quote:Op donderdag 30 november 2023 22:20 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Net de eerste aflevering gezien, zitten nu al spelers bij waar je je lekker aan kan ergeren.Sorry, even gekaapt want ik geloof niet dat je gezien had dat je de LaPo had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
quote:
Hoe is het met de geluidsoverlast van je buurman?quote:Op donderdag 30 november 2023 22:49 schreef PinkLow het volgende:
Ik ga maar eens richting bed (al ben ik niet moe)
Fijne avond allemaal en heel veel kusjes van mij
Als 'ie voor Ajax is, waarschijnlijk momenteel niet zo heel goed.quote:Op donderdag 30 november 2023 22:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hoe is het met de geluidsoverlast van je buurman?
Kom gerust maandag terug voor de eerste NF van dit ESF-jaar (Tsjechië)!quote:Op donderdag 30 november 2023 22:49 schreef PinkLow het volgende:
Ik ga maar eens richting bed (al ben ik niet moe)
Fijne avond allemaal en heel veel kusjes van mij
Ik hoor heb de laatste dagen weer een beetje. Zojuist kwamen zijn vrienden de trap af en gingen naar huis, vandaar dat ik mijn bed ga opzoeken.. Want de kust is veilig..quote:Op donderdag 30 november 2023 22:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hoe is het met de geluidsoverlast van je buurman?
Maandag sport ik tegenwoordig.quote:Op donderdag 30 november 2023 22:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kom gerust maandag terug voor de eerste NF van dit ESF-jaar (Tsjechië)!
Als je het niet wilt zeggen, dan heb jij mijn pakketje nietquote:Op donderdag 30 november 2023 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ga ik toch niet hier zeggen?!
Ik snap dat je dat zegt en om je niet verder in diskrediet te brengen zal ik het meespelen.quote:Op donderdag 30 november 2023 22:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als je het niet wilt zeggen, dan heb jij mijn pakketje niet
quote:Op donderdag 30 november 2023 22:42 schreef PinkLow het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 30 november 2023 23:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 30 november 2023 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 30 november 2023 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
quote:Op donderdag 30 november 2023 23:22 schreef H_T het volgende:
quote:Op donderdag 30 november 2023 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
quote:Op donderdag 30 november 2023 23:25 schreef Strani het volgende:
quote:Op donderdag 30 november 2023 22:42 schreef PinkLow het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geert zit ook op FOK zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na een dikke week zo ziek als een hond te zijn, leef ik vandaag eindelijk weer een beetje op en zie ik het leven weer zitten.![]()
Zonder grappen, het was echt van het niveau omg ik kan nooit meer werken en normaal functioneren.![]()
Hopelijk heb ik het nu gehad voor de winter.
![]()
![]()
quote:
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Alweer? Vorige week nog gedaan! Ik heb alle nieuwe debatten gemistquote:
Ik ben de kleur MAGENTA
2,50 per maand bespaart met wijzigen van collectiviteit voor mijn zorgverzekering
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Jeroen wil meer ABBA.quote:Op vrijdag 1 december 2023 09:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Alweer? Vorige week nog gedaan! Ik heb alle nieuwe debatten gemistAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Meer juichen.gifquote:Op vrijdag 1 december 2023 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
2,50 per maand bespaart met wijzigen van collectiviteit voor mijn zorgverzekeringDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Goedemorgen!
Ik woon vlakbij een opvanglocatie voor zo’n 50 Oekrainers. Dat bevalt prima, zijn gewoon / gewone gezinnen (met name vrouwen en kinderen).
Ik geef eerlijk toe, ik zou een stuk minder blij zijn als daar 50 testosteronbommen van een jaar of 20 zouden zitten
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 1 december 2023 08:45 schreef Em31 het volgende:
Na een dikke week zo ziek als een hond te zijn, leef ik vandaag eindelijk weer een beetje op en zie ik het leven weer zitten.![]()
Zonder grappen, het was echt van het niveau omg ik kan nooit meer werken en normaal functioneren.![]()
Hopelijk heb ik het nu gehad voor de winter.
Hopelijk ben je er nu inderdaad vanaf!
Jaaa leukquote:
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ik woon vlakbij een azc van 500 mensen en een opvanglocatie van 100 Oekraïners. Op een dorp van zo’n 3000 mensen. Grappig genoeg blijft deze langer open doordat de mensen daar het zelf willen, omdat het eigenlijk allemaal gewoon goed loopt.quote:Op vrijdag 1 december 2023 09:29 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik woon vlakbij een opvanglocatie voor zo’n 50 Oekrainers. Dat bevalt prima, zijn gewoon / gewone gezinnen (met name vrouwen en kinderen).
Ik geef eerlijk toe, ik zou een stuk minder blij zijn als daar 50 testosteronbommen van een jaar of 20 zouden zitten
[..]
Gelukkig maarHopelijk ben je er nu inderdaad vanaf!
[..]
Jaaa leuk
Ik snap dat dat niet altijd zo is, dit gaat ook om voornamelijk gezinnen. Alleen als ik soms steden van 50.000/100.000 inwoners over de zeik zie gaan om het opvangen van zo’n 300 mensen, dan denk ik weleens tsja, typisch. Als je ziet hoeveel kleinere dorpen in het noorden veel meer mensen op (moeten) vangen.![]()
![]()
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Mijn wrapped spotify lijstje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Die moet er sowieso inquote:Op vrijdag 1 december 2023 10:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Käärijä in de top 2000. Let's go! [ afbeelding ]Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Er zijn 500 extra plekken dit jaar. Het is het proberen waard!quote:Op vrijdag 1 december 2023 10:38 schreef Cee het volgende:
Komt er nooit in maar ik ga er desondanks op stemmen, let’s go.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik wacht nog even tot 6 december.quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:43 schreef BillDauterive het volgende:
Het is weer december. Tijd voor kerstmuziek!Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Er is inderdaad 1 stem geregistreerd op mijn kiesbureau voor mijn kandidaat die nogal laag op de lijst stond. Ik heb dus geen reden om aan te nemen dat er met mijn stem is gerommeld
Ik ben de kleur MAGENTA
@Arizona Ik was net weer wat Sinterklaascadeaus aan het inpakken, maar dan met papier zonder die ruitjes. Schééf!
Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:43 schreef BillDauterive het volgende:
Het is weer december. Tijd voor kerstmuziek!ik dacht dat het een zoetsappig liedje zou zijn
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:43 schreef BillDauterive het volgende:
Het is weer december. Tijd voor kerstmuziek!![]()
![]()
Wij hebben Sinterklaas vorig weekend al gevierd.quote:Op vrijdag 1 december 2023 12:27 schreef H_T het volgende:
@:Arizona Ik was net weer wat Sinterklaascadeaus aan het inpakken, maar dan met papier zonder die ruitjes. Schééf!
#stressvrijDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Complete chaos natuurlijkquote:Op vrijdag 1 december 2023 12:27 schreef H_T het volgende:
@:Arizona Ik was net weer wat Sinterklaascadeaus aan het inpakken, maar dan met papier zonder die ruitjes. Schééf!![]()
Ik moet zo nog DRIE kadootjes inpakken en dat zijn dan ook nog onregelmatig gevormde artikelen. En ook zonder hokjespapier. Ik voorzie een wanorde van epische omvang
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Irritant ook, van die mensen die geen verlanglijstje kunnen maken met alleen regelmatig gevormde artikelenquote:Op vrijdag 1 december 2023 13:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Complete chaos natuurlijk![]()
Ik moet zo nog DRIE kadootjes inpakken en dat zijn dan ook nog onregelmatig gevormde artikelen. En ook zonder hokjespapier. Ik voorzie een wanorde van epische omvang
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Burny Bos overleden
Ko de Boswachter, van Ko de Boswachtershow, mijn vroegste zondagochtendherinnering, is niet meer
Dit is trouwens mijn Top 2000-stemlijst:
Jacques Brel - Ne Me Quitte Pas (1959)
France Gall - Poupee De Cire, Poupee De Son (1965)
Boudewijn de Groot - Verdronken Vlinder (1966)
Frank Sinatra - Strangers In The Night (1966)
Jefferson Airplane - White Rabbit (1967)
Procol Harum - Homburg (1967)
The Kinks - Waterloo Sunset (1967)
Barry Ryan - Eloise (1968)
Cream - Sunshine Of Your Love (1968)
Jacques Dutronc - Il Est Cinq Heures Paris S'eveille (1968)
Fleetwood Mac - Oh Well (Albumversie) (1969)
Led Zeppelin - Dazed And Confused (1969)
Deep Purple - Child In Time (Albumversie) (1970)
Michel Fugain - Une Belle Histoire (1972)
Drs. P - Dodenrit (1974)
Electric Light Orchestra - Mr. Blue Sky (1978)
Madness - Night Boat To Cairo (1980)
Al Bano & Romina Power - Felicita (1982)
Michel Sardou - Les Lacs Du Connemara (1982)
Men At Work - Down Under (1982)
Alice e Battiato - I Treni Di Tozeur (1984)
Umberto Tozzi & Raf - Gente Di Mare (1987)
Paolo Conte - Max (1988)
Ruth Jacott - Vrede (1993)
Céline Dion - Pour Que Tu M'Aimes Encore (1995)
DJ Paul Elstak - Luv U More (1995)
Pulp - Common People (1995)
Scatman John - Scatman (1995)
Charly Lownoise & Mental Theo - Your Smile (1996)
Sash! - Ecuador (1997)
Manu Chao - Me Gustas Tu (2001)
Franz Ferdinand - Take Me Out (2003)
The Common Linnets - Calm After The Storm (2014)
Barbara Pravi - Voila (2021)
Käärijä - Cha Cha Cha (2023)De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Precies! Ik vraag gewoon netjes Lego en een chocoladeletter en dergelijkequote:Op vrijdag 1 december 2023 13:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Irritant ook, van die mensen die geen verlanglijstje kunnen maken met alleen regelmatig gevormde artikelen
Oei, sterkte! Ik ben al geen ster in inpakken en met ronde of onregelmatig gevormde cadeaus is dat nog een stuk ergerquote:Op vrijdag 1 december 2023 13:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Complete chaos natuurlijk![]()
Ik moet zo nog DRIE kadootjes inpakken en dat zijn dan ook nog onregelmatig gevormde artikelen. En ook zonder hokjespapier. Ik voorzie een wanorde van epische omvangIk ben de kleur MAGENTA
Dit kan echt nietquote:Op vrijdag 1 december 2023 14:34 schreef Em31 het volgende:
Ik sla stemmen op onze meest recente Songfestival inzending dit jaar even over hoor.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ik heb er geen één songfestival-inzending bij dit jaarquote:Op vrijdag 1 december 2023 14:34 schreef Em31 het volgende:
Ik sla stemmen op onze meest recente Songfestival inzending dit jaar even over hoor.
Ik zal me stilletjes terugtrekken uit dit subforum
Gecanceldquote:Op vrijdag 1 december 2023 15:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb er geen één songfestival-inzending bij dit jaar
Ik zal me stilletjes terugtrekken uit dit subforum![]()
![]()
Dit kan echt niet hoor. Heb je net als met Pietertje weer gejuicht voor lokale helden?quote:Op vrijdag 1 december 2023 15:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zoals Gert Timmerman en Mieke Telkamp dat zijn, lees ik op Wikipedia
Vanavond de dames in een uitverkocht Wembley![]()
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Oh jaquote:Op vrijdag 1 december 2023 16:53 schreef GeorgeM het volgende:
Fuck the EBU.![]()
Uiteráárd heb ik gestemd op Waarheen, waarvoor en op Alle duiven op de dam!quote:Op vrijdag 1 december 2023 16:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit kan echt niet hoor. Heb je net als met Pietertje weer gejuicht voor lokale helden?
Zoals Gert Timmerman en Mieke Telkamp dat zijn, lees ik op WikipediaYou won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Spannendquote:Op vrijdag 1 december 2023 16:53 schreef GeorgeM het volgende:
![]()
![]()
Ik stem nooit op Songfestivalnummersquote:Op vrijdag 1 december 2023 15:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
![]()
Ik heb voor de Top 2000 nog nooit op een ESF liedje gestemdquote:Op vrijdag 1 december 2023 15:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Niet erg toch? Ik stem daar ook nooit op.quote:Op vrijdag 1 december 2023 15:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als de TikTok generatie deze nummers ontdekt dan staan ze er volgend jaar gewoon in.quote:Op vrijdag 1 december 2023 18:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Uiteráárd heb ik gestemd op Waarheen, waarvoor en op Alle duiven op de dam!Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
Op welke zender eigenlijk? In de gids staat dat het nu op npo3 is, maar daar is first datesquote:
George Michael![]()
Dames in bikini's? Lijkt me koud.quote:Op vrijdag 1 december 2023 16:53 schreef GeorgeM het volgende:
Vanavond de dames in een uitverkocht Wembley
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Begint het niet daarna?quote:Op vrijdag 1 december 2023 19:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Op welke zender eigenlijk? In de gids staat dat het nu op npo3 is, maar daar is first dates
Ik had nog niet gekeken eigenlijk. Maar de wedstrijd begint toch pas 20:45.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Het is weer lijstjestijdVanavond eens op gaan puzzelen.
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
In de gids staat dat nu de voorbeschouwing zou moeten zijn, om 19.55 schaatsen en om 20.25 weer een voorbeschouwingquote:Op vrijdag 1 december 2023 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Begint het niet daarna?
Ik had nog niet gekeken eigenlijk. Maar de wedstrijd begint toch pas 20:45.![]()
Denk dat de eerste voorbeschouwing niet klopt
George Michael![]()
Zo. Dat is dat. Achteraf iets meer Nederlands spul tussen dan van te voren gedacht. Achjaaa.
Sam Fender - Seventeen Going Under
Oscar And The Wolf - Breathing
Sia - Chandelier
Volbeat - Lola Montez
Green Day - Boulevard Of Broken Dreams
Blink-182 - All The Small Things
Foo Fighters - All My Life
Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own
Oasis - Don't Look Back In Anger
Muse - Uprising
Crowded House - Don't Dream It's Over
The Cure - Friday I'm In Love
U2 - Sunday Bloody Sunday
Ike & Tina Turner - River Deep Mountain High
Fleetwood Mac - Landslide
Eagles - Hotel California
Froukje - Ik Wil Dansen
Patti Smith Group - Because The Night
Drs. P - Dodenrit
Alphaville - Big In Japan
Duncan Laurence - Electric Life
2 Brothers On The 4th Floor - Dreams
Loreen - Euphoria
La Roux - Bulletproof
Michel Fugain - Une Belle Histoire
James Morrison - Nothing Ever Hurt Like You
Kate Bush - Running Up That Hill (Albumversie)
Queen & David Bowie - Under Pressure
Creedence Clearwater Revival - Have You Ever Seen The Rain
Barbara Pravi - Voila
Arctic Monkeys - Fluorescent Adolescent
The Killers - Mr. Brightside
Hozier - Take Me To Church
Frank Boeijen Groep - Kronenburg Park
Rage Against The Machine - Know Your EnemyOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ook niet. Misschien vloeken in de kerk dit maar je hebt wat mij betreft ESF-klassiekers en dan heb je normále klassiekers, en die zijn vaak toch nog wel een niveautje hoger als het gaat om je absolute persoonlijke favorieten.quote:Op vrijdag 1 december 2023 18:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niet erg toch? Ik stem daar ook nooit op.![]()
Landslide zal er bij mij ook ongetwijfeld weer in komen te staanquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:28 schreef ijs_beer het volgende:
Zo. Dat is dat. Achteraf iets meer Nederlands spul tussen dan van te voren gedacht. Achjaaa.
Sam Fender - Seventeen Going Under
Oscar And The Wolf - Breathing
Sia - Chandelier
Volbeat - Lola Montez
Green Day - Boulevard Of Broken Dreams
Blink-182 - All The Small Things
Foo Fighters - All My Life
Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own
Oasis - Don't Look Back In Anger
Muse - Uprising
Crowded House - Don't Dream It's Over
The Cure - Friday I'm In Love
U2 - Sunday Bloody Sunday
Ike & Tina Turner - River Deep Mountain High
Fleetwood Mac - Landslide
Eagles - Hotel California
Froukje - Ik Wil Dansen
Patti Smith Group - Because The Night
Drs. P - Dodenrit
Alphaville - Big In Japan
Duncan Laurence - Electric Life
2 Brothers On The 4th Floor - Dreams
Loreen - Euphoria
La Roux - Bulletproof
Michel Fugain - Une Belle Histoire
James Morrison - Nothing Ever Hurt Like You
Kate Bush - Running Up That Hill (Albumversie)
Queen & David Bowie - Under Pressure
Creedence Clearwater Revival - Have You Ever Seen The Rain
Barbara Pravi - Voila
Arctic Monkeys - Fluorescent Adolescent
The Killers - Mr. Brightside
Hozier - Take Me To Church
Frank Boeijen Groep - Kronenburg Park
Rage Against The Machine - Know Your Enemy![]()
![]()
Dat ja. Plus dat de liedjes die ik dan nog zou overwegen kansloos zijn om in de lijst te komen.quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook niet. Misschien vloeken in de kerk dit maar je hebt wat mij betreft ESF-klassiekers en dan heb je normále klassiekers, en die zijn vaak toch nog wel een niveautje hoger als het gaat om je absolute persoonlijke favorieten.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
JAAAAAAAAAA
George Michael![]()
Pelova
George Michael![]()
Ik kijk via Ziggo Go op mijn pc. Dan is er altijd wat vertraging, maar is nu gewoon bijna een minuut verschil
Wij zijn het nog steeds aan het verwerkenquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:57 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht echt, och daar gaat ze weer. Weer mis![]()
![]()
Ik ben niet zo snobberig met zo’n lijstje bezig hoorquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook niet. Misschien vloeken in de kerk dit maar je hebt wat mij betreft ESF-klassiekers en dan heb je normále klassiekers, en die zijn vaak toch nog wel een niveautje hoger als het gaat om je absolute persoonlijke favorieten.Ik geniet van Waterloo en heb daar een goede herinnering aan, dat ik dacht wat is dit? Dan zet ik dat liever in mijn lijstje dan een of andere oude artiest omdat het Songfestival ‘minder’ zou zijn. Zelfde met Barbara Pravi.
![]()
Ja dat is wel echt matig tegenwoordig met alle verschillen, meelezen op FOK ‘kan’ dan soms niet eens meer als je jezelf niet wil spoilen.quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:58 schreef Redefine het volgende:
Ik kijk via Ziggo Go op mijn pc. Dan is er altijd wat vertraging, maar is nu gewoon bijna een minuut verschil![]()
Ja klopt. Ik kijk bij wedstrijden die ik heel belangrijk vind ook alleen via tv. Bij andere wedstrijden dan via de pc. Als ik dan gespoild wordt is dat niet zo'n ramp.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat is wel echt matig tegenwoordig met alle verschillen, meelezen op FOK ‘kan’ dan soms niet eens meer als je jezelf niet wil spoilen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Dat heeft bijzonder weinig met snobisme te makenquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snobberig met zo’n lijstje bezig hoorIk geniet van Waterloo en heb daar een goede herinnering aan, dat ik dacht wat is dit? Dan zet ik dat liever in mijn lijstje dan een of andere oude artiest omdat het Songfestival ‘minder’ zou zijn. Zelfde met Barbara Pravi.
Nee maar het is ook persoonlijk hè, ik vind het ook niet echt snobisme maar er zijn gewoon maar weinig ESF-liedjes die in mij echt bepaalde emotie losmaken (en dat die dan, zoals Redefine terecht zegt) ook gekozen kunnen worden.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snobberig met zo’n lijstje bezig hoorIk geniet van Waterloo en heb daar een goede herinnering aan, dat ik dacht wat is dit? Dan zet ik dat liever in mijn lijstje dan een of andere oude artiest omdat het Songfestival ‘minder’ zou zijn. Zelfde met Barbara Pravi.
Een Eres Tú zou ik er dan misschien wel inzetten maar dat is een weggegooide stem, vrees ik.![]()
Nee in jou geval is het absoluut 100% snobisme.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat heeft bijzonder weinig met snobisme te maken![]()
Jawel hoorquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat heeft bijzonder weinig met snobisme te maken![]()
![]()
Hoe kan de commentator nou zeggen dat er 80.000 mensen in het stadion ziet als je zo veel lege stoelen ziet.![]()
Nee. Want niet per se elk liedje dat ik kies, en vermoedelijk @Strani ook, is een klassieker of een algemeen gerespecteerd liedje. Zitten ook gewoon leuke liedjes tussen. Net zoals bij het ESF. Maar de liedjes die ik leuk genoeg vind zijn kansloos om er in te komen of niet leuker dan de andere liedjes die ik kies.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Het staat zelfs niet meer in de keuzelijstquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Een Eres Tú zou ik er dan misschien wel inzetten maar dat is een weggegooide stem, vrees ik.
Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee in jou geval is het absoluut 100% snobisme.
quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar het is ook persoonlijk hè, ik vind het ook niet echt snobisme maar er zijn gewoon maar weinig ESF-liedjes die in mij echt bepaalde emotie losmaken (en dat die dan, zoals Redefine terecht zegt) ook gekozen kunnen worden.
Een Eres Tú zou ik er dan misschien wel inzetten maar dat is een weggegooide stem, vrees ik.Dit is anders dan hoe Strani het in eerste instantie bracht, ik heb dus bij deze besloten om jullie te vergeven.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Want niet per se elk liedje dat ik kies, en vermoedelijk @:Strani ook, is een klassieker of een algemeen gerespecteerd liedje. Zitten ook gewoon leuke liedjes tussen. Net zoals bij het ESF. Maar de liedjes die ik leuk genoeg vind zijn kansloos om er in te komen of niet leuker dan de andere liedjes die ik kies.![]()
Nederland háát Spanjequote:Op vrijdag 1 december 2023 21:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het staat zelfs niet meer in de keuzelijst![]()
![]()
Dat komt dus doordat iedereen zoals Strani denkt en er niet op stemt!quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het staat zelfs niet meer in de keuzelijst![]()
![]()
Wacht even, voor álles of alleen voor dit?quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
Dit is anders dan hoe Strani het in eerste instantie bracht, ik heb dus bij deze besloten om jullie te vergeven.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
Dit is anders dan hoe Strani het in eerste instantie bracht, ik heb dus bij deze besloten om jullie te vergeven.Voor alles zou niet eens mogelijk kunnen zijn.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht even, voor álles of alleen voor dit?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Muziek is grotendeels emotie. En als je dan veel met het ESF bezig bent, is het logisch als die platen meer aanspreken. Ook al is objectief beschouwd Pink Floyd ongetwijfeld beter dan Ruth Jacott.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Scandale, ohohohoquote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Er staan ook wel genoeg platen van André Hazes in ondertussen.quote:De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Alles? Daarvoor is er teveel gebeurd Strani.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht even, voor álles of alleen voor dit?![]()
![]()
Ja ik dacht al, ik vond het bijna verdacht.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Alles? Daarvoor is er teveel gebeurd Strani.
Nou ja, wel nog sorry in elk geval voor de foto's van laatst maar ik had je gewoon verkeerd begrepen.![]()
Dat laatste denk ik ook, al scheelt het niet veel.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Muziek is grotendeels emotie. En als je dan veel met het ESF bezig bent, is het logisch als die platen meer aanspreken. Ook al is objectief beschouwd Pink Floyd ongetwijfeld beter dan Ruth Jacott.![]()
![]()
Behalve die ene goal uit het niets, heeft Nederland nog niks laten zien.
JAJAJAAAAAAA
George Michael![]()
This didn't age well.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:19 schreef Arizona het volgende:
Behalve die ene goal uit het niets, heeft Nederland nog niks laten zien.![]()
De beste Rosie-plaat in de top 2000 en dan heb ik nog wel eens op een van de anderen gestemd en vind ik die van AC/DC ook gewoon heel mooiquote:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:19 schreef Arizona het volgende:
Behalve die ene goal uit het niets, heeft Nederland nog niks laten zien.quote:![]()
![]()
![]()
Rustig aan hoor, dat gaat me een beetje te ver!quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:20 schreef Strani het volgende:
We worden kampioen van het hele zonnestelsel!![]()
Perhaps.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
De beste keepster van de wereld kan er vandaag i.i.g. helemaal niks van. De op een na beste laat het tenminste wel zienquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:20 schreef Em31 het volgende:
Is Nederland gewoon weer goed aan het worden of is Engeland het hélemaal kwijt na het WK
Van Domselaar gaat hopelijk wel na dit seizoen naar een fatsoenlijke ploeg, want Aston Villa kan er echt helemaal niks van.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Wiegman kan er niks meer van.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:20 schreef Em31 het volgende:
Is Nederland gewoon weer goed aan het worden of is Engeland het hélemaal kwijt na het WK
Fuck the EBU.![]()
Ze stond echt op het verkeerde been bij die laatste goal.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
De beste keepster van de wereld kan er vandaag i.i.g. helemaal niks van. De op een na beste laat het tenminste wel zienYou won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Dit zit al rond te kijken naar welke veelbelovende ploeg ze snel kan gaanquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wiegman kan er niks meer van.![]()
Alleen in de versie van de Gipsy Kings.quote:
Waar moet het heen met dit land ?Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
Ok.
Dank je wel Fred_B, dit wordt weer een Duits(talig)e avond. Major Tom komt nu en Wir Sind Helden en Hecht staan in de wachtlijst.![]()
Klopt, maar alsnog niet best gekeept. Bij die eerste goal ook niet. Terwijl ze wel echt goed kan keepen.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze stond echt op het verkeerde been bij die laatste goal.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Nou ja wat heeft Mercurius dan laten zien het laatste jaar? Precies.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Rustig aan hoor, dat gaat me een beetje te ver!![]()
Deze mist nog.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:25 schreef BillDauterive het volgende:
Ok.
Dank je wel Fred_B, dit wordt weer een Duits(talig)e avond. Major Tom komt nu en Wir Sind Helden en Hecht staan in de wachtlijst.
En hier hebben we dan zo hard tegen gevochten in de oorlogquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:25 schreef BillDauterive het volgende:
Ok.
Dank je wel Fred_B, dit wordt weer een Duits(talig)e avond. Major Tom komt nu en Wir Sind Helden en Hecht staan in de wachtlijst.![]()
![]()
Niks, maar bij de NOS lopen ze helemaal weg bij dat zouteloze tiki tak spel van ze. En maar klagen over Saturnus die de ring bus geparkeerd heeft.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja wat heeft Mercurius dan laten zien het laatste jaar? Precies.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Verschrikkelijk. Ik heb het toegevoegd.quote:![]()
Volgend jaar op de keuzelijst. Want dat schijnen ze tegenwoordig leuk te vinden, nutteloze toevoegingen op de keuzelijst zetten.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Ik heb het toegevoegd.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ken je deze al ?quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:25 schreef BillDauterive het volgende:
Ok.
Dank je wel Fred_B, dit wordt weer een Duits(talig)e avond. Major Tom komt nu en Wir Sind Helden en Hecht staan in de wachtlijst.
Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
Ik zie dat Frankrijk ook bovenaan staat, dan hebben we eventueel nog wat extra kans op een OS-ticket straks![]()
![]()
Grotendeels wel ja. Paar uitzonderingen zoals Voila. Maar da's persoonlijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook niet. Misschien vloeken in de kerk dit maar je hebt wat mij betreft ESF-klassiekers en dan heb je normále klassiekers, en die zijn vaak toch nog wel een niveautje hoger als het gaat om je absolute persoonlijke favorieten.
Mooi, als die nou de finale halen, dan heb je twee kansenquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:31 schreef Em31 het volgende:
Ik zie dat Frankrijk ook bovenaan staat, dan hebben we eventueel nog wat extra kans op een OS-ticket straks
Maar hoor je ooit berichtgeving over Proxima B, terwijl dat toch het talent van de toekomst heeft?!quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niks, maar bij de NOS lopen ze helemaal weg bij dat zouteloze tiki tak spel van ze. En maar klagen over Saturnus die de ring bus geparkeerd heeft.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Doe dan maar een keer een liedje van The National in de keuzelijstquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgend jaar op de keuzelijst. Want dat schijnen ze tegenwoordig leuk te vinden, nutteloze toevoegingen op de keuzelijst zetten.![]()
![]()
Nee. Toegevoegd, hopelijk is het iets. Het staat nu achter 'Du hast den Farbfilm vergessen'.quote:![]()
Nee maar die mogen niet mee doen met het Zonnestelselkampioenschap. Dat wordt pas weer een probleem voor het Melkwegkampioenschap.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar hoor je ooit berichtgeving over Proxima B, terwijl dat toch het talent van de toekomst heeft?!![]()
Die schijnt overigens wel ouder te zijn dan in het paspoort staat.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar hoor je ooit berichtgeving over Proxima B, terwijl dat toch het talent van de toekomst heeft?!Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ik kom even juichen in de rust.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.![]()
Voor welke van Falco ga je?quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Ik heb het toegevoegd.Ik ben de kleur MAGENTA
Bijvoorbeeld. Of breid de keuzelijst uit voor artiesten die er wel in staan, maar dan met slechts één liedje of meer, maar alsnog veel te weinig. Nee dan gooien ze liever het hele oeuvre van een artiest erin die opeens een boost moet krijgen. Bijvoorbeeld met Hall & Oates die absoluut meerdere goede nummers hebben gemaakt, maar om dan opeens meer dan tien van hen in de keuzelijst te zetten...quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Doe dan maar een keer een liedje van The National in de keuzelijstBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Wordt wachten op de Super League dus.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar die mogen niet mee doen met het Zonnestelselkampioenschap. Dat wordt pas weer een probleem voor het Melkwegkampioenschap.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Rock Me Jeanny.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Dit was de revanche voor de gemiste corner door Howard Webb in 2010. Wel een beetje laat, maar goed.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Als het aan Jupiter en Saturnus ligt wel jaquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wordt wachten op de Super League dus.![]()
![]()
Altijd weer die Spaanse voorzitters he.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Als het aan Jupiter en Saturnus ligt wel jaBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Schade.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Hall & Oates fans hebben hier ook niets aan, want zo worden de stemmen alleen maar verspreid :xquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of breid de keuzelijst uit voor artiesten die er wel in staan, maar dan met slechts één liedje of meer, maar alsnog veel te weinig. Nee dan gooien ze liever het hele oeuvre van een artiest erin die opeens een boost moet krijgen. Bijvoorbeeld met Hall & Oates die absoluut meerdere goede nummers hebben gemaakt, maar om dan opeens meer dan tien van hen in de keuzelijst te zetten...![]()
Sowieso ook al omdat ze die fans dan weer moeten verdelen tussen Hall en Oates.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hall & Oates fans hebben hier ook niets aan, want zo worden de stemmen alleen maar verspreid :x![]()
Dat ook ja. Al zijn er daarna wel meer nummers in de lijst gekomen. Dat waren dan ook wel weer de betere en bekendere nummers, dus prima.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hall & Oates fans hebben hier ook niets aan, want zo worden de stemmen alleen maar verspreid :xBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Nou allen, snel kaarten kopen voor Holland Zingt Hazes voordat het uitverkocht is.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Diegenen die tegen Oates zijn, moeten oprotten! Die mogen in de hall staan.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso ook al omdat ze die fans dan weer moeten verdelen tussen Hall en Oates.![]()
De play-list van vanavond
Spider Murphy Gang - Skandal im Sperrbezirk
Peter Schilling - Major Tom
Wir Sind Helden - Wenn Es Passiert
Hecht - Tanze Tanze
Mo-Do - Eins Zwei Polizei
Rammstein - Dicke Titten
Kraftwerk - Autobahn
Katja Ebstein - Theater
Nina Hagen - Du hast den Farbfilm vergessen
Unheilig - Geboren Um zu Leben
Bosse - Frankfurt Oder
Einstürzende Neubauten - Yü-gung
Rheingold - Dreiklangsdimensionen
Trackshittaz - Woki Mit Deim Popo
Reinhard Mey - Als de Dag van Toen
Stuk voor stuk prachtige liedjes en Eins Zwei Polizei.![]()
![]()
Jesas
George Michael![]()
Je mist Groener nu echt, Engeland komt nog meer aan voetballen toe.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
![]()
![]()
Misschien kunnen we nog kampioen van Flevoland wordenquote:
Typisch ook weer dat @Em31 hier wel vooraan staat om mee te juichen maar als het tegenzit schittert mevrouw in afwezigheid![]()
![]()
Toch al wel Nena opgehad zeker?quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:25 schreef BillDauterive het volgende:
Ok.
Dank je wel Fred_B, dit wordt weer een Duits(talig)e avond. Major Tom komt nu en Wir Sind Helden en Hecht staan in de wachtlijst.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
@Em31 is nog aan het optrainen, na het ziekbed, Stranipani! Beetje geduld.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:07 schreef Strani het volgende:
Typisch ook weer dat @:Em31 hier wel vooraan staat om mee te juichen maar als het tegenzit schittert mevrouw in afwezigheid
Je mist.ook Mickie Krause met Nur noch Schuhe anquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:51 schreef BillDauterive het volgende:
De play-list van vanavond
Spider Murphy Gang - Skandal im Sperrbezirk
Peter Schilling - Major Tom
Wir Sind Helden - Wenn Es Passiert
Hecht - Tanze Tanze
Mo-Do - Eins Zwei Polizei
Rammstein - Dicke Titten
Kraftwerk - Autobahn
Katja Ebstein - Theater
Nina Hagen - Du hast den Farbfilm vergessen
Unheilig - Geboren Um zu Leben
Bosse - Frankfurt Oder
Einstürzende Neubauten - Yü-gung
Rheingold - Dreiklangsdimensionen
Trackshittaz - Woki Mit Deim Popo
Reinhard Mey - Als de Dag van Toen
Stuk voor stuk prachtige liedjes en Eins Zwei Polizei.
Ik ben de kleur MAGENTA
Stranipani. Jemig, kwam dat werkelijk uit mijn handen getypt?Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Neem een Snickers, je bent niet helemaal jezelf.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:09 schreef ijs_beer het volgende:
Stranipani. Jemig, kwam dat werkelijk uit mijn handen getypt?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ben ik Betty White?quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Neem een Snickers, je bent niet helemaal jezelf.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Beery White ja.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:09 schreef ijs_beer het volgende:
Stranipani. Jemig, kwam dat werkelijk uit mijn handen getypt?
George Michael![]()
Ik dacht ik ga even douchen, toch 0-2, wtfquote:Op vrijdag 1 december 2023 22:07 schreef Strani het volgende:
Typisch ook weer dat @:Em31 hier wel vooraan staat om mee te juichen maar als het tegenzit schittert mevrouw in afwezigheid![]()
![]()
Und Heino?quote:Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Het woord douchen noemen tegen de Straan, dat is vragen om problemenquote:Op vrijdag 1 december 2023 22:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga even douchen, toch 0-2, wtf
Niet meer doenquote:Op vrijdag 1 december 2023 22:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga even douchen, toch 0-2, wtf
George Michael![]()
Ja ik hoop maar dat hij toch een keer volwassen kan worden.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het woord douchen noemen tegen de Straan, dat is vragen om problemen![]()
![]()
Ja hier schrik ik ook wel een beetje vanquote:Op vrijdag 1 december 2023 22:09 schreef ijs_beer het volgende:
Stranipani. Jemig, kwam dat werkelijk uit mijn handen getypt?![]()
![]()
Ja oké dan snap ik wel dat de spelers even afgeleid waren.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga even douchen, toch 0-2, wtf![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik hoop maar dat hij toch een keer volwassen kan worden.
quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik hoop maar dat hij toch een keer volwassen kan worden.Dat lijkt me heel onwaarschijnlijk
![]()
![]()
Zo dat zal niet goedkoop zijn geweest. Ga je de service heel erg veranderen?quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:21 schreef NailQueen het volgende:
Ondertussen heb ik Disney+ aangeschaft![]()
* Hamlapjes en zijn aandelen staan te juichenquote:Op vrijdag 1 december 2023 22:21 schreef NailQueen het volgende:
Ondertussen heb ik Disney+ aangeschaft![]()
![]()
Denk alleen de naam veranderen naar Disney--quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo dat zal niet goedkoop zijn geweest. Ga je de service heel erg veranderen?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Sorry, ik heb net weer opgezegd na die 3 maanden voor 2 euro actie.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
* Hamlapjes en zijn aandelen staan te juichen![]()
![]()
NQ heeft helemaal geen abonnement genomen, het was gewoon een lokpost.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
* Hamlapjes en zijn aandelen staan te juichenBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Tevens is er een Top 2000 stemlijstje van mijn hand!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nooit meer doen dus.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga even douchen, toch 0-2, wtfAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik ga nú Disney-CEO Bob Iger bellen om hier wat aan te doen!quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb net weer opgezegd na die 3 maanden voor 2 euro actie.![]()
Misschien dat ik de naam verander naar NQ+quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo dat zal niet goedkoop zijn geweest. Ga je de service heel erg veranderen?![]()
Werkte wel extreem goed!quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
NQ heeft helemaal geen abonnement genomen, het was gewoon een lokpost.![]()
Misschien een andere keer. Dan komt Falco en die Mickie met Nur Noch Schuhe An. Heino zullen we dan ook overslaan ;Pquote:![]()
Shanice
George Michael![]()
En ik dacht dat NQ zélf al een vernieuwde versie van iets wasquote:Op vrijdag 1 december 2023 22:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Misschien dat ik de naam verander naar NQ+![]()
![]()
Zeer effectief ja.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ik zie dat Grey's Anatomy erop staat. Het laatste seizoen dat ik heb gezien is seizoen 13 en de helft kan ik me niet meer herinneren. Ik heb wat inhaalwerk te doen.![]()
Daar ben je dan de komende 200 dagen wel zoet mee.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:30 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie dat Grey's Anatomy erop staat. Het laatste seizoen dat ik heb gezien is seizoen 13 en de helft kan ik me niet meer herinneren. Ik heb wat inhaalwerk te doen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Dan mogen ze gelijkspelen, mits dit zo blijft.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:31 schreef Em31 het volgende:
België heeft in ieder geval gelijk gespeeld dus dat scheelt weerBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Ik neem aan dat ze het resultaat van België nu niet meer gaan aanpassen.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan mogen ze gelijkspelen, mits dit zo blijft.![]()
En ik kan voor het eerst in mijn leven de Titanic kijkenquote:Op vrijdag 1 december 2023 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar ben je dan de komende 200 dagen wel zoet mee.![]()
KAK
George Michael![]()
Dat doen ze pas na de zesde wedstrijd.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze het resultaat van België nu niet meer gaan aanpassen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Komt allemaal door die reclame over gelijkheid tijdens de rust. Nu zijn ze net zo kut als de mannen.![]()
Ik gun het Sarina gewoon niet
George Michael![]()
Nou ja dan toch liever Bohemian Rhapsody.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja dan toch liever Bohemian Rhapsody.![]()
![]()
Of het blijft zo en dan niet winnen van België.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:36 schreef Em31 het volgende:
WE staan nog wel steeds bovenaan zo, op naar de 4-2 dus!Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Dat zou wel lekker typisch zijn.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of het blijft zo en dan niet winnen van België.![]()
![]()
Dagjesvolk op de tribune snapt het weer niet.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Gewoon zó belachelijk dat je nu al weet dat Engeland de volgende wedstrijd gewoon 3 punten heeft omdat het Schotland is. Echt hoe komen ze erbij om dit te doen.![]()
Correctie: Het was seizoen 14. Scheelt toch weer 24 dagenquote:Op vrijdag 1 december 2023 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar ben je dan de komende 200 dagen wel zoet mee.![]()
![]()
Zus Ramaj op doel?quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Ik bedenk mij nu eigenlijk dat de Schotten nu dus doodleuk zichzelf naar de OS kan helpen door met 8 - 0 van Engeland te verliezen. En dan gaan ze als Team GB door naar de OS (mits ze de halve finale winnen dan).quote:
Om maar even te herinneren hoe schandalig deze poule indeling is
Oh jaquote:Op vrijdag 1 december 2023 22:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik bedenk mij nu eigenlijk dat de Schotten nu dus doodleuk zichzelf naar de OS kan helpen door met 8 - 0 van Engeland te verliezen. En dan gaan ze als Team GB door naar de OS (mits ze de halve finale winnen dan).
Om maar even te herinneren hoe schandalig deze poule indeling isnou dan was dit het dus.
Geen enkele reden voor Schotland om dat niet te doen.
![]()
Ja alleen zouden genoeg Schotten nog liever van Engeland winnen, puur uit rancune.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik bedenk mij nu eigenlijk dat de Schotten nu dus doodleuk zichzelf naar de OS kan helpen door met 8 - 0 van Engeland te verliezen. En dan gaan ze als Team GB door naar de OS (mits ze de halve finale winnen dan).
Om maar even te herinneren hoe schandalig deze poule indeling is![]()
Mwah als er een paar plekjes in de selectie worden gereserveerd zullen ze dat niet zo erg vinden.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja alleen zouden genoeg Schotten nog liever van Engeland winnen, puur uit rancune.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Dat is niet de Olympische gedachtequote:Op vrijdag 1 december 2023 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja alleen zouden genoeg Schotten nog liever van Engeland winnen, puur uit rancune.
Ja. Al was dat het al dat de UEFA het niet eens nodig vond om te voorkomen dat ze in de beide dezelfde poule kunnen komen.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:45 schreef Em31 het volgende:
Dat je in deze situatie kan komen is wel serieus schandalig hoor.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Zondag weer de Top 2000 quiz
Misschien kunnen wij gauw wat Belgen Nederlands maken en het daarmee op een akkoordje gooien?
Die Israëlische Ofir was ook zo Nederlander toen de nood aan de man was
Stel Schotland laat Engeland echt met 6-0 ofzo winnen, dan hoop ik dat wij gewoon van België verliezen anders is het heel zuur.![]()
![]()
Ik neem dit terug.quote:Reality is for people who can't imagine anything better.
Zeker. Aan de andere kant zou het wel mooi zijn als de Schotten er tig doorlaat maar Nederland er genoeg maakt tegen België om toch door te gaan.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:54 schreef Em31 het volgende:
Stel Schotland laat Engeland echt met 6-0 ofzo winnen, dan hoop ik dat wij gewoon van België verliezen anders is het heel zuur.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Met hoeveel moeten we nu winnen van België?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Dat hangt er vanaf hoe het bij de andere wedstrijd wordt.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Met hoeveel moeten we nu winnen van België?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Stel dat Engeland met 6-0 wint.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe het bij de andere wedstrijd wordt.
Stel dat Engeland met 2-1 wintAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Eerste geval 4 - 0.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stel dat Engeland met 6-0 wint.
Stel dat Engeland met 2-1 wint
Tweede geval, elke overwinning.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Heeft Jonker het zelf wel door? Dat hij het níet meer in eigen hand heeft?You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Jonker denkt waarschijnlijk dat matchfixing nog nooit heeft plaatsgevonden.quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:05 schreef Arizona het volgende:
Heeft Jonker het zelf wel door? Dat hij het níet meer in eigen hand heeft?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Hoe gaat het nou eigenlijk met Ajax? Nou, onze Lisa doet weer eens mee aan Melfest dus ik denk wel goed![]()
![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Een hele goede morgen! Ik wilde even melden dat ik langlaufen aan het kijken ben, World Cup in Zweden, en ineens op de achtergrond vanuit de stadionspeakers best wel verrassend "Niinku cha cha cha mä oon tulossa" hoorde
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Nee joh, 'steen over het ijs schuiven' ftw, veel spannender dan modderfietsen en heeft ook nog een langere geschiedenis oa in Nederland.quote:
Reality is for people who can't imagine anything better.
Nou, het gaat wel over Schotland he. Als de Schotse media het idee krijgen dat hun team opzettelijk verliest van Engeland worden ze wel helemaal afgemaakt.quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:05 schreef Arizona het volgende:
Heeft Jonker het zelf wel door? Dat hij het níet meer in eigen hand heeft?
Het is een idiote situatie, had nooit mogen gebeuren, maar Schotland tegen Engeland is wel een erekwestie.![]()
Dat maakt op zich niet uit voor de frequentiequote:
Ik ben de kleur MAGENTA
Over twee weken begint het nobele WK indoorminiatuurspeerwerpen
Ik ben de kleur MAGENTA
Rot op met je sneeuw.quote:Op zaterdag 2 december 2023 11:46 schreef Momo het volgende:
Sneeuw van zondagmiddag tot maandagochtend lijkt wel te blijven liggen in meer plaatsen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stuur maar naar @kwiwi landAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Saté prikkers?quote:Op zaterdag 2 december 2023 11:37 schreef H_T het volgende:
Over twee weken begint het nobele WK indoorminiatuurspeerwerpenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Kom maar doorquote:Op zaterdag 2 december 2023 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Rot op met je sneeuw.
Stuur maar naar @:Kwiwi land![]()
![]()
Dartsquote:
Ik ben de kleur MAGENTA
Er zijn bijzondere users hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon negeren is het beste![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2023 12:59 schreef NailQueen het volgende:
Er zijn bijzondere users hier.Waar is die te vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon negeren is het besteFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Dat was het Zweden topicFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
O dat topic.
Zakt vanzelf wel naar benedenFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
We zijn gewoon een afspiegeling van de samenleving Cyan. En als je in de samenleving ongelukkig bent, dan ben je het hier ookquote:![]()
![]()
Zwelgen in misère, yum.quote:Op zaterdag 2 december 2023 13:36 schreef Strani het volgende:
[..]
We zijn gewoon een afspiegeling van de samenleving Cyan. En als je in de samenleving ongelukkig bent, dan ben je het hier ookOngeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Nog twintig minuutjes te gaan (speaking of voetbal) in de WK-finale onder-17. Ik kijk 'm op Canvas. Duitsland leidt met 2-1 tegen Frankrijk maar heeft zojuist rood gekregen, dus wordt leuk.![]()
2-2 in de 85e minuutquote:Op zaterdag 2 december 2023 14:35 schreef Strani het volgende:
Nog twintig minuutjes te gaan (speaking of voetbal) in de WK-finale onder-17. Ik kijk 'm op Canvas. Duitsland leidt met 2-1 tegen Frankrijk maar heeft zojuist rood gekregen, dus wordt leuk.Duitsland stond eerst 2-0 voor.
![]()
Maar dan was het toch ook onvermijdelijk dat Frankrijk nog gelijk zou komen?quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:49 schreef Strani het volgende:
[..]
2-2 in de 85e minuutDuitsland stond eerst 2-0 voor.
Duitsland maakt de winnende goal immers altijd pas in de laatste minuut, dacht ik iig begrepen te hebben.Reality is for people who can't imagine anything better.
Klopt! Dat moet dan nu wel zo'n beetje gaan gebeuren.quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar dan was het toch ook onvermijdelijk dat Frankrijk nog gelijk zou komen?
Duitsland maakt de winnende goal immers altijd pas in de laatste minuut, dacht ik iig begrepen te hebben.
Edit: Zo, ze deden het nog bijna ook maar ging net mis
Edit 2: Er komen tien minuten bij dus kan nog 12-2 voor Duitsland worden.
Edit 3: Gerard Joling is een lul.![]()
Dan verwacht ik over tien minuten ongeveer de "Duitsland maakt zwaar overtijds de winnende 3 - 2" post.quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt! Dat moet dan nu wel zo'n beetje gaan gebeuren.
Edit: Zo, ze deden het nog bijna ook maar ging net mis
Edit 2: Er komen tien minuten bij dus kan nog 12-2 voor Duitsland worden.Reality is for people who can't imagine anything better.
Ik heb de tekst vast op copy gezet, scheelt zometeen weer typenquote:Op zaterdag 2 december 2023 14:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Duitsland maakt zwaar overtijds de winnende 3 - 2![]()
![]()
Strafschoppen bij het schaatsenquote:Op zaterdag 2 december 2023 15:05 schreef Strani het volgende:
Nou je verwacht het niet maar we gaan strafschoppen nemen.![]()
![]()
Leuk detail: Eerder dit jaar stonden Duitsland en Frankrijk ook tegenover elkaar in de EK-finale onder-17 en ook toen kwam het op strafschoppen aan en won Duitsland.![]()
Wel een garantie dat de winnende goal in de allerlaatste seconden gemaakt gaat worden, slim gedaan.quote:Op zaterdag 2 december 2023 15:05 schreef Strani het volgende:
Nou je verwacht het niet maar we gaan strafschoppen nemen.Reality is for people who can't imagine anything better.
Nou het kan ook beslist worden met een gemiste penaltyquote:Op zaterdag 2 december 2023 15:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel een garantie dat de winnende goal in de allerlaatste seconden gemaakt gaat worden, slim gedaan.![]()
![]()
Ik ook ja maar jij kijkt opeens iets andersquote:Op zaterdag 2 december 2023 15:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we hier gewoon altijd hetzelfde kijken
(Is het nog wat trouwens, niet al te veel afzeggingen?)![]()
Een penalty missen, wie doet nu zoiets.quote:Op zaterdag 2 december 2023 15:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou het kan ook beslist worden met een gemiste penalty![]()
Gelukkig hebben onze Nederlandse spelers daar nooit last van.
Reality is for people who can't imagine anything better.
Mwah 500 meter was wel leuk, verder beetje matige dag. Straks alleen nog 10 kilometer.quote:Op zaterdag 2 december 2023 15:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook ja maar jij kijkt opeens iets anders
(Is het nog wat trouwens, niet al te veel afzeggingen?)![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2023 15:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een penalty missen, wie doet nu zoiets.![]()
Gelukkig hebben onze Nederlandse spelers daar nooit last van.
Nou, in tegenstelling tot Frankrijk heeft Duitsland zojuist z'n eerste gemist.![]()
Oké, ja die afzeggingen maken het allemaal toch een stuk minder interessantquote:Op zaterdag 2 december 2023 15:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mwah 500 meter was wel leuk, verder beetje matige dag. Straks alleen nog 10 kilometer.![]()
![]()
Duitsland mist de strafschop waarmee ze kampioen hadden kunnen worden. Dat overkwam Frankrijk een half jaar geleden in de EK-finale trouwens ook, en toen was even later Duitsland kampioen.
Edit: Maar Frankrijk mist de 6e ook dus Duitsland krijgt meteen een nieuwe kans.
Edit: Duitsland wint het WK met een strafschop in de laatste seconde.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: