Het ging goed met hem na de operatie en op een ochtend ging het van prima naar einde verhaal in een paar minuten.quote:Op woensdag 27 december 2023 09:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ach lieve Leandra, wat verdrietig. Zo had je niet gedacht de feestdagen door te brengen… Wat is er gebeurd? Gecondoleerd en veel sterkte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en voor de Fitbit gebruikers: ik dacht in zijn Fitbit app wel even te zien hoe laat hij precies overleden was, maar no such thing, meer dan een uur na zijn overlijden vond de Fitbit nog dat hij een hartslag van 62 had, wat sowieso een erg hoge hartslag voor hem was
Dat was heel raar; handen koud (hij had altijd warme handen), hoofd koud, maar door die Fitbit heb ik toch echt een hele tijd met mijn hand op zijn hart gezeten, om even te checken zeg maar, ik vond dat zo'n vreselijke mindfuck dat ik zijn Fitbit toen ook maar af gedaan heb.
[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 27-12-2023 09:53:18 ]
Nogal ja, dat kon ik echt slecht handelen, ik snap het ook gewoon niet.quote:Op woensdag 27 december 2023 09:52 schreef Aure het volgende:
Oh dat klinkt echt als een afschuwelijke mindfuck ja
Was ook leuk geweest!quote:Op woensdag 27 december 2023 10:38 schreef amaranta het volgende:
@:Troel ik dacht dat je een of andere adventkalender had waarbij je al 6 brandweermannen had gekrast
quote:Op woensdag 27 december 2023 09:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ging goed met hem na de operatie en op een ochtend ging het van prima naar einde verhaal in een paar minuten.Dat is inderdaad een flinke mindfuck dan ja... en daar zit je dan helemaal niet op te wachten dan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en voor de Fitbit gebruikers: ik dacht in zijn Fitbit app wel even te zien hoe laat hij precies overleden was, maar no such thing, meer dan een uur na zijn overlijden vond de Fitbit nog dat hij een hartslag van 62 had, wat sowieso een erg hoge hartslag voor hem was
Dat was heel raar; handen koud (hij had altijd warme handen), hoofd koud, maar door die Fitbit heb ik toch echt een hele tijd met mijn hand op zijn hart gezeten, om even te checken zeg maar, ik vond dat zo'n vreselijke mindfuck dat ik zijn Fitbit toen ook maar af gedaan heb.S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op woensdag 27 december 2023 09:06 schreef Leandra het volgende:
Sommigen hadden het al op andere manieren meegekregen, maar:Wat verdrietig, gecondoleerd en veel sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de ene kant vervelend het topic hiermee omhoog te moeten schoppen, maar wel fijn dat ik nu niemands vreugd of verdriet overschaduw, ik heb het wel bewust tot na de kerst stilgehouden, we hebben thuis ook geprobeerd er nog wat van te maken, soort van."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |