gaat zijn manager en Jos niet toelaten.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Als ik Max de laatste weken zo bezig zie en hoor denk ik dat de kans niet 0% is dat die stopt na dit seizoen.
Ik zeg daarmee niet dat die stopt voor de duidelijkheid alleen dat ik niet het gevoel heb dat die het heel erg naar zijn zin heeft de laatste paar weken door de rare races en het lange seizoen.
Dan heb je het flink mis, Max heeft sowieso nog een contract tot 2028, daar kom je niet onderuit zonder dat het héél veel geld kost.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Als ik Max de laatste weken zo bezig zie en hoor denk ik dat de kans niet 0% is dat die stopt na dit seizoen.
Ik zeg daarmee niet dat die stopt voor de duidelijkheid alleen dat ik niet het gevoel heb dat die het heel erg naar zijn zin heeft de laatste paar weken door de rare races en het lange seizoen.
Niet zo handig van de race director, we gaan het zien bij de kwalificatie.quote:Op zaterdag 25 november 2023 08:56 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Max mag niet meer zo haasten
Chaos bij de kwalificatie incomingquote:Op zaterdag 25 november 2023 08:56 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Terecht. Was niet zonder risico met die smalle doorgangquote:Op zaterdag 25 november 2023 08:56 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Waarom mag een coureur, zonder problemen aan zijn bolide, zo langzaam rijden en daardoor de boel ophouden?quote:Op zaterdag 25 november 2023 09:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Terecht. Was niet zonder risico met die smalle doorgang
Weet ik nietquote:Op zaterdag 25 november 2023 09:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom mag een coureur, zonder problemen aan zijn bolide, zo langzaam rijden en daardoor de boel ophouden?
Precies dan ga je aan de kant voor andere mensen in plaats van andere mensen meenemen in je eigen onkunde.quote:
Dat was toch ook afgesproken, dat linkshouden?quote:Op zaterdag 25 november 2023 09:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Precies dan ga je aan de kant voor andere mensen in plaats van andere mensen meenemen in je eigen onkunde.
Precies. Het had net zo makkelijk helemaal uit de klauwen kunnen lopen, waardoor de muur in de pitstraat een heel licht streepje van de band erop zou hebben. Moeten ze weer gaan verven enzo, niet te doen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 09:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Of een auto die door de band wordt opgetild en de lucht in vliegt.quote:Op zaterdag 25 november 2023 09:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Precies. Het had net zo makkelijk helemaal uit de klauwen kunnen lopen, waardoor de muur in de pitstraat een heel licht streepje van de band erop zou hebben. Moeten ze weer gaan verven enzo, niet te doen.
Ook een reeël gevaar bij 50 kilometer per uur inderdaad!quote:Op zaterdag 25 november 2023 09:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Of een auto die door de band wordt opgetild en de lucht in vliegt.
De snelheid maakt daarvoor weinig uit natuurlijk. Zodra je band op band contact hebt kan het al misgaanquote:Op zaterdag 25 november 2023 09:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook een reeël gevaar bij 50 kilometer per uur inderdaad!
Je kan er van alles van maken maar dit is weer een voorbeeld van FIA/racecontrol dat je regels met plak en knipwerk niet kunt veranderen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 09:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De snelheid maakt daarvoor weinig uit natuurlijk. Zodra je band op band contact hebt kan het al misgaan![]()
Maar goed ik zie dat je een sarcastische bui hebt. Beetje jammer.
Met 300+ km/uur over een circuit razen is ook niet zonder risico natuurlijk, op zeer lage snelheid en met slechts 5 km/uur snelheidsverschil een opzettelijk traag rijdende Mercedes inhalen heeft echter veel minder risico, het blocken wat Russell deed daarentegen in de pitlane exit was gevaarlijk ja (en onnnodig).quote:Op zaterdag 25 november 2023 09:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat jou als amateur overkomt in je race sim staat niet gelijk aan de werkelijkheid eh.quote:Op zaterdag 25 november 2023 09:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Of een auto die door de band wordt opgetild en de lucht in vliegt.
In de regels staat dat ze op dit circuit echter niet onnodig langzaam mogen rijden en dat mocht in Brazilië wel zolang je ruimte liet voor anderen dus ik hoop dat ze ook gewoon coureurs gaan straffen die tergend langzaam in de pit exit gaan rijden nu je niet meer mag inhalen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan er van alles van maken maar dit is weer een voorbeeld van FIA/racecontrol dat je regels met plak en knipwerk niet kunt veranderen.
De afspraak sinds Sao Paulo is links houden als je inhoudt, daar komen ze dus nu weer op terug.
Niet sinds Sao Paolo. Die afspraak gold alleen voor dat specifieke weekend, net als dat deze nieuwe regel alleen voor dit weekend geldt.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan er van alles van maken maar dit is weer een voorbeeld van FIA/racecontrol dat je regels met plak en knipwerk niet kunt veranderen.
De afspraak sinds Sao Paulo is links houden als je inhoudt, daar komen ze dus nu weer op terug.
volgens mij weten ze bij de FIA zelf niet meer hoe ze het moeten oplossenquote:Op zaterdag 25 november 2023 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was toch ook afgesproken, dat linkshouden?
Hobbel in combo met te lage rijhoogte voor het circuit plus een te stijve schokdemping.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hoeft niet echt in het spoor te rijden om last van dirty air te hebben maar die auto voor hem lijkt in een out of in lap te zitten dus niet op snelheid, dan zou die dirty air ook mee moeten vallen.
Misschien horen we morgen wat meer over de oorzaak.
Dit.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:47 schreef Jane het volgende:
[..]
O, die indruk krijg ik helemaal niet.
Ik hoor eerder iemand die misschien wel vermoeid is na het lange seizoen, maar toch tot het laatst probeert te focussen op wat hij het liefst doet: races winnen. En misschien dat hij bij het team wel een beetje de indruk krijgt dat ze denken "We hebben alles binnen wat er te winnen viel, dus kalm aan" en dat hij denkt "Ja, maar de laatste race wil ik ook gewoon binnen slepen, jongens".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |