quote:Op donderdag 30 november 2023 22:20 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Net de eerste aflevering gezien, zitten nu al spelers bij waar je je lekker aan kan ergeren.Sorry, even gekaapt want ik geloof niet dat je gezien had dat je de LaPo had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
quote:
Hoe is het met de geluidsoverlast van je buurman?quote:Op donderdag 30 november 2023 22:49 schreef PinkLow het volgende:
Ik ga maar eens richting bed (al ben ik niet moe)
Fijne avond allemaal en heel veel kusjes van mij
Als 'ie voor Ajax is, waarschijnlijk momenteel niet zo heel goed.quote:Op donderdag 30 november 2023 22:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hoe is het met de geluidsoverlast van je buurman?
Kom gerust maandag terug voor de eerste NF van dit ESF-jaar (Tsjechië)!quote:Op donderdag 30 november 2023 22:49 schreef PinkLow het volgende:
Ik ga maar eens richting bed (al ben ik niet moe)
Fijne avond allemaal en heel veel kusjes van mij
Ik hoor heb de laatste dagen weer een beetje. Zojuist kwamen zijn vrienden de trap af en gingen naar huis, vandaar dat ik mijn bed ga opzoeken.. Want de kust is veilig..quote:Op donderdag 30 november 2023 22:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hoe is het met de geluidsoverlast van je buurman?
Maandag sport ik tegenwoordig.quote:Op donderdag 30 november 2023 22:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kom gerust maandag terug voor de eerste NF van dit ESF-jaar (Tsjechië)!
Als je het niet wilt zeggen, dan heb jij mijn pakketje nietquote:Op donderdag 30 november 2023 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ga ik toch niet hier zeggen?!
Ik snap dat je dat zegt en om je niet verder in diskrediet te brengen zal ik het meespelen.quote:Op donderdag 30 november 2023 22:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als je het niet wilt zeggen, dan heb jij mijn pakketje niet
quote:Op donderdag 30 november 2023 22:42 schreef PinkLow het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 30 november 2023 23:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 30 november 2023 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 30 november 2023 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
quote:Op donderdag 30 november 2023 23:22 schreef H_T het volgende:
quote:Op donderdag 30 november 2023 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
quote:Op donderdag 30 november 2023 23:25 schreef Strani het volgende:
quote:Op donderdag 30 november 2023 22:42 schreef PinkLow het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geert zit ook op FOK zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na een dikke week zo ziek als een hond te zijn, leef ik vandaag eindelijk weer een beetje op en zie ik het leven weer zitten.![]()
Zonder grappen, het was echt van het niveau omg ik kan nooit meer werken en normaal functioneren.![]()
Hopelijk heb ik het nu gehad voor de winter.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: