Hij heeft er toch al 18?quote:Op donderdag 23 november 2023 13:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De kroon op Max zijn prestaties, de 18e overwinning?
Wij ookquote:Op donderdag 23 november 2023 13:16 schreef Managarm het volgende:
Ik zou de televisiegids als tweede willen hebben, boven het circuit.
Leuk, Abu Dhabi, heeft Max mooie herinneringen aan.
Ach, alleen maar vanwege vloeken..?quote:
quote:
Vasseur had alle reden tot vloeken, dat had echt heel naar af kunnen lopen.quote:
Helemaal mee eens, grote dank aan @3rr0r hiervoor het hele seizoen lang.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:59 schreef Symphonic het volgende:
Bedankt voor alle OP's van het afgelopen seizoen
Wel verdikkeme!quote:
Streampje aan op je mobiel?quote:Op donderdag 23 november 2023 19:42 schreef heywoodu het volgende:
Verdorie, ga ik net de laatste race van het jaar als enige nķet live kunnen kijken
Vriendin's vlucht van morgenavond, met aankomst op zaterdag, is geannuleerd en verzet naar een dag later. Met wat mazzel nog precies op tijd thuis, maar goed
Neuh, zij wil het ook kijken, dus dan wacht ik wel tot we thuis zijn en kijk uitgesteldquote:Op donderdag 23 november 2023 19:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Streampje aan op je mobiel?
Ah mooi dat ze het ook graag wil zien.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh, zij wil het ook kijken, dus dan wacht ik wel tot we thuis zijn en kijk uitgesteld
Kijkt zij ook die andere 10.000 sporten die jij ook kijkt?quote:Op donderdag 23 november 2023 19:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh, zij wil het ook kijken, dus dan wacht ik wel tot we thuis zijn en kijk uitgesteld
Natuurlijk, collega @heywoodu heeft zijn vriendin uitgezocht op uithoudingsvermogen en ze is vrij sportief aangelegd, geloof ikquote:Op donderdag 23 november 2023 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kijkt zij ook die andere 10.000 sporten die jij ook kijkt?
Helaas niet, hoewel ik haar aandacht bij de meeste sporten wel kan krijgen als er iets leuks of spannends staat te gebeuren. F1, biatlon en mountainbiken zijn de voornaamste sporten waar ze zelf ook echt voor gaat zitten, langlaufen opmerkelijk genoeg minderquote:Op donderdag 23 november 2023 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kijkt zij ook die andere 10.000 sporten die jij ook kijkt?
"Ik ga F1 kijken zondag" en "Papa gaat F1 kijken zondag".quote:Op donderdag 23 november 2023 20:30 schreef DjVero het volgende:
Jammer dat het alweer de laatste is. Iemand nog tips hoe ik dan onder mijn vrouw en kinderen uit kan komen op de zondag?
Met dank aan F1TV oude races terugkijkenquote:Op donderdag 23 november 2023 20:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Ik ga F1 kijken zondag" en "Papa gaat F1 kijken zondag".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |