vader, als een van zijn wensen
Nee.quote:Op vrijdag 29 december 2023 19:39 schreef ijs_beer het volgende:
Belangrijke vraag: werkt het?quote:Op vrijdag 29 december 2023 21:39 schreef AgnesGru het volgende:
Een van mijn katten heeft zin wat lekkers, gaat ze mijn vriend strak aan zitten kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Masked SingerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door NailQueen op 29-12-2023 21:50:33 ]
Heerlijke beestjesquote:Op vrijdag 29 december 2023 21:39 schreef AgnesGru het volgende:
Een van mijn katten heeft zin wat lekkers, gaat ze mijn vriend strak aan zitten kijken
Wij hadden een kat die tot de volgende ontdekking kwam: als het regent kan je voor de deur miauwen en wachten om naar binnen gelaten te worden, maar het is vele malen sneller als je je modderpoten over het raam wrijftquote:Op vrijdag 29 december 2023 21:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heerlijke beestjes![]()
Onze kat gaat iedere avond rond dit tijdstip pal naast New Mexico zitten en hem aanstaren, totdat hij hem brokjes geeft![]()
En als New Mexico niet snel genoeg reageert, gaat de kat aan de plant knagen die naast New Mexico staat
Wat een geniequote:Op vrijdag 29 december 2023 21:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Wij hadden een kat die tot de volgende ontdekking kwam: als het regent kan je voor de deur miauwen en wachten om naar binnen gelaten te worden, maar het is vele malen sneller als je je modderpoten over het raam wrijft
Ja, maar soms ook een best irritant genie. Dezelfde kat wist ook vanaf de grond in de dakgoot op de tweede verdieping te komenquote:
Ahhquote:Op vrijdag 29 december 2023 17:48 schreef Redefine het volgende:
Nu Time To Say Goodbye. Die lieten we spelen aan het einde van de uitvaart van mijn vader, als een van zijn wensen
12 punten olijven voor je doorzettingsvermogen!quote:Op zaterdag 30 december 2023 03:45 schreef Strani het volgende:
Zo, nep-nieuwjaar was leuk. In plaats van druiven hadden we nu groene olijven (en ook die moesten - gelukkig zonder pit - één per klokslag worden verorberd).
Groetjes uit 2024!
Klinkt goed! Ik had een appelcake gebakken en die is inmiddels opquote:Op zaterdag 30 december 2023 13:02 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga straks een oreo chocolade cake bakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op zaterdag 30 december 2023 14:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik had een appelcake gebakken en die is inmiddels op
Hoera voor New MexicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaan jullie het nog vieren?
Fuck the EBU
Ik heb net vrijwilligerswerk gedaan, kijk nu wat darten (en vanavond weer) en straks nog even wat boodschappen doen. Jij?quote:Op zaterdag 30 december 2023 14:16 schreef Strani het volgende:
Zo goedemorgen allemaal. Hoe brengen jullie deze één-na-laatste dag van het jaar door?
quote:Op zaterdag 30 december 2023 14:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik had een appelcake gebakken en die is inmiddels op
Feli NMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Meneer Sjors is de kamer van junior aan het sauzen. Volgende week de nieuwe vloer erin.quote:Op zaterdag 30 december 2023 14:16 schreef Strani het volgende:
Zo goedemorgen allemaal. Hoe brengen jullie deze één-na-laatste dag van het jaar door?
Oh leuk dat je vrijwilligerswerk doetquote:Op zaterdag 30 december 2023 15:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb net vrijwilligerswerk gedaan, kijk nu wat darten (en vanavond weer) en straks nog even wat boodschappen doen. Jij?
Oh da's minder dat je nog steeds ziek bentquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:01 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Meneer Sjors is de kamer van junior aan het sauzen. Volgende week de nieuwe vloer erin.
Anders had ik dat gedaan, maar ik ben nog steeds ziek![]()
Jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |