Op papier. De werkelijkheid zal meer VVD-achtig zijn.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:32 schreef Pedroso het volgende:
PVV = SP. Alleen het migratie standpunt verschild.
Veel succes met formeren.
Alles om die hypocriete kop van een Jetten af te zien gaan als een gieter. Ik ben geen drinker, maar vanavond moet ik er toch een inschenken, wat een dag ditquote:Op woensdag 22 november 2023 21:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Tien zetels, gewoon prima voor D66 in principe.
Hangt allemaal van Pietertje af.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hij lijkt het deze keer wel te willen. Dat is het probleem.
Viesmad.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat een teringdebiel is het toch ook. En dat is straks premier?
De gemiddelde kiezer is dan ook helemaal niet gekwalificeerd om weloverwegen een politieke keuze te maken.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:35 schreef heywoodu het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Wilders heeft het wel goed voor elkaar gekregen. Veel makkelijk gescoord natuurlijk, maar dat werkt wel (om stemmen te krijgen).
Nou ja, een beetje toch wel. Anders prik je wel een beetje door het "wķj zijn er voor het volk!!" heen.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoorde van heel veel mensen om me heen dat ze op eens PVV stemmen, mensen van wie ik het nooit verwacht had. Dit zat er echt aan te komen, en het komt echt niet omdat ze zo vatbaar zijn voor populisme.
Welke exitpoll pak je?quote:
quote:Op woensdag 22 november 2023 21:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat een teringdebiel is het toch ook. En dat is straks premier?
Adriaan in het kiezerscafé vindt dit geen leuke opmerking.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De gemiddelde kiezer is dan ook helemaal niet gekwalificeerd om weloverwegen een politieke keuze te maken.
Dat kan ook nog ja.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:37 schreef Jojoke het volgende:
Wilders zal deze winst willen verzilveren. Dus als het hem niet lukt om een coalitie te vormen, dan zal hij aansturen op een zakenkabinet of extra-parlementair kabinet, iets waarmee hij Omtzigt over de streep kan trekken. Alle partijleiders blijven dan in de kamer en er komt een andere premier. Dat zal hij liever zien dan dat er zelfs met deze winst een kabinet met GL-PvdA en D66 komt.
Niet mee eens, mensen hebben geen probleem met allochtonen, mensen hebben een probleem met allochtonen die hier alleen maar komen om hun handje op te houden.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:35 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het is een beetje de deur achter je dichtgooien.
Zijn aanstelling was de slechtste keuze ooit. Ja ze hebben 26 zetels, maar als je bedenkt dat de helft strategisch heeft gestemd (wat verklaart waarom D66, CU, SP, PvdD zijn geslonken en BIJ1 is verdwenen) zijn omgerekend maar stemmers voor 13 zetels echt geļnteresseerd in het verhaal van GL/PvdA.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als er iemand gevestigde politiek is, is het wel Timmermans. Ik weet het, je stemt op een programma en niet op een persoon, maar Timmermans als voorvechter van een nieuwe politiek..nee, niet erg geloofwaardig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |