Dat is weird.quote:
quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:42 schreef Rianne84 het volgende:
Zijn die rookies nou zo langzaam of is de RB niet zo'n snelle auto als iedereen denkt?
Het is een amerikaan. Niet zo verbaasd doen.quote:
'Amerikaan'quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is een amerikaan. Niet zo verbaasd doen.
Waarschijnlijk vooral long runs die ze doen. Lijkt me niet dat ze quali sims gaan laten doen met alle risico van dien en het aantal beschikbare banden sets.quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:42 schreef Rianne84 het volgende:
Zijn die rookies nou zo langzaam of is de RB niet zo'n snelle auto als iedereen denkt?
Nah, de rookies zijn gewoon niet zo snel.quote:
Alles is relatief.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nah, de rookies zijn gewoon niet zo snel.
De RBR juniors worden niet zo hoog ingeschat meen ik. En omdat RBR volgens sommige berichten niet zoveel zin had om de verplichting van het laten rijden van junior drivers te vervullen zullen ze ook wel een wat meer conservatief programma doorlopen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:42 schreef Rianne84 het volgende:
Rijden allemaal rookies, kutcircuit, staat weinig meer op het spel. Etc.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:27 schreef greysbones het volgende:
Het is de meest saaie VT tot nu toe( aan het aantal Posts te zien )
Voor Ferrari en Mercedes welquote:Op vrijdag 24 november 2023 11:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Rijden allemaal rookies, kutcircuit, staat weinig meer op het spel. Etc.
Klopt, voor die teams (financieel) wel maar het grote publiek zal daar toch maar heel beperkt in geďnteresseerd zijn.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor Ferrari en Mercedes wel![]()
Wie wordt 2 en wie wordt 3
De lat voor kutcircuit ligt na vorige week zo laag dat ik dit voor de verandering eens helemaal prima vind.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Rijden allemaal rookies, kutcircuit, staat weinig meer op het spel. Etc.
Sssssstquote:Op vrijdag 24 november 2023 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De lat voor kutcircuit ligt na vorige week zo laag dat ik dit voor de verandering eens helemaal prima vind.
Daar hebben we een maand of 3 de tijd voor.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sssssst
Je begint zo weer een hele discussie
Het is gewoon dodelijk saai. Leuk dat die gasten wat kilometers mogen draaien maar eigenlijk zit je gewoon te kijken naar een verkapte wintertest.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:44 schreef Jane het volgende:
Ik vond het best leuk met de junioren. Ik had er alleen niet veel over te zeggen.
Welnee.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sssssst
Je begint zo weer een hele discussie
Dirty air and a bump volgens hemzelfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |