Dirty air and a bump volgens hemzelfquote:
Volgens mij deed hij juist een Leclerctje.quote:
Die is er ook goed inquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Volgens mij deed hij juist een Leclerctje.
Jij mag niet meer inschakelen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:12 schreef Zorro het volgende:
Ik schakel in en er staat een Ferrari in de muur.
Je verwacht het niet.
Automaat?quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij mag niet meer inschakelen.
Budgetcap gaat ook hard op deze manier.quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:15 schreef SiGNe het volgende:
Had Sainz nét een nieuwe motor![]()
Hopelijk is die motor nog wel heel want anders is 't weer 10 plekken gridstraf.
Ik vraag me af of ze die moeite nog zouden doen voor de laatste race van het jaarquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:15 schreef SiGNe het volgende:
hij pakte wel mooi en de voor en de achterkant meequote:Op vrijdag 24 november 2023 14:15 schreef SiGNe het volgende:
Het is ook de laatste race, ik neem aan dat het budget al tot de laatste cent is uitgegeven inderdaad.quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Budgetcap gaat ook hard op deze manier.
Ferrari kan nog 2e worden in de constructors, dus het gaat nog wel ergens om.quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:16 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze die moeite nog zouden doen voor de laatste race van het jaar
Kan een paar miljoen schelen als ze Mercedes voorbijgaan in het constructeurskampioenschap.quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:16 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze die moeite nog zouden doen voor de laatste race van het jaar
En Sainz kan z'n P4 nog verliezen aan Alonso en Russellquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Ferrari kan nog 2e worden in de constructors, dus het gaat nog wel ergens om.
Nog 5 minuten en het begint weerquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben bezig met F1TV in te stellen google Chromecast 😡
Gewoon app installeren, inloggen en gaan met die banaan toch?quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben bezig met F1TV in te stellen google Chromecast 😡
Vriendinnetje van Lewisquote:
Dat neemt echt zijn tijd voor het installerenquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gewoon app installeren, inloggen en gaan met die banaan toch?
Ze heeft een Italiaans model.quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gewoon app installeren, inloggen en gaan met die banaan toch?
Het hoeft gelukkig maar 1 keerquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat neemt echt zijn tijd voor het installeren
Gras is groenquote:
Die van de trainingen hebben we dus gehad, alleen nog bij de kwalificatie en de strategie verkloten in de race.quote:
En de motorplofquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die van de trainingen hebben we dus gehad, alleen nog bij de kwalificatie en de strategie verkloten in de race.
Het is watquote:
Water is nat.quote:
Die van vorige week was ergerquote:
Samen op de bank maar dan?quote:
Gamen?quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Samen op de bank maar dan?
Het is maar net waar je van houdt, maar VT2 is ook nog niet veel soeps tot nu toe.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is gewoon dodelijk saai. Leuk dat die gasten wat kilometers mogen draaien maar eigenlijk zit je gewoon te kijken naar een verkapte wintertest.
Jaquote:
Maakt het voor mij makkelijker qua werkquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Het is maar net waar je van houdt, maar VT2 is ook nog niet veel soeps tot nu toe.
moet helpen met branche werkstukquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Samen op de bank maar dan?
Oh help ik wel mee.quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet helpen met branche werkstuk![]()
Zou ie ook motor rijden?quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:46 schreef Tijn het volgende:
Max snijdt door de pitlane exit als een ervaren filerijder
Max op de brommerquote:
quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou ie ook motor rijden?
quote:
Is niet GP, maar Tom Hart. GP is er morgen weer.quote:
Helderquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Is niet GP, maar Tom Hart. GP is er morgen weer.
[ twitter ]
Waarom is das?quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dat lachje zagen we in beeld dus dat was GPquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ook een Doom level.quote:
De originele Doom toch?quote:
Zeker. E3M4 meen ik.quote:
Lekker in doolhofjes lopenquote:
Niet gezien. Ben intussen ook aan het werkquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat lachje zagen we in beeld dus dat was GP
Misschien om ze wat meer rust te geven?quote:
Ah okquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet gezien. Ben intussen ook aan het werk
[..]
Misschien om ze wat meer rust te geven?
Altijd leukquote:
De originele wolfstein gespeeldquote:
Dát waren pas doolhoven!quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De originele wolfstein gespeeld
Heb ik ook, maar zie niet alles tijdens het werkenquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ah ok
Verder je kan thuiswerken met de tablet/tv aan op F1
Ik heb dus wel wat leuks gemist.quote:
Valt wel mee, tenminste als je je nu beter voelt.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb dus wel wat leuks gemist.
Ziek in slaap gevallen op de bank terwijl F1 app al klaar stond
Toevallig ik vorige week nog haha.quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De originele wolfstein gespeeld
Ja zo lang de ibuprofen zijn werk doet is het oke.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Valt wel mee, tenminste als je je nu beter voelt.
Corred?quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja zo lang de ibuprofen zijn werk doet is het oke.
Anders echt koud, zweten en rillen.
Lang geleden dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |