Hij heeft er toch al 18?quote:Op donderdag 23 november 2023 13:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De kroon op Max zijn prestaties, de 18e overwinning?
Wij ookquote:Op donderdag 23 november 2023 13:16 schreef Managarm het volgende:
Ik zou de televisiegids als tweede willen hebben, boven het circuit.
Leuk, Abu Dhabi, heeft Max mooie herinneringen aan.
Ach, alleen maar vanwege vloeken..?quote:
quote:
Vasseur had alle reden tot vloeken, dat had echt heel naar af kunnen lopen.quote:
Helemaal mee eens, grote dank aan @3rr0r hiervoor het hele seizoen lang.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:59 schreef Symphonic het volgende:
Bedankt voor alle OP's van het afgelopen seizoen
Wel verdikkeme!quote:
Streampje aan op je mobiel?quote:Op donderdag 23 november 2023 19:42 schreef heywoodu het volgende:
Verdorie, ga ik net de laatste race van het jaar als enige níet live kunnen kijken
Vriendin's vlucht van morgenavond, met aankomst op zaterdag, is geannuleerd en verzet naar een dag later. Met wat mazzel nog precies op tijd thuis, maar goed
Neuh, zij wil het ook kijken, dus dan wacht ik wel tot we thuis zijn en kijk uitgesteldquote:Op donderdag 23 november 2023 19:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Streampje aan op je mobiel?
Ah mooi dat ze het ook graag wil zien.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh, zij wil het ook kijken, dus dan wacht ik wel tot we thuis zijn en kijk uitgesteld
Kijkt zij ook die andere 10.000 sporten die jij ook kijkt?quote:Op donderdag 23 november 2023 19:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh, zij wil het ook kijken, dus dan wacht ik wel tot we thuis zijn en kijk uitgesteld
Natuurlijk, collega @heywoodu heeft zijn vriendin uitgezocht op uithoudingsvermogen en ze is vrij sportief aangelegd, geloof ikquote:Op donderdag 23 november 2023 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kijkt zij ook die andere 10.000 sporten die jij ook kijkt?
Helaas niet, hoewel ik haar aandacht bij de meeste sporten wel kan krijgen als er iets leuks of spannends staat te gebeuren. F1, biatlon en mountainbiken zijn de voornaamste sporten waar ze zelf ook echt voor gaat zitten, langlaufen opmerkelijk genoeg minderquote:Op donderdag 23 november 2023 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kijkt zij ook die andere 10.000 sporten die jij ook kijkt?
"Ik ga F1 kijken zondag" en "Papa gaat F1 kijken zondag".quote:Op donderdag 23 november 2023 20:30 schreef DjVero het volgende:
Jammer dat het alweer de laatste is. Iemand nog tips hoe ik dan onder mijn vrouw en kinderen uit kan komen op de zondag?
Met dank aan F1TV oude races terugkijkenquote:Op donderdag 23 november 2023 20:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Ik ga F1 kijken zondag" en "Papa gaat F1 kijken zondag".
Scheidenquote:Op donderdag 23 november 2023 20:30 schreef DjVero het volgende:
Jammer dat het alweer de laatste is. Iemand nog tips hoe ik dan onder mijn vrouw en kinderen uit kan komen op de zondag?
Ben jij er wel?quote:
WATquote:
Moet jij wetenquote:
onderweg streamenquote:Op donderdag 23 november 2023 19:42 schreef heywoodu het volgende:
Verdorie, ga ik net de laatste race van het jaar als enige níet live kunnen kijken
Vriendin's vlucht van morgenavond, met aankomst op zaterdag, is geannuleerd en verzet naar een dag later. Met wat mazzel nog precies op tijd thuis, maar goed
Wie mag Verstappens Red Bull in de prak rijden?quote:Op vrijdag 24 november 2023 09:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vt1 wordt een sessie waarbij veel junioren gaan rijden.
Mazepin...Oh wacht.quote:Op vrijdag 24 november 2023 09:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wie mag Verstappens Red Bull in de prak rijden?
op eigen risico, kans dat je Jos tegenkomtquote:Op vrijdag 24 november 2023 09:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wie mag Verstappens Red Bull in de prak rijden?
Troost je, ik kan ook niet kijken.quote:
Daarna 3 maanden winterstop en daar ben ik wel even aan toequote:Op vrijdag 24 november 2023 10:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Troost je, ik kan ook niet kijken.
VT2 ook niet.
Aan de rest:
Life is getting in the way. Het is ern gewone vrijdag, en de F1-tijden ook weer 'gewoon'
Kom je gamen dan?quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarna 3 maanden winterstop en daar ben ik wel even aan toe
quote:
Gewoon zelf chips makenquote:Op vrijdag 24 november 2023 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]![]()
* TheStigsDutchCousin chips in huis haalt
Dat is weird.quote:
quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:42 schreef Rianne84 het volgende:
Zijn die rookies nou zo langzaam of is de RB niet zo'n snelle auto als iedereen denkt?
Het is een amerikaan. Niet zo verbaasd doen.quote:
'Amerikaan'quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is een amerikaan. Niet zo verbaasd doen.
Waarschijnlijk vooral long runs die ze doen. Lijkt me niet dat ze quali sims gaan laten doen met alle risico van dien en het aantal beschikbare banden sets.quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:42 schreef Rianne84 het volgende:
Zijn die rookies nou zo langzaam of is de RB niet zo'n snelle auto als iedereen denkt?
Nah, de rookies zijn gewoon niet zo snel.quote:
Alles is relatief.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nah, de rookies zijn gewoon niet zo snel.
De RBR juniors worden niet zo hoog ingeschat meen ik. En omdat RBR volgens sommige berichten niet zoveel zin had om de verplichting van het laten rijden van junior drivers te vervullen zullen ze ook wel een wat meer conservatief programma doorlopen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:42 schreef Rianne84 het volgende:
Rijden allemaal rookies, kutcircuit, staat weinig meer op het spel. Etc.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:27 schreef greysbones het volgende:
Het is de meest saaie VT tot nu toe( aan het aantal Posts te zien )
Voor Ferrari en Mercedes welquote:Op vrijdag 24 november 2023 11:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Rijden allemaal rookies, kutcircuit, staat weinig meer op het spel. Etc.
Klopt, voor die teams (financieel) wel maar het grote publiek zal daar toch maar heel beperkt in geïnteresseerd zijn.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor Ferrari en Mercedes wel![]()
Wie wordt 2 en wie wordt 3
De lat voor kutcircuit ligt na vorige week zo laag dat ik dit voor de verandering eens helemaal prima vind.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Rijden allemaal rookies, kutcircuit, staat weinig meer op het spel. Etc.
Sssssstquote:Op vrijdag 24 november 2023 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De lat voor kutcircuit ligt na vorige week zo laag dat ik dit voor de verandering eens helemaal prima vind.
Daar hebben we een maand of 3 de tijd voor.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sssssst
Je begint zo weer een hele discussie
Het is gewoon dodelijk saai. Leuk dat die gasten wat kilometers mogen draaien maar eigenlijk zit je gewoon te kijken naar een verkapte wintertest.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:44 schreef Jane het volgende:
Ik vond het best leuk met de junioren. Ik had er alleen niet veel over te zeggen.
Welnee.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sssssst
Je begint zo weer een hele discussie
Dirty air and a bump volgens hemzelfquote:
Volgens mij deed hij juist een Leclerctje.quote:
Die is er ook goed inquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Volgens mij deed hij juist een Leclerctje.
Jij mag niet meer inschakelen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:12 schreef Zorro het volgende:
Ik schakel in en er staat een Ferrari in de muur.
Je verwacht het niet.
Automaat?quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij mag niet meer inschakelen.
Budgetcap gaat ook hard op deze manier.quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:15 schreef SiGNe het volgende:
Had Sainz nét een nieuwe motor![]()
Hopelijk is die motor nog wel heel want anders is 't weer 10 plekken gridstraf.
Ik vraag me af of ze die moeite nog zouden doen voor de laatste race van het jaarquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:15 schreef SiGNe het volgende:
hij pakte wel mooi en de voor en de achterkant meequote:Op vrijdag 24 november 2023 14:15 schreef SiGNe het volgende:
Het is ook de laatste race, ik neem aan dat het budget al tot de laatste cent is uitgegeven inderdaad.quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Budgetcap gaat ook hard op deze manier.
Ferrari kan nog 2e worden in de constructors, dus het gaat nog wel ergens om.quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:16 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze die moeite nog zouden doen voor de laatste race van het jaar
Kan een paar miljoen schelen als ze Mercedes voorbijgaan in het constructeurskampioenschap.quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:16 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze die moeite nog zouden doen voor de laatste race van het jaar
En Sainz kan z'n P4 nog verliezen aan Alonso en Russellquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Ferrari kan nog 2e worden in de constructors, dus het gaat nog wel ergens om.
Nog 5 minuten en het begint weerquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben bezig met F1TV in te stellen google Chromecast 😡
Gewoon app installeren, inloggen en gaan met die banaan toch?quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben bezig met F1TV in te stellen google Chromecast 😡
Vriendinnetje van Lewisquote:
Dat neemt echt zijn tijd voor het installerenquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gewoon app installeren, inloggen en gaan met die banaan toch?
Ze heeft een Italiaans model.quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gewoon app installeren, inloggen en gaan met die banaan toch?
Het hoeft gelukkig maar 1 keerquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat neemt echt zijn tijd voor het installeren
Gras is groenquote:
Die van de trainingen hebben we dus gehad, alleen nog bij de kwalificatie en de strategie verkloten in de race.quote:
En de motorplofquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die van de trainingen hebben we dus gehad, alleen nog bij de kwalificatie en de strategie verkloten in de race.
Het is watquote:
Water is nat.quote:
Die van vorige week was ergerquote:
Samen op de bank maar dan?quote:
Gamen?quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Samen op de bank maar dan?
Het is maar net waar je van houdt, maar VT2 is ook nog niet veel soeps tot nu toe.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is gewoon dodelijk saai. Leuk dat die gasten wat kilometers mogen draaien maar eigenlijk zit je gewoon te kijken naar een verkapte wintertest.
Jaquote:
Maakt het voor mij makkelijker qua werkquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Het is maar net waar je van houdt, maar VT2 is ook nog niet veel soeps tot nu toe.
moet helpen met branche werkstukquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Samen op de bank maar dan?
Oh help ik wel mee.quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet helpen met branche werkstuk![]()
Zou ie ook motor rijden?quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:46 schreef Tijn het volgende:
Max snijdt door de pitlane exit als een ervaren filerijder
Max op de brommerquote:
quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou ie ook motor rijden?
quote:
Is niet GP, maar Tom Hart. GP is er morgen weer.quote:
Helderquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Is niet GP, maar Tom Hart. GP is er morgen weer.
[ twitter ]
Waarom is das?quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dat lachje zagen we in beeld dus dat was GPquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ook een Doom level.quote:
De originele Doom toch?quote:
Zeker. E3M4 meen ik.quote:
Lekker in doolhofjes lopenquote:
Niet gezien. Ben intussen ook aan het werkquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat lachje zagen we in beeld dus dat was GP
Misschien om ze wat meer rust te geven?quote:
Ah okquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet gezien. Ben intussen ook aan het werk
[..]
Misschien om ze wat meer rust te geven?
Altijd leukquote:
De originele wolfstein gespeeldquote:
Dát waren pas doolhoven!quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De originele wolfstein gespeeld
Heb ik ook, maar zie niet alles tijdens het werkenquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ah ok
Verder je kan thuiswerken met de tablet/tv aan op F1
Ik heb dus wel wat leuks gemist.quote:
Valt wel mee, tenminste als je je nu beter voelt.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb dus wel wat leuks gemist.
Ziek in slaap gevallen op de bank terwijl F1 app al klaar stond
Toevallig ik vorige week nog haha.quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De originele wolfstein gespeeld
Ja zo lang de ibuprofen zijn werk doet is het oke.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Valt wel mee, tenminste als je je nu beter voelt.
Corred?quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja zo lang de ibuprofen zijn werk doet is het oke.
Anders echt koud, zweten en rillen.
Lang geleden dit.
Jup, waarschijnlijk opgelopen in de sportschool.quote:
Beterschapquote:Op vrijdag 24 november 2023 15:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb dus wel wat leuks gemist.
Ziek in slaap gevallen op de bank terwijl F1 app al klaar stond
Je hoeft niet echt in het spoor te rijden om last van dirty air te hebben maar die auto voor hem lijkt in een out of in lap te zitten dus niet op snelheid, dan zou die dirty air ook mee moeten vallen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
"dirty air"🤔
Sainz reed niet eens in het spoor van de auto voor hem, dat kan het dus niet zijn geweest. De hobbel in het circuit moet de boosdoener zijn
O, die indruk krijg ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Als ik Max de laatste weken zo bezig zie en hoor denk ik dat de kans niet 0% is dat die stopt na dit seizoen.
Ik zeg daarmee niet dat die stopt voor de duidelijkheid alleen dat ik niet het gevoel heb dat die het heel erg naar zijn zin heeft de laatste paar weken door de rare races en het lange seizoen.
Klopt ook, dus het was niet de dirty air. Maar als je volgas langs een andere auto op lage snelheid rijdt dat leidt waarschijnlijk ook af, misschien dat die het daardoor dachtquote:Op vrijdag 24 november 2023 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hoeft niet echt in het spoor te rijden om last van dirty air te hebben maar die auto voor hem lijkt in een out of in lap te zitten dus niet op snelheid, dan zou die dirty air ook mee moeten vallen.
Misschien horen we morgen wat meer over de oorzaak.
Alonso is wat anders, maar Lewis neemt daar ook geen genoegen mee. Die rijdt enkel door als hij nog perspectief ziet voor die 8e titel.quote:Op vrijdag 24 november 2023 18:25 schreef shiz het volgende:
Neemt 'ie zoals Seb privé een leuke vintage F1 bolide (of meerdere natuurlijk).
't Is misschien wel belonender om ergens anders ook goed in te zijn... endurance... GT/Porsche/Hypercar?
Simmen geeft hem ook al een kik. En 't mooie van dat alles? Niet zo'n groot circus eromheen.
Maar idd, voorlopig niet.
Maar een Kimi zal 't niet worden. Denk ook niet dat 'ie genoeg neemt met de sporadische podiums die misschien Alonso/Hamilton nog kunnen scoren.
Nee joh. Die maakt sowieso z'n contract gewoon vol, hoor. En ik heb ook totaal niet de indruk dat-ie er geen zin meer in heeft. In tegendeel, ze hebben jaren aan het team gebouwd en ze plukken daar nu eindelijk de vruchten van. Hij wil alleen niet dat ze op hun lauweren gaan rusten, maar blijven pushen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Als ik Max de laatste weken zo bezig zie en hoor denk ik dat de kans niet 0% is dat die stopt na dit seizoen.
Ik zeg daarmee niet dat die stopt voor de duidelijkheid alleen dat ik niet het gevoel heb dat die het heel erg naar zijn zin heeft de laatste paar weken door de rare races en het lange seizoen.
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 24 november 2023 15:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Denk dat ik vanavond zelf nog even heerlijk in de sim spring. Kwalificatie voor Abu Dhabi voor het community race weekend op F1. Wordt heel gaaf waarschijnlijk
Ik denk ook dat hij nog lang niet weg isquote:Op vrijdag 24 november 2023 19:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee joh. Die maakt sowieso z'n contract gewoon vol, hoor. En ik heb ook totaal niet de indruk dat-ie er geen zin meer in heeft. In tegendeel, ze hebben jaren aan het team gebouwd en ze plukken daar nu eindelijk de vruchten van. Hij wil alleen niet dat ze op hun lauweren gaan rusten, maar blijven pushen.
Ik heb een nieuwe tv gekocht in afwachting op F1 weer in 4k kunnen kijken.quote:
Hij heeft vooral zin in winnen en dat doet hij. Nee, geen schijn van kans dat hij stopt.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
gaat zijn manager en Jos niet toelaten.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dan heb je het flink mis, Max heeft sowieso nog een contract tot 2028, daar kom je niet onderuit zonder dat het héél veel geld kost.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Niet zo handig van de race director, we gaan het zien bij de kwalificatie.quote:Op zaterdag 25 november 2023 08:56 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Max mag niet meer zo haasten
Chaos bij de kwalificatie incomingquote:Op zaterdag 25 november 2023 08:56 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Terecht. Was niet zonder risico met die smalle doorgangquote:Op zaterdag 25 november 2023 08:56 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Waarom mag een coureur, zonder problemen aan zijn bolide, zo langzaam rijden en daardoor de boel ophouden?quote:Op zaterdag 25 november 2023 09:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Terecht. Was niet zonder risico met die smalle doorgang
Weet ik nietquote:Op zaterdag 25 november 2023 09:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom mag een coureur, zonder problemen aan zijn bolide, zo langzaam rijden en daardoor de boel ophouden?
Precies dan ga je aan de kant voor andere mensen in plaats van andere mensen meenemen in je eigen onkunde.quote:
Dat was toch ook afgesproken, dat linkshouden?quote:Op zaterdag 25 november 2023 09:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Precies dan ga je aan de kant voor andere mensen in plaats van andere mensen meenemen in je eigen onkunde.
Precies. Het had net zo makkelijk helemaal uit de klauwen kunnen lopen, waardoor de muur in de pitstraat een heel licht streepje van de band erop zou hebben. Moeten ze weer gaan verven enzo, niet te doen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 09:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Of een auto die door de band wordt opgetild en de lucht in vliegt.quote:Op zaterdag 25 november 2023 09:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Precies. Het had net zo makkelijk helemaal uit de klauwen kunnen lopen, waardoor de muur in de pitstraat een heel licht streepje van de band erop zou hebben. Moeten ze weer gaan verven enzo, niet te doen.
Ook een reeël gevaar bij 50 kilometer per uur inderdaad!quote:Op zaterdag 25 november 2023 09:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Of een auto die door de band wordt opgetild en de lucht in vliegt.
De snelheid maakt daarvoor weinig uit natuurlijk. Zodra je band op band contact hebt kan het al misgaanquote:Op zaterdag 25 november 2023 09:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook een reeël gevaar bij 50 kilometer per uur inderdaad!
Je kan er van alles van maken maar dit is weer een voorbeeld van FIA/racecontrol dat je regels met plak en knipwerk niet kunt veranderen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 09:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De snelheid maakt daarvoor weinig uit natuurlijk. Zodra je band op band contact hebt kan het al misgaan![]()
Maar goed ik zie dat je een sarcastische bui hebt. Beetje jammer.
Met 300+ km/uur over een circuit razen is ook niet zonder risico natuurlijk, op zeer lage snelheid en met slechts 5 km/uur snelheidsverschil een opzettelijk traag rijdende Mercedes inhalen heeft echter veel minder risico, het blocken wat Russell deed daarentegen in de pitlane exit was gevaarlijk ja (en onnnodig).quote:Op zaterdag 25 november 2023 09:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat jou als amateur overkomt in je race sim staat niet gelijk aan de werkelijkheid eh.quote:Op zaterdag 25 november 2023 09:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Of een auto die door de band wordt opgetild en de lucht in vliegt.
In de regels staat dat ze op dit circuit echter niet onnodig langzaam mogen rijden en dat mocht in Brazilië wel zolang je ruimte liet voor anderen dus ik hoop dat ze ook gewoon coureurs gaan straffen die tergend langzaam in de pit exit gaan rijden nu je niet meer mag inhalen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan er van alles van maken maar dit is weer een voorbeeld van FIA/racecontrol dat je regels met plak en knipwerk niet kunt veranderen.
De afspraak sinds Sao Paulo is links houden als je inhoudt, daar komen ze dus nu weer op terug.
Niet sinds Sao Paolo. Die afspraak gold alleen voor dat specifieke weekend, net als dat deze nieuwe regel alleen voor dit weekend geldt.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan er van alles van maken maar dit is weer een voorbeeld van FIA/racecontrol dat je regels met plak en knipwerk niet kunt veranderen.
De afspraak sinds Sao Paulo is links houden als je inhoudt, daar komen ze dus nu weer op terug.
volgens mij weten ze bij de FIA zelf niet meer hoe ze het moeten oplossenquote:Op zaterdag 25 november 2023 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was toch ook afgesproken, dat linkshouden?
Hobbel in combo met te lage rijhoogte voor het circuit plus een te stijve schokdemping.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hoeft niet echt in het spoor te rijden om last van dirty air te hebben maar die auto voor hem lijkt in een out of in lap te zitten dus niet op snelheid, dan zou die dirty air ook mee moeten vallen.
Misschien horen we morgen wat meer over de oorzaak.
Dit.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:47 schreef Jane het volgende:
[..]
O, die indruk krijg ik helemaal niet.
Ik hoor eerder iemand die misschien wel vermoeid is na het lange seizoen, maar toch tot het laatst probeert te focussen op wat hij het liefst doet: races winnen. En misschien dat hij bij het team wel een beetje de indruk krijgt dat ze denken "We hebben alles binnen wat er te winnen viel, dus kalm aan" en dat hij denkt "Ja, maar de laatste race wil ik ook gewoon binnen slepen, jongens".
OK, dat heb ik niet zo begrepen en Verstappen blijkbaar ook nietquote:Op zaterdag 25 november 2023 10:24 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Niet sinds Sao Paolo. Die afspraak gold alleen voor dat specifieke weekend, net als dat deze nieuwe regel alleen voor dit weekend geldt.
Het zijn niet voor niets 'event' notes.
Hoezo langzaam? Dit was gewoon Hamilton op race pace.quote:Op zaterdag 25 november 2023 09:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom mag een coureur, zonder problemen aan zijn bolide, zo langzaam rijden en daardoor de boel ophouden?
En iedereen maar zeuren dat met zoveel races die monteurs nauwelijks rust krijgen.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:59 schreef Symphonic het volgende:
Bedankt voor alle OP's van het afgelopen seizoen
Goh het is in een zandbakquote:
Dit is het precies. Ze voeren een regel in om een probleem op te lossen, maar anticiperen nooit op de gevolgen die zo'n regel heeft op het gedrag van de rijders/teams.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij weten ze bij de FIA zelf niet meer hoe ze het moeten oplossen
Laat die klimaatverandering maar komen.quote:
Nee, Lecercquote:Op zaterdag 25 november 2023 11:30 schreef greysbones het volgende:
Gaat Hulk hem weer in de muur drukken ?
Nee, nu Leclerc natuurlijkquote:Op zaterdag 25 november 2023 11:30 schreef greysbones het volgende:
Gaat Hulk hem weer in de muur drukken ?
Dat. Ik zie niet in waarom er niet ingehaald mag worden als er als een oude oma gereden wordtquote:Op zaterdag 25 november 2023 10:47 schreef Tarado het volgende:
Misschien zouden ze pitlane maximum snelheid moeten veranderen in pitlane snelheid, maw; met lichten op groen, zodra de auto in de fastlane is deze snelheid hanteren.
Is dus nu weer veranderdquote:Op zaterdag 25 november 2023 11:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat. Ik zie niet in waarom er niet ingehaald mag worden als er als een oude oma gereden wordt
De Mercedessen rijden als oude oma'squote:Op zaterdag 25 november 2023 11:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat. Ik zie niet in waarom er niet ingehaald mag worden als er als een oude oma gereden wordt
Minimum snelheid idd.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:47 schreef Tarado het volgende:
Misschien zouden ze pitlane maximum snelheid moeten veranderen in pitlane snelheid, maw; met lichten op groen, zodra de auto in de fastlane is deze snelheid hanteren.
ja, en dat is belachelijk omdat er weer te veel naar één team geluisterd wordtquote:Op zaterdag 25 november 2023 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is dus nu weer veranderd
Mag niet tenzij
Je kunt alleen maar hopen dat dat team dan ook op een straf getrakteerd gaat worden als ze de boel ophouden in de pitlane.quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, en dat is belachelijk omdat er weer te veel naar één team geluisterd wordt
Hup Ferrariquote:Op zaterdag 25 november 2023 11:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En Ferrari is al weer sneller
Op een compound harder ook nog.quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En Ferrari is al weer sneller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |