Ja, B en Juul zijn echt wereldkampioen ruzie maken maar in dit soort periodes (dat was ook zo tijdens de lockdowns en toen verloofde zo ziek was) zijn ze elkaars beste vrienden. Dan komt er geen onvertogen woord uit en spelen uren met elkaar. Ze hebben de hele woonkamer gebombadeerd tot Hot Wheels racetrack, dat zou normaal gesproken leiden tot ellenlange ruzies of wie met welke auto mag racen, maar nu ging het soepel en zonder ruzie.quote:Op maandag 25 december 2023 18:53 schreef Nijna het volgende:
[..]
Fijn dat de koorts gezakt is
@:exode, klinkt als een knusse eerste kerstdag.
quote:Op maandag 25 december 2023 19:04 schreef exode het volgende:
[..]
Ja, B en Juul zijn echt wereldkampioen ruzie maken maar in dit soort periodes (dat was ook zo tijdens de lockdowns en toen verloofde zo ziek was) zijn ze elkaars beste vrienden. Dan komt er geen onvertogen woord uit en spelen uren met elkaar. Ze hebben de hele woonkamer gebombadeerd tot Hot Wheels racetrack, dat zou normaal gesproken leiden tot ellenlange ruzies of wie met welke auto mag racen, maar nu ging het soepel en zonder ruzie.
Vlakzuigpomp!quote:Op maandag 25 december 2023 21:38 schreef mousemicky het volgende:
Onze kerst was heel gezellig, totdat ik iets uit de kelder wilde pakken en zag dat daar opeens 3cm water stond. Kinderen snel in bed gestopt, en operatie 'red de voorraad' is zojuist gestart. Vriend probeert het water weg te krijgen, maar het grondwater staat zo hoog dat we het gewoon naar binnen zitten sijpelen door de betonnen muur heen
Die hebben we hier niet staan (en zoiets op eerste kerstdag even snel regelen is vast een duur geintje)...quote:
Oei. Gaat hij impregneren?quote:Op maandag 25 december 2023 21:38 schreef mousemicky het volgende:
Onze kerst was heel gezellig, totdat ik iets uit de kelder wilde pakken en zag dat daar opeens 3cm water stond. Kinderen snel in bed gestopt, en operatie 'red de voorraad' is zojuist gestart. Vriend probeert het water weg te krijgen, maar het grondwater staat zo hoog dat we het gewoon naar binnen zitten sijpelen door de betonnen muur heen
Ach, wat lief. En hij heeft ook gelijk.quote:Op maandag 25 december 2023 23:17 schreef FlyingFish het volgende:
Sterkte Ingrid!
Wat fijn Exode. Misschien moet je bij jullie corona ook maar zien als een positieve ontwikkeling zolang er niemand echt ziek van is. Verplicht samen rustig thuis zitten en geen stress rondom familie (van eten moeten voorzien) lijkt me zeker voor je vrouw ook wel goed nu.
Wij hebben onze twee kerstdagen er alweer opzitten, morgen weer werken. Ik ben wel blij dat we het weer gehad hebben. Dat gedoe met eten moeten voorbereiden om het weer mee te nemen naar elders…
De kinderen hebben zich wel supergoed vermaakt weer, en man heeft weer al het voetbalnieuws door kunnen spreken
En voor wie zich af vroeg wat zoon voor cadeau voor me had gekocht: Pom-bear kerstchipsmet zorg uitgezocht “want het is lekker en ziet er kerst uit”.
Home alone hebben wij de afgelopen week ook gekeken (beide delen, staan op Disney+). Vonden ze echt geweldig. Ze hebben zitten schateren bij de scènes op de trap. Zo blij dat ze nu de leeftijd hebben om ook dat soort dingen te kijken. Nog twee jaar en we kunnen ook Gremlins gaan kijken schat ik zo. Dat is mijn andere jeugdklassieker, maar die is nu nog net een tikkeltje te eng denk ik.quote:Op maandag 25 december 2023 23:51 schreef Hupje het volgende:
Ik checkte ook de kelder toen we zojuist thuiskwamen. Gelukkig (nog?) niet nat.
@:mousemicky Even goed checken of dat spul op al natte muren kan. Die waar ik onze kelder mee heb gedaan mocht niet op echt nat, geloof ik.
Onze familie verplichtingen zitten er op, dus morgen een lekkere kerstdag voor onszelf.
Kind heeft wel enorm genoten van Home Alone vanavond
Die keek J vorige maand met papa, want de rating was 7+ (geloof ik), maar die was nog wel erg spannend.quote:Op maandag 25 december 2023 23:58 schreef FlyingFish het volgende:
Nog twee jaar en we kunnen ook Gremlins gaan kijken schat ik zo. Dat is mijn andere jeugdklassieker, maar die is nu nog net een tikkeltje te eng denk ik.
Ik wilde zeggen dat we zandgrond hebben, maar volgens jij zit jij op klei dus die vlieger gaat niet opquote:Op dinsdag 26 december 2023 08:42 schreef Vanyel het volgende:
Jullie maken me bang om onze kelder te gaan bekijken
Bovendien zit ik op zandgrond, dus dat zegt niets.quote:Op dinsdag 26 december 2023 09:19 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat we zandgrond hebben, maar volgens jij zit jij op klei dus die vlieger gaat niet op
Wolkomquote:Op dinsdag 26 december 2023 10:11 schreef Quoi het volgende:
Dikke knuf voor iedereen met (familie met) gezondheidsissues![]()
Verder hele fijne kerstdagen. Wij gaan naar het beruchte noorden vandaag
Ja lollig is dat hequote:Op dinsdag 26 december 2023 09:19 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat we zandgrond hebben, maar volgens jij zit jij op klei dus die vlieger gaat niet op
Wij hebben onze kruipruimte in augustus ook laten isoleren. Toen was die net een tijdje droog (we moesten echt wachten). Hij zal dus nu wel weer vol staan, maar de isolatie moet daar tegen kunnen is ons verzekerd.quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:00 schreef Vicky het volgende:
Geen idee hoe onze kruipruimte is. Kan er wel in gaan kijken maar het is geïsoleerd met plastic 😀
Ik merk ook dat de vloer minder koud is.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij hebben onze kruipruimte in augustus ook laten isoleren. Toen was die net een tijdje droog (we moesten echt wachten). Hij zal dus nu wel weer vol staan, maar de isolatie moet daar tegen kunnen is ons verzekerd.
Ik was overigens wat sceptisch over die isolatie, maar het is wel echt merkbaar in de woonkamer. Het is minder kil.
Juul eet en drinkt weer en is vrolijk, ze is wel echt heel moe. Vannacht ook weer 13 uur geslapen en nog steeds een wit koppie.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:23 schreef hilliebillie het volgende:
Hier is de kielgoot weer vrij van rommel, was een soort dammetje ontstaan in die goot.
Sterkte met de wateroverlast overal.
Hoe gaat het met de meiden exode? Voelen ze zich wel al weer wat beter? Ik kan me voorstellen dat de klachten die er aan zaten te komen afgelopen week de trigger geweest zijn voor weer een aanval. Hopelijk voelt ze zich weer een stuk beter.
Hoe gaat het met jouw dochter amaranta? Ook steeds een beetje de betere kant op hopelijk?
En hopelijk ook met alle andere zieken dat het weer beter gaat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:03 schreef Troel het volgende:
Om er maar een geintje in te gooien:
Ik had 6 brandweermannen op tweede kerstdag. Wat wil je nog meer
quote:Op dinsdag 26 december 2023 13:52 schreef exode het volgende:
[..]
Juul eet en drinkt weer en is vrolijk, ze is wel echt heel moe. Vannacht ook weer 13 uur geslapen en nog steeds een wit koppie.
Verloofde is vooral enorm moe en ze heeft geen smaak of geur.
Ik heb nog steeds buikpijn, vanavond laatste AB pil, even kijken hoe het dan 24 uur later gaat anders bel ik de huisarts weer.Fijn dat Juul er weer een beetje bovenop aan het komen is. Hopelijk knapt verloofde ook weer snel op, al hoor ik het en der dat het een pittige ronde is qua corona klachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk voor jou je buikpijnklachten ook snel over na de laatste ab.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de ene kant vervelend het topic hiermee omhoog te moeten schoppen, maar wel fijn dat ik nu niemands vreugd of verdriet overschaduw, ik heb het wel bewust tot na de kerst stilgehouden, we hebben thuis ook geprobeerd er nog wat van te maken, soort van.
Je bedoelt niet dat er brand was??quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:03 schreef Troel het volgende:
Om er maar een geintje in te gooien:
Ik had 6 brandweermannen op tweede kerstdag. Wat wil je nog meer
quote:Op woensdag 27 december 2023 09:06 schreef Leandra het volgende:
Sommigen hadden het al op andere manieren meegekregen, maar:Heftige tijd voor jullie, Leandra. En jij overschaduwt helemaal niks joh, lieve mafkeesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de ene kant vervelend het topic hiermee omhoog te moeten schoppen, maar wel fijn dat ik nu niemands vreugd of verdriet overschaduw, ik heb het wel bewust tot na de kerst stilgehouden, we hebben thuis ook geprobeerd er nog wat van te maken, soort van..
Lijkt me heel gek zo met kerst de uitvaart te moeten regelen.
[ Bericht 1% gewijzigd door Burdie op 27-12-2023 09:34:26 ]
Sommigen hadden het al op andere manieren meegekregen, maar:Ik was er al bang voor dat het niet goed was, maar was echt met andere dingen bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de ene kant vervelend het topic hiermee omhoog te moeten schoppen, maar wel fijn dat ik nu niemands vreugd of verdriet overschaduw, ik heb het wel bewust tot na de kerst stilgehouden, we hebben thuis ook geprobeerd er nog wat van te maken, soort van.. Heel veel sterkte
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Nee, ze kwamen ons helpen vanwege gevaarlijke situatie met wateroverlast. Helaas gisteren einde van de middag wel elders in het dorp brand.quote:Op woensdag 27 december 2023 09:15 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Je bedoelt niet dat er brand was??
Sommigen hadden het al op andere manieren meegekregen, maar:Ach lieve Leandra, wat verdrietigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de ene kant vervelend het topic hiermee omhoog te moeten schoppen, maar wel fijn dat ik nu niemands vreugd of verdriet overschaduw, ik heb het wel bewust tot na de kerst stilgehouden, we hebben thuis ook geprobeerd er nog wat van te maken, soort van.. Zo had je niet gedacht de feestdagen door te brengen… Wat is er gebeurd? Gecondoleerd en veel sterkte.
Venus in pocketformaat
© loveli
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |