Zeker. E3M4 meen ik.quote:
Lekker in doolhofjes lopenquote:
Niet gezien. Ben intussen ook aan het werkquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat lachje zagen we in beeld dus dat was GP
Misschien om ze wat meer rust te geven?quote:
Ah okquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet gezien. Ben intussen ook aan het werk
[..]
Misschien om ze wat meer rust te geven?
Altijd leukquote:
De originele wolfstein gespeeldquote:
Dát waren pas doolhoven!quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De originele wolfstein gespeeld
Heb ik ook, maar zie niet alles tijdens het werkenquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ah ok
Verder je kan thuiswerken met de tablet/tv aan op F1
Ik heb dus wel wat leuks gemist.quote:
Valt wel mee, tenminste als je je nu beter voelt.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb dus wel wat leuks gemist.
Ziek in slaap gevallen op de bank terwijl F1 app al klaar stond
Toevallig ik vorige week nog haha.quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De originele wolfstein gespeeld
Ja zo lang de ibuprofen zijn werk doet is het oke.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Valt wel mee, tenminste als je je nu beter voelt.
Corred?quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja zo lang de ibuprofen zijn werk doet is het oke.
Anders echt koud, zweten en rillen.
Lang geleden dit.
Jup, waarschijnlijk opgelopen in de sportschool.quote:
Beterschapquote:Op vrijdag 24 november 2023 15:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb dus wel wat leuks gemist.
Ziek in slaap gevallen op de bank terwijl F1 app al klaar stond
Je hoeft niet echt in het spoor te rijden om last van dirty air te hebben maar die auto voor hem lijkt in een out of in lap te zitten dus niet op snelheid, dan zou die dirty air ook mee moeten vallen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
"dirty air"🤔
Sainz reed niet eens in het spoor van de auto voor hem, dat kan het dus niet zijn geweest. De hobbel in het circuit moet de boosdoener zijn
O, die indruk krijg ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Als ik Max de laatste weken zo bezig zie en hoor denk ik dat de kans niet 0% is dat die stopt na dit seizoen.
Ik zeg daarmee niet dat die stopt voor de duidelijkheid alleen dat ik niet het gevoel heb dat die het heel erg naar zijn zin heeft de laatste paar weken door de rare races en het lange seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |