quote:Op zondag 24 december 2023 10:37 schreef Troel het volgende:
Hoi. Kamer van oudste is nog droog. Waterstofzuiger heeft het begeven, pomp werkt niet echt. Hele kamer staat blank en toilet inmiddels ook.
Water komt door de muur. Al een paar dagen. Van alles geprobeerd, iedereen loopt op tandvlees en ik hang ondertussen als 14e wachtende aan de lijn met de huisartsenpost omdat antibiotica op is, maar klachten nog niet weg zijn.quote:Op zondag 24 december 2023 10:39 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Heb ik een voorgeschiedenis gemist? Sterkte in ieder geval.
Oh ja, hier ligt ook nog wel het een en ander, maar dat ligt me daar echt prima. Ik heb het niet heel druk gehad, werkt deze maand, maar je denkt toch niet dat mijn huis ondertussen spik en span is hè…quote:Op zondag 24 december 2023 10:11 schreef Vicky het volgende:
[..]
Heerlijk!! Ik moet nog een shotload was wegwerken 🤐
Wat ruk! Waar komt dat water vandaan? En beterschapquote:Op zondag 24 december 2023 10:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Water komt door de muur. Al een paar dagen. Van alles geprobeerd, iedereen loopt op tandvlees en ik hang ondertussen als 14e wachtende aan de lijn met de huisartsenpost omdat antibiotica op is, maar klachten nog niet weg zijn.
Ik heb echt even een fml. So much voor 2 weken bijkomen zodat mijn lijf het straks weer kan doen.
Grondwater en verzadigd verhoogd terras denken we. Alles is zeiknat hier, als je op het gras loopt zak je weg.quote:Op zondag 24 december 2023 10:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat ruk! Waar komt dat water vandaan? En beterschap
quote:Op zondag 24 december 2023 10:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Grondwater en verzadigd verhoogd terras denken we. Alles is zeiknat hier, als je op het gras loopt zak je weg.
Denk wel dat alle mollen verdronken zijn
Normaal werk ik op woensdag en vrijdag een halve dag thuis en doe dan tussendoor wat wasjes. Heb afgelopen week ma tm wo hele dagen gewerkt. Vrijdag boodschappen gedaan, gister beneden opgeruimd en huis verbouwd want 9 personen passen niet aan de gewone eettafel dus tuintafel moest naar binnen...quote:Op zondag 24 december 2023 10:43 schreef BE het volgende:
[..]
Oh ja, hier ligt ook nog wel het een en ander, maar dat ligt me daar echt prima. Ik heb het niet heel druk gehad, werkt deze maand, maar je denkt toch niet dat mijn huis ondertussen spik en span is hè…Sterker nog, dat is vaak beter op orde als ik druk ben dan nu.
Ik zou echt willen dat ik die poetsdrang had. Dan zou ik me heel wat nuttiger voelen. En mss wel slanker zijn ook?
Whahaquote:Op zondag 24 december 2023 10:57 schreef Mushanga71 het volgende:
Kom er net achter dat het zondag is
Ja, ik wilde eerst zelf gaan, maar dat zou krap worden dus toen zei hij zelf al 'Ik kan ook gewoon zelf gaan he!'quote:Op zondag 24 december 2023 11:13 schreef Vicky het volgende:
[..]
Normaal werk ik op woensdag en vrijdag een halve dag thuis en doe dan tussendoor wat wasjes. Heb afgelopen week ma tm wo hele dagen gewerkt. Vrijdag boodschappen gedaan, gister beneden opgeruimd en huis verbouwd want 9 personen passen niet aan de gewone eettafel dus tuintafel moest naar binnen...
Wat zei je? Pak je fiets en rij even naar de bakker? 🤣
Oh shit @:Troel
Mooi he zo'n compliment op je opvoedingquote:Op zondag 24 december 2023 11:24 schreef BE het volgende:
[..]
Ja, ik wilde eerst zelf gaan, maar dat zou krap worden dus toen zei hij zelf al 'Ik kan ook gewoon zelf gaan he!'
Ze waren laatst 'vrijwilliger' bij Wereldlichtjesdag en deze zei 'Daar hoeven we toch niks voor te krijgen, je kunt toch ook gewoon je moeder een keer helpen'.![]()
Sterkte met alles @:Troel dit kan je net niet allemaal tegelijk hebben natuurlijk!
Toppers!quote:Op zondag 24 december 2023 11:24 schreef BE het volgende:
[..]
Ja, ik wilde eerst zelf gaan, maar dat zou krap worden dus toen zei hij zelf al 'Ik kan ook gewoon zelf gaan he!'
Ze waren laatst 'vrijwilliger' bij Wereldlichtjesdag en deze zei 'Daar hoeven we toch niks voor te krijgen, je kunt toch ook gewoon je moeder een keer helpen'.![]()
Sterkte met alles @:Troel dit kan je net niet allemaal tegelijk hebben natuurlijk!
Dat klinkt niet best...quote:Op zondag 24 december 2023 10:37 schreef Troel het volgende:
Hoi. Kamer van oudste is nog droog. Waterstofzuiger heeft het begeven, pomp werkt niet echt. Hele kamer staat blank en toilet inmiddels ook.
Sjezus Troel, wat een ellendequote:Op zondag 24 december 2023 10:37 schreef Troel het volgende:
Jah, ik krijg nooit een bestelling op zondag en dat trekt mijn brein dus nietquote:
Het was de clotted Cream. Dus gelukkig geen troep in de keuken, alles zat nog in het potje. Alleen veel scherven welquote:Op zondag 24 december 2023 12:06 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Jah, ik krijg nooit een bestelling op zondag en dat trekt mijn brein dus niet
Maar, de appie bestelling is compleet, inclusief 2 dagen zalm![]()
Oeps, @:amaranta
Stofzuigen ipv blubber poetsen dus, scheelt welquote:Op zondag 24 december 2023 12:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het was de clotted Cream. Dus gelukkig geen troep in de keuken, alles zat nog in het potje. Alleen veel scherven wel
OMG Clotted Creamquote:Op zondag 24 december 2023 12:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het was de clotted Cream. Dus gelukkig geen troep in de keuken, alles zat nog in het potje. Alleen veel scherven wel
😘😘quote:Op zondag 24 december 2023 12:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet goed, maar daar vertel ik later meer over.
quote:Op zondag 24 december 2023 12:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou hem buiten in de regen uithangen en/of natspuiten in de hoop dat er dan nog veel uitspoelt en de stank wat weggaat en daarna nog een paar keer in de wasmachine.quote:Op zondag 24 december 2023 13:11 schreef exode het volgende:
En voor de washero's hier: hoe krijg je kots uit een wollen deken (Klippan)? Ik had hem al uitgespoeld en hij is al 2x in de wasmachine geweest op de maximale temperatuur van 30 graden. Hij stinkt nog steeds en er zitten wat restanten in zeg maar.
quote:Op zondag 24 december 2023 12:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gekneusdquote:Op zondag 24 december 2023 14:55 schreef _Ingrid_ het volgende:
Troel wat een ellende
Leandra
Vicky gelukkig niet gebroken, maar wat dan wel?
Wij moeten zometeen nog naar de winkel toe ... Nou hebben we een wijk verderop de Jumbo en de Lidl en bij ons de AH. Dus komt vast wel goed. We wachten totdat Kim terug is van stage, kan ze mee om te helpen.
Ik heb last van een paar ontstoken tenen zo ineens. En mijn wintertenen spelen ineens weer op terwijl het niet eens koud is, zenuwpijn in mijn grote tenen daardoor. Loopt niet zo fijn! Dus zo geen zin om boodschappen te doen en mijn vriend gaat het ook niet lukken door zijn eigen lichamelijke problemen.
Auw!quote:Op zondag 24 december 2023 16:15 schreef Vicky het volgende:
[..]
Gekneusd
Succes met de boodschappen! Hopelijk valt het mee met de drukte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |