quote:Rob Trip en Simone Weimans praten in Nederland Kiest: De Uitslagen met verslaggevers op locatie bij de verschillende partijen en Malou Petter geeft de belangrijkste uitslagen door op haar grote scherm.
Rob Trip en Simone Weimans zijn er klaar voor: de vier en een half uur durende marathonuitzending Nederland Kiest: De Uitslagen. Live vanuit de grote hal van het nieuwe gebouw van de Tweede Kamer in Den Haag houdt het duo bij hoe in het land is gestemd.
Nederland Kiest: De Uitslagen
De stembureaus sluiten om 21.00 uur, waarna Malou Petter de allereerste exitpoll bekend kan maken. Een uur later volgt nog een tweede, geüpdatete prognose terwijl het tellen van de stemmen doorgaat.
De NOS zet in totaal zestien verslaggevers in om in het land te kijken hoe de sfeer is. Ze zijn op locatie bij diverse partijen, spreken met kiezers en laten zien hoe de telling verloopt. In de studio zijn Xander van der Wulp, Marleen de Rooy en Arjan Noorlander de politieke duiders van dienst.
Wanneer volgt de uitslag van de Tweede Kamerverkiezingen 2023?
Niets missen? Kijk dan op woensdag 22 november vanaf 20:30 uur naar de NOS op NPO1.
Die zijn nu al haastig op zoek, onderhandelingen duren nog wel even.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Boek maar vast, anders kom je er niet meer tussen met al die emigrerende linksen
Welke 11quote:Op woensdag 22 november 2023 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
PVV
VVD
BBB
65 zetels. Dan hebben ze er nog maar 11 nodig.
Als je de ideeën over migratie en islam negeert, dan is het hardcore SPquote:Op woensdag 22 november 2023 21:25 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik geef les op het mbo, opvallend veel jongeren stemmen PVV, inclusief uit moslim achtergrond ..
Ze zeggen dan: ja meneer hij kan zijn anti islam ideeën toch niet uitvoeren en verder ben ik het wel met hem eens....
NB, nog meer mbo jongeren stemmen helemaal niet, helaas.
NSCquote:Op woensdag 22 november 2023 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
PVV
VVD
BBB
Nee, dan is het een soort VVDquote:Op woensdag 22 november 2023 21:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als je de ideeën over migratie en islam negeert, dan is het hardcore SP
Met deze uitslag wel denk ikquote:Op woensdag 22 november 2023 21:26 schreef Harvest89 het volgende:
Wil Wilders eigenlijk wel premier worden?
Wilders gaat het nog heel lastig krijgen. Het animo om met hem samen te werken zal klein zijn.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:23 schreef Hugo862 het volgende:
Interessante uitslag. Ik ben benieuwd of Wilders andere partijen zover weet te krijgen om met hem een regering te vormen. Ik heb mijn twijfels daarover. Dan zou je zoiets krijgen als PVV, VVD, NSC met 78 zetels. Echter heeft Pieter Omzicht al aangegeven in het recente verleden niet met partijen te willen regeren die de grondwet aan hun laars willen lappen. Wat in dit geval de PVV is die het niet zo nou neemt met de vrijheid van godsdienst wat verankerd staat in onze grondwet. Zonder NSC moeten ze ergens 20+ zetels vandaan gaan sprokkelen. Dan wordt het leuren met BBB (7), CDA (5), SGP (3), FvD (3) en Ja21 (1).
Dan is er nog het niet PVV alternatief van VVD, NSC, PvdA-GL en D66 voor 79 zetels. Als ik heel eerlijk ben zie ik z'n kabinet eerder gebeuren als een kabinet met de PVV.
Zo vermoeiendquote:
NSCquote:Op woensdag 22 november 2023 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
PVV
VVD
BBB
Opvallend dat dit nooit hem persoonlijk gevraagd wordt, itt Omtzigt...quote:Op woensdag 22 november 2023 21:26 schreef Harvest89 het volgende:
D66quote:Op woensdag 22 november 2023 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
PVV
VVD
BBB
Denk van wel, mooie afsluiter richting zijn pensioen.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:26 schreef Harvest89 het volgende:
Maar het wordt nog veel meer als ie nu weer NIET aan de knoppen mag draaienquote:Op woensdag 22 november 2023 21:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wilders gaat het nog heel lastig krijgen. Het animo om met hem samen te werken zal klein zijn.
En daarbij, nu stemmen mensen op de PVV omdat ze ontevreden zijn, als protest. Dat wordt heel anders als Wilders zelf aan de knoppen mag draaien.
Is wel gevraagdquote:Op woensdag 22 november 2023 21:27 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Opvallend dat dit nooit hem persoonlijk gevraagd wordt, itt Omtzigt...
Opvallend ja, ik heb ook 3 collega's van allochtone afkomst (Chinees, Afghaans, Turks) die ook bij de PVV uitkwamen bij de stemwijzer en die ook erg afgeven op de toeloop van gelukszoekers naar Nederland.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:25 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik geef les op het mbo, opvallend veel jongeren stemmen PVV, inclusief uit moslim achtergrond ..
Ze zeggen dan: ja meneer hij kan zijn anti islam ideeën toch niet uitvoeren en verder ben ik het wel met hem eens....
Ja dit dus.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:28 schreef heywoodu het volgende:
Wel een domper trouwens, ik had echt zin in een spannende uitslagenavond maar dit is alsof het bij rust al 4-0 staat.
Wel even het Torentje van wat extra beveiliging voorzien.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Denk van wel, mooie afsluiter richting zijn pensioen.
Geert is niet domquote:Op woensdag 22 november 2023 21:27 schreef nils7 het volgende:
Ben wel benieuwd of Geert tegen allerlei wetten en verdragen wil in gaan….
Gisteren al Gibraltar-Nederland en nu dit.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:28 schreef heywoodu het volgende:
Wel een domper trouwens, ik had echt zin in een spannende uitslagenavond maar dit is alsof het bij rust al 4-0 staat.
Altijd Liverpool - AC Milan 2005 in dit soort situaties in je achterhoofd houden.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:28 schreef heywoodu het volgende:
Wilders is inderdaad een extrme VVDerquote:
is maar 1 a4-tjequote:Op woensdag 22 november 2023 21:28 schreef Farenji het volgende:
Hoeveel van die stemmers op pvv zouden daadwerkelijk het partijprogramma gelezen hebben?
Geen 1 A4-tje, dus wel minder denk ikquote:Op woensdag 22 november 2023 21:28 schreef Farenji het volgende:
Hoeveel van die stemmers op pvv zouden daadwerkelijk het partijprogramma gelezen hebben?
Stemmen voor de toekomst van onze kinderen!quote:
Gewoon een nieuwe toren bouwenquote:Op woensdag 22 november 2023 21:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel even het Torentje van wat extra beveiliging voorzien.
dus dit.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:29 schreef RAVW het volgende:
[..]
Wilders is inderdaad een extrme VVDer
Dus als die extreme weg gaat is het gewoon VVD
Waar is zijn partijprogrammaquote:Op woensdag 22 november 2023 21:28 schreef Farenji het volgende:
2 kantjes toch? Of zijn het er tegenwoordig wat meerquote:Op woensdag 22 november 2023 21:28 schreef Farenji het volgende:
Mooiste finale ooit.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:29 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Altijd Liverpool - AC Milan 2005 in dit soort situaties in je achterhoofd houden.
De vijfde colonne.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:29 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Laatste weken is er iets veranderd.
Ze bedoelen waarschijnlijk dat elke stad werd overgenomen door Palestijnse vlaggen
D66-stemmers en die van de Pvda/GL lezen de partijprogramma's nooit.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:28 schreef Farenji het volgende:
Nog geen 10% schat ikquote:Op woensdag 22 november 2023 21:28 schreef Farenji het volgende:
Mijn vrouw komt ook uit het buitenland. Zij vindt het erg wrang dat zij veel uit de kast heeft moeten trekken (en vooral de portemonnee) om in te burgeren en andere buitenlanders van alles toegereikt krijgen, want "zielig". Vandaar de keuze voor PVV (en vanwege de stemwijzer).quote:Op woensdag 22 november 2023 21:25 schreef vaarsuvius het volgende:
Pieter heeft Geert's PM-schap in zijn handen. Zo simpel is het.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wilders gaat het nog heel lastig krijgen. Het animo om met hem samen te werken zal klein zijn.
En daarbij, nu stemmen mensen op de PVV omdat ze ontevreden zijn, als protest. Dat wordt heel anders als Wilders zelf aan de knoppen mag draaien.
quote:Op woensdag 22 november 2023 21:28 schreef Farenji het volgende:
Oh, dat is me nog niet eens opgevallen. Erg mooi.quote:
Hoeveel zetels in 1e kamer? CU wilt niet met PVV, dus 1 valt af.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:29 schreef probeer het volgende:
PVV, VVD, BBB, CDA, FVD, CU is 76.
GLPVDA, VVD, NSC, en D66 is 79.
GLPVDA, VVD, NSC, en BBB is 76.
GLPVDA, NSC, D66, SP, en PVDD is 75.
Ik zet mijn geld in op optie 2 of 3. PM Frans ipv PM Geert.
Vroeger een keer gepest door een paar Marokkanen uit de buurt denk ik..quote:Op woensdag 22 november 2023 21:28 schreef Farenji het volgende:
Niet zo heel uitgesproken, maar hij zou het gaan doen zei hij als de pvv de premier mag leverenquote:Op woensdag 22 november 2023 21:26 schreef Harvest89 het volgende:
Met Timmermans krijg je ook een verschrikkelijke premier.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:29 schreef probeer het volgende:
Man Utd - Bayern vergetenquote:
Ditquote:Op woensdag 22 november 2023 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kan moeilijk 23% van de Nederlandse bevolking negeren door niet in zee te gaan met de pvv
Een meerderheidskabinet heeft gewoon 50%+ stemmen gekregen dus kan prima in andere formatie.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kan moeilijk 23% van de Nederlandse bevolking negeren door niet in zee te gaan met de pvv
Ja, optie 1 met nota bene FvD erbij zie ik echt nooit gebeurenquote:Op woensdag 22 november 2023 21:29 schreef probeer het volgende:
Als ik Nederland zou haten dan zou ik juist Wilders PM maken.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:24 schreef Donaldson het volgende:
Dit is een harde klap voor zelfhatend Nederland.
Hoeveel stemmers zouden er überhaupt het programma van op wie ze stemmen gelezen hebben?quote:Op woensdag 22 november 2023 21:28 schreef Farenji het volgende:
Ware aard komt boven!quote:Op woensdag 22 november 2023 21:21 schreef Zorro het volgende:
De beveiliging van Wilders mag verdubbeld worden met die agressieve linksen nu
Zuurtje, hoeveel stemmers lezen partijprogramma's?quote:Op woensdag 22 november 2023 21:28 schreef Farenji het volgende:
Net zoveel VVD-stemmers die het partijprogramma van de VVD hebben gelezen.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:28 schreef Farenji het volgende:
Daar ben ik nog niet eens aan toegekomen.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoeveel zetels in 1e kamer? CU wilt niet met PVV, dus 1 valt af.
Wilders staat op 36 na de bijstelling, alsjeblieft.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hallo, bijgestelde exitpoll graag!
Denk 22:00.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:31 schreef Starhopper het volgende:
Wanneer komt de update van de exitpoll?
splinter ookquote:Op woensdag 22 november 2023 21:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, dat is me nog niet eens opgevallen. Erg mooi.
Uit1 en BVNL weg, prachtig
madquote:Op woensdag 22 november 2023 21:28 schreef Farenji het volgende:
Stank voor dank!quote:Op woensdag 22 november 2023 21:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik hab gestem voar dank
Tsja, Geert heeft de pech dat het linker rijtje op de PVV, VVD en BBB na, toch wel aardig links is.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, optie 1 met nota bene FvD erbij zie ik echt nooit gebeuren
Die heeft zojuist Pim Fortuin gefeliciteerd met zijn overwinning.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:30 schreef Pedroso het volgende:
Zal Henk Krol nu gaan solliciteren bij de PVV?
Kan prima hoor, als die partijen onderling wat water bij de wijn willen doen.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Cu met FVD en PVV, dat is echt 15 bruggen te ver voor Bikkerquote:Op woensdag 22 november 2023 21:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, optie 1 met nota bene FvD erbij zie ik echt nooit gebeuren
Heb m ook al ingeprogrameerdquote:
Timmermans en Omtzigt hebben hun eigen graf gegraven. Ze bleven maar zeggen: De gevestigde politiek is fout, er moet verandering komen. Nou die verandering is gekomen hoor...maar niet zoals ze hadden gehoopt.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Omtzigt had de grootste kunnen worden maar heeft het een beetje verkloot door zijn vaagheid over het premierschap en door PVV uit te sluiten. PVV uitsluiten is juist iets van de 'oude' politiek.
Stukje neef/nicht huwelijk.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zie hier, het gemiddelde electoraat van DENK.
Broer van Van Gerwenquote:
Dat kan prima. Is al eerder gebeurd hoor (de grootste negeren en een kabinet vormen zonder hen)quote:Op woensdag 22 november 2023 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lol. Nee.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:32 schreef Pedroso het volgende:
PVV = SP. Alleen het migratie standpunt verschild.
Veel succes met formeren.
Dit klopt gewoon hoor.quote:
SP is progressiever dan de PVV.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:32 schreef Pedroso het volgende:
Het is juist de VVD wiens immigratiestrategie totaal in het gezicht is ontploft, die kier is een tunnelingang gebleken toen Geert ineens milder over kwam.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Omtzigt had de grootste kunnen worden maar heeft het een beetje verkloot door zijn vaagheid over het premierschap en door PVV uit te sluiten. PVV uitsluiten is juist iets van de 'oude' politiek.
Laten we het hopenquote:Op woensdag 22 november 2023 21:32 schreef zipcon het volgende:
Het kan nog zijn dat enkele partijen met Wilders in zee willen gaan om hem dan genadeloos af te straffen omdat alles mis loopt "dankzij" hem, een soort van LPF-scenario. Nadien was de partij gedecimeerd.
DIe vrouw stemt DENK want het is allemaal ook wat met die oorlog enzo hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor. Dit wordt gewoon Frans 1, met Dilan, Pieter en Caroline of Rob.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Timmermans en Omtzigt hebben hun eigen graf gegraven. Ze bleven maar zeggen: De gevestigde politiek is fout, er moet verandering komen. Nou die verandering is gekomen hoor...maar niet zoals ze hadden gehoopt.
quote:Op woensdag 22 november 2023 21:34 schreef FL_Freak het volgende:
Toespraakgenot!!De uil van minervaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Kan er niet mee zitten als dat gebeurt hoorquote:Op woensdag 22 november 2023 21:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wilders staat op 36 na de bijstelling, alsjeblieft.
Klopt. Meer stemmen op PVV is in het voordeel van links. Alleen formeren wordt wat stroever.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:34 schreef probeer het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit wordt gewoon Frans 1, met Dilan, Pieter en Caroline of Rob.
quote:Op woensdag 22 november 2023 21:34 schreef KolonelBroodje het volgende:
Op Schiermonnikoog schijn je eerst een conditietest moeten doen als je je aanmeldt om stemmen te tellen
Ik vraag me af of hij niet Martin bosma vooruit moet sturen, als ondervoorzitter is hij best populair en gerespecterd bij de partijen.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat een teringdebiel is het toch ook. En dat is straks premier?quote:
36quote:Op woensdag 22 november 2023 21:35 schreef probeer het volgende:
De grootste met 35, en dan toch nog het nakijken gaan krijgen.
Het is een beetje de deur achter je dichtgooien.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Opvallend ja, ik heb ook 3 collega's van allochtone afkomst (Chinees, Afghaans, Turks) die ook bij de PVV uitkwamen bij de stemwijzer en die ook erg afgeven op de toeloop van gelukszoekers naar Nederland.
Als er iemand gevestigde politiek is, is het wel Timmermans. Ik weet het, je stemt op een programma en niet op een persoon, maar Timmermans als voorvechter van een nieuwe politiek..nee, niet erg geloofwaardigquote:Op woensdag 22 november 2023 21:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Timmermans en Omtzigt hebben hun eigen graf gegraven. Ze bleven maar zeggen: De gevestigde politiek is fout, er moet verandering komen. Nou die verandering is gekomen hoor...maar niet zoals ze hadden gehoopt.
Den Uyl werd geen premier met bijna 50 zetels, het is wat allemaal.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:35 schreef probeer het volgende:
Ik hoorde van heel veel mensen om me heen dat ze op eens PVV stemmen, mensen van wie ik het nooit verwacht had. Dit zat er echt aan te komen, en het komt echt niet omdat ze zo vatbaar zijn voor populisme.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:35 schreef heywoodu het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Wilders heeft het wel goed voor elkaar gekregen. Veel makkelijk gescoord natuurlijk, maar dat werkt wel (om stemmen te krijgen).
Vies mad ben jequote:Op woensdag 22 november 2023 21:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat een teringdebiel is het toch ook. En dat is straks premier?
Prima voorzitter, l*l en leugenaar van een vent.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:35 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij niet Martin bosma vooruit moet sturen, als ondervoorzitter is hij best populair en gerespecterd bij de partijen.
En de rest terug naar Istanbul!quote:Op woensdag 22 november 2023 21:35 schreef RipCity het volgende:
Jaaaaaa geld naar de Nederlanders
Meer meer meer!!!!
Ook goed. Gaat ie nog steeds geen PM worden. Pieter wijst hem de deur.quote:
neequote:Op woensdag 22 november 2023 21:36 schreef Zipportal het volgende:
Wilders hoopt dat FC Twente zaterdag wint. @:coco
GeertGod.
Hij lijkt het deze keer wel te willen. Dat is het probleem.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:35 schreef probeer het volgende:
Geert gaat geen PM worden.
Op papier. De werkelijkheid zal meer VVD-achtig zijn.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:32 schreef Pedroso het volgende:
Alles om die hypocriete kop van een Jetten af te zien gaan als een gieter. Ik ben geen drinker, maar vanavond moet ik er toch een inschenken, wat een dag ditquote:Op woensdag 22 november 2023 21:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Tien zetels, gewoon prima voor D66 in principe.
Hangt allemaal van Pietertje af.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hij lijkt het deze keer wel te willen. Dat is het probleem.
Viesmad.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De gemiddelde kiezer is dan ook helemaal niet gekwalificeerd om weloverwegen een politieke keuze te maken.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:35 schreef heywoodu het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Wilders heeft het wel goed voor elkaar gekregen. Veel makkelijk gescoord natuurlijk, maar dat werkt wel (om stemmen te krijgen).
Nou ja, een beetje toch wel. Anders prik je wel een beetje door het "wíj zijn er voor het volk!!" heen.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoorde van heel veel mensen om me heen dat ze op eens PVV stemmen, mensen van wie ik het nooit verwacht had. Dit zat er echt aan te komen, en het komt echt niet omdat ze zo vatbaar zijn voor populisme.
quote:Op woensdag 22 november 2023 21:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Adriaan in het kiezerscafé vindt dit geen leuke opmerking.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De gemiddelde kiezer is dan ook helemaal niet gekwalificeerd om weloverwegen een politieke keuze te maken.
Dat kan ook nog ja.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:37 schreef Jojoke het volgende:
Wilders zal deze winst willen verzilveren. Dus als het hem niet lukt om een coalitie te vormen, dan zal hij aansturen op een zakenkabinet of extra-parlementair kabinet, iets waarmee hij Omtzigt over de streep kan trekken. Alle partijleiders blijven dan in de kamer en er komt een andere premier. Dat zal hij liever zien dan dat er zelfs met deze winst een kabinet met GL-PvdA en D66 komt.
Niet mee eens, mensen hebben geen probleem met allochtonen, mensen hebben een probleem met allochtonen die hier alleen maar komen om hun handje op te houden.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:35 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het is een beetje de deur achter je dichtgooien.
Zijn aanstelling was de slechtste keuze ooit. Ja ze hebben 26 zetels, maar als je bedenkt dat de helft strategisch heeft gestemd (wat verklaart waarom D66, CU, SP, PvdD zijn geslonken en BIJ1 is verdwenen) zijn omgerekend maar stemmers voor 13 zetels echt geïnteresseerd in het verhaal van GL/PvdA.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als er iemand gevestigde politiek is, is het wel Timmermans. Ik weet het, je stemt op een programma en niet op een persoon, maar Timmermans als voorvechter van een nieuwe politiek..nee, niet erg geloofwaardig
Prikken ze ook doorheen. Maar ze weten ook dat er van al die extreme ideeën sowieso niks terecht gaat komen.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, een beetje toch wel. Anders prik je wel een beetje door het "wíj zijn er voor het volk!!" heen.
En jij wel?quote:Op woensdag 22 november 2023 21:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De gemiddelde kiezer is dan ook helemaal niet gekwalificeerd om weloverwegen een politieke keuze te maken.
Niemand gaat met hem in een coalitie.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:37 schreef zipcon het volgende:
Wilders is al zeker van een bestuursrol, hengelt nog net niet naar positie van MP.
quote:Op woensdag 22 november 2023 21:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat deed je zonder verkiezingen toch al. Probleemdrinker.
Nee, PvdD is lekker bezig wil je zeggen?quote:Op woensdag 22 november 2023 21:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
NOS zegt 1-2quote:Op woensdag 22 november 2023 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoeveel kan een eerste exitpoll verschillen met de daadwerkelijke uitslag. 1-5 zetels? Of meer?
Hij heeft een buitenlandse vrouw, die heeft hij vast niet met zijn looks versiert.quote:
Misschien dat heel veel mensen die poll hebben lopen trollen, zou ik wel doen maar ze vragen mij nooit.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoeveel kan een eerste exitpoll verschillen met de daadwerkelijke uitslag. 1-5 zetels? Of meer?
Zonde van zijn Audi!quote:Op woensdag 22 november 2023 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geertje gooit zijn A4 al prullenbak in
Het kabinet ook niet dus in die zin hebben we weinig te verliezen.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat is Baudet toch?quote:Op woensdag 22 november 2023 21:39 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, zijn vrouw. Vanaf morgen lekker de banden met Poetinpijper Orban aanhalen
Doe een Airbus A380 want dan komt het geld nog een beetje terug :-)quote:Op woensdag 22 november 2023 21:38 schreef Ploplap het volgende:
Nederland moet alvast een Boeing 747 gaan afschaffen, zodat we alle beveiliging mee kunnen nemen op buitenlandse trips.
Ik kijk gewoon NPO1, daar is niks zuurs te merken.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
En weer terug naar de zure zure media
Nieuwe verkiezingen, op naar 50 zetelsquote:Op woensdag 22 november 2023 21:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Niemand gaat met hem in een coalitie.
Jeetje zal Wilders net als alle andere politici zijn en zijn beloftes niet nakomen?quote:Op woensdag 22 november 2023 21:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geert zal toch echt wel veel water bij zijn asielwijn moeten doen wil hij PM worden.
op staatsbezoek bij Marokko zal ook geen goed idee zijn.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:39 schreef Momo het volgende:
Premier Wilders op bezoek bij Erdogan die hij geitenneuker heeft genoemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |