abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211774925
Lieve @Leandra Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jullie :*

En wat exode en Lemijn ook al zeiden: hier kan alles, áltijd, gezegd worden :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_211775050
@Leandra Wat ontzettend heftig en rot, gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst. :*
pi_211775135
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 09:55 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nogal ja, dat kon ik echt slecht handelen, ik snap het ook gewoon niet.
Maar goed ik weet 100% zeker dat het niet klopte, dus dat scheelt wel.
Dikke knuffel voor jou :* en ik sluit mij trouwens ook nog aan bij Lemijn, pak hier de ruimte die je nodig hebt om er over te praten he. Als je dat wil en fijn vindt natuurlijk.
pi_211775426
Wij zouden morgen naar Disney in Concert gaan maar aangezien Juul nog steeds niet beter is (veel slapen en hoofdpijn), verloofde het eigenlijk niet aandurft en B er sowieso weinig zin in had; De kaarten zijn net verkocht via Marktplaats, gelukkig niet al te veel verlies op gemaakt.

Vanavond was ook het Kerstdiner gepland bij schoonfamilie maar schoonzus heeft deze verplaatst O+

Mag ik nog een aparte anekdote schrijven, typisch voor mijn schoonouders en onderdeel van 100 van dit soort verhalen? >:)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211775464
Wat een (onverwacht) verdriet, Leandra. Sterkte en gecontroleerd. Voel je je goed over de laatste periode die je met hem gespendeerd hebt?
  woensdag 27 december 2023 @ 14:47:07 #181
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_211776884
Och Leandra, wat een verdriet. Ik las jouw verhalen over hem altijd graag. Het leek me een gezelligerd. Wat een gemis.
  woensdag 27 december 2023 @ 16:06:24 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211778256
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2023 11:59 schreef Phaidra het volgende:
Dat klinkt wel afschuwelijk @:Leandra . Eerst zo die kamer binnenkomen en dan ook nog een fitbit die van de leg is. Ik kan me goed voorstellen hoe naar dat is ;( :*.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook intens triest, dan weet ik echt niet wat vervelender is zeg maar... :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 27 december 2023 @ 16:10:55 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211778334
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2023 13:54 schreef -Spring het volgende:
Wat een (onverwacht) verdriet, Leandra. Sterkte en gecontroleerd. Voel je je goed over de laatste periode die je met hem gespendeerd hebt?
Ja, ook heel blij dat ik begin vorige maand, toen de meubel- en chique dingen winkel in het dorp waar hij opgegroeid is een open dag had, bij vertrek aan hem vroeg hoe hij terug naar huis wilde rijden, en we er een hele tour over de Veluwe van gemaakt hebben, langs de plek waar zijn geboortehuis stond, en waar de boerderij staat waar mijn opa (zijn vader) geboren is, door het bos de route die hij naar de HBS fietste... erg blij dat we dat nog gedaan hebben, niet wetend dat het de laatste keer zou zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator woensdag 27 december 2023 @ 16:21:58 #185
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_211778593
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2023 16:10 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja, ook heel blij dat ik begin vorige maand, toen de meubel- en chique dingen winkel in het dorp waar hij opgegroeid is een open dag had, bij vertrek aan hem vroeg hoe hij terug naar huis wilde rijden, en we er een hele tour over de Veluwe van gemaakt hebben, langs de plek waar zijn geboortehuis stond, en waar de boerderij staat waar mijn opa (zijn vader) geboren is, door het bos de route die hij naar de HBS fietste... erg blij dat we dat nog gedaan hebben, niet wetend dat het de laatste keer zou zijn.
Dat zijn toch de mooie herinneringen. Dat vlakt het fitbit gebeuren niet uit, maar, er is in ieder geval IETS dat een beetje tegenwicht kan bieden aan dat fitbitgebeuren.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_211778890
quote:

[..]
Mooi O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_211778929
quote:
dat ik begin vorige maand, toen de meubel- en chique dingen winkel in het dorp waar hij opgegroeid is een open dag had, bij vertrek aan hem vroeg hoe hij terug naar huis wilde rijden, en we er een hele tour over de Veluwe van gemaakt hebben, langs de plek waar zijn geboortehuis stond, en waar de boerderij staat waar mijn opa (zijn vader) geboren is, door het bos de route die hij naar de HBS fietste... erg blij dat we dat nog gedaan hebben, niet wetend d
Wat fijn en mooi O+
  woensdag 27 december 2023 @ 16:39:38 #188
35189 Troel
scherp en bot
pi_211779013
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 13:52 schreef exode het volgende:
SPOILER
Andersom kan het ook hoor :Y

[ Bericht 11% gewijzigd door Troel op 27-12-2023 16:47:40 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211779060
quote:

[..]
Oh, wat goed en fijn dat jullie dat je daarvoor koos op dat moment. Elk moment kan een laatste zijn. ;(
pi_211780605
@Troel Ik lees net je topic in K&W. Hoe gaat het nu?
Ik wilde klagen over onze kelder die nu nat begint te worden door het opkomende grondwater. Maar op wat dozen na (en een halve dag uitruimen, afdrogen en andere bewaarplekken zoeken in huis) kan dat voorlopig weinig kwaad. Dus ik duim vooral voor jullie. :*
  woensdag 27 december 2023 @ 18:21:59 #191
35189 Troel
scherp en bot
pi_211780691
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 18:15 schreef Hupje het volgende:
@:Troel Ik lees net je topic in K&W. Hoe gaat het nu?
Ik wilde klagen over onze kelder die nu nat begint te worden door het opkomende grondwater. Maar op wat dozen na kan dat voorlopig weinig kwaad. Dus ik duim vooral voor jullie. :*
Haha, je mag rustig klagen over je kelder hoor :) Het is toch ook gewoon kut als dingen nat worden, ongeacht of het bij een ander erger is of niet.

Ik ben even een nachtje bij mijn vriend. Het is een beetje gecontroleerd laten afbranden zeg maar: alle meubels zijn uit de verschillende kamers en we hebben een aantal damwandjes geplaatst zodat de bijna nieuwe boiler niet in het water komt. Verder is het vooral maar gewoon de boel de boel laten, want meer kunnen we niet.
Het breekt me vooral op dat je dus constant aan staat. Ik had twee weken vakantie gepland om bij te komen, zeker na de nieuwe nierbekkenontsteking, maar van rustig aan doen is nog geen sprake geweest. Tot nu toe hebben we zo ongeveer alle plannen moeten cancelen. We hebben ook besloten niet zelf oliebollen te gaan bakken. A) daar zijn we te moe voor, b) de afzuigkap doet het niet en no way dat we buiten gaan staan. Zoiets vreet al energie, laat staan dat je jezelf ook nog warm moet houden. Vind dat wel heel kut (vooral omdat ik altijd ladingen appelbeignets maak en die invries en op een later tijdstip eet en die zijn gekocht gewoon niet zo lekker maar bovenal in die hoeveelheid niet te betalen), maar het is niet anders.
SPOILER
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 27 december 2023 @ 18:31:30 #192
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_211780820
Ach Leandra. Gecondoleerd :*
Dit had ik toch niet verwacht, hoewel je al aangaf dat het niet goed ging natuurlijk. Hoe gaat het met Soneal? Zal voor hem ook een schok zijn geweest om zijn opa zo aan te treffen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 27 december 2023 @ 19:15:31 #193
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_211781532
Ach, Leandra... Ik heb weinig toe te voegen aan wat anderen zeggen; gecondoleerd! :*
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_211781970
Jeetje Leandra, wat vreselijk
Je lieve vader ;(
Gecondoleerd en veel sterkte met alles wat nog komen gaat :*
  woensdag 27 december 2023 @ 20:00:50 #195
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211782487
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 18:31 schreef livelink het volgende:
Ach Leandra. Gecondoleerd :*
Dit had ik toch niet verwacht, hoewel je al aangaf dat het niet goed ging natuurlijk. Hoe gaat het met Soneal? Zal voor hem ook een schok zijn geweest om zijn opa zo aan te treffen.
Het gaat vrij goed met hem, kennelijk waren we voldoende voorbereid toen we gingen.
Hij heeft in 2021 ook beide oma's nog na overlijden gezien, kist helpen sluiten en alles, dus het ziet er naar uit dat hij er goed mee omgaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211782785
Lieve Leandra gecondoleerd en heel veel sterkte :*
pi_211782938
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 13:52 schreef exode het volgende:
Wij zouden morgen naar Disney in Concert gaan maar aangezien Juul nog steeds niet beter is (veel slapen en hoofdpijn), verloofde het eigenlijk niet aandurft en B er sowieso weinig zin in had; De kaarten zijn net verkocht via Marktplaats, gelukkig niet al te veel verlies op gemaakt.

Vanavond was ook het Kerstdiner gepland bij schoonfamilie maar schoonzus heeft deze verplaatst O+

Mag ik nog een aparte anekdote schrijven, typisch voor mijn schoonouders en onderdeel van 100 van dit soort verhalen? >:)
SPOILER
Dit klinkt als het soort ouders waarmee je heel onopvallend het contact steeds meer moet afbouwen…

Maar ik moet daar ook eerlijk bij zeggen dat sommige mensen nou eenmaal een beetje verzuren hoe ouder ze worden. Wellicht waren het 40 jaar geleden wel gewoon leuke mensen?
pi_211783092
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 20:19 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Dit klinkt als het soort ouders waarmee je heel onopvallend het contact steeds meer moet afbouwen…

Maar ik moet daar ook eerlijk bij zeggen dat sommige mensen nou eenmaal een beetje verzuren hoe ouder ze worden. Wellicht waren het 40 jaar geleden wel gewoon leuke mensen?
Mijn schoonmoeder was nooit het zonnetje in huis maar na een ingrijpende hersenoperatie 15 jaar geleden is dat inderdaad steeds sneller gegaan.

Verloofde ziet ze niet zo vaak, bewust. Dat vreet teveel energie.
pi_211783276
Ik heb al vaker verteld dat ik er inmiddels een boek over vol kon schrijven. Schoonmoeder wordt niet voor niets de koningin genoemd. Voorheen konden we er wel om lachen, het werd afgewisseld met ok momenten. Maar dit was weer zo typisch. Ik kon het niet laten om het te delen.
pi_211783316
Ah wat een heftig nieuws, en dat zo net voor de kerstdagen.. gecondoleerd en veel sterkte @Leandra :*.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')