Dirty air and a bump volgens hemzelfquote:
Volgens mij deed hij juist een Leclerctje.quote:
Die is er ook goed inquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Volgens mij deed hij juist een Leclerctje.
Jij mag niet meer inschakelen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:12 schreef Zorro het volgende:
Ik schakel in en er staat een Ferrari in de muur.
Je verwacht het niet.
Automaat?quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij mag niet meer inschakelen.
Budgetcap gaat ook hard op deze manier.quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:15 schreef SiGNe het volgende:
Had Sainz nét een nieuwe motor![]()
Hopelijk is die motor nog wel heel want anders is 't weer 10 plekken gridstraf.
Ik vraag me af of ze die moeite nog zouden doen voor de laatste race van het jaarquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:15 schreef SiGNe het volgende:
hij pakte wel mooi en de voor en de achterkant meequote:Op vrijdag 24 november 2023 14:15 schreef SiGNe het volgende:
Het is ook de laatste race, ik neem aan dat het budget al tot de laatste cent is uitgegeven inderdaad.quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Budgetcap gaat ook hard op deze manier.
Ferrari kan nog 2e worden in de constructors, dus het gaat nog wel ergens om.quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:16 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze die moeite nog zouden doen voor de laatste race van het jaar
Kan een paar miljoen schelen als ze Mercedes voorbijgaan in het constructeurskampioenschap.quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:16 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze die moeite nog zouden doen voor de laatste race van het jaar
En Sainz kan z'n P4 nog verliezen aan Alonso en Russellquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Ferrari kan nog 2e worden in de constructors, dus het gaat nog wel ergens om.
Nog 5 minuten en het begint weerquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben bezig met F1TV in te stellen google Chromecast 😡
Gewoon app installeren, inloggen en gaan met die banaan toch?quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben bezig met F1TV in te stellen google Chromecast 😡
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |