Dit.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:47 schreef Jane het volgende:
[..]
O, die indruk krijg ik helemaal niet.
Ik hoor eerder iemand die misschien wel vermoeid is na het lange seizoen, maar toch tot het laatst probeert te focussen op wat hij het liefst doet: races winnen. En misschien dat hij bij het team wel een beetje de indruk krijgt dat ze denken "We hebben alles binnen wat er te winnen viel, dus kalm aan" en dat hij denkt "Ja, maar de laatste race wil ik ook gewoon binnen slepen, jongens".
OK, dat heb ik niet zo begrepen en Verstappen blijkbaar ook nietquote:Op zaterdag 25 november 2023 10:24 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Niet sinds Sao Paolo. Die afspraak gold alleen voor dat specifieke weekend, net als dat deze nieuwe regel alleen voor dit weekend geldt.
Het zijn niet voor niets 'event' notes.
Hoezo langzaam? Dit was gewoon Hamilton op race pace.quote:Op zaterdag 25 november 2023 09:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom mag een coureur, zonder problemen aan zijn bolide, zo langzaam rijden en daardoor de boel ophouden?
En iedereen maar zeuren dat met zoveel races die monteurs nauwelijks rust krijgen.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:59 schreef Symphonic het volgende:
Bedankt voor alle OP's van het afgelopen seizoen
Goh het is in een zandbakquote:
Goed voor de bandjesquote:
Dit is het precies. Ze voeren een regel in om een probleem op te lossen, maar anticiperen nooit op de gevolgen die zo'n regel heeft op het gedrag van de rijders/teams.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij weten ze bij de FIA zelf niet meer hoe ze het moeten oplossen
Laat die klimaatverandering maar komen.quote:
Nee, Lecercquote:Op zaterdag 25 november 2023 11:30 schreef greysbones het volgende:
Gaat Hulk hem weer in de muur drukken ?
Nee, nu Leclerc natuurlijkquote:Op zaterdag 25 november 2023 11:30 schreef greysbones het volgende:
Gaat Hulk hem weer in de muur drukken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |