Dikke knuffel voor jouquote:Op woensdag 27 december 2023 09:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nogal ja, dat kon ik echt slecht handelen, ik snap het ook gewoon niet.
Maar goed ik weet 100% zeker dat het niet klopte, dus dat scheelt wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 december 2023 11:59 schreef Phaidra het volgende:
Dat klinkt wel afschuwelijk @:Leandra . Eerst zo die kamer binnenkomen en dan ook nog een fitbit die van de leg is. Ik kan me goed voorstellen hoe naar dat is![]()
.
Dat is ook intens triest, dan weet ik echt niet wat vervelender is zeg maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ook heel blij dat ik begin vorige maand, toen de meubel- en chique dingen winkel in het dorp waar hij opgegroeid is een open dag had, bij vertrek aan hem vroeg hoe hij terug naar huis wilde rijden, en we er een hele tour over de Veluwe van gemaakt hebben, langs de plek waar zijn geboortehuis stond, en waar de boerderij staat waar mijn opa (zijn vader) geboren is, door het bos de route die hij naar de HBS fietste... erg blij dat we dat nog gedaan hebben, niet wetend dat het de laatste keer zou zijn.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:54 schreef -Spring het volgende:
Wat een (onverwacht) verdriet, Leandra. Sterkte en gecontroleerd. Voel je je goed over de laatste periode die je met hem gespendeerd hebt?
Dat zijn toch de mooie herinneringen. Dat vlakt het fitbit gebeuren niet uit, maar, er is in ieder geval IETS dat een beetje tegenwicht kan bieden aan dat fitbitgebeuren.quote:Op woensdag 27 december 2023 16:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ook heel blij dat ik begin vorige maand, toen de meubel- en chique dingen winkel in het dorp waar hij opgegroeid is een open dag had, bij vertrek aan hem vroeg hoe hij terug naar huis wilde rijden, en we er een hele tour over de Veluwe van gemaakt hebben, langs de plek waar zijn geboortehuis stond, en waar de boerderij staat waar mijn opa (zijn vader) geboren is, door het bos de route die hij naar de HBS fietste... erg blij dat we dat nog gedaan hebben, niet wetend dat het de laatste keer zou zijn.
Mooiquote:Op woensdag 27 december 2023 16:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ook heel blij dat ik begin vorige maand, toen de meubel- en chique dingen winkel in het dorp waar hij opgegroeid is een open dag had, bij vertrek aan hem vroeg hoe hij terug naar huis wilde rijden, en we er een hele tour over de Veluwe van gemaakt hebben, langs de plek waar zijn geboortehuis stond, en waar de boerderij staat waar mijn opa (zijn vader) geboren is, door het bos de route die hij naar de HBS fietste... erg blij dat we dat nog gedaan hebben, niet wetend dat het de laatste keer zou zijn.
Wat fijn en mooiquote:Op woensdag 27 december 2023 16:10 schreef Leandra het volgende:
dat ik begin vorige maand, toen de meubel- en chique dingen winkel in het dorp waar hij opgegroeid is een open dag had, bij vertrek aan hem vroeg hoe hij terug naar huis wilde rijden, en we er een hele tour over de Veluwe van gemaakt hebben, langs de plek waar zijn geboortehuis stond, en waar de boerderij staat waar mijn opa (zijn vader) geboren is, door het bos de route die hij naar de HBS fietste... erg blij dat we dat nog gedaan hebben, niet wetend d
quote:Op woensdag 27 december 2023 13:52 schreef exode het volgende:
Andersom kan het ook hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Troel op 27-12-2023 16:47:40 ]troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Oh, wat goed en fijn dat jullie dat je daarvoor koos op dat moment. Elk moment kan een laatste zijn.quote:Op woensdag 27 december 2023 16:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Haha, je mag rustig klagen over je kelder hoorquote:Op woensdag 27 december 2023 18:15 schreef Hupje het volgende:
@:Troel Ik lees net je topic in K&W. Hoe gaat het nu?
Ik wilde klagen over onze kelder die nu nat begint te worden door het opkomende grondwater. Maar op wat dozen na kan dat voorlopig weinig kwaad. Dus ik duim vooral voor jullie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Het gaat vrij goed met hem, kennelijk waren we voldoende voorbereid toen we gingen.quote:Op woensdag 27 december 2023 18:31 schreef livelink het volgende:
Ach Leandra. Gecondoleerd![]()
Dit had ik toch niet verwacht, hoewel je al aangaf dat het niet goed ging natuurlijk. Hoe gaat het met Soneal? Zal voor hem ook een schok zijn geweest om zijn opa zo aan te treffen.
quote:Op woensdag 27 december 2023 13:52 schreef exode het volgende:
Wij zouden morgen naar Disney in Concert gaan maar aangezien Juul nog steeds niet beter is (veel slapen en hoofdpijn), verloofde het eigenlijk niet aandurft en B er sowieso weinig zin in had; De kaarten zijn net verkocht via Marktplaats, gelukkig niet al te veel verlies op gemaakt.
Vanavond was ook het Kerstdiner gepland bij schoonfamilie maar schoonzus heeft deze verplaatst![]()
Mag ik nog een aparte anekdote schrijven, typisch voor mijn schoonouders en onderdeel van 100 van dit soort verhalen?
Dit klinkt als het soort ouders waarmee je heel onopvallend het contact steeds meer moet afbouwen…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik moet daar ook eerlijk bij zeggen dat sommige mensen nou eenmaal een beetje verzuren hoe ouder ze worden. Wellicht waren het 40 jaar geleden wel gewoon leuke mensen?
Mijn schoonmoeder was nooit het zonnetje in huis maar na een ingrijpende hersenoperatie 15 jaar geleden is dat inderdaad steeds sneller gegaan.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:19 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dit klinkt als het soort ouders waarmee je heel onopvallend het contact steeds meer moet afbouwen…
Maar ik moet daar ook eerlijk bij zeggen dat sommige mensen nou eenmaal een beetje verzuren hoe ouder ze worden. Wellicht waren het 40 jaar geleden wel gewoon leuke mensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |