Oei. Hopelijk valt het mee!quote:Op zondag 24 december 2023 18:39 schreef amaranta het volgende:
Yo fokwet!
De wachttijd aan de telefoon voor de SEH was denk ik 30 seconden…
Om 19h met dochter even langs. Hele hoge koorts. Longpijn maar ook een raar pssst geluid bij het hoesten. Dus toch even checken
Arthur Christmas?quote:Op zondag 24 december 2023 17:21 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand trouwens nog een tip voor een leuke en grappige Kerst (teken)film, in het Nederlands en niet te spannend, aangezien Simon best snel iets eng vindt?
Ik ben dol op de tekenfilmserie van The Grinchquote:Op zondag 24 december 2023 17:21 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand trouwens nog een tip voor een leuke en grappige Kerst (teken)film, in het Nederlands en niet te spannend, aangezien Simon best snel iets eng vindt?
Sjezus joh...quote:Op zondag 24 december 2023 18:39 schreef amaranta het volgende:
Yo fokwet!
Om 19h met dochter even langs. Hele hoge koorts. Longpijn maar ook een raar pssst geluid bij het hoesten. Dus toch even checken
Fijn dat jullie zo vlot terecht kunnenquote:Op zondag 24 december 2023 18:39 schreef amaranta het volgende:
Yo fokwet!
Oei Ingrid, dat is niet bestquote:Op maandag 25 december 2023 11:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mijn vader heeft net een epileptische aanval gehad. Gelukkig lag hij op zijn zij in bed. Kerst bij pa is gecancelled helaas. Ben allang blij dat hij niet is gevallen.
Fijne kerst iedereen!
Ach Ingrid, het zit jullie ook echt niet mee. Ik heb het idee dat dit een moeilijke kerst is voor velen.quote:Op maandag 25 december 2023 11:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mijn vader heeft net een epileptische aanval gehad. Gelukkig lag hij op zijn zij in bed. Kerst bij pa is gecancelled helaas. Ben allang blij dat hij niet is gevallen.
Fijne kerst iedereen!
Jemig. Heeft de verpleging hem gevonden? Of was er iemand bij?quote:Op maandag 25 december 2023 11:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Fijne kerst iedereen!
Aaaaw! Lief!quote:Op maandag 25 december 2023 10:56 schreef LeSage het volgende:
Onze bijna 8 jarige begint ineens zo groot te worden. We maken morgenavond een grand dessert en vanmorgen heeft hij volledig zelfstandig (oké, ik deed het ovengedeelte) een onderdeel staan maken.
Zo leuk dat hij dan geen hulp meer wil, maar echt zelf aan de slag gaat
Stop de tijd! Hoezo is jouw kleinzoon al 5!!!quote:Op maandag 25 december 2023 11:50 schreef Leandra het volgende:
Kleinzoon (5) vond hier gisteren een pakje onder de kerstboom waar zijn naam op stond, en ik kreeg net een trotse foto dat het al in elkaar geLegood was
Al dan niet met wat hulp.
Oef, sterktequote:Op maandag 25 december 2023 11:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Fijne kerst iedereen!
Heb je daar toevallig ook nog een Richard verstopt??quote:Op maandag 25 december 2023 12:39 schreef livelink het volgende:
Mijn huis nadat het beneden spik en span is en je hoopt dat geen van de gasten naar boven gaat:
[ afbeelding ]
Heeft hij de boodschappen voorgeschoten?quote:Op maandag 25 december 2023 12:58 schreef MaJo het volgende:
Nu hopen dat aapie even een tikkie doet...
quote:Op maandag 25 december 2023 13:13 schreef Kyara het volgende:
[..]
Heeft hij de boodschappen voorgeschoten?
Als ik die zou hebben, zou ik die niet verstoppenquote:Op maandag 25 december 2023 12:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heb je daar toevallig ook nog een Richard verstopt??
Hij heeft meer spaargeld dan ik dus wat dat betreftquote:Op maandag 25 december 2023 13:13 schreef Kyara het volgende:
[..]
Heeft hij de boodschappen voorgeschoten?
Hier idem 🤣🤣quote:Op maandag 25 december 2023 12:39 schreef livelink het volgende:
Mijn huis nadat het beneden spik en span is en je hoopt dat geen van de gasten naar boven gaat:
[ afbeelding ]
Van wat ik begrijp ging het alarm af. Ze hebben een sensoralarm rond het bed.quote:Op maandag 25 december 2023 11:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jemig. Heeft de verpleging hem gevonden? Of was er iemand bij?
Sterkte
Dank je. Hij moet rusten vandaag.quote:Op maandag 25 december 2023 15:04 schreef Leandra het volgende:
Wat een bizar toeval Ingrid... ik duim dat het allemaal toch goed blijkt te zitten
De koorts is gezakt. De hoestbuien en het psssst geluidje nog nietquote:Op maandag 25 december 2023 13:48 schreef Nijna het volgende:
@:_Ingrid_ wat een zorgen
@:amaranta, hoe is het met jouw dochter?
Fijn dat de koorts gezakt isquote:Op maandag 25 december 2023 18:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
De koorts is gezakt. De hoestbuien en het psssst geluidje nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |