quote:Op zondag 24 december 2023 10:37 schreef Troel het volgende:
Hoi. Kamer van oudste is nog droog. Waterstofzuiger heeft het begeven, pomp werkt niet echt. Hele kamer staat blank en toilet inmiddels ook.
Water komt door de muur. Al een paar dagen. Van alles geprobeerd, iedereen loopt op tandvlees en ik hang ondertussen als 14e wachtende aan de lijn met de huisartsenpost omdat antibiotica op is, maar klachten nog niet weg zijn.quote:Op zondag 24 december 2023 10:39 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Heb ik een voorgeschiedenis gemist? Sterkte in ieder geval.
Oh ja, hier ligt ook nog wel het een en ander, maar dat ligt me daar echt prima. Ik heb het niet heel druk gehad, werkt deze maand, maar je denkt toch niet dat mijn huis ondertussen spik en span is hè…quote:Op zondag 24 december 2023 10:11 schreef Vicky het volgende:
[..]
Heerlijk!! Ik moet nog een shotload was wegwerken 🤐
Wat ruk! Waar komt dat water vandaan? En beterschapquote:Op zondag 24 december 2023 10:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Water komt door de muur. Al een paar dagen. Van alles geprobeerd, iedereen loopt op tandvlees en ik hang ondertussen als 14e wachtende aan de lijn met de huisartsenpost omdat antibiotica op is, maar klachten nog niet weg zijn.
Ik heb echt even een fml. So much voor 2 weken bijkomen zodat mijn lijf het straks weer kan doen.
Grondwater en verzadigd verhoogd terras denken we. Alles is zeiknat hier, als je op het gras loopt zak je weg.quote:Op zondag 24 december 2023 10:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat ruk! Waar komt dat water vandaan? En beterschap
quote:Op zondag 24 december 2023 10:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Grondwater en verzadigd verhoogd terras denken we. Alles is zeiknat hier, als je op het gras loopt zak je weg.
Denk wel dat alle mollen verdronken zijn
Normaal werk ik op woensdag en vrijdag een halve dag thuis en doe dan tussendoor wat wasjes. Heb afgelopen week ma tm wo hele dagen gewerkt. Vrijdag boodschappen gedaan, gister beneden opgeruimd en huis verbouwd want 9 personen passen niet aan de gewone eettafel dus tuintafel moest naar binnen...quote:Op zondag 24 december 2023 10:43 schreef BE het volgende:
[..]
Oh ja, hier ligt ook nog wel het een en ander, maar dat ligt me daar echt prima. Ik heb het niet heel druk gehad, werkt deze maand, maar je denkt toch niet dat mijn huis ondertussen spik en span is hè…Sterker nog, dat is vaak beter op orde als ik druk ben dan nu.
Ik zou echt willen dat ik die poetsdrang had. Dan zou ik me heel wat nuttiger voelen. En mss wel slanker zijn ook?
Whahaquote:Op zondag 24 december 2023 10:57 schreef Mushanga71 het volgende:
Kom er net achter dat het zondag is
Ja, ik wilde eerst zelf gaan, maar dat zou krap worden dus toen zei hij zelf al 'Ik kan ook gewoon zelf gaan he!'quote:Op zondag 24 december 2023 11:13 schreef Vicky het volgende:
[..]
Normaal werk ik op woensdag en vrijdag een halve dag thuis en doe dan tussendoor wat wasjes. Heb afgelopen week ma tm wo hele dagen gewerkt. Vrijdag boodschappen gedaan, gister beneden opgeruimd en huis verbouwd want 9 personen passen niet aan de gewone eettafel dus tuintafel moest naar binnen...
Wat zei je? Pak je fiets en rij even naar de bakker? 🤣
Oh shit @:Troel
Mooi he zo'n compliment op je opvoedingquote:Op zondag 24 december 2023 11:24 schreef BE het volgende:
[..]
Ja, ik wilde eerst zelf gaan, maar dat zou krap worden dus toen zei hij zelf al 'Ik kan ook gewoon zelf gaan he!'
Ze waren laatst 'vrijwilliger' bij Wereldlichtjesdag en deze zei 'Daar hoeven we toch niks voor te krijgen, je kunt toch ook gewoon je moeder een keer helpen'.![]()
Sterkte met alles @:Troel dit kan je net niet allemaal tegelijk hebben natuurlijk!
Toppers!quote:Op zondag 24 december 2023 11:24 schreef BE het volgende:
[..]
Ja, ik wilde eerst zelf gaan, maar dat zou krap worden dus toen zei hij zelf al 'Ik kan ook gewoon zelf gaan he!'
Ze waren laatst 'vrijwilliger' bij Wereldlichtjesdag en deze zei 'Daar hoeven we toch niks voor te krijgen, je kunt toch ook gewoon je moeder een keer helpen'.![]()
Sterkte met alles @:Troel dit kan je net niet allemaal tegelijk hebben natuurlijk!
Dat klinkt niet best...quote:Op zondag 24 december 2023 10:37 schreef Troel het volgende:
Hoi. Kamer van oudste is nog droog. Waterstofzuiger heeft het begeven, pomp werkt niet echt. Hele kamer staat blank en toilet inmiddels ook.
Sjezus Troel, wat een ellendequote:Op zondag 24 december 2023 10:37 schreef Troel het volgende:
Jah, ik krijg nooit een bestelling op zondag en dat trekt mijn brein dus nietquote:
Het was de clotted Cream. Dus gelukkig geen troep in de keuken, alles zat nog in het potje. Alleen veel scherven welquote:Op zondag 24 december 2023 12:06 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Jah, ik krijg nooit een bestelling op zondag en dat trekt mijn brein dus niet
Maar, de appie bestelling is compleet, inclusief 2 dagen zalm![]()
Oeps, @:amaranta
Stofzuigen ipv blubber poetsen dus, scheelt welquote:Op zondag 24 december 2023 12:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het was de clotted Cream. Dus gelukkig geen troep in de keuken, alles zat nog in het potje. Alleen veel scherven wel
OMG Clotted Creamquote:Op zondag 24 december 2023 12:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het was de clotted Cream. Dus gelukkig geen troep in de keuken, alles zat nog in het potje. Alleen veel scherven wel
😘😘quote:Op zondag 24 december 2023 12:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet goed, maar daar vertel ik later meer over.
quote:Op zondag 24 december 2023 12:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou hem buiten in de regen uithangen en/of natspuiten in de hoop dat er dan nog veel uitspoelt en de stank wat weggaat en daarna nog een paar keer in de wasmachine.quote:Op zondag 24 december 2023 13:11 schreef exode het volgende:
En voor de washero's hier: hoe krijg je kots uit een wollen deken (Klippan)? Ik had hem al uitgespoeld en hij is al 2x in de wasmachine geweest op de maximale temperatuur van 30 graden. Hij stinkt nog steeds en er zitten wat restanten in zeg maar.
quote:Op zondag 24 december 2023 12:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gekneusdquote:Op zondag 24 december 2023 14:55 schreef _Ingrid_ het volgende:
Troel wat een ellende
Leandra
Vicky gelukkig niet gebroken, maar wat dan wel?
Wij moeten zometeen nog naar de winkel toe ... Nou hebben we een wijk verderop de Jumbo en de Lidl en bij ons de AH. Dus komt vast wel goed. We wachten totdat Kim terug is van stage, kan ze mee om te helpen.
Ik heb last van een paar ontstoken tenen zo ineens. En mijn wintertenen spelen ineens weer op terwijl het niet eens koud is, zenuwpijn in mijn grote tenen daardoor. Loopt niet zo fijn! Dus zo geen zin om boodschappen te doen en mijn vriend gaat het ook niet lukken door zijn eigen lichamelijke problemen.
Auw!quote:Op zondag 24 december 2023 16:15 schreef Vicky het volgende:
[..]
Gekneusd
Succes met de boodschappen! Hopelijk valt het mee met de drukte.
Oei. Hopelijk valt het mee!quote:Op zondag 24 december 2023 18:39 schreef amaranta het volgende:
Yo fokwet!
De wachttijd aan de telefoon voor de SEH was denk ik 30 seconden…
Om 19h met dochter even langs. Hele hoge koorts. Longpijn maar ook een raar pssst geluid bij het hoesten. Dus toch even checken
Arthur Christmas?quote:Op zondag 24 december 2023 17:21 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand trouwens nog een tip voor een leuke en grappige Kerst (teken)film, in het Nederlands en niet te spannend, aangezien Simon best snel iets eng vindt?
Ik ben dol op de tekenfilmserie van The Grinchquote:Op zondag 24 december 2023 17:21 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand trouwens nog een tip voor een leuke en grappige Kerst (teken)film, in het Nederlands en niet te spannend, aangezien Simon best snel iets eng vindt?
Sjezus joh...quote:Op zondag 24 december 2023 18:39 schreef amaranta het volgende:
Yo fokwet!
Om 19h met dochter even langs. Hele hoge koorts. Longpijn maar ook een raar pssst geluid bij het hoesten. Dus toch even checken
Fijn dat jullie zo vlot terecht kunnenquote:Op zondag 24 december 2023 18:39 schreef amaranta het volgende:
Yo fokwet!
Oei Ingrid, dat is niet bestquote:Op maandag 25 december 2023 11:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mijn vader heeft net een epileptische aanval gehad. Gelukkig lag hij op zijn zij in bed. Kerst bij pa is gecancelled helaas. Ben allang blij dat hij niet is gevallen.
Fijne kerst iedereen!
Ach Ingrid, het zit jullie ook echt niet mee. Ik heb het idee dat dit een moeilijke kerst is voor velen.quote:Op maandag 25 december 2023 11:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mijn vader heeft net een epileptische aanval gehad. Gelukkig lag hij op zijn zij in bed. Kerst bij pa is gecancelled helaas. Ben allang blij dat hij niet is gevallen.
Fijne kerst iedereen!
Jemig. Heeft de verpleging hem gevonden? Of was er iemand bij?quote:Op maandag 25 december 2023 11:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Fijne kerst iedereen!
Aaaaw! Lief!quote:Op maandag 25 december 2023 10:56 schreef LeSage het volgende:
Onze bijna 8 jarige begint ineens zo groot te worden. We maken morgenavond een grand dessert en vanmorgen heeft hij volledig zelfstandig (oké, ik deed het ovengedeelte) een onderdeel staan maken.
Zo leuk dat hij dan geen hulp meer wil, maar echt zelf aan de slag gaat
Stop de tijd! Hoezo is jouw kleinzoon al 5!!!quote:Op maandag 25 december 2023 11:50 schreef Leandra het volgende:
Kleinzoon (5) vond hier gisteren een pakje onder de kerstboom waar zijn naam op stond, en ik kreeg net een trotse foto dat het al in elkaar geLegood was
Al dan niet met wat hulp.
Oef, sterktequote:Op maandag 25 december 2023 11:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Fijne kerst iedereen!
Heb je daar toevallig ook nog een Richard verstopt??quote:Op maandag 25 december 2023 12:39 schreef livelink het volgende:
Mijn huis nadat het beneden spik en span is en je hoopt dat geen van de gasten naar boven gaat:
[ afbeelding ]
Heeft hij de boodschappen voorgeschoten?quote:Op maandag 25 december 2023 12:58 schreef MaJo het volgende:
Nu hopen dat aapie even een tikkie doet...
quote:Op maandag 25 december 2023 13:13 schreef Kyara het volgende:
[..]
Heeft hij de boodschappen voorgeschoten?
Als ik die zou hebben, zou ik die niet verstoppenquote:Op maandag 25 december 2023 12:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heb je daar toevallig ook nog een Richard verstopt??
Hij heeft meer spaargeld dan ik dus wat dat betreftquote:Op maandag 25 december 2023 13:13 schreef Kyara het volgende:
[..]
Heeft hij de boodschappen voorgeschoten?
Hier idem 🤣🤣quote:Op maandag 25 december 2023 12:39 schreef livelink het volgende:
Mijn huis nadat het beneden spik en span is en je hoopt dat geen van de gasten naar boven gaat:
[ afbeelding ]
Van wat ik begrijp ging het alarm af. Ze hebben een sensoralarm rond het bed.quote:Op maandag 25 december 2023 11:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jemig. Heeft de verpleging hem gevonden? Of was er iemand bij?
Sterkte
Dank je. Hij moet rusten vandaag.quote:Op maandag 25 december 2023 15:04 schreef Leandra het volgende:
Wat een bizar toeval Ingrid... ik duim dat het allemaal toch goed blijkt te zitten
De koorts is gezakt. De hoestbuien en het psssst geluidje nog nietquote:Op maandag 25 december 2023 13:48 schreef Nijna het volgende:
@:_Ingrid_ wat een zorgen
@:amaranta, hoe is het met jouw dochter?
Fijn dat de koorts gezakt isquote:Op maandag 25 december 2023 18:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
De koorts is gezakt. De hoestbuien en het psssst geluidje nog niet
Ja, B en Juul zijn echt wereldkampioen ruzie maken maar in dit soort periodes (dat was ook zo tijdens de lockdowns en toen verloofde zo ziek was) zijn ze elkaars beste vrienden. Dan komt er geen onvertogen woord uit en spelen uren met elkaar. Ze hebben de hele woonkamer gebombadeerd tot Hot Wheels racetrack, dat zou normaal gesproken leiden tot ellenlange ruzies of wie met welke auto mag racen, maar nu ging het soepel en zonder ruzie.quote:Op maandag 25 december 2023 18:53 schreef Nijna het volgende:
[..]
Fijn dat de koorts gezakt is
@:exode, klinkt als een knusse eerste kerstdag.
quote:Op maandag 25 december 2023 19:04 schreef exode het volgende:
[..]
Ja, B en Juul zijn echt wereldkampioen ruzie maken maar in dit soort periodes (dat was ook zo tijdens de lockdowns en toen verloofde zo ziek was) zijn ze elkaars beste vrienden. Dan komt er geen onvertogen woord uit en spelen uren met elkaar. Ze hebben de hele woonkamer gebombadeerd tot Hot Wheels racetrack, dat zou normaal gesproken leiden tot ellenlange ruzies of wie met welke auto mag racen, maar nu ging het soepel en zonder ruzie.
Vlakzuigpomp!quote:Op maandag 25 december 2023 21:38 schreef mousemicky het volgende:
Onze kerst was heel gezellig, totdat ik iets uit de kelder wilde pakken en zag dat daar opeens 3cm water stond. Kinderen snel in bed gestopt, en operatie 'red de voorraad' is zojuist gestart. Vriend probeert het water weg te krijgen, maar het grondwater staat zo hoog dat we het gewoon naar binnen zitten sijpelen door de betonnen muur heen
Die hebben we hier niet staan (en zoiets op eerste kerstdag even snel regelen is vast een duur geintje)...quote:
Oei. Gaat hij impregneren?quote:Op maandag 25 december 2023 21:38 schreef mousemicky het volgende:
Onze kerst was heel gezellig, totdat ik iets uit de kelder wilde pakken en zag dat daar opeens 3cm water stond. Kinderen snel in bed gestopt, en operatie 'red de voorraad' is zojuist gestart. Vriend probeert het water weg te krijgen, maar het grondwater staat zo hoog dat we het gewoon naar binnen zitten sijpelen door de betonnen muur heen
Ach, wat lief. En hij heeft ook gelijk.quote:Op maandag 25 december 2023 23:17 schreef FlyingFish het volgende:
Sterkte Ingrid!
Wat fijn Exode. Misschien moet je bij jullie corona ook maar zien als een positieve ontwikkeling zolang er niemand echt ziek van is. Verplicht samen rustig thuis zitten en geen stress rondom familie (van eten moeten voorzien) lijkt me zeker voor je vrouw ook wel goed nu.
Wij hebben onze twee kerstdagen er alweer opzitten, morgen weer werken. Ik ben wel blij dat we het weer gehad hebben. Dat gedoe met eten moeten voorbereiden om het weer mee te nemen naar elders…
De kinderen hebben zich wel supergoed vermaakt weer, en man heeft weer al het voetbalnieuws door kunnen spreken
En voor wie zich af vroeg wat zoon voor cadeau voor me had gekocht: Pom-bear kerstchipsmet zorg uitgezocht “want het is lekker en ziet er kerst uit”.
Home alone hebben wij de afgelopen week ook gekeken (beide delen, staan op Disney+). Vonden ze echt geweldig. Ze hebben zitten schateren bij de scènes op de trap. Zo blij dat ze nu de leeftijd hebben om ook dat soort dingen te kijken. Nog twee jaar en we kunnen ook Gremlins gaan kijken schat ik zo. Dat is mijn andere jeugdklassieker, maar die is nu nog net een tikkeltje te eng denk ik.quote:Op maandag 25 december 2023 23:51 schreef Hupje het volgende:
Ik checkte ook de kelder toen we zojuist thuiskwamen. Gelukkig (nog?) niet nat.
@:mousemicky Even goed checken of dat spul op al natte muren kan. Die waar ik onze kelder mee heb gedaan mocht niet op echt nat, geloof ik.
Onze familie verplichtingen zitten er op, dus morgen een lekkere kerstdag voor onszelf.
Kind heeft wel enorm genoten van Home Alone vanavond
Die keek J vorige maand met papa, want de rating was 7+ (geloof ik), maar die was nog wel erg spannend.quote:Op maandag 25 december 2023 23:58 schreef FlyingFish het volgende:
Nog twee jaar en we kunnen ook Gremlins gaan kijken schat ik zo. Dat is mijn andere jeugdklassieker, maar die is nu nog net een tikkeltje te eng denk ik.
Ik wilde zeggen dat we zandgrond hebben, maar volgens jij zit jij op klei dus die vlieger gaat niet opquote:Op dinsdag 26 december 2023 08:42 schreef Vanyel het volgende:
Jullie maken me bang om onze kelder te gaan bekijken
Bovendien zit ik op zandgrond, dus dat zegt niets.quote:Op dinsdag 26 december 2023 09:19 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat we zandgrond hebben, maar volgens jij zit jij op klei dus die vlieger gaat niet op
Wolkomquote:Op dinsdag 26 december 2023 10:11 schreef Quoi het volgende:
Dikke knuf voor iedereen met (familie met) gezondheidsissues![]()
Verder hele fijne kerstdagen. Wij gaan naar het beruchte noorden vandaag
Ja lollig is dat hequote:Op dinsdag 26 december 2023 09:19 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat we zandgrond hebben, maar volgens jij zit jij op klei dus die vlieger gaat niet op
Wij hebben onze kruipruimte in augustus ook laten isoleren. Toen was die net een tijdje droog (we moesten echt wachten). Hij zal dus nu wel weer vol staan, maar de isolatie moet daar tegen kunnen is ons verzekerd.quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:00 schreef Vicky het volgende:
Geen idee hoe onze kruipruimte is. Kan er wel in gaan kijken maar het is geïsoleerd met plastic 😀
Ik merk ook dat de vloer minder koud is.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij hebben onze kruipruimte in augustus ook laten isoleren. Toen was die net een tijdje droog (we moesten echt wachten). Hij zal dus nu wel weer vol staan, maar de isolatie moet daar tegen kunnen is ons verzekerd.
Ik was overigens wat sceptisch over die isolatie, maar het is wel echt merkbaar in de woonkamer. Het is minder kil.
Juul eet en drinkt weer en is vrolijk, ze is wel echt heel moe. Vannacht ook weer 13 uur geslapen en nog steeds een wit koppie.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:23 schreef hilliebillie het volgende:
Hier is de kielgoot weer vrij van rommel, was een soort dammetje ontstaan in die goot.
Sterkte met de wateroverlast overal.
Hoe gaat het met de meiden exode? Voelen ze zich wel al weer wat beter? Ik kan me voorstellen dat de klachten die er aan zaten te komen afgelopen week de trigger geweest zijn voor weer een aanval. Hopelijk voelt ze zich weer een stuk beter.
Hoe gaat het met jouw dochter amaranta? Ook steeds een beetje de betere kant op hopelijk?
En hopelijk ook met alle andere zieken dat het weer beter gaat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:03 schreef Troel het volgende:
Om er maar een geintje in te gooien:
Ik had 6 brandweermannen op tweede kerstdag. Wat wil je nog meer
quote:Op dinsdag 26 december 2023 13:52 schreef exode het volgende:
[..]
Juul eet en drinkt weer en is vrolijk, ze is wel echt heel moe. Vannacht ook weer 13 uur geslapen en nog steeds een wit koppie.
Verloofde is vooral enorm moe en ze heeft geen smaak of geur.
Ik heb nog steeds buikpijn, vanavond laatste AB pil, even kijken hoe het dan 24 uur later gaat anders bel ik de huisarts weer.Fijn dat Juul er weer een beetje bovenop aan het komen is. Hopelijk knapt verloofde ook weer snel op, al hoor ik het en der dat het een pittige ronde is qua corona klachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk voor jou je buikpijnklachten ook snel over na de laatste ab.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de ene kant vervelend het topic hiermee omhoog te moeten schoppen, maar wel fijn dat ik nu niemands vreugd of verdriet overschaduw, ik heb het wel bewust tot na de kerst stilgehouden, we hebben thuis ook geprobeerd er nog wat van te maken, soort van.
Je bedoelt niet dat er brand was??quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:03 schreef Troel het volgende:
Om er maar een geintje in te gooien:
Ik had 6 brandweermannen op tweede kerstdag. Wat wil je nog meer
quote:Op woensdag 27 december 2023 09:06 schreef Leandra het volgende:
Sommigen hadden het al op andere manieren meegekregen, maar:Heftige tijd voor jullie, Leandra. En jij overschaduwt helemaal niks joh, lieve mafkeesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de ene kant vervelend het topic hiermee omhoog te moeten schoppen, maar wel fijn dat ik nu niemands vreugd of verdriet overschaduw, ik heb het wel bewust tot na de kerst stilgehouden, we hebben thuis ook geprobeerd er nog wat van te maken, soort van..
Lijkt me heel gek zo met kerst de uitvaart te moeten regelen.
[ Bericht 1% gewijzigd door Burdie op 27-12-2023 09:34:26 ]
Sommigen hadden het al op andere manieren meegekregen, maar:Ik was er al bang voor dat het niet goed was, maar was echt met andere dingen bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de ene kant vervelend het topic hiermee omhoog te moeten schoppen, maar wel fijn dat ik nu niemands vreugd of verdriet overschaduw, ik heb het wel bewust tot na de kerst stilgehouden, we hebben thuis ook geprobeerd er nog wat van te maken, soort van.. Heel veel sterkte
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Nee, ze kwamen ons helpen vanwege gevaarlijke situatie met wateroverlast. Helaas gisteren einde van de middag wel elders in het dorp brand.quote:Op woensdag 27 december 2023 09:15 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Je bedoelt niet dat er brand was??
Sommigen hadden het al op andere manieren meegekregen, maar:Ach lieve Leandra, wat verdrietigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de ene kant vervelend het topic hiermee omhoog te moeten schoppen, maar wel fijn dat ik nu niemands vreugd of verdriet overschaduw, ik heb het wel bewust tot na de kerst stilgehouden, we hebben thuis ook geprobeerd er nog wat van te maken, soort van.. Zo had je niet gedacht de feestdagen door te brengen… Wat is er gebeurd? Gecondoleerd en veel sterkte.
Venus in pocketformaat
© loveli
Het ging goed met hem na de operatie en op een ochtend ging het van prima naar einde verhaal in een paar minuten.quote:Op woensdag 27 december 2023 09:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ach lieve Leandra, wat verdrietig. Zo had je niet gedacht de feestdagen door te brengen… Wat is er gebeurd? Gecondoleerd en veel sterkte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en voor de Fitbit gebruikers: ik dacht in zijn Fitbit app wel even te zien hoe laat hij precies overleden was, maar no such thing, meer dan een uur na zijn overlijden vond de Fitbit nog dat hij een hartslag van 62 had, wat sowieso een erg hoge hartslag voor hem was
Dat was heel raar; handen koud (hij had altijd warme handen), hoofd koud, maar door die Fitbit heb ik toch echt een hele tijd met mijn hand op zijn hart gezeten, om even te checken zeg maar, ik vond dat zo'n vreselijke mindfuck dat ik zijn Fitbit toen ook maar af gedaan heb.
[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 27-12-2023 09:53:18 ]
Nogal ja, dat kon ik echt slecht handelen, ik snap het ook gewoon niet.quote:Op woensdag 27 december 2023 09:52 schreef Aure het volgende:
Oh dat klinkt echt als een afschuwelijke mindfuck ja
Was ook leuk geweest!quote:Op woensdag 27 december 2023 10:38 schreef amaranta het volgende:
@:Troel ik dacht dat je een of andere adventkalender had waarbij je al 6 brandweermannen had gekrast
quote:Op woensdag 27 december 2023 09:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ging goed met hem na de operatie en op een ochtend ging het van prima naar einde verhaal in een paar minuten.Dat is inderdaad een flinke mindfuck dan ja... en daar zit je dan helemaal niet op te wachten dan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en voor de Fitbit gebruikers: ik dacht in zijn Fitbit app wel even te zien hoe laat hij precies overleden was, maar no such thing, meer dan een uur na zijn overlijden vond de Fitbit nog dat hij een hartslag van 62 had, wat sowieso een erg hoge hartslag voor hem was
Dat was heel raar; handen koud (hij had altijd warme handen), hoofd koud, maar door die Fitbit heb ik toch echt een hele tijd met mijn hand op zijn hart gezeten, om even te checken zeg maar, ik vond dat zo'n vreselijke mindfuck dat ik zijn Fitbit toen ook maar af gedaan heb.S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Sommigen hadden het al op andere manieren meegekregen, maar:Wat verdrietig, gecondoleerd en veel sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de ene kant vervelend het topic hiermee omhoog te moeten schoppen, maar wel fijn dat ik nu niemands vreugd of verdriet overschaduw, ik heb het wel bewust tot na de kerst stilgehouden, we hebben thuis ook geprobeerd er nog wat van te maken, soort van."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Dikke knuffel voor jouquote:Op woensdag 27 december 2023 09:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nogal ja, dat kon ik echt slecht handelen, ik snap het ook gewoon niet.
Maar goed ik weet 100% zeker dat het niet klopte, dus dat scheelt wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 december 2023 11:59 schreef Phaidra het volgende:
Dat klinkt wel afschuwelijk @:Leandra . Eerst zo die kamer binnenkomen en dan ook nog een fitbit die van de leg is. Ik kan me goed voorstellen hoe naar dat is![]()
.
Dat is ook intens triest, dan weet ik echt niet wat vervelender is zeg maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ook heel blij dat ik begin vorige maand, toen de meubel- en chique dingen winkel in het dorp waar hij opgegroeid is een open dag had, bij vertrek aan hem vroeg hoe hij terug naar huis wilde rijden, en we er een hele tour over de Veluwe van gemaakt hebben, langs de plek waar zijn geboortehuis stond, en waar de boerderij staat waar mijn opa (zijn vader) geboren is, door het bos de route die hij naar de HBS fietste... erg blij dat we dat nog gedaan hebben, niet wetend dat het de laatste keer zou zijn.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:54 schreef -Spring het volgende:
Wat een (onverwacht) verdriet, Leandra. Sterkte en gecontroleerd. Voel je je goed over de laatste periode die je met hem gespendeerd hebt?
Dat zijn toch de mooie herinneringen. Dat vlakt het fitbit gebeuren niet uit, maar, er is in ieder geval IETS dat een beetje tegenwicht kan bieden aan dat fitbitgebeuren.quote:Op woensdag 27 december 2023 16:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ook heel blij dat ik begin vorige maand, toen de meubel- en chique dingen winkel in het dorp waar hij opgegroeid is een open dag had, bij vertrek aan hem vroeg hoe hij terug naar huis wilde rijden, en we er een hele tour over de Veluwe van gemaakt hebben, langs de plek waar zijn geboortehuis stond, en waar de boerderij staat waar mijn opa (zijn vader) geboren is, door het bos de route die hij naar de HBS fietste... erg blij dat we dat nog gedaan hebben, niet wetend dat het de laatste keer zou zijn.
Mooiquote:Op woensdag 27 december 2023 16:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ook heel blij dat ik begin vorige maand, toen de meubel- en chique dingen winkel in het dorp waar hij opgegroeid is een open dag had, bij vertrek aan hem vroeg hoe hij terug naar huis wilde rijden, en we er een hele tour over de Veluwe van gemaakt hebben, langs de plek waar zijn geboortehuis stond, en waar de boerderij staat waar mijn opa (zijn vader) geboren is, door het bos de route die hij naar de HBS fietste... erg blij dat we dat nog gedaan hebben, niet wetend dat het de laatste keer zou zijn.
Wat fijn en mooiquote:Op woensdag 27 december 2023 16:10 schreef Leandra het volgende:
dat ik begin vorige maand, toen de meubel- en chique dingen winkel in het dorp waar hij opgegroeid is een open dag had, bij vertrek aan hem vroeg hoe hij terug naar huis wilde rijden, en we er een hele tour over de Veluwe van gemaakt hebben, langs de plek waar zijn geboortehuis stond, en waar de boerderij staat waar mijn opa (zijn vader) geboren is, door het bos de route die hij naar de HBS fietste... erg blij dat we dat nog gedaan hebben, niet wetend d
quote:Op woensdag 27 december 2023 13:52 schreef exode het volgende:
Andersom kan het ook hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Troel op 27-12-2023 16:47:40 ]troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Oh, wat goed en fijn dat jullie dat je daarvoor koos op dat moment. Elk moment kan een laatste zijn.quote:Op woensdag 27 december 2023 16:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Haha, je mag rustig klagen over je kelder hoorquote:Op woensdag 27 december 2023 18:15 schreef Hupje het volgende:
@:Troel Ik lees net je topic in K&W. Hoe gaat het nu?
Ik wilde klagen over onze kelder die nu nat begint te worden door het opkomende grondwater. Maar op wat dozen na kan dat voorlopig weinig kwaad. Dus ik duim vooral voor jullie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Het gaat vrij goed met hem, kennelijk waren we voldoende voorbereid toen we gingen.quote:Op woensdag 27 december 2023 18:31 schreef livelink het volgende:
Ach Leandra. Gecondoleerd![]()
Dit had ik toch niet verwacht, hoewel je al aangaf dat het niet goed ging natuurlijk. Hoe gaat het met Soneal? Zal voor hem ook een schok zijn geweest om zijn opa zo aan te treffen.
quote:Op woensdag 27 december 2023 13:52 schreef exode het volgende:
Wij zouden morgen naar Disney in Concert gaan maar aangezien Juul nog steeds niet beter is (veel slapen en hoofdpijn), verloofde het eigenlijk niet aandurft en B er sowieso weinig zin in had; De kaarten zijn net verkocht via Marktplaats, gelukkig niet al te veel verlies op gemaakt.
Vanavond was ook het Kerstdiner gepland bij schoonfamilie maar schoonzus heeft deze verplaatst![]()
Mag ik nog een aparte anekdote schrijven, typisch voor mijn schoonouders en onderdeel van 100 van dit soort verhalen?
Dit klinkt als het soort ouders waarmee je heel onopvallend het contact steeds meer moet afbouwen…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik moet daar ook eerlijk bij zeggen dat sommige mensen nou eenmaal een beetje verzuren hoe ouder ze worden. Wellicht waren het 40 jaar geleden wel gewoon leuke mensen?
Mijn schoonmoeder was nooit het zonnetje in huis maar na een ingrijpende hersenoperatie 15 jaar geleden is dat inderdaad steeds sneller gegaan.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:19 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dit klinkt als het soort ouders waarmee je heel onopvallend het contact steeds meer moet afbouwen…
Maar ik moet daar ook eerlijk bij zeggen dat sommige mensen nou eenmaal een beetje verzuren hoe ouder ze worden. Wellicht waren het 40 jaar geleden wel gewoon leuke mensen?
Sommigen hadden het al op andere manieren meegekregen, maar:Och nee Leandra, wat erg. Geconcoleerd. Toch nog best plotseling, volgens mij? Heel veel sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de ene kant vervelend het topic hiermee omhoog te moeten schoppen, maar wel fijn dat ik nu niemands vreugd of verdriet overschaduw, ik heb het wel bewust tot na de kerst stilgehouden, we hebben thuis ook geprobeerd er nog wat van te maken, soort van.
in de haak.
Dat geloof ik. Volgens mij weet ik nog waar je moeder ongeveer woont (als in welke gemeente).quote:Op woensdag 27 december 2023 21:30 schreef trui het volgende:
En Troel, sterkte met de wateroverlast. We waren bij mijn moeder (ook in 't oosten) met kerst en zagen daar ook overal enorm hoge waterstanden.
Sommigen hadden het al op andere manieren meegekregen, maar:Och jeetje Leandra. Wat verdrietig. Heel veel sterkte voor jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de ene kant vervelend het topic hiermee omhoog te moeten schoppen, maar wel fijn dat ik nu niemands vreugd of verdriet overschaduw, ik heb het wel bewust tot na de kerst stilgehouden, we hebben thuis ook geprobeerd er nog wat van te maken, soort van.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Ergens een huisje/hotel met sauna en/of jacuzzi?quote:Op donderdag 28 december 2023 12:03 schreef -Spring het volgende:
Hebben jullie tips voor een fijn en romantisch Oud en Nieuw? We willen graag met z'n tweetjes tussen de mensen zijn. Uit eten heeft niet echt de voorkeur.
We zouden het liefst de avond in een wellness resort willen doorbrengen, maar er blijft er geen één open tot na 23 uur.
Haha, toch bedankt!quote:Op donderdag 28 december 2023 12:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ergens een huisje/hotel met sauna en/of jacuzzi?
Oh wacht, dat dis niet tussen de mensen.... never mind![]()
Dan zou ik sowieso kiezen voor een hotel of huisje kiezen met sauna of stoombadquote:Op donderdag 28 december 2023 12:09 schreef -Spring het volgende:
[..]
Haha, toch bedankt!
Liefst ook een niet al te drukke omgeving met muziek en dansende mensen. Dan ben ik na 10 minuten al overprikkeld.
Maar zo'n beetje overal is toch (achtergrond)muziek? Dus dat wordt dan wat lastig. Niet dansen is niet zo moeilijk, maar dan zit je of in een bioscoop of in een restaurant ofzo, en dat laatste wil je niet en een bioscoop is niet echt romantisch.quote:Op donderdag 28 december 2023 12:09 schreef -Spring het volgende:
[..]
Haha, toch bedankt!
Liefst ook een niet al te drukke omgeving met muziek en dansende mensen. Dan ben ik na 10 minuten al overprikkeld.
Nou ja, te kritisch weet ik niet, je mag uiteraard je wensen hebben, maar ik kan zo snel niet iets bedenken wat aan ál je wensen voldoet, dus volgens mij moet je toch érgens iets van keuzes gaan maken.quote:Op donderdag 28 december 2023 12:20 schreef -Spring het volgende:
Achtergrondmuziek is wel oké hoor! Maar geen restaurant met live muziek of zo.
Ik ben weer te kritisch, hè?
Heb je dit gezien? Wellicht valt het om andere redenen af maar past precies in je plaatjequote:Op donderdag 28 december 2023 12:03 schreef -Spring het volgende:
Hebben jullie tips voor een fijn en romantisch Oud en Nieuw? We willen graag met z'n tweetjes tussen de mensen zijn. Uit eten heeft niet echt de voorkeur.
We zouden het liefst de avond in een wellness resort willen doorbrengen, maar er blijft er geen één open tot na 23 uur.
Whoei! Deze is wel tot na twaalven open! Perfect! Dankjewel!quote:Op donderdag 28 december 2023 12:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb je dit gezien? Wellicht valt het om andere redenen af maar past precies in je plaatje![]()
https://www.thermenbussloo.nl/feestdagen/
Haha! Ik ben best voor een wilde nacht in een privésauna hoor. Het hoeft alleen niet per se met Oud en Nieuw.quote:Op donderdag 28 december 2023 12:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou ja, te kritisch weet ik niet, je mag uiteraard je wensen hebben, maar ik kan zo snel niet iets bedenken wat aan ál je wensen voldoet, dus volgens mij moet je toch érgens iets van keuzes gaan maken.
Nou, die privé sauna hééft achtergrondmuziek die je aan/uit/veranderen kunt hoe jij wil, maar, je bent niét onder de mensen (tenzij letterlijk ónder de mens waar je mee bent, wat ook wel een beetje het doel is van zo'n privé ding).
https://www.roompot.nl/wellness/thermaalbad/quote:Op donderdag 28 december 2023 12:39 schreef -Spring het volgende:
Jammer, Bussloo zit helemaal vol helaas.
Toch bedanktquote:Op donderdag 28 december 2023 12:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
https://www.roompot.nl/wellness/thermaalbad/
Je kunt er ook slapen maar ik weet niet of dat is wat je zoekt en of er uberhaupt iets mogelijk is qua arrangement.
Edit:
Aangepaste openingstijden
31 december 2023: 8.30 - 20.00 uur
1 januari 2024: 10.00 - 23.00
Nee dus.
ik bluf altijd tegen de assistente dat ik braaf heb gedruppeld van te vorenquote:Op donderdag 28 december 2023 17:17 schreef Quoi het volgende:
Even mopperen. Eindelijk ben ik gaan zwemmen gisteravond, want conditie, soepel en zulks. Zitten sindsdien mijn oren dichtWas een rustig dagje Museon/omniversum....
Serieus, de laatste keer heb ik een week tevergeefs olijfolie in mijn oor gedruppeld, waarna de huisarts uiteindelijk alles eruitspoot.
Die tijd heb ik niet, want ik ben over 2 dagen jarig en wil borrelen met heel veel mensen![]()
Ik val nog eens uit elkaar
Wat hufterig!quote:Op donderdag 28 december 2023 16:55 schreef Vicky het volgende:
Irritant @:LeSage!
Hopelijk snel beterschap.
kleine 2 uur geleden is hier om de hoek een woningoverval gepleegd... oud alleenstaand mensje.. Hufters!!
Was een babbeltruc. We hadden net politie aan de deur voor een buurtonderzoek.quote:
Zelf met een spuitje lauwwarm water voorzichtig spoelenquote:Op donderdag 28 december 2023 17:17 schreef Quoi het volgende:
Even mopperen. Eindelijk ben ik gaan zwemmen gisteravond, want conditie, soepel en zulks. Zitten sindsdien mijn oren dichtWas een rustig dagje Museon/omniversum....
Serieus, de laatste keer heb ik een week tevergeefs olijfolie in mijn oor gedruppeld, waarna de huisarts uiteindelijk alles eruitspoot.
Die tijd heb ik niet, want ik ben over 2 dagen jarig en wil borrelen met heel veel mensen![]()
Ik val nog eens uit elkaar
Om toch maar een weerwoord te geven; dit jaar is het na tig keer proberen bij mij niet gelukt om een oor uit te spuiten. Andere oor ging wel. En ik had vantevoren nog wel gedruppeld.quote:Op donderdag 28 december 2023 18:08 schreef vlindertje89 het volgende:
Er is geen enkel bewijs dat tevoren druppelen iets uitmaakt @:Quoi (bron), dus ik zou gewoon morgen laten uitspuiten!
Klopt. Maar door het zwemmen/water verstopt de gehoorgang wanneer er ook een prop oorsmeer in zit. En dat kunnen ze er wel uit spoelen.quote:Op donderdag 28 december 2023 19:04 schreef BE het volgende:
Maar water in je oren verhelp je toch niet door uitspuiten? Dat is toch gewoon wachten tot het eruit loopt?
Dus je bent gewoon doof?quote:Op donderdag 28 december 2023 18:48 schreef amaranta het volgende:
Ik ging laatst ook naar de huisarts voor m’n oor. En 3 dagen van te voren gedruppeld. Kom ik daaraan.
Bleken beide oren leger dan leeg.
Er is er 1 gepakt, was een babbeltruc.quote:Op donderdag 28 december 2023 21:01 schreef _NIKKI_ het volgende:
@:Vicky wat een eikels. Arm mensje.
Als ze eenmaal leeg zijn, spoelen ze misschien wel juist lekker schoon van zwemmen?quote:Op donderdag 28 december 2023 19:20 schreef Quoi het volgende:
Ja inderdaad. En ik ben idd van plan morgenochtend even te bellen voor uitspuiten.
En nu had ik net een 12-badenkaart gekocht. Oordopjes dan maar.
Grote knuffel voor jou. Helemaal niet raar.quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:05 schreef Leandra het volgende:
Weet je wat zo stom is?
Dan lees ik een topic dat al langer loopt of dat weer omhoog geschopt is, en dan denk ik van "toen was er nog niets aan de hand".
Dat is echt raar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een meidenkwartet
Ik heb moeten huilen om een pak melk in de koelkast dat een langere houdbaarheidsdatum had dan mijn moeder. Niks is raarquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:05 schreef Leandra het volgende:
Weet je wat zo stom is?
Dan lees ik een topic dat al langer loopt of dat weer omhoog geschopt is, en dan denk ik van "toen was er nog niets aan de hand".
Dat is echt raar.
Heel herkenbaar.quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:05 schreef Leandra het volgende:
Weet je wat zo stom is?
Dat is echt raar.
Ik lees dit bij toeval.quote:Op vrijdag 29 december 2023 11:48 schreef Cathmar het volgende:
Zijn er cursussen menopause of zo?
En hoe kan het dat dit niet een onderwerp is waar veel meer over wordt gesproken? En dan niet alleen in de Libelle (bestaat dat nog?)
Bij iedere levensfase is er wel iets natuurlijk. Menstruatie, zwangerschap etc etc. Maar serieus bizar hoe een impact dit heeft op vrouwen en ik voel bijna dat we de barikades op moeten om dit de maatschappij duidelijker te maken.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 12:12 schreef taxibabe het volgende:
Voor iedereen die het nodig heeft!
Het is dit jaar wel een roteindejaar voor veel mensen met ziekte en verdriet ..
Dit soort dingen, zo heftig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je je even gehoord wil voelen, mag je altijd DM/PM-en naar me![]()
Ik heb een partner die een hersenbloeding heeft gehad.Wir müssen leben, bis wir sterben!
Fijn dat je er zo goed op terug kan kijken. Neem de tijd voor jullie verdrietquote:Op vrijdag 29 december 2023 16:02 schreef Leandra het volgende:
Uitvaart is geweest, het ging goed.
We waren allemaal tekstvast en hebben ons goed kunnen houden tot we konden instorten.
Als hij in de zaal had gezeten dan had hij zitten glunderen van trots
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
quote:Op vrijdag 29 december 2023 11:18 schreef Cathmar het volgende:
Kan 2023 even klaar zijn nu..? Het was geen goed jaarAl dat verhuizen gaat je niet in de koude kleren zitten. Er is een hoop te regelen, je probeert iedereen te laten landen, maar uiteindelijk vergeet je jezelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Goed dat je naar de huisarts gaat!
Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op vrijdag 29 december 2023 12:12 schreef taxibabe het volgende:
Voor iedereen die het nodig heeft!
Het is dit jaar wel een roteindejaar voor veel mensen met ziekte en verdriet ..
Oef wat eng! Wel goed dat je gelijk 112 hebt gebeld! Maar ik kan me voorstellen dat de schrik er voorlopig goed inzitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Venus in pocketformaat
© loveli
Ook al zo plotseling. Jeetjequote:Op vrijdag 29 december 2023 12:37 schreef amaranta het volgende:
Onze conciërge, 66, is gisterenochtend overleden na een hartstilstand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En laatst viel een kopje kapot dat van mijn moeder was geweest. Kind stootte ‘m per ongeluk om. Hij was zo verdrietig omdat hij wist dat het voor mij een bijzonder kopje was. Om hem te troosten heb ik het gelijmd en in de vitrinekast gezet. Maar zo gaan er steeds meer dingen verloren die zij ooit nog hebben gehad of gegeven…Venus in pocketformaat
© loveli
Wat mooiquote:Op vrijdag 29 december 2023 16:02 schreef Leandra het volgende:
Als hij in de zaal had gezeten dan had hij zitten glunderen van trots
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |