En iedereen maar zeuren dat met zoveel races die monteurs nauwelijks rust krijgen.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:59 schreef Symphonic het volgende:
Bedankt voor alle OP's van het afgelopen seizoen
Goh het is in een zandbakquote:
Goed voor de bandjesquote:
Dit is het precies. Ze voeren een regel in om een probleem op te lossen, maar anticiperen nooit op de gevolgen die zo'n regel heeft op het gedrag van de rijders/teams.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij weten ze bij de FIA zelf niet meer hoe ze het moeten oplossen
Laat die klimaatverandering maar komen.quote:
Nee, Lecercquote:Op zaterdag 25 november 2023 11:30 schreef greysbones het volgende:
Gaat Hulk hem weer in de muur drukken ?
Nee, nu Leclerc natuurlijkquote:Op zaterdag 25 november 2023 11:30 schreef greysbones het volgende:
Gaat Hulk hem weer in de muur drukken ?
Dat. Ik zie niet in waarom er niet ingehaald mag worden als er als een oude oma gereden wordtquote:Op zaterdag 25 november 2023 10:47 schreef Tarado het volgende:
Misschien zouden ze pitlane maximum snelheid moeten veranderen in pitlane snelheid, maw; met lichten op groen, zodra de auto in de fastlane is deze snelheid hanteren.
Is dus nu weer veranderdquote:Op zaterdag 25 november 2023 11:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat. Ik zie niet in waarom er niet ingehaald mag worden als er als een oude oma gereden wordt
De Mercedessen rijden als oude oma'squote:Op zaterdag 25 november 2023 11:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat. Ik zie niet in waarom er niet ingehaald mag worden als er als een oude oma gereden wordt
Minimum snelheid idd.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:47 schreef Tarado het volgende:
Misschien zouden ze pitlane maximum snelheid moeten veranderen in pitlane snelheid, maw; met lichten op groen, zodra de auto in de fastlane is deze snelheid hanteren.
ja, en dat is belachelijk omdat er weer te veel naar één team geluisterd wordtquote:Op zaterdag 25 november 2023 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is dus nu weer veranderd
Mag niet tenzij
1.2 langzamer dan hij gisteren reedquote:
Je kunt alleen maar hopen dat dat team dan ook op een straf getrakteerd gaat worden als ze de boel ophouden in de pitlane.quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, en dat is belachelijk omdat er weer te veel naar één team geluisterd wordt
Hup Ferrariquote:Op zaterdag 25 november 2023 11:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En Ferrari is al weer sneller
Op een compound harder ook nog.quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En Ferrari is al weer sneller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |