abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211756249
Geen idee hoe onze kruipruimte is. Kan er wel in gaan kijken maar het is geïsoleerd met plastic 😀
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_211756275
Ik zie wel hoe hoog of laag het water staat als ik de watermeterstand moet doorgeven. Misschien is de meter verzopen, geen idee.
Sterkte met de wateroverlast!

Dochter en haar gezinnetje komen vandaag. Zin in :)
Laat haar wel eerst de haleem keuren en anders is het: hallo mcD :')

En morgen met een vriendin en de kinderen naar ballorig. Kunnen zij stuiteren en wij, eindelijk, eens bijkleppen. En das echt nodig :s)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_211756733
Wat balen zeg van al dat water! Dat kan aardig wat schade veroorzaken.

Komende week is mijn manager mijn backup dus die mag eventuele schades aan onze gebouwen afhandelen...ik werk iig niet.

Ik ga zo met B naar de AH, hij heeft het lastig, hij had zich zo verheugd op Kerst en volle tafels en gezelligheid. Dus hij heeft de vrije hand zo om eten voor vanavond uit te kiezen. Ik vermoed dat we vanavond pizza, sushi en snoep op tafel hebben ;) (we hebben ook stoofpeertjes en iets kalkoenerigs in huis voor de 2 moeders O-) )
pi_211757633
Hier is de kielgoot weer vrij van rommel, was een soort dammetje ontstaan in die goot.

Sterkte met de wateroverlast overal.

Hoe gaat het met de meiden exode? Voelen ze zich wel al weer wat beter? Ik kan me voorstellen dat de klachten die er aan zaten te komen afgelopen week de trigger geweest zijn voor weer een aanval. Hopelijk voelt ze zich weer een stuk beter.

Hoe gaat het met jouw dochter amaranta? Ook steeds een beetje de betere kant op hopelijk?

En hopelijk ook met alle andere zieken dat het weer beter gaat!
  dinsdag 26 december 2023 @ 12:24:35 #130
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_211757662
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2023 11:00 schreef Vicky het volgende:
Geen idee hoe onze kruipruimte is. Kan er wel in gaan kijken maar het is geïsoleerd met plastic 😀
Wij hebben onze kruipruimte in augustus ook laten isoleren. Toen was die net een tijdje droog (we moesten echt wachten). Hij zal dus nu wel weer vol staan, maar de isolatie moet daar tegen kunnen is ons verzekerd.
Ik was overigens wat sceptisch over die isolatie, maar het is wel echt merkbaar in de woonkamer. Het is minder kil.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_211757706
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 12:24 schreef livelink het volgende:

[..]
Wij hebben onze kruipruimte in augustus ook laten isoleren. Toen was die net een tijdje droog (we moesten echt wachten). Hij zal dus nu wel weer vol staan, maar de isolatie moet daar tegen kunnen is ons verzekerd.
Ik was overigens wat sceptisch over die isolatie, maar het is wel echt merkbaar in de woonkamer. Het is minder kil.
Ik merk ook dat de vloer minder koud is.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_211759193
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 12:23 schreef hilliebillie het volgende:
Hier is de kielgoot weer vrij van rommel, was een soort dammetje ontstaan in die goot.

Sterkte met de wateroverlast overal.

Hoe gaat het met de meiden exode? Voelen ze zich wel al weer wat beter? Ik kan me voorstellen dat de klachten die er aan zaten te komen afgelopen week de trigger geweest zijn voor weer een aanval. Hopelijk voelt ze zich weer een stuk beter.

Hoe gaat het met jouw dochter amaranta? Ook steeds een beetje de betere kant op hopelijk?

En hopelijk ook met alle andere zieken dat het weer beter gaat!
Juul eet en drinkt weer en is vrolijk, ze is wel echt heel moe. Vannacht ook weer 13 uur geslapen en nog steeds een wit koppie.
Verloofde is vooral enorm moe en ze heeft geen smaak of geur.
Ik heb nog steeds buikpijn, vanavond laatste AB pil, even kijken hoe het dan 24 uur later gaat anders bel ik de huisarts weer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 26 december 2023 @ 15:03:30 #133
35189 Troel
scherp en bot
pi_211760165
Om er maar een geintje in te gooien:

Ik had 6 brandweermannen op tweede kerstdag. Wat wil je nog meer :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 december 2023 @ 15:23:32 #134
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_211760369
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 december 2023 15:03 schreef Troel het volgende:

:9
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_211760754
Voor wie nog een uitstapje zoekt in deze vakantie: wij gingen vandaag naar de kerststal in de Sint Jan in Den Bosch en daar kun je vanwege renovatie nu ook óp het dak van de Sint Jan! Voor kinderen vanaf 8 jaar. Wij vonden het echt de moeite waard. Klik
pi_211767194
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 13:52 schreef exode het volgende:

[..]
Juul eet en drinkt weer en is vrolijk, ze is wel echt heel moe. Vannacht ook weer 13 uur geslapen en nog steeds een wit koppie.
Verloofde is vooral enorm moe en ze heeft geen smaak of geur.
Ik heb nog steeds buikpijn, vanavond laatste AB pil, even kijken hoe het dan 24 uur later gaat anders bel ik de huisarts weer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat Juul er weer een beetje bovenop aan het komen is. Hopelijk knapt verloofde ook weer snel op, al hoor ik het en der dat het een pittige ronde is qua corona klachten.
Hopelijk voor jou je buikpijnklachten ook snel over na de laatste ab.

SPOILER
  woensdag 27 december 2023 @ 09:06:06 #137
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211770918
Sommigen hadden het al op andere manieren meegekregen, maar:

SPOILER
Aan de ene kant vervelend het topic hiermee omhoog te moeten schoppen, maar wel fijn dat ik nu niemands vreugd of verdriet overschaduw, ik heb het wel bewust tot na de kerst stilgehouden, we hebben thuis ook geprobeerd er nog wat van te maken, soort van.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211770929
Gecondoleerd Leandra en sterkte.
S. 2014
J. 2016
pi_211770932
Wat heftig Leandra. Heel veel sterkte!
pi_211770974
Wat een verdrietig bericht @Leandra . Gecondoleerd en heel veel sterkte komende tijd! :*
  woensdag 27 december 2023 @ 09:14:36 #141
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_211770992
Gecondoleerd Leandra. Wat verdrietig. Ik hoop dat je vanaf nu gewoon de ruimte inneemt waar je behoefte aan hebt. Hoe iedereen zich daardoor laat beïnvloeden is weer aan henzelf. :* .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  woensdag 27 december 2023 @ 09:15:01 #142
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_211771000
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 december 2023 15:03 schreef Troel het volgende:

Je bedoelt niet dat er brand was??
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  woensdag 27 december 2023 @ 09:15:22 #143
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211771003
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 09:06 schreef Leandra het volgende:

SPOILER
Aan de ene kant vervelend het topic hiermee omhoog te moeten schoppen, maar wel fijn dat ik nu niemands vreugd of verdriet overschaduw, ik heb het wel bewust tot na de kerst stilgehouden, we hebben thuis ook geprobeerd er nog wat van te maken, soort van.
Heftige tijd voor jullie, Leandra. En jij overschaduwt helemaal niks joh, lieve mafkees :*.
Lijkt me heel gek zo met kerst de uitvaart te moeten regelen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Burdie op 27-12-2023 09:34:26 ]
KuikenGuppy
pi_211771048
@Leandra gecondoleerd en veel sterkte :* wat mij betreft had je het niet stil hoeven houden tot na kerst, je overschaduwt niks.
Fake it till you make it...
  woensdag 27 december 2023 @ 09:20:59 #145
35189 Troel
scherp en bot
pi_211771050
quote:

SPOILER
Ik was er al bang voor dat het niet goed was, maar was echt met andere dingen bezig :@ . Heel veel sterkte :*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 27 december 2023 @ 09:21:26 #146
35189 Troel
scherp en bot
pi_211771054
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 09:15 schreef Lemijn het volgende:

[..]
Je bedoelt niet dat er brand was??
Nee, ze kwamen ons helpen vanwege gevaarlijke situatie met wateroverlast. Helaas gisteren einde van de middag wel elders in het dorp brand.

K&W / Water door de muur
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 27 december 2023 @ 09:24:16 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_211771080
pi_211771090
Ach Leandra wat enorm verdrietig. Gecondoleerd. En wat siert het je toch dat je het pas na Kerst wilde schrijven, maar je overschaduwt niets.
Juist in dit topic kan alles naast elkaar bestaan, met respect en empathie. Tenminste zo voelt dat voor mij.
Sterkte met het regelwerk. :*
pi_211771103
quote:

SPOILER
Ach lieve Leandra, wat verdrietig :'( . Zo had je niet gedacht de feestdagen door te brengen… Wat is er gebeurd? Gecondoleerd en veel sterkte.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_211771175
Gecondoleerd @Leandra :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')