quote:Op donderdag 30 november 2023 22:20 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Net de eerste aflevering gezien, zitten nu al spelers bij waar je je lekker aan kan ergeren.Sorry, even gekaapt want ik geloof niet dat je gezien had dat je de LaPo had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
quote:
Hoe is het met de geluidsoverlast van je buurman?quote:Op donderdag 30 november 2023 22:49 schreef PinkLow het volgende:
Ik ga maar eens richting bed (al ben ik niet moe)
Fijne avond allemaal en heel veel kusjes van mij
Als 'ie voor Ajax is, waarschijnlijk momenteel niet zo heel goed.quote:Op donderdag 30 november 2023 22:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hoe is het met de geluidsoverlast van je buurman?
Kom gerust maandag terug voor de eerste NF van dit ESF-jaar (Tsjechië)!quote:Op donderdag 30 november 2023 22:49 schreef PinkLow het volgende:
Ik ga maar eens richting bed (al ben ik niet moe)
Fijne avond allemaal en heel veel kusjes van mij
Ik hoor heb de laatste dagen weer een beetje. Zojuist kwamen zijn vrienden de trap af en gingen naar huis, vandaar dat ik mijn bed ga opzoeken.. Want de kust is veilig..quote:Op donderdag 30 november 2023 22:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hoe is het met de geluidsoverlast van je buurman?
Maandag sport ik tegenwoordig.quote:Op donderdag 30 november 2023 22:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kom gerust maandag terug voor de eerste NF van dit ESF-jaar (Tsjechië)!
Als je het niet wilt zeggen, dan heb jij mijn pakketje nietquote:Op donderdag 30 november 2023 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ga ik toch niet hier zeggen?!
Ik snap dat je dat zegt en om je niet verder in diskrediet te brengen zal ik het meespelen.quote:Op donderdag 30 november 2023 22:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als je het niet wilt zeggen, dan heb jij mijn pakketje niet
quote:Op donderdag 30 november 2023 22:42 schreef PinkLow het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 30 november 2023 23:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 30 november 2023 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 30 november 2023 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
quote:Op donderdag 30 november 2023 23:22 schreef H_T het volgende:
quote:Op donderdag 30 november 2023 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
quote:Op donderdag 30 november 2023 23:25 schreef Strani het volgende:
quote:Op donderdag 30 november 2023 22:42 schreef PinkLow het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geert zit ook op FOK zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na een dikke week zo ziek als een hond te zijn, leef ik vandaag eindelijk weer een beetje op en zie ik het leven weer zitten.![]()
Zonder grappen, het was echt van het niveau omg ik kan nooit meer werken en normaal functioneren.![]()
Hopelijk heb ik het nu gehad voor de winter.
![]()
![]()
quote:
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Alweer? Vorige week nog gedaan! Ik heb alle nieuwe debatten gemistquote:
Ik ben de kleur MAGENTA
2,50 per maand bespaart met wijzigen van collectiviteit voor mijn zorgverzekering
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Jeroen wil meer ABBA.quote:Op vrijdag 1 december 2023 09:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Alweer? Vorige week nog gedaan! Ik heb alle nieuwe debatten gemistAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Meer juichen.gifquote:Op vrijdag 1 december 2023 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
2,50 per maand bespaart met wijzigen van collectiviteit voor mijn zorgverzekeringDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Goedemorgen!
Ik woon vlakbij een opvanglocatie voor zo’n 50 Oekrainers. Dat bevalt prima, zijn gewoon / gewone gezinnen (met name vrouwen en kinderen).
Ik geef eerlijk toe, ik zou een stuk minder blij zijn als daar 50 testosteronbommen van een jaar of 20 zouden zitten
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 1 december 2023 08:45 schreef Em31 het volgende:
Na een dikke week zo ziek als een hond te zijn, leef ik vandaag eindelijk weer een beetje op en zie ik het leven weer zitten.![]()
Zonder grappen, het was echt van het niveau omg ik kan nooit meer werken en normaal functioneren.![]()
Hopelijk heb ik het nu gehad voor de winter.
Hopelijk ben je er nu inderdaad vanaf!
Jaaa leukquote:
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ik woon vlakbij een azc van 500 mensen en een opvanglocatie van 100 Oekraïners. Op een dorp van zo’n 3000 mensen. Grappig genoeg blijft deze langer open doordat de mensen daar het zelf willen, omdat het eigenlijk allemaal gewoon goed loopt.quote:Op vrijdag 1 december 2023 09:29 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik woon vlakbij een opvanglocatie voor zo’n 50 Oekrainers. Dat bevalt prima, zijn gewoon / gewone gezinnen (met name vrouwen en kinderen).
Ik geef eerlijk toe, ik zou een stuk minder blij zijn als daar 50 testosteronbommen van een jaar of 20 zouden zitten
[..]
Gelukkig maarHopelijk ben je er nu inderdaad vanaf!
[..]
Jaaa leuk
Ik snap dat dat niet altijd zo is, dit gaat ook om voornamelijk gezinnen. Alleen als ik soms steden van 50.000/100.000 inwoners over de zeik zie gaan om het opvangen van zo’n 300 mensen, dan denk ik weleens tsja, typisch. Als je ziet hoeveel kleinere dorpen in het noorden veel meer mensen op (moeten) vangen.![]()
![]()
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Mijn wrapped spotify lijstje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Die moet er sowieso inquote:Op vrijdag 1 december 2023 10:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Käärijä in de top 2000. Let's go! [ afbeelding ]Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Er zijn 500 extra plekken dit jaar. Het is het proberen waard!quote:Op vrijdag 1 december 2023 10:38 schreef Cee het volgende:
Komt er nooit in maar ik ga er desondanks op stemmen, let’s go.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik wacht nog even tot 6 december.quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:43 schreef BillDauterive het volgende:
Het is weer december. Tijd voor kerstmuziek!Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Er is inderdaad 1 stem geregistreerd op mijn kiesbureau voor mijn kandidaat die nogal laag op de lijst stond. Ik heb dus geen reden om aan te nemen dat er met mijn stem is gerommeld
Ik ben de kleur MAGENTA
@Arizona Ik was net weer wat Sinterklaascadeaus aan het inpakken, maar dan met papier zonder die ruitjes. Schééf!
Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:43 schreef BillDauterive het volgende:
Het is weer december. Tijd voor kerstmuziek!ik dacht dat het een zoetsappig liedje zou zijn
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:43 schreef BillDauterive het volgende:
Het is weer december. Tijd voor kerstmuziek!![]()
![]()
Wij hebben Sinterklaas vorig weekend al gevierd.quote:Op vrijdag 1 december 2023 12:27 schreef H_T het volgende:
@:Arizona Ik was net weer wat Sinterklaascadeaus aan het inpakken, maar dan met papier zonder die ruitjes. Schééf!
#stressvrijDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Complete chaos natuurlijkquote:Op vrijdag 1 december 2023 12:27 schreef H_T het volgende:
@:Arizona Ik was net weer wat Sinterklaascadeaus aan het inpakken, maar dan met papier zonder die ruitjes. Schééf!![]()
Ik moet zo nog DRIE kadootjes inpakken en dat zijn dan ook nog onregelmatig gevormde artikelen. En ook zonder hokjespapier. Ik voorzie een wanorde van epische omvang
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Irritant ook, van die mensen die geen verlanglijstje kunnen maken met alleen regelmatig gevormde artikelenquote:Op vrijdag 1 december 2023 13:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Complete chaos natuurlijk![]()
Ik moet zo nog DRIE kadootjes inpakken en dat zijn dan ook nog onregelmatig gevormde artikelen. En ook zonder hokjespapier. Ik voorzie een wanorde van epische omvang
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Burny Bos overleden
Ko de Boswachter, van Ko de Boswachtershow, mijn vroegste zondagochtendherinnering, is niet meer
Dit is trouwens mijn Top 2000-stemlijst:
Jacques Brel - Ne Me Quitte Pas (1959)
France Gall - Poupee De Cire, Poupee De Son (1965)
Boudewijn de Groot - Verdronken Vlinder (1966)
Frank Sinatra - Strangers In The Night (1966)
Jefferson Airplane - White Rabbit (1967)
Procol Harum - Homburg (1967)
The Kinks - Waterloo Sunset (1967)
Barry Ryan - Eloise (1968)
Cream - Sunshine Of Your Love (1968)
Jacques Dutronc - Il Est Cinq Heures Paris S'eveille (1968)
Fleetwood Mac - Oh Well (Albumversie) (1969)
Led Zeppelin - Dazed And Confused (1969)
Deep Purple - Child In Time (Albumversie) (1970)
Michel Fugain - Une Belle Histoire (1972)
Drs. P - Dodenrit (1974)
Electric Light Orchestra - Mr. Blue Sky (1978)
Madness - Night Boat To Cairo (1980)
Al Bano & Romina Power - Felicita (1982)
Michel Sardou - Les Lacs Du Connemara (1982)
Men At Work - Down Under (1982)
Alice e Battiato - I Treni Di Tozeur (1984)
Umberto Tozzi & Raf - Gente Di Mare (1987)
Paolo Conte - Max (1988)
Ruth Jacott - Vrede (1993)
Céline Dion - Pour Que Tu M'Aimes Encore (1995)
DJ Paul Elstak - Luv U More (1995)
Pulp - Common People (1995)
Scatman John - Scatman (1995)
Charly Lownoise & Mental Theo - Your Smile (1996)
Sash! - Ecuador (1997)
Manu Chao - Me Gustas Tu (2001)
Franz Ferdinand - Take Me Out (2003)
The Common Linnets - Calm After The Storm (2014)
Barbara Pravi - Voila (2021)
Käärijä - Cha Cha Cha (2023)De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Precies! Ik vraag gewoon netjes Lego en een chocoladeletter en dergelijkequote:Op vrijdag 1 december 2023 13:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Irritant ook, van die mensen die geen verlanglijstje kunnen maken met alleen regelmatig gevormde artikelen
Oei, sterkte! Ik ben al geen ster in inpakken en met ronde of onregelmatig gevormde cadeaus is dat nog een stuk ergerquote:Op vrijdag 1 december 2023 13:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Complete chaos natuurlijk![]()
Ik moet zo nog DRIE kadootjes inpakken en dat zijn dan ook nog onregelmatig gevormde artikelen. En ook zonder hokjespapier. Ik voorzie een wanorde van epische omvangIk ben de kleur MAGENTA
Dit kan echt nietquote:Op vrijdag 1 december 2023 14:34 schreef Em31 het volgende:
Ik sla stemmen op onze meest recente Songfestival inzending dit jaar even over hoor.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ik heb er geen één songfestival-inzending bij dit jaarquote:Op vrijdag 1 december 2023 14:34 schreef Em31 het volgende:
Ik sla stemmen op onze meest recente Songfestival inzending dit jaar even over hoor.
Ik zal me stilletjes terugtrekken uit dit subforum
Gecanceldquote:Op vrijdag 1 december 2023 15:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb er geen één songfestival-inzending bij dit jaar
Ik zal me stilletjes terugtrekken uit dit subforum![]()
![]()
Dit kan echt niet hoor. Heb je net als met Pietertje weer gejuicht voor lokale helden?quote:Op vrijdag 1 december 2023 15:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zoals Gert Timmerman en Mieke Telkamp dat zijn, lees ik op Wikipedia
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Vanavond de dames in een uitverkocht Wembley![]()
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Oh jaquote:Op vrijdag 1 december 2023 16:53 schreef GeorgeM het volgende:
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Uiteráárd heb ik gestemd op Waarheen, waarvoor en op Alle duiven op de dam!quote:Op vrijdag 1 december 2023 16:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit kan echt niet hoor. Heb je net als met Pietertje weer gejuicht voor lokale helden?
Zoals Gert Timmerman en Mieke Telkamp dat zijn, lees ik op WikipediaYou won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Spannendquote:Op vrijdag 1 december 2023 16:53 schreef GeorgeM het volgende:
![]()
![]()
Ik stem nooit op Songfestivalnummersquote:Op vrijdag 1 december 2023 15:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
![]()
Ik heb voor de Top 2000 nog nooit op een ESF liedje gestemdquote:Op vrijdag 1 december 2023 15:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Niet erg toch? Ik stem daar ook nooit op.quote:Op vrijdag 1 december 2023 15:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als de TikTok generatie deze nummers ontdekt dan staan ze er volgend jaar gewoon in.quote:Op vrijdag 1 december 2023 18:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Uiteráárd heb ik gestemd op Waarheen, waarvoor en op Alle duiven op de dam!Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
Op welke zender eigenlijk? In de gids staat dat het nu op npo3 is, maar daar is first datesquote:
George Michael![]()
Dames in bikini's? Lijkt me koud.quote:Op vrijdag 1 december 2023 16:53 schreef GeorgeM het volgende:
Vanavond de dames in een uitverkocht Wembley
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Begint het niet daarna?quote:Op vrijdag 1 december 2023 19:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Op welke zender eigenlijk? In de gids staat dat het nu op npo3 is, maar daar is first dates
Ik had nog niet gekeken eigenlijk. Maar de wedstrijd begint toch pas 20:45.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Het is weer lijstjestijdVanavond eens op gaan puzzelen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
In de gids staat dat nu de voorbeschouwing zou moeten zijn, om 19.55 schaatsen en om 20.25 weer een voorbeschouwingquote:Op vrijdag 1 december 2023 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Begint het niet daarna?
Ik had nog niet gekeken eigenlijk. Maar de wedstrijd begint toch pas 20:45.![]()
Denk dat de eerste voorbeschouwing niet klopt
George Michael![]()
Zo. Dat is dat. Achteraf iets meer Nederlands spul tussen dan van te voren gedacht. Achjaaa.
Sam Fender - Seventeen Going Under
Oscar And The Wolf - Breathing
Sia - Chandelier
Volbeat - Lola Montez
Green Day - Boulevard Of Broken Dreams
Blink-182 - All The Small Things
Foo Fighters - All My Life
Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own
Oasis - Don't Look Back In Anger
Muse - Uprising
Crowded House - Don't Dream It's Over
The Cure - Friday I'm In Love
U2 - Sunday Bloody Sunday
Ike & Tina Turner - River Deep Mountain High
Fleetwood Mac - Landslide
Eagles - Hotel California
Froukje - Ik Wil Dansen
Patti Smith Group - Because The Night
Drs. P - Dodenrit
Alphaville - Big In Japan
Duncan Laurence - Electric Life
2 Brothers On The 4th Floor - Dreams
Loreen - Euphoria
La Roux - Bulletproof
Michel Fugain - Une Belle Histoire
James Morrison - Nothing Ever Hurt Like You
Kate Bush - Running Up That Hill (Albumversie)
Queen & David Bowie - Under Pressure
Creedence Clearwater Revival - Have You Ever Seen The Rain
Barbara Pravi - Voila
Arctic Monkeys - Fluorescent Adolescent
The Killers - Mr. Brightside
Hozier - Take Me To Church
Frank Boeijen Groep - Kronenburg Park
Rage Against The Machine - Know Your EnemyOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ook niet. Misschien vloeken in de kerk dit maar je hebt wat mij betreft ESF-klassiekers en dan heb je normále klassiekers, en die zijn vaak toch nog wel een niveautje hoger als het gaat om je absolute persoonlijke favorieten.quote:Op vrijdag 1 december 2023 18:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niet erg toch? Ik stem daar ook nooit op.![]()
Landslide zal er bij mij ook ongetwijfeld weer in komen te staanquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:28 schreef ijs_beer het volgende:
Zo. Dat is dat. Achteraf iets meer Nederlands spul tussen dan van te voren gedacht. Achjaaa.
Sam Fender - Seventeen Going Under
Oscar And The Wolf - Breathing
Sia - Chandelier
Volbeat - Lola Montez
Green Day - Boulevard Of Broken Dreams
Blink-182 - All The Small Things
Foo Fighters - All My Life
Amy Winehouse - Tears Dry On Their Own
Oasis - Don't Look Back In Anger
Muse - Uprising
Crowded House - Don't Dream It's Over
The Cure - Friday I'm In Love
U2 - Sunday Bloody Sunday
Ike & Tina Turner - River Deep Mountain High
Fleetwood Mac - Landslide
Eagles - Hotel California
Froukje - Ik Wil Dansen
Patti Smith Group - Because The Night
Drs. P - Dodenrit
Alphaville - Big In Japan
Duncan Laurence - Electric Life
2 Brothers On The 4th Floor - Dreams
Loreen - Euphoria
La Roux - Bulletproof
Michel Fugain - Une Belle Histoire
James Morrison - Nothing Ever Hurt Like You
Kate Bush - Running Up That Hill (Albumversie)
Queen & David Bowie - Under Pressure
Creedence Clearwater Revival - Have You Ever Seen The Rain
Barbara Pravi - Voila
Arctic Monkeys - Fluorescent Adolescent
The Killers - Mr. Brightside
Hozier - Take Me To Church
Frank Boeijen Groep - Kronenburg Park
Rage Against The Machine - Know Your Enemy![]()
![]()
Dat ja. Plus dat de liedjes die ik dan nog zou overwegen kansloos zijn om in de lijst te komen.quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook niet. Misschien vloeken in de kerk dit maar je hebt wat mij betreft ESF-klassiekers en dan heb je normále klassiekers, en die zijn vaak toch nog wel een niveautje hoger als het gaat om je absolute persoonlijke favorieten.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
JAAAAAAAAAA
George Michael![]()
Pelova
George Michael![]()
Ik kijk via Ziggo Go op mijn pc. Dan is er altijd wat vertraging, maar is nu gewoon bijna een minuut verschil
Wij zijn het nog steeds aan het verwerkenquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:57 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht echt, och daar gaat ze weer. Weer mis![]()
![]()
Ik ben niet zo snobberig met zo’n lijstje bezig hoorquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook niet. Misschien vloeken in de kerk dit maar je hebt wat mij betreft ESF-klassiekers en dan heb je normále klassiekers, en die zijn vaak toch nog wel een niveautje hoger als het gaat om je absolute persoonlijke favorieten.Ik geniet van Waterloo en heb daar een goede herinnering aan, dat ik dacht wat is dit? Dan zet ik dat liever in mijn lijstje dan een of andere oude artiest omdat het Songfestival ‘minder’ zou zijn. Zelfde met Barbara Pravi.
![]()
Ja dat is wel echt matig tegenwoordig met alle verschillen, meelezen op FOK ‘kan’ dan soms niet eens meer als je jezelf niet wil spoilen.quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:58 schreef Redefine het volgende:
Ik kijk via Ziggo Go op mijn pc. Dan is er altijd wat vertraging, maar is nu gewoon bijna een minuut verschil![]()
Ja klopt. Ik kijk bij wedstrijden die ik heel belangrijk vind ook alleen via tv. Bij andere wedstrijden dan via de pc. Als ik dan gespoild wordt is dat niet zo'n ramp.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat is wel echt matig tegenwoordig met alle verschillen, meelezen op FOK ‘kan’ dan soms niet eens meer als je jezelf niet wil spoilen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Dat heeft bijzonder weinig met snobisme te makenquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snobberig met zo’n lijstje bezig hoorIk geniet van Waterloo en heb daar een goede herinnering aan, dat ik dacht wat is dit? Dan zet ik dat liever in mijn lijstje dan een of andere oude artiest omdat het Songfestival ‘minder’ zou zijn. Zelfde met Barbara Pravi.
Nee maar het is ook persoonlijk hè, ik vind het ook niet echt snobisme maar er zijn gewoon maar weinig ESF-liedjes die in mij echt bepaalde emotie losmaken (en dat die dan, zoals Redefine terecht zegt) ook gekozen kunnen worden.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snobberig met zo’n lijstje bezig hoorIk geniet van Waterloo en heb daar een goede herinnering aan, dat ik dacht wat is dit? Dan zet ik dat liever in mijn lijstje dan een of andere oude artiest omdat het Songfestival ‘minder’ zou zijn. Zelfde met Barbara Pravi.
Een Eres Tú zou ik er dan misschien wel inzetten maar dat is een weggegooide stem, vrees ik.![]()
Nee in jou geval is het absoluut 100% snobisme.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat heeft bijzonder weinig met snobisme te maken![]()
Jawel hoorquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat heeft bijzonder weinig met snobisme te maken![]()
![]()
Hoe kan de commentator nou zeggen dat er 80.000 mensen in het stadion ziet als je zo veel lege stoelen ziet.![]()
Nee. Want niet per se elk liedje dat ik kies, en vermoedelijk @Strani ook, is een klassieker of een algemeen gerespecteerd liedje. Zitten ook gewoon leuke liedjes tussen. Net zoals bij het ESF. Maar de liedjes die ik leuk genoeg vind zijn kansloos om er in te komen of niet leuker dan de andere liedjes die ik kies.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Het staat zelfs niet meer in de keuzelijstquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Een Eres Tú zou ik er dan misschien wel inzetten maar dat is een weggegooide stem, vrees ik.
Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee in jou geval is het absoluut 100% snobisme.
quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar het is ook persoonlijk hè, ik vind het ook niet echt snobisme maar er zijn gewoon maar weinig ESF-liedjes die in mij echt bepaalde emotie losmaken (en dat die dan, zoals Redefine terecht zegt) ook gekozen kunnen worden.
Een Eres Tú zou ik er dan misschien wel inzetten maar dat is een weggegooide stem, vrees ik.Dit is anders dan hoe Strani het in eerste instantie bracht, ik heb dus bij deze besloten om jullie te vergeven.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Want niet per se elk liedje dat ik kies, en vermoedelijk @:Strani ook, is een klassieker of een algemeen gerespecteerd liedje. Zitten ook gewoon leuke liedjes tussen. Net zoals bij het ESF. Maar de liedjes die ik leuk genoeg vind zijn kansloos om er in te komen of niet leuker dan de andere liedjes die ik kies.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: